April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mupkuh Gefeliciteerdd met je kleine meid :D :D!

Werd weer wakker om te plassen en ben weer is klaarwakker! Dan maar een beetje tv kijken en internetten.

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen.

Mupkuh Gefeliciteerd met jullie dochter!! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie..en snel wat van je te horen..

Ik had een reuze realistische droom.Dat ik begon te bloeden de prop verloor en weeen kreeg...Ik zat op2 cm...Ik heb zelfs nog op het forum geschreven dat ik begonnen was.. :) Maar werd net wakker..en niks..Ook nog niks van Jodie gehoord..Alleen gister dat ze behoorlijk krampen had maar dat schreef ze hier ook!

@Sniffy: Kan me voorstellen hoor dat je het toch wilt proberen..Je kan altijd stop zeggen als je het niet trekt..

Priscilla:Nachtbraker..Hoop dat je nu nog lekker op 1 oor ligt..

Mirjanne:Ook al een nachtbraker...Heb je nog lekker kunnen slapen?

3. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Eefje.... mjah, manlief bleef snurken dus uiteindelijk ben ik rond drie uur pas in slaap gevallen.. Dochterlief was om 7 uur weer wakker, dus het was een beetje een kort nachtje. Ach..vanmiddag maar weer even een dutje doen..
    Aparte droom, haha. Nou ja, wellicht is het een voorbode voor een volgende nacht ;)

Jodie.. ik ben benieuwd!

4. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hele bericht in 1x weg......Poging 2...

Mupkuh! Wat goed, gefeliciteerd met je dochter!

Hier is het gisteravond opgehouden, of in elk geval de regelmaat was ineens weg. :cry: :evil:
    Slaappil die ik van dinsdag op woensdag kreeg heeft gister wel gewerkt. Had het kunnen weten want als ik nachtdienst had werkte hij ook vaak niet, pas een dag later zo suf als een konijn.
    Kon gisteravond niks meer verdragen, geen geluid, aanraking, liefst geen dekens. Armen en benen tintelden en had weinig lucht. Toch nog geslapen. Werd half6 wakker, boos/agressief gevoel (ben ik nooit). dus ben er uit gegaan. Broodbakje van manlief klaargemaakt, heb eieren voor hem staan bakken, hij wist niet wat hij zag, normaal maakt hij beide bakjes klaar (toen ik nog werkte). Heb er al een was in, was opgevouwen. Kort gezegd: ik ben enorm onrustig.
    Heb wel harde buiken en wat kramp, maar geen regelmaat.
    Ik baal me dood. Morgen controle bij de gyn, hoop op meer nieuws over het inleiden. Maar nog meer hoop ik dat het spontaan begint.
    Probeer steeds maar te denken: niet boos zijn, er is in elk geval wat vordering, wat gaande in mijn lijf (ontsluiting en verstrijken BM-mond).
    Was wezen plassen net. 10 minuten daarna moest ik niezen, alles nat, kon ik me weer opnieuw aankleden getsie.
    Ik wil niet klagen echt niet.....maar ik ben op....
    Wil trouwens ook niemand om me heen, behalve mijn man. Is dit normaal?

Lieve meiden ik denk allemaal aan jullie hoor, wil het liefst op allemaal persoonlijk reageren maar ben het nu alweer vergeten, mijn hoofd zit vol of is juist leeg :) Iedereen met pijn, hoge bloeddruk, baaldagen, ook op zijn veel sterkte en ik hoop dat jullie beebjes zich snel aankondigen!

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    mupkuh gefeliciteerd met jullie dochter.....

6. Mupkuh: Gefeliciteerd met jullie dochter!

Jodie: Jammer dat het niet is doorgezet.

7. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Mupkuh: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE MEISJE

Jodie: Meid, het zit er dus wel aan te komen. Ik voel helemaal met je mee. Volhouden meid en schrijf het maar van je af als het je te veel wordt hoor.

8. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Mupkuh: GEFELICITEERD met je meisje! :) :)

Jodie: heel veel sterkte meid! Duim dat het snel wel echt doorzet!

De rest: sorry, weet het echt niet meer! Veel baaldagen zag ik: allemaal sterkte! KNUF!

9. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    Mupkuh super eindelijk je kleine meid geboren! was het allemaal waard toch?
    heb je nog snel gefixt hoor! Super geniet er lekker van.

vruchtje dat vroeg ik me ook af als we ook zo'n lijst hebben net zoals de maart mama's is leuk om te kijken, kijk er iedere dag even na!
    ben er namelijk wat later bij gekomen, dus weet het niet.

Jodie: jammer dat het niet door gezet heeft, kan me voorstellen dat je je nu zo voelt had ik laatst ook toen ik dat ik dacht dat het ging doorzetten, krijg je echt zo'n teleurstellend gevoel omdat je er helemaal klaar voor bent.

op mijn plasrondes na redelijk geslapen eigenlijk, gelukkig, nu aan t bedenken wat ik vandaag ga doen, zonnetje schijnt lekker hier, wil eigenlijk niet binnen zitten maar helaas zit niks anders op geloof ik vandaag, misschien buiten wat rommelen, krijg ik miscchien ook nog wat kleur in mijn gezicht.

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Mupkuh Gefeliciteerd met je jullie meisje! Is alles goed gegaan?

@Jodie Ik hoop echt dat het voor jouw gauw doorzet, moet erg frustrerend zijn zo...

@Leonie :( poeh 22 uur rust, hopelijk voor jou ook nog maar heel even! Zet hem op meis!

@WWJC Hopelijk vandaag een wat beter dagje :)

@Coto Heel veel succes gewenst vandaag, hopelijk is de uitslag goed!

@Mirjanne wat jammer zeg, dat het weer gestopt is! Je hoopt toch elke keer weer dat het wel doorzet en na de tijd toch weer een teleurstelling.

Hier vannacht weer wat weeen :D beetje gerommel ook gisteravond, weer meer afscheiding. Nu wat pijn in de buik....ach het zal wel niet! Gisteren had m'n zoontje me keihard in m'n buik getrapt, ik schrok me vreselijk! hij deed het niet express hoor ;) maar leuk is anders!

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Mupkuh, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Vanisha.

@Jodie, meis wat een baaldag weer zeg. Ik begrijp het volkomen en ik hoop dat het of doorzet of dat dat je je tenminste beter gaat voelen. Je man zal in iedergeval het niet erg vinden dat je zijn eten maakt ;).

Hier weer een pijnnacht gehad. Ik heb alleen niet zoiets dat ik eruit gaat om te forummen. Ik blij wel gewoon liggen alleen wat moeilijker.

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Amon, ik snap dat je dan helemaal schrikt.

13. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Jodie..nog fftje meid,Knuff...hoop dat het snel doorzet!

Mupkuh...nogmaals gefeliciteerd , ben benieuwd hoe het gaat!en hoe de bevalling was!

Vanacht om 5 uur wakker...pffff om 6 uur toch maar weer in slaap gevallen.Ben nu brak, maar jah ....mannetje is als het goed is vroeg thuis kan ik straks nog fftje liggen...
    hier harde buiken weer gestopt! :evil: ....kleine voel ik ook minder,maar dat is normaal.
    Weet nog niet wat ik vandaag ga doen, zal niet veel worden denk ik....

14. Mupkuh: :baby: gefeliciteerd met jullie dochter Vanisha! :baby:

Jodie: jammer dat het niet is doorgezet. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt. Maar zoals je zegt, je komt wel steeds dichterbij he! knuf

Nachtmerrie: ik ook vannacht zeg! ik droomde dat mijn man ik niksmet elkaar hadden maar dat ik hem zo leuk vond. ik verzamelde al mijn moed bij elkaar en zei: wil je een relatie met mij?
    hij keek me aan en zei: nee ik wil me liever niet binden.
    AARGH ik kon er niet van slapen! :)

Nance, buiten rommelen, goed idee, word het lekker weer vandaag?

15. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Amom...ik ken het hoor, Bryan heeft me ook eens tegen men buik geschopt en moest bijna huilen...is echt schrikken,maar jah ze zijn nog zo klein denk ik dan en beseffen niet goed wat er in je buik afspeelt!wel dat er een beeb in zit, maar jah het duurt ook voor hun lang...

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @RAch, dat zijn geen leuke dromen he

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Mupkuh gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie :)

Hier een drukke dag, meiden spreek jullie misschien vanavond als ik niet te moe ben :)

18. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    ik vroeg me af als er nog een buddy over is, aangezien ik maandag ingeleid wordt, heb er nog geen.
    pb maar wie mijn buddy wil zijn?

19. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hey dames,

de laatste loodjes heb ik overgeslagen dus ik weet "gelukkig" niet waar jullie het over hebben...en is zo te lezen maar goed ook....

hier alles goed....Julian is een zeer te vrede mannetje die amper huilt....zollang hij maar optijd zijn melk kijgt en aandacht...maar mensen staan te kijken hoe rustig hij is...maa het kan natuurlijk nog anders wordern...dus ik roep niets te hard
    oja hij heeft het weer goed gedaan vannacht...

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jij wel he ;)

Wat fijn dat je zoon het weer goed gedaan heeft en het goed doet. Het is zo het kan nog veranderen. Niet van uit gaan hoor. Lekker genieten nu dat hij het zo goed doet s'nachts

Deel Deze Pagina