Ik heb al een buddy maar ik wel best jou Buddy zijn. Als je dat wil zeg het maar dat pb ik mijn nummer even.
MUPKUH: gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd of jullie alweer naar huis mochten en hoe de bevalling is gegaan. Maar kan me voorstellen dat jij hele andere dingen aan je hoofd hebt! Mooi weer, waar?
Nance heb de site met de lijst even naar je gepb'T! Zo hier toch nog even geslapen lekker hoor dalijk maar van het weertje buiten genieten.
poeh wat hebben jullie allemaal zware nachten zeg Had dat bij m'n eerste ook. erg vermoeiend! @rach van zo'n droom wordt je idd niet vrolijk zeg @ramoontje ja hij snapt wel iets van dat er een baby inzit en doet ook wel voorzichtig, maar het is voor hem ook steeds wennen als de buik weer gegroeid is. Ach er zit veel vruchtwater omheen dus het zal ook wel niks hebben gedaan @lynn wat fijn dat Julian zo makkelijk is, lekker van genieten nu en je rust pakken, het kan idd zomaar veranderen
Dus ik ben geen zeur? Of stomme klager? Hey Nance goed dat je nog ff een buddy zoekt, blijven we mooi op de hoogte! Gezien mijn eigen gerommel ben ik niet een handige buddy denk ik, maar er zijn nog genoeg anderen! Spannend voor je, nog een paar dagen!
thanx priscilla, voor de lijst ja mimi graag, leuk kan ik jullie op de hoogte houden is toch wel erg spannend als er iemand gaat bevallen. nee hoor jodie geen zeur en geen klager, is heel normaal dat je je zo voelt hoor, en hier mag dat zeuren haha
Je bent geen zeur meis. Ik klaag elke dag heb ik het idee maar ach wij mogen het nu. Mijn vriend zei dat ik soms best wel sacho bent de laatste tijd. Hij zei dat hij het wel begreep maar of ik niet kon proberen erop te letten. Hmmmmz toen heb ik hem maar even voor zijn voeten gegooid dat mijn rug/bekken/benen en voeten en alles pijn deed. Dat als hij die masage die hij mij rond week 24 zou geven nu toch eens zou geven het waarschijnlijk beter zou gaan. Hahaha ik heb het geweten. s'Avonds heb ik dus eindelijk mijn masage gehad. Het werkte wel maar nu wil ik meer. hihih
Whihihihi mimi.......trouwens ik heb hier een mimi op de bank liggen (=poes). Ik ga volgens mijn vriendin door de emo bevallingsachtbaan. Ik zocht vanmorgen om een broodbakje, op de knieen voor het aanrecht kastje, want ik vond dat als ik het brood met met liefde gebakken ei in een zakje zou doen dat het dan minder lekker was Zit ik dus op mijn knieen komt er echt een MEGA spin aan. Ik wist niet dat ik nog zo snel overeind kon komen.... En hij maar staande zoeken, ik zeg dat is met je neus zoeken man. Zoek beter, en als je hem niet vind mag je niet naar je werk, totdat je hem hebt. Toen vond hij hem en ik zeg: maak dood, DOOD nu heel DOOD ahhaa.
Jodie, weer even een lekkere dikke knuffel van mij..... Hoop dat ze idd snel komen met inleiden of dat beebje uit zichzelf komt. Ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent! En je bent helemaal geen zeur. We willen graag weten hoe het met elkaar gaat en het is juist fijn als je juist dat kunt delen. Ik vind dat ik me in het dagelijks leven al genoeg in moet houden met die hormonen..... Vannacht trouwens pas na 12 in slaap gevallen en om 3 uur klaarwakker. Ben toen beneden nog hapje en drankje gaan halen, maar niet meer achter de laptop gedoken. Daarna weer rond 5 uur in slaap gevallen en om 10 voor 7 alweer wakker door de mannen op het dak. Niet meer geslapen.... Heb vannacht ook veel last van krampen, harde buiken en rommelende darmen gehad. Niets regelmatigs. Straks tussen 11.30 en 12.30 ergens komt de kraamzorg. Ben benieuwd.... Amom, let je wel op dat je de kleine nog genoeg voelt? Mimi, heerlijk zo'n massage hè?!
MUPKUH: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER! Wauw, weer een april-mama bevallen. En de volgende is ....... Jodie? Vannacht gelukkig beter geslapen dan gisteren. Van 00.00-06.30 met slechts 3 plasstops. De baby was gisteravond ook lekker de hele avond actief, dus dat was ook fijn. De rugpijn is een stuk minder en de harde buiken ook. Maar, ik heb gisteren dan ook echt niets gedaan. Behalve op bed liggen, tv kijken en een babywasje draaien. Blijkbaar had ik dat even nodig. Vandaag weer een actievere dag en inderdaad: de zon schijnt! Heerlijk.
Haha, Jodie, jij ook zo bang voor spinnen? Ik hier ook! Ow ja, vannacht juist beeb heel veel voelen wurmen. Was misschien niet zo blij met de krampen. Hier nog geen zon.
jodie...iek ik heb vannacht gedroomt over spinnen...mijn man wilde hem niet dood maken....maar ik weet wel waarom ik dat droom komt door die stomme reclame van de spa....
@Jodie, hahahaha Dat had ik kunnen zijn. Hihi ik had eewn keer dat mijn ventje met eenmaat van hem naar de kroeg ging. Ik zag toen hij net 5 minuten weg was iets in mijn ooghoek onder de bank wegkruipen. Ik dacht eerst de kat. Dus ik liet maar zo. Tot ik haar in het raamkozijn zag liggen. Ik gelijk de bank weghalen. Ooooooo hij was echt groot. Ik ben niet bang voor spinnen hoor maar ik wil ze ook niet oppakken. Hij was in iedergeval groter dan die van de SPA reclame. BRrrrrrr. Ik heb toen de pantoffel van mijn vent gepakt en mijn oren dichtgedaan en tergelijk mijn ogen dicht en erop gaan staan. Moest er nog achteraan gaan renne ook etterbeest. Ik krijg nog kippevel als ike raan denk. Jakkes
Brrrr, sommige kunnen idd zo groot, dik en snel zijn... Ik heb ooit gehad dat ik toen ik naar bed ging er nog net 1 via mijn kussen onder mijn dekbed zag kruipen. Ik ben niet naar bed gegaan voor ze m gevonden hadden en ik heb natuurlijk de hele nacht van alles voelen kriebelen..... BRRRRRRRR Zon? Hier iig niet.
haha die reclame vind ik zo'n HUMOR maar ben niet echt bang voor spinnen, maarja ik woon in boeren hillbilly land dus ergens logisch (dan zou ik nergens kunnen lopen hier maar die grote heb ik liever ook niet hoor, ik heb gelukkig twee commando honden, als k zedg spin vreten zij henm voor me op (goed getraind he?) Ik ga effe bijlezen, wanneer is Sophia trouwens voor het laatste online geweest moest effe aan haar denken hoe het met haar ging en kon me niet meer herrineren..