April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Goedzo :cry: hihi, hier kan het ook niet snel genoeg gaan hoor.
    Ik begrijp precies je gevoel dat had ik bij mijn dochter ook.

Toen dat wat minder werd kreeg ik wat anders.
    Haha ze werd elke nacht de eerste week uur of 3 wakker om te eten. Na 7 dagen hoefde ze s'nachts geen voeding meer en ze sliep gelijk leeker door. maar ik werd dus wel weer wakker rond die tijden.

2. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Sam...fijn dat Yasmine thuis is!geniet er van...

Priscilla...ook jij gefeliciteerd met je 36 weken!Schiet nu op he...

Geboorte kaartje....Hier staat er`
    Op wie ik zal lijken!Een telefoontje en je kunt me komen vergelijken!Hoop dat ze nu wel bellen bij Bryan waren er sommige die spontaan langs kwamen, vond het niet zo erg wel als het heel druk was, en vond het vervelend om ze weg te sturen...

3. geboortekaartje: wij hebben ook opstaan dat mama en ******* slapen tussen 12:00 en 15:00. maar niet dat we dan echt slapen, maar meer dat we een rustpuntje houden op dag. dus s'ochtends bezoek, en smiddags. en s'avonds. Maar als mensen moeten gaan dan zegt mijn man dat wel hoor, die heeft daar gelukkig geen problemen mee. En ik ga ook geen BV geven bij de visite, dus ga dan even met de baby naar boven.

Sam, fijn dat Yasmine thuis is!

foto's op de aprilmama's site: ik zet hier de naam niet neer van ons kindje, om een klein beetje mn privacy te bewaren. als op dat foto album een wachtwoord zit zal ik wel foto's plaatsen.

Danielle, hier ook last van ongiekrampen, zegt volgens mij (HELAAS) niet zo veel. Ik zou echt heel graag snel bevallen nu!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @rach er zit een wachtwoord op om te mogen bekijken en ook nog een wachtwoord om foto's te mogen plaatsen dus ik DENK (weet natuurlijk nooit 200% zeker) dat het veilig is strakjes om daar je foto's te plaatsen maar je mag/kan ook zetten "baby Rach" om een voorbeeld te noemen dan hoef je geen echte naam te gebruiken maar weten we wel dat ie van jouw is :)

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Grappig dat de 1 hier juist snel wil bevallen, en de ander het juist fijn zou vinden dat het kleintje nog eventjes blijft zitten!

Hier staat op het geboortekaartje: Nog even een vriendelijk verzoek; graag even bellen voor het kraambezoek!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik wilde foto maken maar batterijen zijn leeg :(.
    Sorrie moet even wachten. Ik heb het wel een blauwe doos zitten in plaat van een roze hahahaha. Dat is de doos van de traktatie van mijn dochter geweest.
    Ik weet niet of die in mijn album staan maar wel op de pc. Ik zal zo even kijken. Die traktatie vond ik heel leuk namenlijk dat was een bekertje met dolfijnsnoepje en manna en een dolfijn sleutelhanger.
    De doos was het aqarium vandaar blauw. Voor de beeb heb ik er wel extra diamantenstickers op gedaan. Maar die foto moeten jullie tegoed houden.

@Rach, ik laat op de foto's mijn gezicht niet zien en mijn dochter en vriend zal ik ook niet de namen gebruiken hoe we heten.
    Ik ben op de site hier helemaal anoniem. Op Hyves heet ik Mees maar dat is ook niet mijn echte naam.
    Sorrie meiden maar daar heb ik mijn redenen voor.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dat ik even wil wachten is puur voor de maand haha voor de rest mag ze wel komen hoor (nou ja van het weekend ofzo) hahaha

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36

Wat fijn voor je!

Foto?

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    foto traktatie dochter staat erin.

Ze was zo trots omdat we het samen hadden gemaakt.

Hier mag ons meisje ook al komen hoor. Als het aan mijn dochter had gelegen was dat gisteren al.

Net aan de foon met mijn zus maar ik was bovern en stond dus de hele tijd. Auch heb nu gelijk dikke voeten. Kan ook komen door het stofzuigen/dweilen en strijken van uur of 9. Hihi dan is dat staan opeens niet leuk meer

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    `weet je trouwens dat mensen die het meest geheim proberen te blijven op internetr dat die juist het meest gehackt / gekraakt worden e.d. (al is er niets sensationeels aan) het is juist dat die mensen wat proberen te verbergen wat het interressant maakt.

Ik heb heel mijn hebben en houwen op internet en nog nooit wat gebeurd ermee, een keer hebben ze mijn telefoonnummer doorgegeven aan zo'n enquete maar dat was iemand die ik live kende en waarmee ik ruzie had gekregen (nou ja ruzie ze vond dat ik onze zoon teveel aandacht gaf ipv van aan haar HOEZO ZIELIG?) dus had niets met internet te maken :p

Ik heb vroeger ook altijd gehacked e.d. en juist de mensen die het meeste proberen te verbergen zijn het leukst om te "kraken" ik deed er alleen nooit wat illegaals mee, ik stuurde ze dan een waarschuwingsmail dat ze gehacked waren en dat ze wat aan hun beveiliging moesten doen enzo voor mij was het gewoon puur de kick of het kon, ik had ook honderden programma's die "meehielpen" ik zit nu helemaal niet meer in die scene (er gaat namelijk wel veel tijd inzitten en ik ben wat volwassener geworden, zo vabn WHAT's THE POINT al die energie in wat stoppen, je kan het beter verdelen isabel haha)

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik weet het eigenlijk niet, op zich ben ik met het zwanger zijn wel klaar, maar als je nu tegen mij zou zeggen dat ik morgen ga bevallen, zou ik ook wel even schrikken, denk ik :confused:

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Isabel, o haha dus jij hackte ook. Opzich ben ik gewoon wie ik ben alleen mijn naam klopt niet. en uhm mijn woonplaats is ookniet roze wolk hahahaha.
    Echt geheim ben ik niet maar toch genoeg hoop ik.
    Op hyves zijn er meer die zichzelf afschermen en ik zit alleen op hyves omdat mijn zussen erop zitten en ik hun dan toch een beetje dichtbij heb.

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja, dat heb ik ook.
    Het huis is nu onderhand wel eens helemaal schoon, de spulletjes zijn er, zo af en toe ben ik ook wel klaar met het zwanger zijn, maar toch raak ik lichtelijk in paniek bij de gedachte dat ik nu zou moeten bevallen... :)

Denk eerlijk gezegd dat het bij mij alleen de onzekerheid voor het onbekende is...

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hier ook de ene dag heb ik zoiets van laat het maar komen hoor dan ben ik het ook echt zat voornamelijk als ik het benauwd heb enzo. En de andere dag kan ik er weer echt van genieten heel dubbel. Ben ook een beetje zenuwachtig voor het onbekende hou niet zo van verrassingen :)

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik heb nu gewoon op internet staan dan weten ze meteen alls verder ben ik zo saai als het maar zijn kan dus ben niet interressant om te hacken hahah (what you see is what you get) en verrek dat werkt wel..

Ik had vrienden die trouwens veel erger waren als mij, ook forums hacken, internetsites op den duur keek ik eens van aan afstandje in mijn leven en toen bedacht ik; jemig toch best zielig als je andere mensen moet gaan hacken en daar zoveel tijd instoppen terwijl je lekker kan leven haha, eigenlijk best dom.. en moet zeggen een paar jaar terug ging het ook nog makkelijker als nu, met alle nieuwe dingen ben ik er helemaal uit (je moet dat echt bijhouden zeg maar)

op zich vind ik niet zo erg als mensen hun woonplaats, echte naam verbergen op een forum (zeker op zo'n op[enbaar forum als deze) kan daar wel iets van begrijpen....

16. Mimi, ik snap je helemaal hoor. Ik ben ook (redelijk?) anoniem, en ook mijn hyves is afgeschermt.
    En ik neem aan dat als je zoiets doet je een goede reden hebt, en die heb ik ook hoor ;)

Imd, jij bent een heel open type, dat is ook hartstikke mooi hoor! :D

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mandytjuu, dat is wel een giga hoge bloeddruk. Ik vond die van mij met 140/94 al hoog. (Op 1 moment zelfs 99 onderdruk)

Jodie, leuk digi-camera, nu nog even snel uitzoeken hoe hij werkt. ;) En hopen dat je er snel foto's mee mag maken van je kleine.
    Jij ook al jarig deze week.... Jeetje, hoeveel april-mama's zijn er wel niet jarig dan in een week tijd.... :)

Sam, wat fijn dat Yasmine thuis is. Dat zal inderdaad heerlijk zijn!

Danielle, ik heb juist beide: Ik zou graag nu willen bevallen, maar van mij mag hij ook nog even blijven zitten omdat ik gewoon weet dat dat voor hem beter is. Ik wil hem nl heel graag mee naar huis nemen. En nog niet alles is zo klaar als ik het wil. Maar aan de andere kant ben ik het zwanger zijn helemaal beu eerlijk gezegd. De benauwdheid, het slecht slapen, maagzuur, rusteloze benen, bekkenpijn, die hartkloppingen, niets kunnen, etc.... Dus voor mij mag hij nu wel komen.

Forum, ik snap best dat mensen anoniem willen blijven en idd Rach, daar hebben zij hun reden voor. Ik ben zelf ook vrij open (in vertellen tenminste), dus vind het niet erg om bekend te zijn. Had het liefst ook mijn eigen naam gehad, maar die was al bezet . :)

Heel stom trouwens, ik ben me toch ineens aan de naam aan het twijfelen! :( Ik heb al een dag of 2-3 Daan in mijn hoofd ipv Wybe. Wat moet ik daar nu mee? :(

18. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik ga een babysite voor Yasmine maken, met een wachtwoord (heb ik ook redenen voor)...
    Blijkbaar ben ik niet de enigste paranoia hier
    :)

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Daan is ook wel heel erg mooi! (sorry wil je niet meer doen twijfelen!)
    Velen veranderen nog net op het nippertje.
    Als je het kindje ziet zal je wel weten hoe hij moet heten (vind ik).

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Probleem is dat hubbie zo moeilijk is met (oa) de naam...

Deel Deze Pagina