April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    ff ego bericht: nog EEN dagje werken! Joepie! Ben zo blij maar vind het zo vreemd tegelijk, gewoon 4 maanden verlof.... heerlijk!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden even jullie hulp nodig. Wij hebben niet echt duidelijk op het kaartje staan dat ze moeten bellen als ze langs willen komen zoals bijvoorbeeld: 'wil je vingers en teentjes komen tellen dan eerst even bellen"

Wij hebben dit: "je mag gerust komen kijk hoor, maar van 12.00 tot 15.00 liggen wij op één oor. Nu is mijn vraag mensen gaan toch alsnog wel bellen voor ze op kraamvisite komen. Of heb je zo een grote kans dat ze in ene voor je deur staan? Daar zitten wij namelijk niet op te wachten.

Graag hoor ik wat jullie denken en er van vinden. Zo toch raar zijn als mensen onaangekondigd voor de deur staan?

3. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Hallo daar,

zijn we weer. Vandaag bij de VK geweest en de beeb ligt nu weer met het hoofdje naar beneden....daar krijg je toch ook geen hoogte van he.....blijft gewoon draaien!

Voor de rest was alles goed, bloeddruk van 65/150 (had net 8 trappen gelopen en mocht meteen komen ja dan krijg je dat he maar de onderdruk was prima!)

Ik heb veel vruchtwater en de beeb was nog niet ingedaalt! En ik krijg een echo met 36/37 weken om te kijken hoe de beeb nou uiteindelijk echt ligt....wel leuk!

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    vruchtje....wij hebben wel staan wil je julian zien bel dan even anders slaapt hij misschien...

maar goed...ik denk dat het gewoon met mensen opzich te maken heeft...de een belt wel en de andere staat op de stoep dat is bij ons nu ook..en komt het niet uit...dan zeggen wij dit....nu gaat het gezin voor alles dus ons mondje is nu beter geroert dan ooit!

heb ik trouwens ons gedichtje al hier neer gezet wat op het kaartje stond?

kleine beentjes,
    mini teentjes,
    lachend mondje,
    pamper kontje,
    welkom kleine ukkepuk
    jij bent ons meesterstuk!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lynn: leuke tekst joh. Grrrrr ik ben er nog niet uit. Denk dat we het maar zo moeten laten en als die mensen op de stoep staan onaangekondigd en het komt niet uit dan moeten we het maar gewoon zeggen. Maar ik zelf zou ten alle tijde bellen voordat ik op kraamvisite zou gaan. Voor het zelfde geldt ben je niet thuis of zo.

gr vruchtje

6. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Hmmm ik zit ook nog steeds te dubben over die tekst, vruchtje! Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat mensen gewoon onverwachts langskomen, maar schijnt toch echt te gebeuren! Lastig he?

Pfff...ik kan weer niet slapen...word er echt gek van! Ga doodmoe mijn bedje in, en na een half uur woelen ben ik klaar wakker! Geloof dat ik nu de enige ben?
    Nou ja, ga nog maar eens een poging doen...Hoop dat jullie allemaal heerlijk liggen te slapen!

7. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hay collega nachtbraker.....ik hoop dat je deze keer niet letterlijk aan het het "braken"bent geweest?

Ik ben ook weer steeds wakker, spook nu al even beneden om. Slaap soms kleine stukjes en wordt dan wakker met buikpijn....wordt er zo moe van :rolleyes:

De poesjes zijn wel blij met mij, die gaan nu sinds kort 's nachts naar buiten en als ik dan 's nachts beneden ben laat ik ze lekker even binnen, wel gezellig.

Gister een nieuwe digi-camera uitgezocht, wordt vandaag opgehaald.

Eefje. Sushi en Lynn nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!
    Ik wordt morgen 28, vier het ook niet. Heb van de week wel af en toe bezoek, maar dat is lekker verspreid, iedereen tegelijk red ik niet.

Spekkie; heerlijk dat je mannetjes mee naar huis mogen!

Lynn: hoe ging je eerste dagje alleen, of heb ik hier overheen gelezen.

Mandy: niet fijn die hoge bloeddruk (al denk ik dat de waardes andersom zijn, dan nog is hij veel te hoog hoor), hou zoveel mogelijk rust. Ik ga duimen dat je een datum voor inleiding krijgt.

Coto:zo te lezen gaat het naar omstandigheden goed met je man, gelukkig!

Mamafiona: ik hoop dat je beeb nu zo blijft liggen!

Vruchtje: Ik ben er dus ook bang voor dat mensen zomaar op de stoep staan, wij willen dat iedereen belt, ook de ouders. Als ik namelijk vriendinnen op bezoek heb dan wil ik ook wel alleen met ze zijn, zonder bv mijn ouders er steeds bij. Bovendien is het voor mijn eigen rust beter als het bezoek de eerste weken wat gepland verloopt.
    Wij hebben: Een vriendelijk verzoekje, graag bellen voor een bezoekje.

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

De kleine meid was vannacht lekker druk voelde echt aan allerlei kanten gestomp. :D en had krampen maar ze zou wel overal tegen aan gekomen zijn. Of hopelijk ingedaalt..

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Mandytjuuu: veel sterkte!

@Spekkie: super zeg dat de mannetjes mee naar huis mogen! Ben erg blij voor jullie!

Enne... Hier sinds gisteren ongipijntjes...? :rolleyes:
    Getsie, word er helemaal nerveus van! :)
    Zal het een begin zijn, of zal dit gewoon 3 weken zo gaan?...

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    De volgende keer als ik ook 's nachts wakker ben, kan ik gewoon forummen merk ik? :)
    Jeetje, wat erg hé, dat nachtbraken! Hier ook sinds een weekje dat ik 5 á 6 keer klaarwakker ben 's nachts.
    Heb ik nog niet eerder in mijn zwangerschap gehad eigenlijk!

11. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik denk dat Coto mij bedoelde ;) . Mijn jochie ligt weer goed en mijn bloeduitslagen gaan ook de goede kant op; vandaar.

@Geboortekaartje:
    wij hebben erop staan:
    Wij rusten van 12.00-15.00 en na 21.30 uur.
    Voor bezoek graag eerst even bellen.

@Jodie: je schreef vannacht dat je morgen jarig bent. Is dat dus de 17e (vandaag) of echt morgen (de 18e). Dit omdat je het 's nachts schreef...... Weet dus niet of ik je al mag feliciteren 8).

Gisteravond verjaardagsvisite hier om de hoek. Nou, langer dan een uurtje of wat houd ik niet vol (net als met uit eten gaan zaterdagavond). Ik krijg zo'n druk op de onderbuik en dus harde buiken..... Ben maar om 21.00 uur naar huis gegaan en lekker op bed gaan liggen. Dat is dan nog het beste. Wel redelijk geslapen. Lekker.

Vandaag weer mooi weer. Heerlijk :D.

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    goedemorgen...

dames die snachts wakker liggen gaan hopelijk smiddags toch wel even liggen o niet?

hier een goede nacht...alleen om 3 uur een voeding en nu komt hij snachts om de 4 uur en overdag om de 3..heelijk...dus de laatste om 23:00 dan om 3:00 en dan weer om 7:00 uur dat zijn schappelijke tijden of niet dan?

hier komen ze om 9 uur van het consultatiebureau....man is al weg....en het gaat super...zometeen komt mijn moeder...
    Straks komt mijn schoonzus....die komt mij leren hoe ik julian in de tummie tup moet doen...(zij is kraamverzorgster!)

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mogge allemaal,

Wat een nachtbrakers weer. Ik slaap gelukkig redelijk door, op wat plaspauzes na. Maar moet ook zeggen dat ik wel aardig moe het bedje in ga. Probeer toch iedere dag dik een uur te wandelen met de logeerhond.

Spekkie, wat fijn dat er zicht op is dat ze naar huis mogen. De vlag mag uit!

Geboortekaartjes, wij hebben niks in die trant erop staan, ik hoop dat een ieder zo verstandig is om eerst te informeren en anders hebben ze pech. Dan worden ze weer weggestuurd als het niet uitkomt.

14. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Ramoontje: ik heb wat fotootjes gemaakt die je kunt zien in mijn album.

Ik heb gewoon een rol van die doorzichtige folie gekocht bij de HEMA en twee zakken kleine spekkies (ook bij de HEMA).
    Op de markt heb ik heel smal lint gekocht en wat breder lint voor om de mand (in dit geval dus roze :))

De mand heb ik gekocht bij de Marskramer.

Ik heb bij de BRUNA zacht roze dik papier gekocht en op de computer een leuk tekstje gemaakt en de kaartjes uitgeknipt.
    Heb vervolgens bij de Zeeman van die schattige piepkleine babyplaatjes
    gekocht en aan het uiteinde van elk kaartje geplakt.

Even gaatje perforeren in de kaartjes, lintje erdoor heen, spekkies in een stukje folie vouwen (6 stuks heb ik dan gedaan per pakketje) en het hele boeltje bij elkaar binden en een strikje maken. Klaar is kees! :D

Ik heb bewust voor die spekjes gekozen omdat sommige kindjes nog maar 2 zijn en spekkies gaan er altijd in en ze zien er nog leuk uit ook....;)

Misschien heb je er wat aan..:)

15. @ Spekkie: Wat fijn zeg dat je je zoontjes mee naar huis kunt nemen.

@ Magicwings: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lief maar ben zoiezo benieuwd hoe jullie kaartje geworden is we hebben hem nog niet gezien he :)

17. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Goedemorgen,

Synove...wouw das een leuk idee, en sinpel!was er nog niet opgekomen...Echt heel leuk!

nachtbrakers...vanmiddag lekker ff gaan liggen als jullie kunnen!anders word het heel zwaar...!

niemand al bevallen...?
    of aan het puffen?

Jarige...van harte en een leuke dag gewenst!

Rest vergeten....zo veel.

Jippie vandaag 37 weken dus kan en mag nu thuis bevallen!
    Morgen weer naar de vk , en denk dat ie niet ingedaalt is!hij zit nog zo hoog.
    Gisteren voor de zoveelste keer de babykamer schoon gemaakt en kleertjes recht gelecht!verveel me gewoon, want door dat nesteldrang, hou ik alles goed bij!zometeen kom een vriendin ff buurten!gezellie, zij is 23 weken nu!

fijne dag allemaal..

18. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Dag allemaal,

Yasmine is sinds gisteren thuis!
    Wat vreemd om een kleintje bij je te hebben, ik kon maar niet slapen, lag de hele tijd te luisteren of ik haar kon horen ademen!

Nog niemand bevallen hier zie ik..
    Goed zo!

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Synove, leuke traktatie zeg.

Ik heb luiers gemaakt van zalm papier en daar een snoepzakje en een snoepsleutel in gedaan. Plasticzakje eromheen met woltouwtje en roze kaartje met tekst.

Mijn dochter zei al dat ik die sleutel moest doen omdat ze daar een speen van konden maken. Zal zo even foto maken. Hihi

@vruchtje, ik bewaar altijd wel de kaartjes ik zal je een paar ideetjes geven ;)

:Als u niet voor niks voor de deur wilt staan, laat dan de telefoon even overgaan.

:Vanaf nu leven we in het ritme van ons kleintje.
    Wil je on bezoeken? Geef dan eerst even een seintje.

:Bel eerst mijn papa en mama van tevoren
    alleen dan krijgt u mij te zien en te horen!

:Bezoek vinden wij wel fijn maar bel even van tevoren

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Sam super dat ze thuis is! :D

Ramoontje gefeliciteerd met je mijlpaal 37 weken!

Geen eens gezien maar ik zit zelf ook op me mijlpaal 36 weken joepiee. :D

Deel Deze Pagina