April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Lynn, Eefje en sushi: GEFELICITEERD!

Lynn: hoe gaat het met de kleine? Spannend hoor je eerste dagje alleen!

Pinetje: hier is de kraamzorg ook vorige week langsgeweest. Zou zeker even bellen!

Eenwondertje: Fijn! Wat een goed nieuws!

Leonie: haha, je hoeft je niet te verontschuldigen! Super joh, dat je het voor elkaar krijgt om op iedereen te reageren!

Rach: wel een leuk idee, maar lijkt me erg veel werk voor je! En ik denk inderdaad ook wel dat veel mensen vergeten iets te sturen...
    En tja...'s nachts heb ik alle tijd om bij te lezen...pfff

Ik heb trouwens nog letterlijk lopen nacht'braken'. Bah, moest 2 keer overgeven...ben pas na 7 uur in slaap gevallen. Gelukkig wel tot 11 uur.
    Ga nu maar eens wat wasjes draaien, en hopelijk nog wat extra bijslapen straks!

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    vruchtje ik heb even gekeken en bij ons past hij wel....de bugaboo dekje....

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lynn: lief dat je hebt gekeken en dat je het niet vergeten bent :)

Rach: ik ben een grote voorstander, mits het voor jou niet teveel werk is. Mocht het wel te veel werk zijn kan je toch altijd nog stoppen.

eenwondertje: mooi buikje en ik zie zeker verschil in groei. Leuk hoor ook voor later om foto's te hebben.

Gr vruchtje

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Rach leuk idee! Als het je teveel werk wordt wil ik me wel als hulpje inzetten :p

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Magickwings, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.

@Jarige, haha sorrie wilde alle namen onthouden maar ben het alweer kwijt. Nog van harte allemaal.

@Leonie (dacht ik) vanavond vraag ik het aan de vk hoe en wat en wat ik tegen mijn slapende handen kan doen. Pfffff. Echt een irritant gevoel.

@Amon, de thee werkt niet echt volgens mij maar het is wel lekker :) .

Hier gaat alles zijn gangetje, mijn meisje mag zich nu wel aandienen van mij. Ik heb het helemaal gehad nu. Eigenlijk moet ze even een paar dagen wachten wegens verjaardagen van mijn nichtje (kleintje van mijn zus) en zusje van schoonzus. pfffff ach mij maakt het niet meer uit hoor. Al zou ze morgen of overmorgen komen. Ik wil haar graag zien en vasthouden en knuffelen.
    Dan gaat hopenlijk mijn vocht ook snel weg en de pijnen. AAAAAAAAAAAA heb mijn dag niet echt vandaag. :cry:

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mimi, even dikke knuf voor je!

*Knuffffffffffffffffffffffffffffffff*

7. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Ze mogen naar huis! Woensdag, en man man man ik ben zo hyper nu. En zo ontzettend BLIJ! Ze doen het dus uitstekend, ook Bran heeft geen sonde meer en vannacht gaan ze proberen de 7 voedingen te redden. En als ze dat niet redden, gaan ze toch mee omdat ze (aldus de verpleging en artsen) echte borstenkindjes zijn en toch drinken wat ze willen. En daar ben ik het mee eens, want ik ga ze dadelijk toch zoveel mogelijk op verzoek van de hardst brullende voeden (en de tweede moet er dan gelijk achteraan natuurlijk, ben wel goed maar niet gek :) )

Maar echt! Ongelooflijk hoe we ons nu voelen. Ik moet nog van alles regelen, muisjes inslaan, als back up een paar flesjes in huis halen en weeeet ik wat meer. Vanochtend zei de verpleegkundige al dat ze nu allebei zonder sonde verder gaan, en dan hop naar de 7 voedingen en naar huis. Ik schrok me te pletter, ik was ook echt even de weg kwijt (en nu nog steeds) maar zo ontzettend blij. EINDELIJK compleet dadelijk.

Zo, dat moest ik effe kwijt 8)

8. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Mimi meis, ik snap maar al te goed dat je het aardig gehad hebt. Hou vol hoor, het duurt nu vast niet lang meer!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Hihi Spekkie, wat heerlijk!
    Zorg je wel dat je je zelf nu niet voorbij loopt?
    Ow wat zal het heerlijk zijn als je die 2 thuis hebt woensdag!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    :) :) WOW Spekkie wat goed nieuws. Echt heel blij voor je dat je ze mee naar huis mag nemen woensdag. En fijn dat jullie kanjers het ook zo goed doen!

Mimi: hoop dat je niet meer zolang hoeft te wachten en je je meisje snel in je armen mag sluiten.

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Spekkie, wat fijn om te lezen dat je knullentjes het zo goed doen en woensdag naar huis mogen.

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @jodie: jij hebt zo te zien een verschrikkelijke nacht gehad! ik hoop ook echt voor je dat het bij jouw heel snel doorzet ! hopelijk heb je nog wat kunnen slapen
    @blimey: jij ook al wakker vannacht! hopelijk nog wat kunnen slapen
    @de jarige van de afgelopen dagen: GEFELICITEERD !
    @lynn: geniet maar lekker van je kleine mannetje ;) je man zijn gedachten zitten blijkbaar ook nog ergens anders dan bij zijn werk :D
    @eenwondertje: gelukkig ligt baby niet terug in stuit ! mooie buik en inderdaad nog gegroeid!
    @nance: hier ook eentje die nooit had durven denken dat ze al bijna haar 38 weken ging halen! is al bijna 4 weken geleden dat ze de weeen hebben stilgelegd! hoop voor je dat het spontaan begint.
    @leoni: die drang die ken ik dat alles plots moet gedaan worden, gebeurt hier ook heel regelmatig tot grote ergenis van mijn man :D want die vind dat ook geen goed idee meer en begint van ellende me dan maar te helpen :D wat ik wel lief vind dan natuurlijk
    @amom: nee wandelen wekt echt geen weeen op he :D ik probeer het hier ook dagelijks maar werkt helaas niet :D
    @mimi: zo voel ik me dus ook :( hoop voor je dat je snel je meisje kan knuffelen
    @spekkie: wat fijn dat je mannetjes naar huis mogen en het zo goed doen! lekker genieten dan !

hier weer een vreselijke nacht achter de rug, denk als ik de laatste 3-4 nachten aan 4uurtjes slaap kom echt veel is. moet er minstens 1x per uur uit om te plassen, dan lig ik weer wakker van de weeen, dan veel te warm.... pff word er niet vrolijker van. man heeft nu ook nog nachtpost dus dat is al helemaal niet leuk! ach ja de laadste loodjes zeker ?! :(

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Spekkie, wat een super nieuws!
    Hoop dat Yasmine van Sam vandaag ook mee naar huis mag, dan zijn alle baby's lekker thuis vanaf deze week!
    Super!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Spekkie Geweldig ben echt superblij voor jullie :D

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Spekkie wat een goed nieuws..eindelijk echt compleet!

Hier rustig dagje, eerst babywasje zit er in :)

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Potverdikkie. Zit ik net op mijn oude topic (Buitenbaarmoederlijke zwangerschap) een heel verhaal te typen over hoe ik me voelde en nu voel nu ik hun verhalen lees; knalt ie mijn lap tekst eruit!
    Nu moet ik opnieuw beginnen en zo makkelijk was het niet. :( Pfffff

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    spekkie joehoe! ik ben zo blij voor je meis....wij waren er ook vanaf toen we het hoorde....lekker alles nu klaar maken...de laatste nachten link slaap pakken en dan rennen naar het ziekenhuis!

jeetje dames...wat slapen jullie slecht...en ik kan je vertellen dat word er niet echt beter op de eerste paar weken...dus probeer echt zoveel mogelijk te rusten....ik ga nu ook slapen...julian heeft net een voeding op....en ligt al te pitten!

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik kreeg net een hoestbui :confused:.
    Ik kon gelijk ander ondergoed en broek aantrekken.
    Heb ik weer. Zit ik gewoon een in mijn broek te plassen :confused: :oops: . Ach ja kan er ookw el bij. Heb nu wel gelijk pijn in mijn buik. Irritant. Op mijn gevoel heb ik haar gelijk helemaal ingedaald gehoest :rolleyes: :confused: . Vraag me af of dat kan hoor.

@Wendy, dat is balen meis. Heel vervelend dat je alles weer opnieuw moet intikken

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Spekkie: wat een super nieuws joh ! Heerlijk voor jullie !

Bah voel me ook helemaal niet jarig, heb net weer gestoft en gezogen dus huisje is wel weer netjes maar ja niet echt iets voor op je verjaardag... Ga woensdag mezelf maar eens lekker verwennen denk ik. Heb gisteren ICI Paris bonnen gekregen en geld dus ga leuke dingetjes voor mezelf halen ! Hoop dat ik dan wat opgeknapt ben, bah bah bah heb ook een baaldag en dat hoesten doet zeer ! Hoop niet dat ons kleine meisje daar last van heeft.....

Sorry hoor einde klaagzang ;)

Mimi: knuffel !

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ik voelde julian de ochtend dat mijn vliezen braken iets naar benede zakken toen ik uit bed stapte om naar de wc te gaan...dus wie weet..kan je ze er ook uit hoesten...hahaha

Deel Deze Pagina