April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    over dat schoppen in de buik, dean heeft totaal niet door dat er een baby inzit volgens mij tennminste, ik leg hem nu maar dwars en probeer er zelf rekening mee te houden want hij trapt maar raak (kan daar echt een beetje boos om worden, boos is niet het goede woord misschien, gefrustreerd?)

2. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Volgens mij gisterochtend? Meende dat ze toen nog op mijn verhaal had gereageerd...of was dat nou Sushi....

Oooo Lyn ik haat die reclame, vind het zo vies. Zo 1 was dit ook alleen dan zwart.

Whahah Mimi vies eng bah! Ik haal dan iemand of bel iemand om hem te pakken.... :oops:
    Foto van je naamgenoot in mijn album...en buikfoto, 2 uurtjes voordat de weeen begonnen...

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Mupkuh gefelciteerd vanuit t smep topic met jullie dochter!!!

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    hier ook een geheugen als een visstick!
    Weet soms niet eens meer wta jullie geschreven hebben, en moet ik het nog een keer lezen...

En klagen, doe ik al weken...man word er niet goed van denk ik, al laat hij het niet merken de schat!

Hebben jullie dat ook dat je nesteldrang op zijn piek is?hou alles zo ontzettend goed bij dat ik telkens me zit te vervelen...
    Alleen dweilen moet ik echt men man laten doen!Dat kan ik echt niet meer...wat ik erg irritant vind!

Zag trouwns dat ze bij de Wibra , weer leuke dingetjes in de aanbieding hadden, boxkleden voor 5 euro geen geld!En leukke baby schoentjes...
    denk dat ik zometeen fftjes ga kijken...

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Joepie! Mupkuh! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Geweldig zeg!

Denk dat ik zelf volgende week woensdag ingeleid word.. Hihihi

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Idd, en dat is niet gek, je bent gewoon beschermend naar je beeb toe!maar dean snapt het nog niet goed....is ook moeilijk te begrijpen voor een peuter!Want duurt natuurlijk erg lang voor de beeb er is!

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Over Sophie heb ik op haar profiel gezocht en toen haar laatste berichten gekeken. Als laatste was 16e op een ander topic en de 15e bij ons vandaar.

@Jodie, lief poesje :D. Mimi zijn mijn voorletters van mijn namen dus dat gebruik ik ook mijn handtekening. Dus ik ben wel qnoniem maar ook weer niet helemaal

8. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Danielle...nou dat zou mooi zijn, hoop het voor je!

spinnen...niet bang voor!ben jaren Millitair geweest en heb zat tussen de insecten moetten liggen!En nog meer van dat raar gespuis...

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Jodie; ik las dat je niemand om je heen kan verdragen.. Ik kan zelfs ook bijna mijn vriend niet om me heen verdragen.
    Irriteer me aan alles, en zit het liefst helemaal alleen lekker in het hoekje op de bank.
    Stom hé! Lijkt of ik me nu ook aan het voorbereiden ben op de bevalling of zoiets?

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wat een schat van een poes Jodie...
    Wij hebben hier ook 2 scheetjes. :)

Mimi, grappig, wwjc zijn ook mijn voorletters. :)

Hier ook nesteldrang tot ik er gek van wordt. Net even gestofzuigd, maar buik doet nu alweer zo'n pijn. :(
    En ik wil vanmiddag idd ook even naar een winkel. Ik kom bijna het huis niet meer uit door die stomme buikpijn enzo..

11. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    net een gezellig telefoontje met vriend gehad, not.volgens mij vliegen hormonen hier door de tent, dat ik het wel rustig aan moest doen, blabla dat ken ik nu wel, maar zelf doet die nog niet eens het afwasmachine inruimen moet ik nog iedere keer doen, ruimt de tafel wel op ja, en dan die honden pfff iedere dag stofzuigen wat een zooi, ik heb er twee voor mij hoeft het niet hoor, maar wil ze ook niet weg doen, maar het kost me wel ongeloofelijk veel werk iedere keer. en als ik dat dan zeg is meneer beledigd.
    krijg dan te horen ja maar van het weekend heb ik toch ook alles gedaan en heb je niks hoeven te doen, ja snap ik best was ik ook heel blij mij heb ik ook gezegd, ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen omdat hij werkt overdag maar ik moet toch niet altijd vragen als hij me helpt, als je het me vraagt doe ik het dat weet je krijg ik als antwoord, ik wil niet vragen gewoon doen,
    en als ik dan zeg jij vraagt ook niet aan mij wil je brood halen,koken, wil je wassen, poetsen honden verzorgen etc.
    jaja je hebt gelijk zegt hij dan, pff mannen

het is alweer goed hoor hij snapte me draaide gelijk bij hij weet dat ik gelijk had, maar dat zijn van zo'n discussies die soms eindeloos kunnen duren, ws overigens wel lang geleden dat deze discussie weer eens naar boven kwam.

soms wordt ik er moe van, ik zit nu al weken of ja maanden thuis (ziek) maar toen ik werkte deed ik dit ook allemaal omdat ik eerder thuis was en met wisselende diensten werk. en nu dadelijk als verlof om is moet het ook weer, zal nog wel frustraties geven denk ik, en de nodige discussies.

sorry voor mijn ego maar moest het er even uitspugen was laaiend.

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kan het me helemaal voorstellen hoor Nance!
    Is hier normaal ook punt van discussie. Normaal deed ik het ook altijd en idd ook toen ik maar halve dagen werkte en ziek thuis zat. En hij ook maar zeggen dat ik het rustig aan moest doen. En ik had al verschillende malen aangegeven dat vaatwasser in-uitruimen voor mij erg pijnlijk was. Nu wil ik dat hij het idd gewoon doet ipv dat ik het moet vragen, maar helaas zijn mannen anders ingesteld dan vrouwen. Je moet hen juist duidelijke opdrachten geven van "dat en dat moet je doen!". Hints begrijpen ze nl niet en dingen uit zichzelf zijn volgens mij maar weinig mannen die dat doen. Toch? (Vraagt hierop reactie van andere forumgenoten. :) )

Maar goed, idd 1x in de zoveel tijd komt er dat uit en zeker nu is dat helemaal niet gek!

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O nance, zit je niet mee zo he.
    Soms zijn mannen echt verschrikkelijk. Die van mij vraagt dan nog wel of hij zal afwassen. Het ligt er dan wel aan wat ik gegeten heb hoor hahaha.
    Stofzuigen heeft hij zondag gedaan en ik natuurlijk maandag weer. Ik vond het niet goed maar achteraf kwam dat omdat de zak te vol was dus kattenharen overal nog. Ik vind dat verschrikkelijk hij niet. Ik ben degene die dat opruimd hij ziet dat niet.

Zit nu al als de kraamweek er is pfffffff hoepenlijk heeft hij het dan wel door.

14. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Nance...geeft nie hoor!Wij hebben ook 2 honden, en daar moet je ook iedere dag voor stofzuigen soms wel 2 a 3 keer per dag!zo dat ze verharen...maar ik heb het soms ook dat ik het gevoel heb alles zelf te moetten doen!maar jah mannen zijn net wat anders als vrouwen....

wwjc...nou winkel ze strakjes meid!fftjes dr uit!

Net man aan de tel gehad, belde fftjes om te zeggen dat ie al naar huis kwam!Hij had vandaag examen voor zijn werk, en was geslaagd!YES...

Owww...hebt het wel in men onderrug, word ook steeds erger....jeetje wat kan ik toch lekker zeuren hahahahah

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Jodie lekker komen mopperen hier hoor ;) Snap het wel dat je niemand om je heen kan verdragen, heb het ook. ik maak meteen ruzie :(
    @Spin :confused: rot beesten! :) ik pies echt in m'n broek als ik zo'n beest zie.
    @wwjc nou jij hebt er ook weer een lekkere nacht op zitten :x wordt je ook niet echt vrolijk van! Voel de kleine nog goed hoor :D
    @IMD ik wil ook zo'n hond :) Idd ze kunnen zo schoppen nu (onze jochies zijn toch even oud?) hij doet het meer uit enthousiasme...of bij het luier verschonen :rolleyes: (lees: gevecht!)
    @ramoontje als een visstick :) en dankje wel nu heb ik zin in visstick :S

16. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    ik ben dus net enigste, ik wil gewoon mijn huis schoon houden, laat het maar een keer liggen wordt dan gemakkelijk gezegd, maar zei hoeven niet de hele dag tegen de zooi aan te kijken, ik wel ik zit hier de hele dag, en poetsen pijn of niet ik doe het gewoon, omdat ik het schoon wil hebben en niet tegen rotzooi kan eigenlijk, mijn woonkamer is niet zo heel groot dus het ziet al snel rommelig uit, ik ben normaal een poetsfiemeltje maar daar ben ik al veel in geminderd mede door de kids wat in het weekend komen van mijn vriend en de honden, want als ik de hele dag met de stofzuiger door het huis loop heb ik ook geen leven meer dat heb ik wel ingezien.
    daarbij zei ik hem dat ik het goed bedoel als ik dadelijk op ziekenhuis lig hoeft hij het maar een beetje bij te houden.

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ramoontje, gefeliciteerd met mannetje! Lekker dat hij al naar huis komt!

Voor degene die nog puf en concentratie hebben om te lezen: Barbara en Allan Pease hebben leuke boeken geschreven over verschillen tussen man en vrouw. Heeft voor mij heel wat dingen duidelijk gemaakt. Trouwens ook Mannen komen van Mars en Vrouwen van Venus is een goed boek voor verschillen tussen man en vrouw.

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mupkuh, van harte gefeliciteerd met je meisje, hoop dat alles goed is gegaan, ben benieuwd naar je verhaal, geniet ervan!

Spekkie zo leuk om je bv verhalen te lezen, krijg dan ook zo'n zin om bv te geven, kan niet wachten, zo bijzonder.
    Hoe is de 1e nacht gegaan?

Amom ow das zeker schrikken, ook al was het per ongeluk. Jason vind het leuk om over mijn buik te klimmen :) zo'n rare bol bij mama is ook wel vreemd voor zo'n kleintje :p Spannend, misschien zet het wel door bij jou.

Jodie
    je bent echt geen zeur! Je hebt gewoon een hele zware zwangerschap. Hoop voor je dat je snel mag bevallen! En weer je eigen lichaam hebt en van je beebje kan genieten!

Rach rare droom zeg! :)
    fijn dat je controle goed was gister, dat van het geslacht heb ik ook, al een paar keer op de echo gezien, maar toch schiet er soms door mijn hoofd, stel dat ze het verkeerd hebben gezien :) zou het niet zo erg vinden, maar wel een grote verrassing dan :p Is het al gelukt met de nieuwe eettafel?

Lynn fijn dat Julian het zo goed doet, heerlijk! En 's nachts dus ook, das wel lekker!
    Mis je je buik al? En de kilo's, gaat dat er een beetje snel vanaf?
    Laatste loodjes hoeven niet zwaar te zijn hoor ;) hier gaat alles nog toppie!

Sjonge morgen alweer 38 weken, heb helemaal niet het gevoel dat ik al op het eind zit en elk moment kan gebeuren...spannend...

19. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Amom...nou dan weet je wat je moet gaan eten vandaag!hahahaha;)

Over eten wat gaan wij eten?jee ook weer zon vraag van de dag iedere dag!zal wel makkelijk worden, spagettie of zo....

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Tijdens het einde van mijn zwangerschap heb ik daar ook meer moeite mee. Ik lijk niet meer te kunnen kiezen wat we nu weer moeten eten... Het is nu wel vaak makkelijk eten. :)

Nance, voor en in begin zwangerschap was ik helemaal niet zo poetserig... Bij mij is het echt nesteldrang.. :) Denk dat hubbie en ik het niet erg vinden als ik dat zo blijf houden. ;)

Deel Deze Pagina