April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    wat ik wel heb is dat ik me de ene dag goed voel en dan ineens ben ik weer erg misselijk met krampen in me lies. Het is hier ook heel wisselend.

2. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    okee, is zo raar. je denkt laat me maar misselijk zijn dan voel je dat t goed zit. maar gewoon zwanger zijn en niet misselijk zou natuurlijk wel beter zijn!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    GEFELICITEERD MEID! genietse!

4. hebben jullie ook last van stemmingswisselingen? ik voel me soms opeens best down, ben ik de enige?

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    deze keer geen last van bij de vorige wel maar kan nog komen natuurlijk..

6. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Rach, nee hoor, je bent niet de enige. Ik kan van jubel naar depri gaan in 1 seconde. Best lastig eigenlijk, maar ja, niet veel aan te doen.

Voorjaar, gefeliciteerd en welkom meid!

7. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Ik word ook een april mama.
    Als het goed is ben ik op 15 april uitgerekend!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuk weer een april mama WELKOM!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    welkom alle nieuwe zwangeren!
    Gefeliciteerd en gezellig!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben ik weer even...hier is de misselijkheid even weg,...dus ga snel stofzuigen en wassen en dweilen...Oja stemmingswisselinge heb ik last van maar ventje lief ook...volgens mij hangt hier een wolk aan hormonen in het huis...hihi...

11. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hé verdorie net een heel bericht getyot en nu weer alles weg! GRRRRRR.

Nou ik ga Nils uit be dhalen want die is inmiddel aan het roepen en dan reageer ik straks of morgen nog wel een keer opnieuw.

Doei

12. hier was de misselijkheid ook even weg, dus gelijk de was opgehangen en bed verschoont :)
    ik ga gelijk even door met de afwas.

13. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nergens last van... vorige keer was ik veel misselijk, vervelend maar voor je gevoel wel een bevestiging dat je zwanger bent. Nu voel ik helemaal niks... Had alleen vanmorgen toenn ik de pap voor mijn dochter klaarmaakte dat ik dat zo vond stinken en moest kokhalsen.

Welkom aan alle nieuwe zwangeren! Zal eens kijken of ik wat actiever kan worden hier.

14. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Nou poging nummer 2.

@Marb: Wat kl*te zeg! Een hele dikke knuffel.

@sylvie: wat fijn dat je een goede echo had. Hopleijk ben je nu een beetje gerustgesteld.

@Lynn: Ik hoop dat je niet al te veel complicaties krijgt tijdens de zwangerschap met je bijzondere lichaam.

Over de bv, ik ga geen borstvoeding gegeven. Heb ik bij Nils ook niet gedaan en bij dit kindje dus ook niet.

Over de nekplooimeting. Vorige keer hebben we ook nekplooimeting laten doen. Ik was toen 23, had geen medische indicatie en heb hem volledig vergoedt gekregen. Ligt er idd aan hoe je verzekerd bent.

Gisteren ben ik met mijn grote mannetje naar de huisartsenpost geweest.
    Hij kwam thuis van zijn werk met een vervelend gevoel in zijn knie, alsof er een puist binnenin zat. Dit werd steeds erger en rond 20:00 was de knie helemaal dik, vuurrood en gloeiend heet. Een ontsteking dachten we. Hap gebeld en de arts dacht aan een beginnende slijmbeursontsteking. Hij moest maar wat paracetamol nemen en goed koelen en met de tenen op en neer bewegen en vandaag terug gaan naar de eigen ha. Alleen als het erger werd moest hij meteen terugbellen.
    Nou en dat het erger werd! Rond 21:30 kon hij er helemaal niks meer mee, niet meer op staan, zijn tenen niet meer bewegen en verging van de pijn.
    Hap weer gebeld en hij moest toch maar even langskomen. Toen we daar waren stond de arts voor een raadsel. Ze had geen idee wat het was. Maar sprak ook helemaal niet over een slijmbeursontsteking. Hij heeft ontstekingsremmers meegekregen en moet deze 2 à 3 dagen gebruiken en als het dan nog niet weg is of als het eerder alleen maar erger wordt, moet hij terug naar de ha. Morgen gaan we dus waarschijnlijk terug want zijn knie is nog steeds heel pijnlijk, vuurrood en gloeiend heet, ondanks de ontstekingsremmers en het koelen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Aan alle nieuwe aprilmama's gefeliciteerd en welkom!

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar had geen zin om alles nog een keer te lezen.

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het is zoiezo verstandig als je zwanger wilt worden om het meest uitgebreide pakket te nemen qua verzekring ik heb NIETS zelf moeten betalen

16. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ik idd ook niet imd

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik even kort. Vanacht heb ik flink gebloeid. Zonet naar het ziekenhuis geweest. En heb het hartje gezien :D Ben alleen een week minder lang zwanger.

Kus

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ow echt wat een goed nieuws zeg :D

19. Isademi

Isademi VIP lid