Ik geniet nog lekker even de zwangerschap en alles wat er bij hoort!. Baby mag nog gewoon blijven zitten. Is ook beter voor d'r. Elke dag in de buik is meegenomen. Daarnaast weet ik ook in wat voor circus je terecht komt met een baby dus ben blij dat ik nog even rust om me heen heb!
O Wendy, wat vervelend nu dat je begint te twijfelen. Ik denk dat het heel normaal is hoor. Ik ben dol op de naam die wij hebben maar van de week vond ik het opeens zo raar klinken. HAhaha Wat een mutsen zijn we toch he. Het was geloof ik de dag hoor want nu sta ik gewoon weer achter de naam en klinkt het heeeeel normaal.
Ik heb het wel een keer laten vallen. Hij zegt er dan niets over. (Snap ik ook wel, moet even bezinken....) Toen zei hij ineens tegen zijn broer dat ons mannetje Wybe ging heten. Dus hebben we het niet meer over Daan gehad. Mimi, ik heb het al iets van 3 dagen....
@Sam wat fijn dat ze nu thuis is echt kan me voorstellen dat je helemaal blij bent! @wwjc je kunt ook wachten tot na de bevalling en dan zien of het een Wybe of een Daan is!?
ach als je geen Paris Hilton heet moet je er wat aan doen om "bekend" te zijn/worden he Ik snap ook wel als mensen hun redenen hebben, soms is het helaas zelfs nodig.. (vervelende exen, familie e.d.) Ik vind dat ik ook wel moet ik heb forums onder beheer en mensen doneren zelfs geld aan mij om dat te onderhouden dan kan je niet anoniem blijven (mensen willen dan graag weten wie je bent, heel logisch vind ik) ik heb denk ik ook (soms TE) veel vertrouwen in mensen zoals pas heb ik iemand geholpen met een geboortekaartje ik schiet gewoon het geld voor een proefdrukje voor in het complete vertrouwen dat ze het toch wel betalen (en dat deden ze ook netjes) misschien is dat wel een beetje naief (zeker als je dan weet dat ik vroeger deed hacken enzo) maar als ik het gevoel zou hebben dat ik dat niet meer kon doen zou ik met alles kappen dan heb ik geen lol meer erin (denk ik)
Daar hoef je niet alleenstaand voor te zijn hoor. . Mijn dochter heeft ook de naam die ik wilde hebben toen. Dit kindje is door ons samen gekozen. Hier staan we allebij achter. Dit was wat we allebij wel mooi vonden. Ik ben zelf gek op Abby of Abbygail, of Faith of Hope maar dat word het dus niet. Haha dat vind mijn vriend niet leuk. Dus vandaar dat het niet word zo.
Ik wil rompers maken om voor het raam te hangen en zelf zo'n raamsticker, waarbij de naam IN het plaatje staat. Ow en van letters zijn naam boven de commode. En iemand is al wat aan het handwerken waar de naam op komt...
haha nou je kan ook geen ruzie hebben over de opvoeding e.d. scheelt ook weer Ik geloof dat geld en kids nummer 1 en 2 redenen zijn waar koppels ruzie om hebben (even schoonmoeders buiten beschouwing gelaten haha) Hmmm Daan of Wybe ik vind Wybe wat aparter eerlijk gezegd en het is wel normaal dat je gaat twijfelen hoor had ik bij Dean ook (bij Miley helemaal niet gelukkig) alhoewel ik nog genoeg namen erg leuk vind maarja je kan niet alle namen geven he ik vind Daan ook mooi maar erg gewoontjes en vaakvoorkomend en dan vind ik het meestal minder mooi.. maar das erg persoonlijk...
Sam heerlijk dat Yasmine thuis is! Eenwondertje; morgen ben ik jarig (18e) ja idd wel wat verwarrend omdat ik het bericht vanacht heb geschreven. Zo vanochtend in bed alles bij elkaar gezeurd en geklaagd, gehuild en gepaniekt. Daarna nog even geslapen...gelukkig....Nu breekt ineens de zon door, daar wordt je tenminste blij van! Deze camera is het geworden: Panasonic Lumix DMC TZ-5. Heeft de laatste 2 jaar de prijs voor beste compact digi-cam gewonnen. We zullen zien, het is mooi zonnig weer dus ga vanmiddag mijn katten in de tuin stalken haha. Ik heb iemand gevonden die zo even met me naar de fotowinkel gaat. Manlief wou hem donderdagavond of zaterdag ophalen, dat vond ik natuurlijk een belachelijke gedachte dat moet op stel en sprong, want stel je voor de beeb dient zich aan....en ik moet ook nog oefenen en manlief ook hahaha. Hij lag in een deuk om mij. Ik zit echt in de fase: alles moet nu klaar en rap!
ooh wij waren daar ook helemaal gek van was ook een van onze hoofdkeuzes Abbigail of Abbygail, maar ook Madison bv.. wij dachten helemaal aan Abbygail totdat we aan Miley kwamen en dat klikte meteen zonder erover na te denken dus was het makkelijk!
Daarom vind ik het juist mooier. Dat gewone past beter bij ons. Als meisjesnaam hadden we ook "gewoon" Lieke. Ik vond eerlijk gezegd maar weinig namen juist mooi, dat was mijn probleem. En zoals ooit eerder gezegd, had mijn man een aantal criteria voor de naam en Wybe voldoet daar niet eens aan.
Ja als we het over namen gaan hebben . Wij hebben 3 namen uitgekozen. roepnaam en dan een naam die onze dochter heel mooi vind (weet ze niet hoor). en de laatste is zeg maarvernoemd naar mijn vriend. 1 van zijn doopnamen gemixt.
Coto, mooie buik! Minius, werk jij door tot 36 weken? Kan me voorstellen dat je echt aan het aftellen bent. Mimi, fijn dat het goed was bij de vk. En veel plezier op de wc met al dat vocht wat je nog extra zal moeten gaan drinken. Loeka, laatste dagje werken! Vruchtje, er zijn denk ik altijd mensen die ongepland aan de deur staan. Wat je ook op het kaartje zet, jammer genoeg! Mamafiona, beeb met hoofdje naar beneden. Hoop dat dat nu echt zo blijft. Lynn, leuk gedichtje op jullie kaartje zeg. Jodie, wat onwijs vervelend dat je steeds zo slecht slaapt! Priscilla, hoop dat jullie meisje nu ook echt ingedaald is. Eenwondertje, vervelend dat je dan zo'n pijn krijgt. Maar je hebt het toch mooi een uurtje volgehouden! Lynn, fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad! Synove, wat een leuke traktatie. Ziet er super uit en zal die kleintjes vast heel goed smaken! Ramoontje, 37 weken joepie! Sam ,fijn dat ze thuis is. Zal inderdaad heel erg wennen zijn om samen thuis te zijn. Is er wel iemand (buiten kraamzorg) die je kan helpen? Rach, wil je de naam ook niet/wel naar iemand pb-en? Ik ben altijd wel heel benieuwd naar de naam van een kindje. Maar is natuurlijk altijd iemand's eigen keuze. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook beetje over aan het twijfelen ben om naam hier te plaatsen ivm privacy/onherkenbaarheid id. Mimi, jammer dat je woonplaats niet roze wolk is, zou eens wat anders zijn om te zeggen. Kipkip, ik heb dat ook. Niet zo iets van ik wil graag bevallen of juist ook weer niet dat ik het niet wil. Maar als ik nu zou weten dat het snel is zou ik wel even schrikken. Leuk natuurlijk maar wel schrikken! Wwjc, ik denk dat je aan de naam gaat twijfelen omdat het nu steeds dichterbij komt. Is toch erg spannend om een kindje een naam te geven die jezelf hebt bedacht. Blijft een verantwoordelijkheid, je kindje moet er toch heel zijn leven mee rond blijven lopen. All, bv-cursus was gister wel interessant. Ben nu wel erg blij dat alle cursussen en zo erop zitten, het grote aftellen is nu echt begonnen. Vandaag alleen veel pijn onder in mijn muts, erg vervelend en moet zo toch echt even naar de winkel.
wwjc: lastig dat je nu twijfelt over de naam, inderdaad wat Amom zegt misschien zien jullie zodra je het mannetje vast hebt het is een echte daan of een echte wybe... Sam: Super dat ze lekker thuis is nu ! Wij hebben de tekst: Wil je de luier komen ruiken dan graag eerst even de telefoon gebruiken. Verder ben ik heel erg verkouden bah bah bah, heb net al een vitamineshot gemaakt van kiwi, banaan en sap.... Hoop dat het een beetje helpt Hondje naar de trimster gebracht dus die is straks ook netjes en fris voordat de baby komt hahaha Ga zo lekker in een warm bad liggen en lekker in mijn joggingbroek op de bank hangen...
Amom, ja en geboortekaartje vind ik ook dat we dat wel moeten hebben nu ongeveer.... Leonie, ik denk idd dat dat ook meespeelt. Hij moet zijn hele leven die naam bij zich dragen en Daan is dan wel saai, maar wel makkelijk. (En mooi vind ik) Vervelend die pijn, herken het wel. Ga je gewoon alleen even boodschappen doen, verder niets... Ik ga even hubbie wakker maken......(die is vandaag vrij, moet za werken)
Spekkie geweldig dat je knullen mee naar huis mogen! Of ben je inmiddels al thuis? Sam ook voor jou, heerlijk je moppie bij je, kan me voorstellen dat je steeds bij der ging kijken, ik werd altijd badend in het zweet wakker omdat ik dacht dat ik op hem lag, terwijl hij lekker in z'n wiegje lag. Vruchtje, Wij hebben helemaal niks kwa rusttijden of eerst bellen op het kaartje gezet,(vind dat zonde van zo'n mooi kaartje) vorige keer ook niet en geen onverwachts bezoek gehad, iedereen belt altijd eerst. Onze vrienden/familie kring is wel zo snugger. Wendy ow dat lijkt me lastig als je ineens gaat twijfelen aan de naam, zou toch maar ff met je man over hebben. Gisteravond een privé feestje in de slaapkamer gehad, maar het heeft niks opgewekt 8) En gister een liggingsecho gehad bij de vk, koppie netjes beneden en nog genoeg vruchtwater, weer een zorg minder. En lag ook al ingedaald, maar heb daar niks van gemerkt.