@wannaBmum, Die creme of het helpt weet ik niet. Afgelopen jaar ben ik niet verder gekomen dan de 7 weken dus heb het niet kunnen uittesten. Ik hoorde wel dat als je aanleg heb voor straie dat het niet uitmaakt of je wel of geen creme gebruikt. Bij mijn dochter 9 jaar terug had ik ook last van straie op mijn billen/(.)(.) en buik. Zal dit keer ook wel krijgen. Ik heb net als mollyvg niet veel trek. Echt dorst ook niet. Ik drink wel omdat ik van mezelf al heel weinig drink. Ik heb alleen een verslaving voor sinas. Bij mijn dochter toen cola. Als ik nagaat is dat helemaal slecht. Vorig jaar alleen maar vreetbuien gehad. In 3 weken tijd toen elke keer 2 kilo aangekomen. Jammer genoeg is die 6 kilo in totaal niet weggegaan. nu geen vreetkicken. Hopenlijk blijft dat zo.
Elise en Lichtje gefeliciteerd, welkom hier Mimi jij was dus ook 19 toen je je 1e kreeg? Hier ook een mindere eetlust, maar nog niet echt een dikkere buik ofzo. Het is hier echt baggerweer, moet ook nog boodschappen doen, blehhh
Een vraagje. Hebben jullie ook zo'n vol gevoel in je buik alsof hij heel gespannen is en lichte rug klachten?
Nee niet dat volle gevoel in buik, maar vanochtend had ik wel erge rugpijn, zoals bij een menstruatie, kreeg meteen de bibbers.
Ik was 18 zwanger en 19 bevallen, moet zeggen dat ik het heel leuk vind, als mijn dochter 20 is, ben ik pas 39
Ja dat denk ik ook. Alleen dit kleintje is een beetje later Dan is het wel een groot verschil he hahaha als die dan 20 is dan ben ik 48 bij mijn dochter 38 voor 3 dagen
ik kom vast voorzichtig bij jullie kijken ik had vanmorgen een hele lichte positieve test ik sta nog te trillen op me benen
Het ligt er ook aan wat voor test je gebruikt heb he. Ik heb die van matcare die je 4 dagen van te voren kan gebruken. Ik had dat nooit gedaan maar dit keer wel. 2dagen van te voren en dan s'middags dus niet eens de ochtend. Zondag ook in de middag. hihi
Toch maar vast een banner gemaakt... Is toch ook gewoon veel te leuk?! Uitgerekend 8 april (denk ik) Roos.
mooie banner Ik heb zoveel sites met tickers hihi en vorig jaar had ik elke keer weer een ander. Dat doe ik niet meer.
ik heb met eigen merk van de dirxs ofzo (weet niet hoe je dat schrijf) gestest! vrouw1981 ik ben dan even ver als jou als het goed is
Ja al die tickers leuk he! Vorig jaar had ik ook steeds gewisseld van banner. Maar doe ik nu niet meer bad karma! Hahahaha ben helemaal niet bijgelovig hoor Nieuwe zwangeren welkom! Gaat goed. Er worden natuurlijk veel kinderen verwekt in de zwoele zomermaanden... Pff met 18/19 al een kind, knap hoor toen was ik nog aan het studeren/reizen/feesten etc. Maar goed ik ben ook 32 jaar vrijgezel geweest dus was tot vorig jaar ook nooit bezig geweest met kinderen. Alles heeft zijn voors en tegens
Proficiat gaby! Roos: goed zo dat je een banner hebt gemaakt Pientje: dan voel ik me wel een oud wijf: als mijn kind 20 is, ben ik 54! Als Lichtje, Amom, Leeuw89, Nathalieke, Roos (vrouw81) Gaby en Elise ook even hun uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje doorgeven, dan kan iemand de lijst aanpassen?
vrouw1981 ik ben dan even ver als jou als het goed is [/quote] Leuk! Dus ook nog niet eens 4 weken.. Wel spannend hoor. Zit de hele tijd op mn lijf te letten of ik niet iets verkeerds voel...
Als Lichtje, Amom, Leeuw89, Nathalieke, Roos (vrouw81) Gaby en Elise ook even hun uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje doorgeven, dan kan iemand de lijst aanpassen?[/quote] Bij deze; uitegerekende datum 8-04-09, 27 jaar, 1e kindje Roos.