April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Wauw spekkie, dat is echt super!
    Geniet nog even met zijn 3-tjes vandaag, en vanaf morgen super genieten met zijn 5-en! Yes!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ben er vroeg bij vandaag. Maar ben dan ook al vanaf 4 uur wakker. Heb flinke (ongi)buikpijn. En net ook mijn slijmprop met bloed verloren. Inmiddels heb ik pijn om de 7 minuten.

Het ziekenhuis denkt dat het misschien wel eens aan de gang is. Hou jullie op de hoogte.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wieffie gefeliciteerd met jullie zoontje Colin hoop dat het snel goed gaat met z'n hartritmestoornis.

Spekkie ow wat fijn dat de BV zo goed gaat, lekker je binkies thuis,super!

Mupkuh ooooooow spannend zeg! Ons zeker op de hoogte houden hoor! Succes!

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Oh Mupkuh! Spannend zeg! Ik hoop het voor je...
    Veel succes! Ik hou het in de gaten.

Dames bedankt voor de lieve berichtjes, ik ga het idd echt rustig aan doen.
    Heb de feestjes en verjaardagen welke ik had afgebeld, en heb de dvd box van voetbalvrouwen bij mijn schoonouders opgehaald...;)
    Moet vanmorgen nog weer even naar het ziekenhuis, weer aan de CTG, en controle.
    Vriend neemt auto mee naar het werk, zodat ik ook nergens heen kan...;)
    We hebben hier in het dorp alleen maar een buurtsuper, dus daar kan ik dus ook niet urenlang ronddwalen...:)
    Neem deze waarschuwing ook echt wel serieus, want ik wil echt niet naar het ziekenhuis toe.

@Rach; nee, ze hebben het gisteren niet over inleiden gehad.
    Maar ik zelf heb zo'n gevoel. Als mijn bloeddruk zo blijft, denk ik niet dat ze me rond laten lopen zo als het niet echt nodig is.
    Met 38 weken heeft de beeb mooi nog even wat vetreserve opgebouwd, dus daarom denk ik volgende week?

En wel apart; heb altijd wel iets op de kalender staan, en anders mijn vriend wel.
    Volgende week is alles helemaal leeg! ;)
    Net of die plekken vrij zijn voor de beeb!

Begin nu wel zenuwachtig te worden bij het idee, maar vind het eigenlijk ook helemaal prima.
    Dagen zullen lang duren als je alleen maar op de bank ligt denk ik.

Nogmaals; bedankt voor de lieve berichtjes!

5. Nance83

Nance83 Actief lid

Apr 10, 2008
    190
    0
    0
    oh mupkuh spannend!

wordt er misschien eindelijk weer een beeb geboren!

wieffie gefeliciteerd met jullie zoontje, hopelijk gaat alles snel goed met jullie kleine man

spekkie: eindelijk het gezinnetje compleet!

danielle: lekker rustig aan, is moeilijk hoor (uit eigen ervaring) maar je merkt het wel aan je conditie als je wat rustiger doet.

Voor de rest een goedemorgen, heb gisteren een super beroerde dag gehad, had eerst s'nachts flink overgeven super vaak wakker en voelde me hondsberoerd, ben alleen de deur uitgeweest voor mijn laatste controle bij de gyn, voor de rest de hele dag in bed gelegen, en veel geslapen, had het schijnbaar nodig naar al die slapeloze nachten, kreeg geen hap door mijn keel voelde me echt slecht, vanacht wakker geworden met ontzettende honger, dus mevr zat om 5 uur al op en aan t eten, lijk me wat beter te voelen vandaag nog behoorlijke hoofdpijn, maar heb al een pcm ingenomen, dus vandaag ook een beetje rustig aan doen (proberen) in elk geval en dan zal het wel goed komen, ga dadelijk een beetje poetsen, stoffen, zuigen, dweilen en de was doen, maar in een schema anders lig ik weer gestrekt.

Mijn honden zijn al twee dagen om me heen aan t draaien, volgens mij voelen ze iets ( of beeld me dat maar in)

Het zonnetje schijnt hier, dus eindelijk lekker weer!
    ben een echt lentemens heerlijk vindt ik dat, en ons beebje een lentekindje heerlijk toch.

Dames vandaag een fijne dag gewenst, en ik kom straks nog een aantal keren neuzen, vindt het wel leuk om te kijken hoe het met jullie gaat! en natuurlijk als er al een beeb is.

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    @Nance; kan toch heel goed dat de honden wat aanvoelen?
    Schijnt ook dat het vaker voorkomt dat het lichaam zichzelf voor de bevalling zelf "leegmaakt"...?

7. Nance83

Nance83 Actief lid

Apr 10, 2008
    190
    0
    0
    danielle: hier ook dat mannetje met auto naar werk gaat zodat ik me wat rustiger houd, de dagen duren ind lang hoor vind ik zo lang thuis, ben dan ook blij als ik wat visite krijg zodat ik mijn tijd wat om krijg, ben nietecht type wat alleen maar ligt en tv kijkt of zoiets dergelijks. maar nog even.
    Zou ind wel fijn zijn als je ingeleid wordt, want zo kwakkelen wordt je niet vrolijker van, herken het, ik wordt maandag ingeleid kijk er echt naar uit, maar vindt het ook wel eng, alles veranderd dan en vraag me af hoe het gaat lopen.

Als je je verveelt kom je maar wat babbelen, overdag zijn er genoeg dames hier die hun tijd hier komen vullen.

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

Allereerst:Jodie gefeliciteerd met je verjaardag!!! :({|= \:D/

SYNOVE: Jaa, idd Ronan Keating.. ;)
    SPEKKIE: Heerlijk dat ze vandaag mee mogen.. :D
    MUPKUH:OEHH..Spannend..Je kan het meid zet m op!
    Wie is Mupkuh's buddy?

DANIELLE:He jeej..das minder zeg..Balen..Hoop dat je snel mag/gaat bevallen..;)

NANCE:Getverderrie..Wat kl**te. Hopelijk knap je snel weer op..Rustig aan..

9. goedemorgen,

niemand bevallen? ;)
    Ik heb sinds maanden de hele nacht doorgeslapen, zonder ook maar 1 wc stop \:D/

Vanmiddag controle gyn en gaan mijn man en ik nog ergens lunchen samen. we zeggen steeds: dit kan de laatste keer zijn!

We zouden gisteren een nieuwe eettafel krijgen, maar hij past onmogelijk door de deur en losschroeven ging niet zomaar. dus we hebben onze oude eettafel weer in elkaar gezet, en wachten nu totdat een vriend van ons de pootjes wat korter heeft gemaakt.

10. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

Jan 2, 2006
    554
    1
    18
    Zo..wat een geklets, ben weer een half uur aan het bijlezen (en vergeten) geweest..

@Wieffie.. Gefeliciteerd met je mannetje! Mooie naam (stond tijdje terug ook op mijn lijstje ;) ) .. Jammer van de hartritmestoornissen, hopelijk is het gauw over en mag hij snel naar huis

@Jodie.. gefeliciteerd met je verjaardag!

@Danielle.. sterkte, rustig aan en hopelijk gaat het dan allemaal goed

@Mupkuh.. Spannend! Of ben je inmiddels al bevallen :)

@IMD.. fijn weer, zo'n middagje ziekenhuis met zo'n snel snel snelle uitslag... tsja, keizersnedes zijn er helaas altijd

@Spekkie.. Wat fijnd dat ze mee mogen naar huis!

@Nance... balen dat je zo beroerd bent/was.. Hopelijk knap je snel op, of zet de bevalling in (zo begon het bij mij ook)

@Rach.. lekker joh, nachtje doorgeslapen! Doet een mens goed

@Aankomen.. wie zei dat ook alweer? De laatste drie controles was ik niets aangekomen, gister weer voor controle geweest en was zelfs 3 ons lichter dan de vorige keer. Niet zo gek, door het maagzuur eet ik echt alleen het broodnodige maar..

@Hondjes.. hier ook zo'n jack russelltje die overal gaat en staat waar ik ga en sta..knap irritant, al bedoelt ie het vast goed.. en hij is ook erg onrustig.. Goed voorteken?

Tsjonge.. mocht ik vanochtend ineens ongelimiteerd uitslapen, dochterlief sliep ineens een nachtje bij opa en oma (was wat makkelijker, zouden vandaag en gisteravond moeten oppassen, dus ze is maar gebleven).. En dan wordt je om half acht wakker..grr.. Nou ja, heb ik lekker wat aan mijn dag..

Gister dus bij VK geweest.. bloeddruk was weer prima, 120/65. Ze vond mijn buik wel heel 'hard' (terwijl ik niet een harde buik of zo had op dat moment). Herkent iemand dat? Nooit van gehoord namelijk..

Ze zei dat ze niet dacht dat ik volgende week nog op controle zou komen, ook in verband met alle voorweeën en harde buiken. We zullen zien, voorlopig zit het beebje er nog in. Hij mag van mij komen hoor, maar ach, als die kramperigheid en onrust weer een beetje afneemt, vind ik het ook prima als hij nog even blijft zitten..

11. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    1,155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen,

Mupkuh: Wat spannend zeg! Zet hem op he!

Spekkie: Lekker naar huis vandaag! Eindelijk met zijn 5en thuis! Heerlijk!

Jodie: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijne dag allemaal vandaag! Ik kom weer even regelmatig kijken vandaag want.....je weet maar nooit natuurlijk.

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Jodie, gefeliciteerd!

Mupkuh, spannend! Duim voor je dat het echt doorzet en je straks je kindje in je armen hebt.

Danielle+ Nance, ik vind het idd ook hartstikke saai om de hele dag thuis te zijn, en zo veel als mogelijk te liggen. Maar merk wel dat mijn lichaam daardoor rustiger is en dat is het belangrijkste! Danielle, goed dat je dvd-box hebt gehaald, dood de tijd ook een beetje.

Nance, met alles wat op jouw schema staat is het nog erg druk hoor! Let erop dat je lichaaam je gister een duidelijk rustteken heeft gegeven, daar moet je dan niet vandaag overheen gaan. Wel erg vervelend dat je je gister heel de dag zo beroerd voelde. Maandag al inleiden, erg spannend!

Rach, wat balen dan dat de tafel niet naar binnen kan. Daar verheug je je dan toch op.
    En heerlijk dat je een hele nacht door hebt geslapen!

Mirjanne, wat spannend dat vk zegt dat ze niet verwacht dat je volgende week nog op controle komt. Heb je alles klaar?

Ik, heb vandacht ook best goed geslapen. Vandaag weer naar gyn, ben benieuwd wat hij heeft te vertellen.

13. Shopaholic

Shopaholic Actief lid

@Mupkuh; Oh,.. wat spannend! Ik hoop dat het een beetje opschiet!
    @Wieffie; Gefeliciteerd met COLIN! Ik hoop dat de bavalling is meegevallen en dat hem snel mee naar huis mag nemen!

Hier alles goed. Laatste werkdag vandaag! JEEEEHHH! Gisteren vk geweest en alles was in orde. Mijn maisje lag netje met haar hoofdje naar beneden en was zelf al ingedaald...

Naam; we twijfelen ook nog steeds een beetje. We hebben 1 naam,... Maar denk echt niet meer dat we gaan veranderen. Voor wie het leuk vind heb ik foto's van het baby kamertje in mijn album gezet.

Nu nog even werken en vanaf morgen VERLOF!

14. mo1977

mo1977 Actief lid

Aug 13, 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Goedemorgen!

Jodie: Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Mupkuh: Spannend zeg! Ik hoop dat je je beeb al in je armen hebt!

Spekkie: Lekker naar huis vandaag! Ik ben jaloers op jullie! Ik wil ook mijn beebje...

Rach: Helemaal doorgeslapen zonder 1x wc? Lekker zeg! Stond je dan niet op klappen toen je opstond? Ik moest er weer 3x uit vannacht.

Danielle: Vervelend van je bloeddruk. Doe maar lekker rustig aan. Kan me voorstellen dan je het zat bent en je beebje snel wilt hebben.

Wieffie: Gefeliciteerd met je zoontje Colin! Viel je bevalling mee?

IMD: Gelukkig was alles goed in het ziekenhuis. Je hebt wel een middag zitten wachten, maar beter een controle teveel dan te weinig.

Aankomen: Nou hier zitten er al aardig wat kilo's aan. Durf bijna niet meer op de weegschaal te gaan staan. Maar ach, straks gaat alles er wel weer vanaf. Kan niet wachten om weer te gaan sporten.

Gisteren hebben we de kinderwagen in elkaar gezet. Iemand zei hier al een tijd geleden dat die kinderwagen ook moet luchten, nou dat klopt wel zeg! Wat een lucht komt daar vanaf zeg. Ook hebben we de lamp binnen gekregen voor op de babykamer. Met kleine vliegtuigjes eraan. Ontzettend leuk staat die. Ik zag dat de enveloppen en proefdruk van het kaartje verstuurd zijn op internet, dus die zullen vandaag wel komen. Etiketten hebben we van de week gekocht, dus daar kunnen we ook mee aan de slag.

Vandaag komen mijn schoonouders langs. Met mijn schoonmoeder ga ik de boodschappen doen. Morgen ben ik jarig en er komen wat mensen een bakkie doen, dus moet wel wat in huis hebben... Man zit nog met zijn voet dus kan niet ver lopen of veel tillen, dus ben erg blij dat ze komen helpen.

Nou, tis een heel verhaal geworden. Sorry...
    Ik ga even badderen en wat wassen draaien. Fijne dag allemaal!

O, en straks even spieken of er nog nieuws is van Mupkuh...

Liefs,
    Mo

15. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Honden...nou jah , mijn vader zei het zondag nog!Die van ons lopen met zen 2 constand achter me na, heel irritand, dus werd een beetje boos en zei: in de mand!men vader meteen jah die voelen ook wel dat er iets komt nu!nu lees ik het hier ook als...

Mupke....succes als het begint!en je kunt het...eindelijk weer een beeb!hahha

Rach..hier ook weer doorgeslapen met1 plasstop...fijn hoor kun je fftjes bij tanken..

de rest ...als er iemand jarig is proficiat, en de rest ben ik weer vergeten!

Aankomen...doe ik eigenlijk niet, heb ook geen vocht die ik vast hou...ben nu 3 kilo aangekomen in totaal...

Bryan is naar de creche, en ik moet straks weer op controle...hoop dat ie nu wel ingedaalt is....
    we zullen zien..
    Harde buik, last van men blaas, heb urine laten testen maar was schoon, dus moet ook met de koop toenemen!
    Verders , zometeen lekker badderen..
    fijne dag allemaal
    hou de site in de gaten voor evt bevallingen!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Shopaholic, lekker laatste werkdag! En daarna genieten van je verlof!
    Leuke babykamer, heerlijke meisjeskamer! En mooie buik hoor!

Mo, leuk om de kinderwagen in elkaar te zetten, wij doen dat denk ik over anderhalve week.
    En proefdruk die onderweg is, leuk!

17. Shopaholic

Shopaholic Actief lid

@Leonie; thanks!

18. :)
    ja dat wel :)

shopaholic, wat een super mooie kamer! en wat een mooie stoel. mag ik vragen waar je die gekocht hebt? :D

Leonie, succes bij de gyn! ik ga vanmiddag ook weer.

19. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

Jan 2, 2006
    554
    1
    18
    @Leonie... ja, wel leuk om te horen dat de VK dat zegt.. al heb ik er geen vertrouwen meer in dat het één dezer dagen komt, zal wel 2 weken overtijd gaan lopen met voorweeën en harde buiken.. Bijgekomen van je dagje Ikea?

@Kinderwagen luchten.. goed idee.. staat nu bij mijn moeder in huis in een kamer die niet meer gebruikt wordt (lees: muf).. misschien maar even ophalen en buiten zetten vandaag..

@Shopaholic.. laatste dagje! Lekker, wat een rust geeft dat als je vanavond thuis bent :)

Ik ga hier ook maar eens aan de gang.. wasje draaien idd, boekhouding doen (blegh, kom ik ook nooit van af) enzo.. Misschien nog even piano en zang studeren.. je moet wat op zo'n complete dag voor jezelf :)

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Goedemorgen!

Mupkuh super spannend meid, hoop dat je je beebje snel in je armen hebt, misschien nu al :)

Shopaholic, eindelijk verlof! Je gaat er zeker weten van genieten :D

Aankomen: ben nu in totaal 10 kg aangekomen!

Mo kinderwagen moet ik ook maar eens in elkaar zetten, kan die inderdaad even luchten!

Vandaag ga ik nog wat wasjes draaien en even stofzuigen, vanmiddag even naar het strand :D als het weer mee zit!

Share This Page