April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Leonie, Jammer he. Roze wolk was een leuke plaats geweest denk ik. :) .
    Hier ook 1 die pijn in de uts heeft. Halve nacht wakker gelegen daardoor. pfff. zo toch even fietsen en op visite heb ik zin in.

@Sushi, hahaha vind het wel een leuke regel hoor. Of ze het echt zullen doen is het tweede he hhaha

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Leonie, als het goed is stuurt ze de naam naar mij en kun je mij dan pb-en erover.

Ik zet de naam hier overigens ook niet neer! Hij staat al op de april-hyves, maar komt ook bij m'n eigen hyves en Rach zal het ook weten. wil ook m'n privacy hier een beetje bewaren. Als zijn er wel mensen die me al "ontdekt" hebben :)

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ga even naar Ikea. Moet nog rolgordijnen hebben. Is alleen half uur heen en terug rijden dus kan daar niet lang blijven hangen jammer genoeg. Vind ik altijd zo gezellig maar ja na ongeveer 2 uurtjes moet ik weer op de bank/bed liggen. Dus wordt een flitsbezoek.

Ik vind trouwens Daan en Wybe allebei leuk. Lastig! Ik heb ook tijdje getwijfeld aan onze namen maar ben er nu weer helemaal blij en tevreden mee.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even. Gister was alles goed gelukkig met de CTG. Vond de kleine alleen erg onrustig.

@ Sushi, ik ga zo ook nog even snel met de hond naar de dierenarts. Straks als de kleine er is kan het weer even niet.

5. hey, je zou mn ware identiteit voor je houden! :evil:
    :)

leonie, jammer dat het een flitsbezoek word. lekker struinen door de ikea is ook leuk he ;)

de naam wil ik wel pb'en hoor! maar jullie mogen m hier niet neerzetten :p

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    wwjc..oei das moeilijk als je twijfelt, als je dan maar wel de juiste keuzen maakt!ik vind Daan ook leuk!
    Wij hebben de naam al vanaf 12 weken en geen moment getwijfelt!ben er nog steeds erg blij mee, en kan niet wachten tot ik men mannetje bij zijn naam kan noemen!

Ikea...
    ben ik vande week nog geweest!altijd leuk om te winkelen...hihihi

Pijn in de muts...ja ook hier , last van steken net of er iets in geport word!

Zometeen ff lekker bankhangen , bryan op bed leggen,en als ie dan weer wakker is naar de winkel.Wil ook alvast voor de creche wat maken kan maar klaar zijn!Heb nu een leuk idee...dus hoop dat het er leuk uit ziet!

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ivm langskomen zonder telefoontje, ik denk dat dit echt wel gebeurt hoor. als ik van vrienden hoor, de eerste maand gewoon geen enkele avond rust, mensen die pas rond 9u s'avonds langskomen, ziek langskomen... goh nee bedankt geef mij dan maar een babyborrel, 1 dagje doorbijten en voor de rest gewoon genieten!

ik heb vannacht nog eens goed geslapen! zalig was dat! slechts 2 x eruit om te plassen en voor de rest gewoon geslapen tot mijn zoontje om half acht wakker werd. heeft me echt deugd gedaan! gisteren thans veel last gehad van weeen, ze bleven echt komen maar s"nachts natuurlijk weer gestopt!

@blimey en jodie: hopelijk heb je nog wat kunnen slapen!
    @lynn: wat flink dat je s"nachts er maar 1x uit moet! fijn dat het allemaal zo goed gaat! oh leuk lekker in bad :)
    @synove: ziet er heel leuk uit de presentjes!
    @sam: wat fijn dat yasmine thuis is! lekker genieten nu! foto? :D

ivm bevallen: héél snel graag :D:D

@wwjc19: hihi dat had ik ook toen ik zwanger was van mijn zoontje, laatste week begon ik plots te twijfelen aan de naam :D maar ben toch heel blij dat ik hem gewoon aangehouden heb!
    misschien toch eens met je man over praten want is toch wel heel belangrijk!
    @jodie: fijn dat je je nieuwe camera nog kan gaan halen straks! zo ben ik ook hoor als het in mijn hoofd zit moet het dadelijk gebeuren want stel... :D
    @sushi: veel beterschap! hier is de hond vorige week ook geweest :D wilde ook dat die mooi netjes was als de baby komt

8. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Jodie: nee gelukkig niet weer letterlijk lopen braken!

@ Danielle: ik heb dat ook, die ongipijntjes...en wordt er ook nerveus van! MAar ja, kan nog makkelijk 5 weken aanhouden he? Zo irritant!

@ Sam: wat fijn dat ze thuis is! Heelijk voor je

@ Mimi:precies:ik denk ook: hoe sneller hoe beter! Al zou het handig zijn om nog 2 weekjes te wachten (krijg namelijk eennieuwe keuken volgende week). Maar toch...van mij mag de tijd echt even voorbij vliegen!

OVer de naam denk ik express nie meer te veel na. Anders ben ik bang dat ik ook ga twijfelen!

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Jeetje ik lijk wel een bodemloze put heb steeds enorme trek/honger. Ook al heb ik net gegeten herkenbaar of niet?

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden bedankt voor jullie reacties! Wij gaan het er toch opzetten.

"Wil je de luier komen ruiken, graag eerst even de telefoon gebruiken! En dat wij rusten van 12 tot 15.00 uur en na 21.00 uur heerlijk.................heb geen zin om met visite tot s'avonds heel laat te zitten. En van mijn man ze kant ken ik wel mensen bij wie dat gaat gebeuren.

Hier wordt ook niet meer over naam nagedacht staat gewoon vast klaar anders ga je overal aan twijfelen. Net zo als tekst geboortekaartje hi hi.

gr vruchtje

Wil echt genieten van onze rust en af en toe alleen met zijn drietjes zijn lijkt me te lekker.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja heel herkenbaar. Zat vannacht zelfs om 4.00 uur aan een boterham voelde me gewoon slap van de honger. Had dat van de week ook al.

12. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Bedankt voor de fijne reacties. Dan is de traktatie dus in ieder geval gelukt ha,ha,ha.

Op het geboortekaartje hebben wij trouwens staan:

"Try as I may I can never explain
    What I hear when you don't say a thing"

herkennen jullie het......?

Onze kleine meid krijgt trouwens 2 namen.

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wilde jullie ff vertellen dat ik maandag om 02.00 uur ben bevallen van een mooie zoon, Colin. Hij is geboren met 37 weken en 1 dag, woog 2800 gram en was 50 cm.

Nu liggen we beiden nog in het zh in Nijmegen omdat de kleine een hartritmestoring heeft. Gisterenavond heeft ie hier weer last van gehad en is hij weer aan de medicijnen gekomen. Op het momen gaat het gelukkig heel goed en hopelijk blijft dat nu zo en kunnen we over een paar daagjes lekker naar huis!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gefeliciteerd Wieffie ik werk het meteen bij op de lijst! Ik hoop dat het snel beter gaat en jullie lekker naar huis mogen!

EGO EGO EGO

Nou ik kom net bij de Vk vandaan en op zich was alles goed alleen zat er eiwit in mijn urine, hield ik teveel vocht vast volgens haar, en ik zei dat ik van het weekend zoveel harde buiken voorween had gehad en dat ik zo ziek was geweest in de supermarkt (misselijk) en dat ik pijn had bovenin mijn buik (ik had het nog geeneens zelf gemerkt maar ze vroeg door en door en toen moest ik op veel dingen ja zeggen .. waar ik zelf niet echt bij stil had gestaan.

Dus zometeen om half 3 in het ziekenhuis zijn, bloedprikken, aan de CTG en dan een bezoekje aan de gyn..

Ik denk zelf niets bijzonders hoor.. dus geen zorgjes maken maar het is goed dat ze het extra willen checken vind ik, ik had mijn lieve VK weer gelukkig, ze vroeg hoe het ging zonder mijn medicatie en dat ik extra uit moet kijken in mijn kraamweek (vanwege verhoogde kans op postnatale depressie als je stopt tijdens je zwangerschap met anti depresiva..)

Dus we hebben een vol dagje, terwijl ik juist zo relax was/ben vandaag ... ik maak me echter niet zo'n zorgen...

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Wieffie Gefeliciteerd met Colin!
    Hopelijk heeft hij er niet weer last van en slaan die medicijnen wat aan! hopelijk mogen jullie gauw naar huis! Hoe was de bevalling?

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wieffie gefeliciteerd :D! hopelijk is snel alles goed en mag hij mee naar huis. Leuke naam Colin.

Imd succes voor strakjes hopelijk valt het mee.

17. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Gefeliciteerd Wieffie met Colin!

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi pipeloi, even vrij tussen de drukte van mijn (oh zo leuke!) cursus door, en heb een beetje bijgelezen (snel):

wendy: poeh, lastig. wat vindt je man ervan? Daan staat wel ongeveer bovenaan de top 10 nu, dus houd dan wel rekening met nog vijf andere Danen in zijn klas straks. Wybe heb je dat risico haast niet mee. net of je dat belangrijk vindt of je er wat mee doet uiteraard. sterkte met uitpuzzelen.
    hier geen enkele twijfel over de naam (namen eigenlijk, hij krijgt er 3). heb gister zelfs zijn jasjes en tutdoekjes gemerkt met strijklabels met zijn naam erop, dus wij kunnen (en willen, gelukkig) niet meer terug! :)

@synove: 'You say it best, when you say nothing at all!' mooi, van de film 'Notting Hill'.

@wieffie: gefeliciteerd met jullie zoon Colin (een engelse vriend van ons heet zo, en het is ene hele aardig iemand!). wel naar van die hartritmestoornis; wist je daar al van, of was het een -nare- verrassing na de geborte? ik hoop dat hij snel bijtrekt, en jullie samen nara huis mogen.

@rest: hoop dat alles goed gaat. zie dat een hoop het wel beu beginnen te worden. ik heb dat nog niet zo; het gaat ook allemaal goed met ons gelukkig.

over hier: nou, drukke week dus, met mijn cursus, maar oh zo leuk! krijg ik ook weer energie van. :D
    alles is af, dus meneer kan wat dat betreft komen. heb een grote baddoek op mijn autostoel gelegd, en rijd nu rond met een tasje met daarin een joggingbroek, een schone onderbroek en sokken en wat kraamverband. voor als mijn vliezen onderweg breken, haha!
    en ik bedenk me net dat ik jullie nog foto's beloofd had, van mijn olifanten-buik en van de maxicosi-hoes. ik ga gelijk kijken of ik dat geregeld krijg: altijd even klooien met een nieuwe camera hoe dat nou werkt... doe mijn best!

en allemaal: geniet van het heerlijke weer buiten! het is hier al half lente. :D

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wieffie, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje!

Hmmm. Man wil geen Daan. Dus zal toch Wybe blijven. En kaartje ontwerpen lukt ook niet zoals we willen. Nu is ie weer kwaad en zit af te koelen voor de tv. (Gelukkig niets kapot gemaakt deze keer)

Imd, hoop dat het ook niets is. Maar idd beter keer teveel/goed kijken dan te weinig!

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

WIEFFIE GEFELICITEERD MET COLIN
    Wat sneu dat hij een hartritme stoornis heeft..Hopelijk komt alles goed..Ik hoop dat hij snel naar huis mag!

WWJC:He die man van jou heeft ook last van hormoontjes volgens mij!Maar t zal ook allemaal wel spanning zijn... ;) Rustig aan meid..

IMD:Hmm..Ik hoop ook dat het meevalt zeg..T ging zo lekker de laatste tijd met je..Succes!

Deel Deze Pagina