April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh wat spannend, Mupkuh en Jodie! Zet 'm op dames, jullie kunnen het! :D
    Mupkuh al 4 cm, gaat lekker!
    Veel jongetjes idd he?

WWJC, gaat lekker bij jou? Dikke knuf, het is wat met die hormonen he?

Hier heerlijk geslapen vannacht, daar was ik wel even aan toe!
    Ik wil vanalles doen, maar heb eigenlijk geen zin. Ik tel hard af naar mijn verlof en stel alles uit tot dan. Niet altijd handig ;)

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Shopaholic, succes met je laatste dagje werken! Wat zal dat vanavond heeeeeerlijk voelen!
    Nog stress op je werk, of krijg je alles overgedragen/afgerond?

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Oke T is menens...Go Mupkuh Go!

Pff hier ook een die emo is hoor.... :oops: Gister ook ..was superblij maar kon om alles huilen..

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zeker veel jongentjes! Zijn ook een paar vriendinnen van mij zwanger maar die krijgen ook allemaal een zoontje :D voel me zo alleen nee hoor grapje :) Ghehe ben helemaal gek op me meissie! :p

5. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

Jul 18, 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    Mupkuh en Jodie
    kom op meiden jullie kunnen het..

spannend..

ik moet om 4 uur weer bij de gyn zijn.. pff rot tijd

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    mupkuh zet hem op!

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Mupkhe...zet hem op!vanaaf horen we meer hoop ik!

Ego bericht....
    voel me zo klote, zat bij de vk bijna te huilen dat ik het bijna niet meer trek....De kleine ligt nog niet ingedaalt, en ze zei dat ie maar snel zijn eigen moest melden.Want die pijn die ik al weken heb komt dat ie op men schaambeen hangt!
    Bloeddruk was goed, 3 ons afgevallen, hartje vaag gehoort, was er fftje niet bij!

niks anders als harde buiken, en ongie pijn!wanneer zet het nou door...als ik nog 5 weken zo moet lopen... :cry: :cry:

Sorry dames ff een ego berichtje...

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Mirjanne: ja, ben goed bijgekomen van dagje Ikea. Heb de halve avond liggen slapen afgewisseld met bankhangen/tv kijken.
    Brenda: heerlijk even naar het strand! Hier schijnt de zon dus wie weet ben je daar even uitwaaien.
    IMD, in ieder geval een geurig begin van je dag! :rolleyes:
    Priscilla, ik heb heel veel last gehad van indalen dus zou kunnen.
    Blimey, heerlijk slapen!
    Jodie, ik hoop echt dat het nu doorzet bij je. Dit is echt slopend voor je.
    Geef je even een digi-rugmassage.
    Wwjc, heerlijk zo'n nacht goed doorslapen.
    Danielle, wat spannend iiiiiiii!
    Eenwondertje: ik heb op het moment ook echt niet de rust om te lezen. Dvd is dan een goede optie!
    Amom, dat schiet niet op geen voortekenen meer! Hup aan de gang jij :)
    Sam, mogen we nog foto's van je meisje zien? Of heb je dat liever niet?
    Mimi, slecht geslapen bah!
    Wwjc, wat een lijst wat nog moet gebeuren/tegen zit. Hele dikke knuffel!
    Mupkuh, 4 cm zet hem op! We denken aan je!
    Tup: frietjes mmmmmmmmm heb ik ook zin in!

Ik, vanochtend dus weer controle gyn gehad. Daar was bloeddruk weer te hoog: 165/100. Dus weer aan CTG, bloedonderzoek en urineonderzoek. In urine zit weer wat meer eiwit, nu echt randje. Hoger mag niet dan is het geen matige zw.vergiftiging meer maar richting gevaarlijke zwangerschapsvergiftiging. Ook bloedwaarden echt op randje. Op ctg te zien dat kindje het goed doet, geen echte weeënactieviteit gelukkig. Is ook nog beetje te vroeg.
    Mocht nog wel naar huis, mits ik me echt aan de opgelegde bedrust (22 uur per dag op bed of bank) houd. Dat deed ik al, maar zal het dus niet veranderen. Volgende week weer volgend bezoek.
    Heb wel aangegeven dat ik er erg moe van word en het steeds erg spannend vind of het goed is of niet en me daar ook wel zorgen om maak. Gyn reageerde hier erg aardig op, niet iets echt gezegd over eerder inleiden of zo maar voelde me we echt gehoord en dat is erg fijn.

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    WOW, mupkuh, ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Spannend hoor.

Ramoontje, vervelend dat je zo'n pijn hebt, waar komt dat vandaan dan? Alleen van het indalen?

En voor de rest, Leonie en Danielle, lekker op de bank/ bed blijven liggen en er niet meer vanaf komen!

Als ik het hier zo lees, kom ik er toch wel heel makkelijk vanaf. Vandaar ook dat ik voorlopig nog lang niks verwacht. Maar ik hoop dat er nog wat meer dames langer doorlopen anders ben ik half april de enige die nog bevallen moet en hebben jullie allemaal al jullie baby's naast je liggen ;)

10. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    zow leonie...jij mag echt niets meer...hopleijk blijft het nu stabiel en word het niet erger.....en 22 uur op bed...haha ik doe nu ook nog niet anders....haha..maar voor jou wel zuur...je zou misschien nog andere dingen willen doen met je hormonen....

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Jeetje! Zie dat er weer een mannetje bij is: Colin! Gefeliciteerd Wieffie!

Enne, mupkuh bezig? Tis half maart, maar de april-mama's gaan ervoor ;)

Ik heb zelf veel last van voorweeën, maar zakt gelukkig steeds weer af. Ik wil echt wachten tot 37 weken en dan mag het ook gebeuren!

@buddyDaniëlle: hmmm, naar meis, doe idd maar rustig aan en hopelijk kun je snel je kindje gezond en wel vasthouden.

Kan iemand mij vetrellen waar de lijst van geboortes staat? Of is die er niet? Ben niet zo heel vaak hier, dus bijlezen wordt dan erg moeilijk.

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Oh Leonie: da's naar zeg: 22 uur per dag plat! Veel sterkte meis!

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Leonie sterkte!

Juud zal je de site even PB'en waar de lijst staat. :D

14. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    kipkip...Nee hij is nou juist niet ingedaalt!En hangt op mijn schaambeen....vandaar die pijn.en heb veel last van voor weeen, en harde buiken!Hoop dat ie snel indaalt....

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow Leonie, is wel balen... Ook zo spannend steeds idd. Hebben ze bij jou niet iets gezegd over inleiden ofzo? Of wachten ze iig volgende week nog af?

Ramoontje, hoop dat die van jou ook snel indaalt, dat je er iig niet zo'n last meer van hebt. :(

16. Shopaholic

Shopaholic Actief lid

@MiniUs; gelukkig geen stress,... alles onder controle! Vanavond met mijn beste vriendinnen een hapje eten om te vieren dat ik verlof heb :)
    @Leonie; jeetje 22 uur plat. Sterkte meis!

17. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Leonie...veel succes, jeetje 22 uur plat!Nou sterkte er mee...

18. Kikki

Kikki Bekend lid

Aug 15, 2008
    875
    0
    0
    @Mupkuh: ooooohhh, ik krijg ook bijna tranen in mijn ogen (maar ja, ik ben nu zover heen dat ik zelfs van de film Finding Nemo kan huilen ;) ). Ik hoop dat je vanavond je meisje (gok ik) in je armen mag houden!
    @Jodie: ik ben benieuwd, maar het klinkt verdacht veel als een bevalling die eraan komt op je eigen verjaardag of een dagje erna. Ook erg spannend!
    @Leonie: 22 uur (bed)rust :confused: . Ik stuur even een digitale knuffel jouw kant uit. Tjonge jonge, da's niet mis. Maar, het is voor een goed doel!
    @WWJC: jij hebt echt je dag niet. Bah. Ook jij een dikke digitale knuffel!
    @Ramoontje: jij ook echt sterkte met de laatste loodjes!

@Hier: de een na de ander begint me te bellen, sms-sen, mailen of hyvessen. Hoe het is en of ik het leuk vind dat ze langskomen. Tuurlijk vind ik dat leuk, maar waarom nu allemaal? Ik ben al bijna 4 maanden thuis en Remi aan het spelen en nu op het laatst wil iedereen me zien? Maar goed, ik vind het wel gezellig en zeg tegen iedereen dat het onder voorbehoud is. Gaat het niet, dan bel ik rustig af!

19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    jeetje Leonie, da's niet fijn. sterkte, en ik hoop dat je kindje gauw mag komen dan!

Shopaholic: superleuk kamertje, en inderdaad: wat een relaxte stoel! hoe kom je daaraan, als ik vragen mag?

rest: sorry, het is amper bij te houden, zo hard als het gaat hier. zag wel dat Mupkuh bezig is: buddy, wens haar maar sterkte!

over hier: mijn cursus is supergaaf, echt heel erg de moeite waard. ik ga 's middags naar huis (zoals nu), om te rusten, en dat heb ik ook écht nodig. morgen wel een hele dag, ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden (maar waar een wil is...).

heb verder nieuwe foto's in mijn album gezet: van de maxicosi, van mijn HUGE buik, en van hoe het kamertje uiteindelijk geworden is. en de box en de kinderwagen staan er geloof ik ook bij. voor de liefhebbers. ;)

fijne dag jullie allemaal! :D

edit: nou moe, ik zie dat de foto's maar minime plaatjes zijn! hoe kan dat nou, want ik heb exact het formaat gedaan wat de site aangaf... stomme zwangersite ook, met z'n slechte tips. :( nou, ik heb geen puf om het allemaal weer opnieuw te doen, sorry....

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lien hele gave en mooie spulletjes zeg :D! Heb gelukkig goeie ogen ;)

Share This Page