@Spekkie.. moet heerlijk zijn.. geniet ervan (en toppie dat het zo lekker gaat met de borstvoeding @Leonie.. pff.. 22 uur rust houden... Lijkt me moeilijk, maar ja.. je weet in ieder geval waar je het voor doet... Rustig aan dan maar @Mupkuh.. je zal het vast niet lezen, maar zet hem op meid! @Wwcj.. kan me goed voorstellen dat het niet fijn is als bijna niemand ziet dat je zwanger bent, jij wil ook gewoon met je zwangere buik pronken.. *knuf* @Coto.. duim voor een goede uitslag! @Lien.. ik voel me in ieder geval minder "plomp" dan mijn vorige zwangerschap, maar ook hier is het zo dat ik slank gebleven ben en dat er ineens een bal zit (vooral de laatste paar weekjes is het echt een bal aan het worden).. Blijft een vreemd gezicht. Gelukkig herken ik mijn eigen gezicht en benen e.d. nog wel allemaal Verder hier weer lekker onrustig. Harde buiken/weeën (?) om de 8 minuten ongeveer. Trok niet weg net met douchen, maar goed, zal zo wel weer verdwijnen.. *zucht*
Mimi...hier precies het zelfde, manlief lust niet veel dus Bryan ook niet! Hoop dat de beeb straks net zoveel als mij lust!ik lust bijna alles... Maar de Chilli was heerlijk.... Mirjanne...nou ik hoop voor je dat het nu dan wel doorzet!! Spekkie...ow wat fijn dat ze thuis zijn!geniet lekker van je mannetjes! Lien... veel plezier! Rach84...Bryan ging ook pas indalen tijdens de bevalling...en hoop niet dat ik dat nog eens moet!!!Was verschrikkelijk!maar we zullen zien.. En geslacht , tja zal je maar gebeuren dat het in een keer niet meer klopt!kan wel...maar goed dat ze nog is gekeken hebben, nu weet je het zeker! Ik heb dat bij de 30 weken nog te horen gekregen, want de vk zei nog,"maar goed dat jullie weten wat het word".Je zag ook echt een piemeltje voorbij komen telkens...
He spekkie, wat fijn dat ze thuis zijn, je mannetjes! Geniet er lekker van! Mirjanne : toch niet ook stiekem begonnen he? hihi Hier klaar met eten (aardappelpuree met rode kool, zo half vloeibaar lukt net) en mannetje ligt op de bank! Fijne avond iedereen!
Oh wat spannend van Mupkuh morgenochtend hebben we toch zeker wel geboortenieuws Vraagje: wordt dat overzicht nog bij gewerkt waarop staat wanneer wie is uitgerekend, wie er geboren zijn etc.? gr vruchtje
RAmoonbtje: ja, bij onze zoon wilde we absoluut niet weten wat het was voor de geboorte maar je zag steeds dat peimeltje voorbvij komen! Was gewoon niet te missen hahahahahahaha Spekkie: heerlijk dat je mannetjes thuis zijn! Nog geen baby nieuws van de dames die "bezig" zijn...jammer...
mupkuh spannend!zet hem op, effe kort mrge rageer ik uitgebreider, heb mijn schema niet helemaal afgewerkt, heb boven gestofzuigd en gedweild en toen vond ik het welletjes geweest en ben ik naar mams gegaan,daar ben ik eigenlijk ook vrijwel de hele dag blijven hangen wat kletsen en niksen. dus heb het rustig aan gedaan maar goed ook want lig nu op bank met steken in muts weer. dames alvast een goede nacht gewenst!
Spekkie heerlijk hooor genietsee van je mannetjes! @hier heb me toch een last van me rug dit is echt gewoon pfff vermoeiend. Merk nu toch wel dat me rug het echt niet meer zo makkelijk aan kan. (ff een baalmoment) Bah
Grrrrr Hier is het dus weer gestopt... Zoals ik al verwachtte.. we gaan gewoon vrolijk zo door tot de 42 weken
**************BUDDYNIEUWS*************** Mupkuh is om 19.07 bevallen van een prachtige dochter VANISHA . De kleine weegt ongeveer 2600 gram. Jullie hebben toch behoorlijk goed gegokt....hihi *****************************************
Mupkuh: WOW gefeliciteerd! Klinkt toch nog redelijk "snel". Hoop dat de bevalling is meegevallen en nu lekker genieten!
Mupkuh gefeliciteerd met je dochter !!!! @coto: wanneer krijg je morgen de uitslag? in de ochtend of pas s"avonds? veel succes, ik duim voor jullie dat alles goed is! @mirjanne: weet heel goed hoe je je voelt, hier gaat het ook al weken zo, vermoeiend he @jodie: benieuwd of je ook niet aan het bevallen bent
WHOOOHOOOO gefeliciteerd meid! Nou ik zat heel de dag zonder i-net (had een storing! grrrrr) kan morgen ook nog uitvallen zeiden ze... HOPE NOT! Ik heb de lijst aangepast ik PM meestal de mensen nog voor de ontbrekende gegevens maar als ik ze zo kan krijgen is natuurlijk altijd fijner...
@Mupkuh...... GEFELICITEERD met je dochter!!.. hoop dat het een beetje meegevallen is @Sylvie.. ja, het is om gek van te worden, duurt hier nu ook al ruim 2 weken.. Wel stil hier op de late avond.. Manlief lag zo gruwelijk hard te snurken dat ik er wakker van werd.. ben er maar effe uitgegaan..