Oh Leonie, hoe hou je het vol 22 uur per dag rust. Niet dat je veel te kiezen hebt Maar het lijkt me niet makkelijk! Ramoontje, wat naar dat je zo'n last hebt. Hopelijk daalt ie gauw in? Lukt het wel om wat rust te nemen met Bryan om je heen? Of heb je hulp? Kipkip, don't worry, ik zal ook nog wel even lopen hoor. Ook geen klachten verder en pas de 23ste uitgerekend, dus ik ben er vast half april nog baby loos bij Ik dacht ook al aan dat het straks heel eenzaam wordt volgens mij! Ik hou er zelfs rekening mee dat het wel mei wordt .....Tim was ook 14 dgn te laat.... Eenwondertje: tja, wel leuk dat ze langs willen komen, het is net alsof iedereen op het laatst nog wil komen voor je gaat bevallen. Dat herinner ik me van Tim ook nog. Terwijl ik er uiteindelijk helemaal niet meer zoveel behoefte aan had. Ik vond het ook heerlijk om lekker alleen te zijn en me op mezelf te richten. Klinkt wel ego he? Maar ik wilde gewoon doen waar ik zin had en da had ik gewoon geen zin in hele volgeplande weken.... Lien, goed hoor dat je de cursus nog volgt!
Jodie: gefeliciteerd en heel veel succes, erg spannend ! Mupkuh: heel veel succes ! Spannend hoor ! Leonie: Jeetje meis wat lijkt me dat lastig, jij ook veel sterkte ! Zucht en de rest weet ik al niet meer.... sorry dames ! Hier nog steeds verkouden, maar heb heerlijk met een vriendin op het terras in het zonnetje even geluncht vanmiddag... toch wel lekker om er eventjes tussen uit te gaan.... Voor iedereen die het zwaar hebben even een dikke knuffel ! En natuurlijk ook voor degene die het niet zwaar hebben
@Wendy, je mag ook even klagen hoor. Dat is zeker alles op 1 dag krijgen. Ik begrijp precies je pijn. Heb net op de bank geslapen. Mijn meisje is gaan computeren en ik heb haar dus niet gehoord. HEb nu ook heel veel alst van hoofdpijn/bekken en onderrug en benen. @Ramoontje, vervelend he dan. Als die kleine indaald dan ben je al een stuk verder. @Leonie, jeetje meis, dat is rot. Hoe wil je meer rust houden als je al heel veel rust houd. Sterkte meis. @Lien, mooie spullen hoor en uhm mooie buik. @Mupkuh en Jodie, hoe staat het ervoor. @all, Hier heb ik gisteren besloten dat het niet meer uitmaakt wanneer ze komt. Eerst wilde ik heel snel en nu nog wel hoor. Als ik denk dat als ze later dan 2 april komt knijp ik hem toch wel een beetje maar aan de andere kant dan begin ik ook later met werken. Dat houd in dat ik nog 2/3 weken moet voordat de bouwvak begint en dan is de opvang voor 3 weken dicht dus ik ben dan ook thuis. Hmmmz moeilijk he. Ik wil graag ons meisje zien en kroelen en tutten en alles. Ik wil ook heel graag van de pijn en vocht af maar ook wel over mijn werk. Ik mag mijn kinderen ten alle tijden meenemen hoe oud ze ook zijn. Het is voor mij ook wennen dat dan mijn meisje meegaat en ik ook de rest van de kindjes heb.
hai, nou, ik heb het toch maar opnieuw gedaan, met de foto's. bleek dat het alleen werkte als ik sommige dwars zette (dus kon alleen liggende foto's in dat formaat plaatsen). dus: sommige moet je een beetje lenig voor zijn om ze goed te kunnen zien, haha! de Holland-maxicosi heeft nu trouwens ook gordelhoesjes in dat lichtblauwe ruitje. die stonden nog niet op de foto, want waren toen nog niet af. en ik schrik gewoon wéér als ik mijn buik zie op de foto! dat BEN ik helemaal niet meer... raar! volgens mij win ik VET van jullie buiken qua omvang, haha! het ziet er ook zo raar uit, omdat alléén mijn buik dikker is geworden, en de rest helemaal niks, of zelfs slanker is geworden. lijkt nu net alsof ik een enorme watermeloen heb ingeslikt ofzo. hebben jullie dat ook; dat je je eigen lijf helemaal niet terugkent, en ongeveer schrikt van je eigen spiegelbeeld? of ben ik daar weer raar in...
@Lien; stoel is van de trendhopper (uitverkoop toen) maar heb hem al 3 jaar. Jou kamertje is ook leuk geworden zeg! Heb je nu 2 maxi cosies?
Lien schrik wel van me gezicht die is nu echt gewoon opgeblazen hahaha en heb normaal een dun smal gezicht dus best anders kijk ook niet meer zo vaak in de spiegel Alleen me buik vind ik wel mooi
Ik baal nog steeds van mijn buik... Mensen zien ook nu soms niet eens dat ik zwanger ben.. Ik kijk ook niet graag in de spiegel omdat hij niet groot, mooi of rond is.. Bij mij lijkt het of ik alleen maar dikker (qua vet) geworden ben. En wel op een gekke plek, nl bij mijn maag. (Die steekt nog steeds meer uit dan mijn onderbuik.) Ben altijd erg jaloers op jullie buiken.
Nou ik schrik soms ook als ik mezelf vanaf de zijkant zie hoor, haha dan vind ik het ongelovelijk dat je huid zo kan uitrekken
@Wendy, meis kop op he. De laatste foto van 31 weken van jou vond ik al dat je een mooie buik heb en hoe het nu is weet ik niet maar niks van aan trekken hoor. Je weet wat je bij je draagd en dat is belangrijker. @Lien, Ik ben niet alleen dikker bij mijn buik geworden. Mijn billen zijn ook voller en nu door het vocht heb ik lelijke voeten en benen vind ik en vingers. Pfffffff. Vanmorgen zag ik voor het eerst weer sinds tijden dat mijn enkels dun waren. gewoon normaal. Jammer genoeg van korte duur maar ik voelde me weer even mooi. Mijn buik vind ik ook mooi om naar te kijken meer omdat ik weet dat dat het huisje van ons kindje is
Hallo dames, even kijken wat hier gebeurt is vandaag! @Mupkuh : Ik lees slijmprop verloren en krampen om de 7 minuten! Spannend! En 12 uur update 4 cm ontsluiting! @Danielle : Jij klinkt er ook echt helemaal klaar voor! Agenda leeg! Baby mag komen! Ik hoop voor je dat je je niet teveel verveelt! Dus nog maximaal een weekje, raar idee he? @Nance : Volgend mij is rust houden NIKS doen en niet dat hele schema afwerken? @Shopaholic : Wat een gaaf kamertje! Lekker ruim ook zeg! @Jodie : Ook bij jou begint het? Ik hoop voor je dat het doorzet! @Een wondertje : Ook bij jou rommelen? Jij moet je beebje even toespreken dat het nog even blijft zitten hoor! @wwjc : Lekker dagje heb je zo zeg! Kan alleen maar beter worden toch? O en lekker belangrijk die buik! Misschien heb jij straks wel het allermooiste kindje (hih zal je zelf zeker vinden) @Ramoontje : Effe een dippie he? Die laatste loodjes zijn zwaar! Huil lekker uit! Het duurt echt niet lang meer! @Leonie : Hopelijk komt jou kindje ook gewoon snel! Is voor jou ook beter! Vandaag de gordijnen opgehaald! Ze zijn eindelijk klaar! En nu goed gemaakt! Hehe. Nu morgen nog de uitslag .als die goed is kan ik bevallen! Zo niet dan toch maar liever geen bestralingen voor mijn mannetje!
goedemiddag dames, ben al een hele tijd niet geweest Hier gaat verder alles goed op een dwarsligger na . Ons kindje ligt in stuit. Afgelopen maandag heb ik nog een echo gehad om de ligging te bepalen. Het ligt in een volkomen stuitligging. Vandaag weer naar de VK geweest. En we hebben het over een versie gehad. Ik twijfel erg maar denk toch dat ik het ga proberen, althans de VK of gyn. . Als ik het niet doe dan vind ik dat ik niet alles heb geprobeerd. Mijn buik is wel altijd gevoelig als de VK gaat voelen dus ik ben benieuwd. Ik vind het wel lastig hoor om die keuze te maken. Maar om nou gelijk te zeggen 'doe maar een keizersnee' dat vind ik ook weer zo direct. Verder ben ik lekker aan het genieten van mijn eerste week verlof. Het weer zit ook mee dus dat is mooi meegenomen.
Minius...nee ik heb mijn man , maar die is veel werken, of ligt op bed ivm nachtdiensten...dus ben regelmatig jarloers hoor als ik lees dat er een schoonmama, of zus en dergelijke is komen helpen....Nee hier niet moet het zelf doen...soms wel vermoeiend en Bryan is al niet echt een kind dat stil op de bank kan zitten, dus een druktemakertje! een wondertje...ja dankje..en idd lekker rustig aan doen ook al wil iedereen op visite komen, eerst jij dan de rest!Maar is wel gezzelig natuurlijk...maar goed dat je dat kan aangeven als je het niet wil!! Mupkuh...hoe is het?ben zo benieuwd! Jodie...succes klinkt idd dat je zo aan de gang gaat! wwjc...een digi knuffel!en hoop zo dat ie snel indaalt hier. Hier...manlief is werken tot 20 uur, dus nu fftjes met alleen bryan eten!moeder en zoon...Eten chilli con carne en frietjes....kreeg ik zin in, dus dacht vandaag met 2e eten dus lekker doen!man lust het niet!!!! smakelijk eten dames
@Sniffy, ik denk dat ik dat ook zou hebben. Dat ik wel alles geprobeert wil hebben voordat je op ks gaat. Ik heb begrepen dat het geen pretje is als ze proberen te draaien dus alvast sterkte. @Ramoontje, groot gelijk hoor ik zou hget ook wel willen haha. Hier is alleen dat dochterlief niet van chillie houd. Ze eet het wel maar liever niet verder houden papa en kind van zelfde dingen niet. Ik was net even in het begin beetje globaal aan het lezen. ik vind het wel leuk om te zien dat er bij sommige (de meeste) die in het begin bij ons waren en een mk gehad hebben nu weer zwanger zijn. Ik heb eigenlijk alles boven de 14 weken gezien.
Mimi, vervelend dat je niet goed slaapt, maar wel fijn dat je enkels wat geslonken zijn! Imd, hoe was de lunch? croissantjes klinkt heerlijk! Wwjc, had je graag nu nog serieus van naam willen/kunnen switchen dan? wybe is een hele leuke naam hoor! Vind je het jammer dat je man het er niet meer over wilt hebben? ik vind het zo zielig voor je dat je zo baalt van je buik. Ik kan me voorstellen dat het helemal niet leuk is dat sommigen niet eens zien dat je zwanger bent. Maar.. straks kan wel iedereen je mooie zoontje bewonderen, dan kan je heel veel pronken! sylvie, hier ook die nesteldrang! erg he Mupkuh! jaa het gaat de goede kant op! al 4 cm!! Shopaholic, waar heb je die stoel gekocht die op de babykamer staat? edit: zie van trendhopper. hij is echt heel mooi. ga straks gelijk op de site kijken Ramoontje, he bah zeg, dat je er zo doorheen zit als je voor de 2e keer zwanger bent daalt een babytje pas later in he, of soms pas tijdens de bevalling. ik hoop voor je dat het snel gebeurd! Leonie, oef! dat klinkt allemaal niet echt best. maak je je erge zorgen? fijn dat je een lieve gyn hebt, die heb ik ook en daar ben ik erg blij mee! eenwondertje, misschien bellen ze op omdat ze denken dat ze je nu nog kunnen spreken en je straks veel drukker bent? sushi: lunchen in de zon! lekker! ik heb ook geluncht maar wel binnen in een warm eetcafe haha Ik ben vanmiddag ook naar de gyn geweest. bloeddruk 122/55, netjes dus. gewicht 64,5 kilo, prima dus! Verder heb ik even gevraagd of er nogmaals naar het geslacht gekeken kon worden. de 20 weken echo leek weer zo ver weg en ik was ondertussen weer helemaal aan het twijfelen geslagen gelukkig kloptte het nog (je zal maar te horen krijgen dat het niet klopt )
Ik zie gewoon je banner hoor. Oja en mijn enkels waren van korte duur hoor. Haha na het douchen zijn ze niet meer geslonken
zooo, ik ga weer terug naar mijn cursus voor een -ik denk- heel leuk en interessant avondprogramma. morgen moet ik de hele dag; enorm gaaf en ik hoop zó dat ik het volhoud... duim maar voor me, haha! ik wens jullie allemaal een fijne, rustige avond, met dunne enkels en rustoge buiken (of voor degenen die het beu zijn: heel snel weeën en een vlotte bevalling!). misschien dat ik morgen even kijk 's avonds hoe of wat, maar als ik te moe ben, dan tot vrijdag! doeggg!
Ze zijn thuis! Nou ja, sinds vanmiddag al, maar oh wat is dit fijn. Lekker knuffelen wanneer we willen, en komen ze een half uurtje eerder voor de voeding? Gewoon aanleggen. Ik heb ze net allebei lekker 20 minuten laten drinken, ze zaten tjokkie vol (melkmuiltjes) Mijn borsten moeten wel wennen aan dit nieuwe ritme, met kolven haal ik er minder uit dan zijn doen. Ik heb dus weer wat stuwing, maar dat is eigenlijk alleen maar fijn. Morgen na de ochtendvoeding het overschot even afkolven en invriezen. Mupkuh, zet em op meis!