April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Wieffie Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Colin! :)
    Sterkte met het herstel van de bevalling en Colin met zijn hartritme stoornis.Ik hoop ook dat jullie snel naar huis kunnen!

IMD Gelukkig controleren ze het allemaal erg goed en extra!Hopelijk valt het mee, succes vanmiddag!

Wendy Sterkte met je man ;) Ik hoop datie snel weer on speaking terms is en dat jullie er nog uitkomen qua naam en kaartje, maar dat zal best :)

2. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey allemaal

Wieffie Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Colin

iemand vroeg naar de bloed druk ik had het idd verkeert om gezet,, het is 160/110

uuhm ik denk datk volgende nacht ook maar de pc aanzet haha is hier nog gezellig straks

wij hebben trouwens op het kaartje staan..
    wil je ons bezoeken dan moet je wel eerst even boeken en dan telefoon nummer

imd spannend! ik ga duimen dat het goed komt.. toch altijd beetje gevaarlijk eiwit in je urine..

verder zag ik iemand vragen wat de reden was dat ik woensdag meschien datum krijg voor inleiding..
    hooge bloed druk en het geestelijk niet meer aankunnen klinkt dom ik weet het zucht.. maar ik spuug al vanaf week 1 al me eeten uit.. en lig al vanaf week 20 ofzo op me bedje.. en loop nu ook nog is al 2 weeken met 3 cm ontsluiting.. dat is de reden dus haha

nog ff een vraagje.. ik heb al 3 cm ontsluiting maar die zet niet door.. maar zou het kunnen dat ik de slijmprop gemist heb? of zou die der nog zitten? ik heb daar namelijk helemaal niks van mee gekregen?

tot snel weer!

3. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    wieffie....gefeliciteerd met je zoon Colin!

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    wieffie gefeliciteerd met je zoontje Colin !!! hopelijk blijft alles goed gaan en mogen jullie snel naar huis!

@imd: veel succes namiddag, hopelijk is er niets aan de hand!
    @wwjc: ja je man heeft precies echt ook last van de hormonen :D of is die altijd zo moeilijk? misschien dat hij gewoon zenuwachtig is ivm de bevalling enzo maar er moeilijk over praat?
    @mandytjuuu: ik heb bij mijn vorige bevalling ook geen enkel idee gehad wanneer ik die slijmprop ben verloren, denk echt niet dat iedereen dat merkt.
    @lien: geniet nog van je cursus, je klinkt er helemaal happy van :D

5. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Wieffie Proficiat met jullie zoon.

Ik ben vandaag vij de vk geweest en alles was goed. En ik mag zondag naar tina turner zo lang ik me goed voelde was het geen probleem zeiden ze :)

6. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    owww ik ben jaloers ik had kaartjes voor zaterdag... maar ik kan jammer genoeg niet gaan.. heel veel plezier!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Oepsie, dubbel :rolleyes:

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wieffie, van harte gefeliciteerd met je kleine vent. Heel veel sterkte met zijn hartje.

@ geboortekaartje, wij hebben: wil je ons wondertjuh komen bekijken op het volgende nummer kun je ons bereiken. Ik houd ook echt niet van onuitgenodigde gasten.

@ Mandytjuh, hoop dat ze je snel inleiden dan. Kan me voorstellen dat je er helemaal genoeg van hebt. Hier nog 1 :oops:

9. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Zo camera gehaald, lenzen gehaald ikke blij!
    Heb nog snel in de winkel naast de fotowinkel een vest gehaald, 2 hempjes en een shirtje voor als ik bevallen ben.
    Heeft me even goed gedaan de buitenlucht, maar ben helemaal kapot nu. Stik van de de kramp en harde buiken, maar goed ik heb het leuk gehad en ik had echt even iets nodig om uit het dal te komen. Want ik merk dat ik meer begin te malen en paniekerig wordt.

Helemaal blij met het nieuwe toestel. Hij herkent zelf dingen en stelt dan automatisch een functie in. Bv portret, macro, bewegende kinderen/dieren. Erg handig voor zo'n leek als ik. Dan hoef ik niet continu aan de instellingen te prutsen.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jodie, ik was ook echt helemaal kapot van even naar de dierenarts gaan. Hoop dat ons beepje snel komt.

11. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ja ik hoop het ook.
    Hoop vrijdag op wat vordering bij de gyn (ontsluiting)...eventuele
    inleidopties worden doorgesproken, dus hoop dat al die krampen wat gedaan hebben....

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Wieffie, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Colin.

@IMD, een extra check kan geen kwaad he.

@Mandytjuh, volgens mijn vk hoeft niet iedereen een slijmprop te verliezen. Ik vroeg haar gisteren hoe dat eruit zag en toen zei ze al dat iedereen dat heeft.

13. Wieffie: Gefeliciteerd met je zoon!

IMD: Sterkte vanmiddag!

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    WIEFFIE: GEFELICITEERD MET COLIN! Ik hoop dat de bevalling meeviel.

IMD: hoop voor je dat het meevalt in het ziekenhuis.

Moest vandaag ook naar de vk, alles was goed, ze dacht wel dat het nog tot Pasen bleef zitten. Laat ik nou zelf ook denken dat het 12 april komt. Ben benieuwd.

Ik ga nu even paaseitjes proeven, mmhh. Heb geen gat maar wel ontzettende lekkere trek! ;)

15. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Had ik even ontwenningsverschijnselen :confused: . Ik kon de hele dag niet meer op het internet. Mijn laptop herkende ons eigen draadloze netwerk niet. GROM. En omdat manlief er nogal verstand van heeft, is het ook nog eens een "verstopt" netwerk. Maar, wondertje niet dom en heeft hem gevonden, wachtwoord gekraakt en na 2 uur zwoegen ben ik weer online :D . JIHOE (manlief was natuurlijk telefonisch niet bereikbaar en om hem nou op zijn noodnummer te bellen....; dan denkt 'ie dat ik aan het bevallen ben ;) ).

Over de dierenarts: ik had twee weken terug geprobeerd om 1 van onze 4 katten te vervoeren voor de inentingen. Dat was geen succes (lees: ik heb de halen nog op mijn arm staan en manlief ook). Gisteren heb ik de dierenarts aan huis gehad en hij heeft samen met manlief alle 4 de katten ingeent en ontwormd. Lekker makkelijk. Kostte wel iets extra's, maar ik had het er graag voor over!

@All: ik heb dat ook hoor. Hoe moe ook, last van harde buiken, ik ben vanochtend ook op pad geweest. Even naar de stad, boodschappen bij de Appie enz. Anders word ik gek van dat binnen zitten. En ga je idd steeds maar malen en piekeren. Mijn gyn. heeft ook aangegeven dat indien enigszins mogelijk, ik naar buiten moet gaan, afleiding moet zoeken enz.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou had wel eiwit in mijn urine, bloed was goed en CTG ook (alhoewel je wel duidelijk mijn harde buiken zag en heeeeeel erg regelmatig maar niet heel erg sterk ofzo) de gyn had een KS dus ik heb de uitslag van alles geloof ik binnen 10 seconden gekregen en kreeg er geen woord tussen :angrywife:, het kwam erop neer wat ik kwam doen :zucht:

KORTOM ik ben kapot nu door het gesleep in het ziekenhuis (kilometers gelopen :zucht: ) en gewacht.... en allemaal voor niets maar goed ze hebben alles gechecked alleen door alle heisa kan ik pas volgende week voor een groeiecho vragen (ben ik nu helemaal vergeten) :banghead:

maar goed we gaan nu eens lekker zitten....

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wieffie: VAN HARTE MET COLIN!! Hopelijk is zijn hartritmestoornis snel odner controle!

IMD: hopelijk valt het allemaal mee..EDIT zie dat alles ok was....wel balen dat je zo lang moets wachten en een drukke dag hebt gehad |"voor niets"...maar ach, beter een keer te veel gecontroleerd dan te weinig...

Ik heb volgende week woensdag afspraak voor de versie....ben gisteren met acupunctuur begonnen (moxa therapie om de baby te laten draaien)...Lukt de versie niet dan krijg ik een keizersnee in week 39. Ik hoop echt dat ze de goede kant op gaat liggen met haar hoofdje......dit zijn van die zaken waar je geen rekening mee houdt....

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik hoop dat ze gaat draaien Me2!

19. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo allemaal,
    Vandaag samen bij de VK geweest en alles is goed. Bloeddruk 130/80 dus iets hoger maar wel heel goed. Hartje weer heel goed. Ze ligt mooi met het hoofdje in het bekken, maar nog wel wat bewegelijk, dus er is nog wat ruimte. Verder had ik “lekker veel” vruchtwater nog waardoor ze nog kan bewegen (en dat voel ik echt wel!) Heel voorzichtig zei de VK wel dat zij meestal zien dat bij vrouwen met veel vruchtwater, de bevalling nog wel even op zich laat wachten en dat de meeste vrouwen bij hun eerste kindje meestal iets later zijn…Was trouwens niks aangekomen sinds vorige week?! Dat is toch raar? Bakerpraatje : Juist de laatste 4 weken kom je heel veel aan! Nou niet dus?
    Vannacht wel een onrustige nacht gehad, wel om het uur/1.5 uur wakker….ik merk dat ik me wel druk maak over donderdag als we de uitslag krijgen….Maar goed nog 1 dagje wachten.
    @Geboortekaartje : Tjaa dat is er in alle hectiek van afgelopen dagen bij ingeschoten….Nou ja per internet is er vast wel iets snel te regelen toch?
    @Danielle : Mijn VK zei vandaag dat als het kindje echt helemaal indaalt je dat ongi-gevoel krijgt!
    @Vruchtje/een wondertje : Sorry beetje doorelkaar gehaald!
    @Lynn : Het klinkt allemaal echt heel goed hoe je het doet!
    @Sam : Wat moet het fijn voor je zijn dat je kleine meid thuis is en dat het goed gaat! Gefeliciteerd!
    @wwjc : Dat hoor je echt wel vaker, dat mensen ineens gaan twijfelen aan de naam, als het kindje bijna komt? Is er meer tussen hemel en aarde? Is je kindje meer een Daan dan een Wybe? O besef wel dat Daan in de top 10 staat dus dat de kans op meer kindjes met dezelfde naam vele malen groter is dan bij Wybe…Maar ja jullie moeten zelf beslissen hoor!
    @Mupkuh : Goed dat de CTG goed was!
    @Wieffie : Gefeliciteerd! Ik hoop dat het snel beter gaat met je kleine en dat ie naar huis mag!
    @Imd : Jee toch nog een drukke Dag! Nou hopen dat het inderdaad vals alarm is! O je bent weer terug….Kl*te dat het weer zo moest gaan in het ziekenhuis. Ook heel bevoordelijk voor het niet-stressen!
    @Mandytjuu : Al 3cm? Jee straks ga je toch nog zelf aan de gang!
    @Me2 : Ik hoop dat je kindje nog draait!

20. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Wieffie: Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleine Colin.
    Hopelijk hebben ze de hartritmestoornisen snel onder controle.

Deel Deze Pagina