geweldig meid, ik dacht gisteren nog dat je mannekes beneden lagen... toen ik bij dellemarre aan de tafel zat.. SPANNEND MEID! nou wie weet! Hier lekker geslapen alleen kwam Dean vroeg en had alles onder de poep zitten (lekker begin van je dag altijd haha) dus met slaapzak en al naar de badkamer daar alles uit en maar meteen in bad gedaan
Wieffie: super gefeliciteerd met jullie zoon Colin, leuke naam! Ik hoop dat jullie lekker snel naar huis mogen. Goedemorgen allemaal, Zo weer tijdje bezig geweest om alles door te lezen.....maar is niet erg heb toch hele dag de tijd Me2: ik hoop dat de kleine gaat draaien. Bij mijn collega haar baby lag al die weken in stuit en is vorige week met 35 toch nog gedraaid en dat helemaal vanzelf zonder hulp dat zou ze pas week 36 krijgen. Dus houdt hoop! Shopaholic: super gave kamer zeg! En lekker laatste dagje werken voor je. Imd: jeetje wat een gedoe allemaal zeg in ziekenhuis met wachten, verlopen etc. sloopt je dan wel hé. Maar wel heel fijn dat alles even is gechecked. Danielle: kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent. Rustig aan doen meid Jodie gefeliciteerd met je verjaardag mupkuh: ohhhhhh wat spannend klinkt wel als een begin van nou we wachten met smart op leuk geboorte nieuws Rach: balen dat je tafel er nog niet is. Je verheugt en rekent er toch op. Spekkie: fijn dat het zo goed gaat met de boys en ook dat de BV zo lekker loopt. Het is toch pittiger met 2 lijkt mij all: hier ook eindelijk weer eens lekker geslapen. Nog wel 6 zeker eruit om te plassen, maar daar ben ik inmiddels ook wel aangewend. Fijne dag allemaal gr vruchtje
Mupkuh, spannend zeg. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Shopaholic, wat een onwijs leuke kamer! Drukke honden: nou die van mij ligt in totale coma op zijn zitzak dus beebje blijft vast nog heel lang zitten
mupkuh spannend zeg! Nance mijn hond doet dat ook gaat nu heel de tijd bij me liggen en dat doet tie normaal nooit. Als ik naar benden gaat gaat hij ook als ik naar boven echt overal volgt tie me. En doe rustig aan hoor als je zo beroerd ben. Shopaholic mooi kamertje zeg toppie Dames voor controle vandaag Succes @hier heb al vanaf 3 uur menstruatie/krampen ik slaap er wel doorheen maar prettig is het niet. Kan indalen zo gevoelig zijn?
@ Wieffie: GEFELCITEERD! @ COTO: ik ben de afgelopen 2 weken nog geen halve kilo aagekomen...klopt bij mij dus ook niet. Ik dacht ook, laatste weken gaat het komen...Niet dus! @ Me2: duim voor je dat de therapie gaat werken! @ Danielle: he bah! Rustig aan dan maar! Ooo wat grappig dat je mannetje de auto mee neemt! Sterkte meid! @ Spekkie: Je mag ze bijna gaan halen! SPANNEND! @ Mupkuh: spannend! Jeetje, je ligt waarschijnlijk te puffen nu, of met baby in je armen! Krijg er helemaal kriebels van! (Ik wil ook!) Duim voor je! @ Nance: je beschrijft precies hoe ik me gister voelde! Beterschap! @ Jodie: HAPPY BIRTHDAY! Voelde me al bijna schuldig dat ik je alleen heb gelaten vannacht, maar je was er zelf ook niet zie ik! Gelukkig...zouden we dan eindelijk leren dat de nacht is om te slapen? Fijne dag! @Shopaholic: lief kamertje! Heerlijk dat je morgen verlof hebt! @Priscilla: ik vond het indalen ook vrij gevoelig..Was wel echt duidelijk aanwezig zeg maar! Nu voel ik af en toe nog een haal licht steekje, maar niet meer echt van die krampen. Ik heb eindelijk weer eens geslapen vannacht! Wat knap je daar van op zeg! Gister bijna de hele dag met echt knallende hoofdpijn op bed gelegen (gordijnen dicht etc). Het zakte gisteravond ineens. Heb gewoon van 1 uur tot 9 uur geslapen, kan me niet eens herrinneren dat ik eruit geweest ben om te plassen! Ik ga nu even Amsterdam in om mijn geboortekaartje te regelen (bij een vriendin met drukkerij). Wel spannend, zij komt dus als enige de naam te weten...
Mupkuh spannend.....maarrr is het besmettelijk! Gisteravond om de 4 minuten krampen en harde buiken. Kwart voor 12 ziekenhuis gebeld. Langsgekomen en aan het CTG, idd weeen..... Ben wel weer thuis, BM-mond is flink aan het verstrijken en heb 1 cm ontsluiting (ja ja wel 1 haha). Mocht kiezen of blijven of naar huis, voor het laatste gekozen en wachten tot het heftiger door gaat zetten. De weeen moest nog wel krachtiger worden. Maar goed het begin is er. Kreeg een slaappil mee omdat dit anders de 3e nacht zou worden zonder slaap en ik behoorlijk oververmoeid begon te raken. Heb er van 2 tot 4.40 op geslapen en vanmoren nog eventjes. Ben nu zo suf als wat. Krampen blijven aanhouden, dus wacht het weer rustig af. In principe had ik dus vrijdag controle bij de gyn, als ik dat haal. Dan zou er bekeken worden of ik inleidbaar ben, dus vandaar errug blij dat er nu daadwerkelijk wat gebeurt..(ontsluiting en verstrijken BM-mond) Manlief is maar aan het werk gegaan, ik zeg het kan nog dagen duren en hij is in 10 minuten thuis.... Pfff ik ga weer even liggen....ik heb de weeen ook in mijn rug, poe poe.
Thanks meiden. Ben zelf ook helemaal blij met het kamertje! @Priscilla R; thanks! Bij mij is ze dus al ingedaald, maar heb daar niets van gevoeld. Maar dat komt misschien om dat het bij mij de 2de is? Zo te lezen hebben de meeste vannacht goed geslapen. Ik ook! Ik hoefde er maar 1 keer uit om te plassen vannacht. Moet wel zeggen dat ik dan ook na 8 uur 's avonds niets meer heb gedronken!
Ow, ben ook benieuwd naar Mupkuh....... Vannacht voor het eerst gedroomd dat ik mijn kleine al had. Alleen hoefde ik er niet voor te bevallen. Maar ik was wel in het ziekenhuis. En kreeg een t-shirt cadeau, oranje, meer voor een meisje en ehm tig maten te groot.... Ow en de Lecturama-koffer van mijn moeder. Weet niet of iemand dat kent, maar die hebben vroeger allerlei sprookjes op tape uitgebracht en die kon je dan verzamelen. En ik ben altijd gek geweest op sprookjes.. Verder vannacht weer vaak eruit geweest om te plassen... Maar wel redelijk goed geslapen omdat ik een nacht geen last van mijn benen had! Ik was blijkbaar ook erg moe gister, want ik ben rond 9 uur naar bed gegaan en net rond half 10 opgestaan. (Terwijl ze hier vanaf 7 uur al herrie aan het maken zijn van het werken aan het dak) Priscilla, geen idee, wat mij verteld is wel, heb ook steeds pijn onderin en volgens gyn was beeb nog niet eens ingedaald... Nance, beterschap! Shopaholic, mooi kamertje ! Jodie, ook spannend, lees het nu pas. Hoop voor je dat het gewoon nu door gaat zetten.... Zet m op meid!
Hihi Jodie! Jij houdt het idd spannend zeg! Ik hoop voor jullie dat het gauw doorzet! Hier alles hetzelfde, mag vrijdag weer terugkomen. Als de bloeddruk hetzelfde blijft, wordt ik vanaf 38 weken ingeleid! hihihi, spannend hé!
GROMMELDEBOMMELDEBOM: weer een nacht geslapen. Ieder half uur naar de wc, ongi-achtige krampen en erg last van de onderrug. Baby hield zich ook verdacht rustig. Heeft zelfs zijn speeluurtje overgeslagen rond middernacht. Ik dacht echt halverwege de nacht, zou ik gaan bevallen ? Maar vanochtend werd het weer rustiger en heeft meneer zich gelukkig rond 05.00 en 09.00 uur weer even laten voelen, dus dat stelde me ook weer gerust. Maar die rugpijn (wel onregelmatig) blijft helaas en dat in combi met een wat rustige baby; hmmmmmm....... Ik wil toch graag de 37 weken halen. @Jodie : GEFELICITEERD. Ik zing en dans voor je. @Mupkuh: spannend meid, ik duim voor je! @WWJC: twijfel over naam. Ik vind beide namen erg leuk. Ik houd ook van stoere, korte Hollandse namen. Wat dacht je van Wiebe ipv Wybe, misschien is dat een compromis? @Danielle: doe rustig aan meid, je lichaam heeft het nodig. Luister hiernaar! Maar, balen is het wel. Sterkte! @Nance: het klinkt alsof de bevalling zich toch al wat aan het inzetten is? En ik vind ook dat je nog veel op je programma hebt staan. Neem je rust! @All: ik ga vandaag ook maar rustig aan doen. DVD-speler staat bij het bed en ik denk dat Sex & The City, The Movie erin gaat. Ik heb bergen met nieuwe en leuke boeken liggen, maar daar heb ik echt de concentratie nu niet voor. En ondertussen ga ik verder met het wassen van de kleertjes. Nu toch maar haast gaan maken .
@Mupkuh Spannend zeg...hopelijk horen we gauw wat. Succes! @Danielle sterkte meid, nog fftjes! @Spekkie Veel plezier met het ophalen van de mannetjes En wat gaat dat goed met de bv zeg! @Jodie Hopelijk zet het een beetje door nu en kun je nog wat slaap pakken voor het echte werk begint. Heb echt maar heel globaal teruggelezen... Hier alles goed, hoe dichterbij de eindstreep hoe minder kwalen, hoe minder bevallingstekenen...stom hoor!
Mupkuh: spannend hoor! Vruchtje: positief om e horen dat bij jouw collega ook nog met 35 weken is gedraaid! Spekkie: wat lekker dat je mannen thuis komen!
Eenwondertje, jij ook al zo rommelen.... Ik hier ook veel last van mijn rug, maar erg onregelmatig. En ook veel buikpijn. Echt ongikrampen lijken het niet, maar speelt wel allemaal in de onderbuik.... Na zo'n nacht heb je wel een dagje rust/dvd kijken verdiend. Ik heb hier net een kwaad mailtje naar de praxis gestuurd. Ik belde vandaag weer op voor die schommelstoel en kreeg ik in eerste instantie weer te horen dat ze in heeeel nl niet geleverd zouden zijn. (Dankzij Blimey weet ik dat dat niet zo is) Toen werd ik doorverbonden en die zei dat het wel regio kon zijn, maar dat ze ze NIET meer binnen verwachten. Als ze me dat nu gewoon vorige week maandag meteen verteld hadden, dan had ik mijn schoonouders gebeld (die wonen bij Amersfoort) of dat zij die daar wilden halen. Nu ben ik geld aan telefoonkosten kwijt en niet eens een schommelstoel rijker!
wie is nou de budy van Mupkuh? word nu wel erggg nieuwsgierig hoor! Jodie gefeliciteerd met je 1 cm! Ik ben jaloers hoor! Ik wil ook! Wwjc, fijn dat je eindelijk eens goed hebt kunnen slapen. Nog gepiekerd over de naam? Zat nog even te denken, snap ook wel dat je man niet heel erg enthousiast was hoor, hij heeft zich nu ook ingesteld op Wybe, en om dan op het laatste moment weer om te schakelen, lijkt me ook niet makkelijk!
Vannacht een rot nacht gehad. Ik heb de hele nacht last van mijn bekken gehad. Ik ben aan 1 kant doof dus lig altijd op mijn goede oor zodat ik door het gesnurk van mijn vriend heen kan slapen. Nu is het dat als ik op rechts lig ik heel veel pijn heb en kussen tussen mijn benen werkt niet. Pffff dan ga ik toch maar op links liggen waardoor de kans dat ik in slaap viel ook nihil was. Heb ik sinds vannacht ook dat die kant veel pijn doet als ik lig. Pfffffff. de laatste dagen heb ik het echt gehad ermee. Werd vanmorgen wel wakker met gelukkig dunne enkels. Wow ik wist niet meer dat dat kon. Ga ik douchen en ja hoor ze zijn terug. . Ik moet nog naarde winkel maar heb nu dus weer pijn in mijnvoeten pffffff. Zo dat was even geklaag en nu weer over he. . Zo woensdag vandaag. Even kijken was meisje gaat doen of ze alleen thuis komt of met een vriendinnetje of dat ze ergens heen gaat. Spannend om 12.15 weten we het. Hahahaha
blegh ik heb echt een brakke dag hoor, dean gaat zo naar het KDV een middagje, kan ie effe lekker zijn energie kwijt want bij mama is het maar saai Maar zo eerst even lunchen bij mijn moeder en zusje die hebben croisantjes enzo gehaald ben een beetje misselijk MAAR heb nog niets gegeten dus kan daar aan liggen..