April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Niezen misschien, heeft nog meer kracht. ;)
    Volgens gyn was beeb nog niet ingedaald, maar ik voel echt zo laag van alles.... En idd Mimi, soms merk ik dat ik blijkbaar wat urine laat lopen. :oops: :(

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    :) hahah nou hier voelt helemaal niets laag zou ze er bij mij van boven uit willen komen :p hahahah me ribben en maag hebben nog steeds wat te verduren met die kont er tegenaan

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het zou wat zijn he. dat je je kind gewoon niet uitpoept maar uitk*ts :confused: . Uhm nee klinkt niet leuk nee.

@Wendy, erg he als je het op dat moment niet kan ophouden. Ik hoefde helemaal niet maar als ik een hoestbui krijg. (ik verslikte me) ren ik altijd gelijk naar de toilet alleen ben ik eigenlijk bijna altijd te laat

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi dames, even een kort ego-berichtje van mij, om te laten weten dat ik nog steeds zwanger ben (hihi) en te druk om hier veel te reageren. sorry, het is niet anders.

ik ben erg druk met de hond, die helaas nog steeds loopt te kwakkelen, en heb deze week de hele week cursus, dus ben amper thuis dan. intensief en dodelijk vermoeiend, maar zoooo gaaf en ik wil er zo weinig mogelijk van missen. zie wel hoe het loopt.
    alles gaat verder goed, op wat gerommel voor het weekeind na is er nu radiostilte. ik hoop dat hij na het komende weekeind komt, en niet eerder ivm cursus. maar we zien wel!

hopelijk gaat het met jullie allemaal ook goed, en komen de kindjes het eerste bij degenen die het echt beu zijn nu.

take care, tot einde vd week (denk ik). doeeeggg!

5. Spekkie: goed nieuws zeg!

Oke, die updates ga ik dus doen:
    - je mag me de hele week pb'en met een update (liefst 1 zin).
    - dat mag ook meerdere keren, maar je kan het ook in 1 keer doen.
    - zet je nickname voor de regel zodat ik alleen hoef te copieeren en te plakken.

bijv: rach84: had afgelopen week last van voorweeen. zijn helaas neiet doorgezet. ze hoopt snel te bevallen!

- als je zelf geen update pb't, sta je niet in de update.
    - zet als onderwerp in je pb: update
    - de update word in het weekend geplaatst

6. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Hoi hoi,

Zo, aardig wat dames die nacht op zijn snachts. Ik gelukkig niet. Wel regelmatig plassen maar daarna slaap ik zo weer.

Spekkie: Fijn dat de mannetjes mee naar huis mogen! Geniet er maar lekker van.

Alle jarigen: gefeliciteerd! Ik ben donderdag jarig, maar vier het niet echt, al komen er wel wat mensen een bakkie doen.

Verder weet ik het niet meer. Er is ook zoveel geschreven....

Hier gaat alles goed. Verkoudheid is stukken minder. Mijn man kan alweer lopen op zijn geopereerde voet :D
    Vanochtend bij de verloskundige geweest, bloeddruk 110/70, mannetje helemaal ingedaald en hoofdje ligt al vast. Over 2 weken weer terug komen, mocht hij zich niet eerder aandienen.
    Verder heerlijk genieten van verlof. Even het dorp in geweest en lekker geluncht met man en in het zonnetje gezeten. Ik krijg echt zin in de zomer!

Verders geen nieuwtjes. Fijne dag verder allemaal!

7. Hi allemaal!
    @ Spekkie; wat geweldig nieuws dat je mannetjes woensdag naar huis komen. Ik hoop dat je komende nachten goed slaapt!
    @ Sam; ik hoop ook dat jou meisje snel naar huis mag. Nog gefeliciteerd, en wat een prachtige naam!

Met mij gaat het op zich wel goed. Moet na vandaag nog 2 dagen werken. Ik ben er nu ook echt aan toe. Gisteren even een huilbui gehad. Was gewoon zo moe en lichamelijk lukt het soms gewoon ook niet meer. Kan Max ook eigenlijk niet meer optillen,... maar ja soms kan dat gewoon niet anders... Kamertje is nu klaar, moet alleen nog kleertje wassen en in de kast leggen. Maar daar heb ik straks mijn verlof voor! Slapen 's nachts gaat ook steeds minder. Vaak plassen en vroeg wakker... Morgen weer naar de VK! Zal deze week ook foto's van het kamertje hier plaatsen.
    Fijn dat ik hier even mag klagen!

Sterkte nog meiden,... het zijn echt de laatste loodjes!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Daar heb ik OOK last van. (Maar ben zelf maar klein, dus misschien dat de kleine in heel mijn buik zit.) Vooral mijn ribben hebben het te voorduren en wordt nog steeds gek van het maagzuur. :(

Zo, heb de keuken wat opgeruimd en schoongemaakt. Vervelende is dat het in de kastjes is, dus je kunt het niet zien... Maar heb een vuilniszak (1,5) weer met zooi wat weg kan....

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat goed nieuws Spekkie SUPER!

ik zal zo eens kijken of ik op die website ook een foto-album aan de praat krijg hihi

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep fotoboek heb ik aangemaakt (kan je op klikken via de april info site) ik heb er een wachtwoord opgezet je kan mij PM-en of mailen hiervoor..

Er zijn 4 categorieen, april mama's (kan je foto van jezelf kwijt) denk wel duidelijk aan je nicknaam en naam zodat mensen weten wie je bent.

Bolle buikjes (hier kan je je buikjes showen) nicknaam erbij is wel zo leuk

April babies (hier kan je baby geshowt worden) denk wel aan je nicknaam en de naam van de beeb..

En show de rest (hier kan je kamertjes, echo's, kaartjes noem maar op showen!)

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Rach, leuk dat je het wil doen. Ik wil eventueel ook wel helpen als het teveel werk is.
    Iemand anders had ik zich volgens mij ook al aangeboden, dus dat komt helemaal goed!

Ga nu eten koken en vanavond bv-cursus. Dus tot morgen!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hmmm ik zie net dat je dan niet meteen foto's kan uploaden 9maar dat wachtwoord stuur ik dan ook erbij (das gewoon mijn account)

13. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey meiden..

pff was 2 dagen niet online geweest..
    jullie zijn echt niet te houden.. heb een paar dingen onthouden whahaha

een paar onder ons gefeliciteert met jullie verjaardag...

Spekkie fijn dat de kindjes lekker mee naar huis mogen.. lijkt me echt een super gevoel

niet slapen snachts.. ik slaap tussen de plas beurten in echt heeeeerlijk maar pff 6 x der uit is niks.

rach84 leuk idee wel veel werk het is wel makkelijker zeker als straks meer babys gebooren gaan worden..

Imd leuk een foto boek op de april site.. is ook beter omdat het afgeschermt word.. ik zet expres niet zoveel fotos er hier op iedereen kan alles zien geen fijn idee dus ik ga je zeker pben voor wachtwoord

pff over mezelf.. nog steeds k*t met peeren haha zoals ze hier zeggen
    bloed druk blijft gevaarlijk hoog.. 110/160 best eng.. maar duimen dat ik woesndag een datum krijg voor inleiden
    ik ben het op bed liggen echt zooo spuugzat!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zo rustig hierzo is iedereen vroeg naar bed ;)

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Meiden..

Bedankt voor al jullie felicitaties.
    We hebben het rustig gehouden...Beetje familie geweest..Wel erg gezellig gehad..En ondanks de weinig mensen toch nog weer druk..
    Volgend jaar wordt ik 30 dus dan een extra groot feestje.. ;)
    Bewust iedereen vanmiddag laten komen zodat ik vanavond lekker vrij ben..en vroeg op bed kan..

@rachGoed idee...Als het werkt...Maar dan zijn de belangrijke gebeurtenissen goed bij te houden idd.En kunnen we de dagelijkse praatjes gewoon blijven doen..
    @All...Hier weer alles rustig in de buik..Ga zo lekker naar bed...
    Morgen reageer ik weer ;) nu even geen puf meer..

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Vandaag zijn de hechtingen bij mannetje eruit gehaald en hebben we saampies voorzichtig boodschappen gedaan. Daarna heerlijk in het zonnetje gezeten in de tuin, dat doet een mens goed zeg! Dank voor jullie lieve woorden en inderdaad doe ik rustig aan verder. Morgen VK en lenzencontrole en verder niks…

@Magicwings : Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wel apart dat zoveel heren hebben besloten vroeger te komen! Meestal zeggen ze jongetjes zijn luier dus die komen meestal laat….weer een bakerpraatje die niet klopt…
    @Lynn : Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind ineens alleen met je kleine mannetje. Hou jezelf voor dat bijna iedereen dat gevoel heeft hoor, je bent niet de enige! En heb inderdaad vertrouwen, je kan het echt wel!
    @Nachtbrakers : Jee wat vervelend zeg! Ik ben meestal om 2 uur en om 6 uur eruit om te plassen maar kan daarna gewoon weer slapen gelukkig!
    @Vruchtje : Wat fijn dat je mannetje niet gedraaid is! En dat alle testen goed zijn!
    @Spekkie : YES! Wat ontzettend fijn dat ze naar huis mogen zeg! Gefeliciteerd!
    @Rach : Goed idee hoor! Ik ga het proberen te doen!
    @Imd : Goed idee! Van die site dus
    @Mandytjuu : Heel veel sterkte de komende tijd!

BUIKFOTO!

17. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Zo, meiden, lekker gekletst? ;)
    Ik heb de afgelopen dagen wel snel-snel bijgezelen, maar niet gereageerd....Geen bevallingen in ieder geval, zag ik. En dat terwijl er een aantal goed doorheen zitten! Nog even volhouden meiden!

Mimi, dat urineverlies bij een hoestbui herken ik hoor. Ik probeer de hoestbui maar op te houden tot ik op de wc zit!

Verder zag ik een aantal jarigen: van harte gefeliciteerd!

Nachten: ik slaap ook al nachten erg slecht. Ik lig prima, maar moet er wel uit om te plassen en dan kom ik heel slecht in slaap. Lig zo 2 uur wakker, heel irritant en vermoeiend. En ik gun me de rust en tijd niet om even te dutten als Tim in bed ligt.

Spekkie, wat super dat je twins bijna mee naar huis mogen! Heerlijk idee zeg...

Verder weet ik het even niet meer, sorry.

Hier verder alles oke, ik ga zo lekker naar bed. Morgen weer een lange dag voor de boeg op het werk....maar ben wel aan het aftellen nu! Heb nu wel echt zin in verlof, ik wil ook alles klaar hebben en lekker poetsen op mijn gemakkie....

Trusten meiden.

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dames, ben bij de vk geweest en mijn bloeddruk was nu 130/70. Wel goed geloof ik.

Wel iets hoger dan normaal maar ach. Tintelende vingers zijn normaal en vocht ook. Ik moet heel veel water drinken. Hmmmmz hahah dan moet ik wel plassen he. Hahhaha.

ik ga lekekr op de bank hangen en proberen te genieten van de laatste vrije dagen zeg maar. Oja ze is nu helemaal ingedaald en behoorlijk aan het wroeten. Auw

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    shopaholic: fijn dat je nog maar 2 dagen hoeft te werken. Ik weet een beetje hoe je je voelt want ik heb ook doorgewerkt tot week 36 en af en toe kon ik ook echt niet meer en zat ik s'avonds huilend bij manlief op de bank. Zijn ook wel hormonen denk ik.

Mandytjuuu: jeetje inderdaad hoge bloeddruk. Is dat ook een reden waarom ze gaan inleiden? Hoop voor je dat je dat woensdag te horen krijgt. Kan me goed voorstellen dat je in dat bed stapelgek wordt.

coto: fijn dat de hechtingen eruit zijn en inderdaad wat kan je je happy voelen hé van het zonnetje. Succes bij VK morgen. Je haalt mij trouwens denk ik in de war met iemand anders, weet even niet wie, maar mijn kindje ligt al hele zwangerschap hetzelfde en heb ook geen testen ondergaan. Maar er wordt zoveel bijgeschreven kan me voorstellen dat je in de war raakt.

mimi: denk ook wel dat dat een goede bloeddruk is. Had zelfde laatst en zeiden ze ook niet over dat het niet goed was. Mooi dat ze volledig is ingedaald. Nu inderdaad maar even lekker bankhangen.

All: hier niet veel nieuws hoop gewoon dat ik vannacht een beetje lekker slaap...................en alvast welterusten!

gr vruchtje

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik mag morgen weer naar de VK ben benieuwd welke ik nu weer heb en wat ze nu weer gaan zeggen (het blijf spannend zo in elk geval, de ene keer word je afgekraakt en de andere keer gecomplimenteerd :p ) ik neem het ook niet zo serieus meer heb ik met mezelf afgesproken, stelletje mutsen daar (ben allang blij als ik van HUn af ben haha)

Deel Deze Pagina