Hahahaha, ik hield mijn huis best redelijk bij. NAdruk op REDELIJK. HEt was om aan te zien zeg maar. Stofzuiger zo nu en dan. Zoiezo deed ik dat beneden wel vanwege de kat maar boven liet ik het maar versloffen. NU kan ik niet tegen troep en ik hoop dat dat wel iets is wt blijft na de bevalling hahahaha. De was word nu ook regelmatig gedaan en gestreken en opgeruimd als het afgehaald word. Het blijf nu niet meer dagen opstapelen waardoor en manden schone was lag . De vaat word gedaan (werd het al) alleen word het nu gelijk afgedroogd en opgeruimd. Ik vind een lege aanrecht wel fijn
Wwjc...Heb vorige week nog een boek in 2 dagen uitgelezen!ben niet zon lezer, maar vond dit wel goed.heet "echte mannen eten geen kaas" ging over loverboy, is waargebeurt, het vervolg "bindi"komt eind April, dus ben benieuwd! Maar heb wel is gehoord dat mannen van mars vrouwen van venus ook goed is idd...
Nou een schoon huis is hier momenteel ook erg belangrijk maarja met een anderhalf jarige blijf je wel bezig helaas, wat dat betreft was het bij de eerste veel makkelijker (ik kon liggen wanneer ik wilde, alles bleef schoon haha) Maar goed alles is hier klaar, gepoetst en gedaan (ja de tuin laat ik manliefje nog even doen van het weekend, was ik halverwege mee gekomen maar kan echt niet meer (ik heb allemaal plantjes in bakken gezet, lekker fleurig!) ZELFS buiten moet het dus netjes van mij zijn haha Is kwestie van bijhouden nu en das wel prima te doen, zelfs qua wassen mag er niets blijven liggen, ik was al met halve wasjes om alles weg te hebben (zwanger zijn is niet echt milieubewust geloof ik) Heb alleen nergens zin in wil heel de dag binnen zitten, veilig, warm, maarja zoontje wil ook actie dus wandelen we wel (is ook goed voor me) en ga even thee drinken voor op kantoor. en doe was klusjes op de computer voor andere mensen om bezig te blijven.. Hier ook makkelijk eten trouwens ik heb alleen maar trek in brood maarja dat kan ik martin niet elke dag voorschuiven (ook al is ie extreem makkelijk) dus voor hem en Dean doe ik toch mijn best alhoewel ik mezelf wel betrap op het makkelijk doen of een keer een potje aan onze zoon geef omdat dat lekker handig is (lekker lui he?)
Isabel, dat met plantjes heb ik ook . Zaterdag heeft mijn ventje in de regen de voortuin gedaan haha. Ere staan nu viooltjes in zo leuk gezicht. HEt wassen zou ik ook wel willen doen. Heb net 1 was gedraaid end at was beddengoed. OPmdat ik geen droger heb kan ik niet teveel beddengoed wassen. Nu moet eigenlijk ons dekbedhoes en kussenslopen nog maar mijn hoes kan ik nu niet meer kwijt. Pffffff overmorgen is het droog dan kan het weer
ik heb de zon afgepakt zal ook ff een paar straaltjes naar NL blazen zit hier heerlijk in het lentezonnetje met korte mouwen
Mupkuh: VAN HARTE MET JULLIE DOCHTER! Lynn: lekekr dat Julian het zo goed doet....geniet idd van de rust want dat gaat in fases is mijn ervaring. Maar ook daar kom je wel doorheen! Hierook geen zware laatste loodjes hoor! Voel me prima. Had ik bij de zwangerschap van mijn zoon ook. Beetje ongikrampen maar verder niets bijzonders. Ik geniet nog op en top, want weet nog hoe ik de vorige keer mijn zwangerschap miste.... Mijn man is nu tot zondag weg voor zijn werk dus sta er alleen voor met onze kleine man, maar we vermaken ons wel!
Ik heb mezelf ook maar voorgenomen om te genieten Haha. het is alleen zo moeilijk nu ik alweer dikke voeten heb en nu ook mijn vingers en dat van zitten en de wasophangen. He een beetje zon door het grauwe wolkje heen. Amon geef eens meer dat het niet steeds weggaat achter de wolken
hier schijnt de zon ook al, bedankt amom *willen jullie nog de update naar mij pb'en over jezelf van afgelopen week? de bevallen dames staan er in elk geval tussen.* hints en mannen: nee die begrijpen ze niet nee dan maar heel duidelijk zeggen wat je wilt he haha
Ik heb hier nog een t-shirt maat 56. Lichtblauw. 3 jaar geleden heeft mijn dochter op haar partijtje die met stift gekleurd voor de pop. Nu heb ik er nog 1 en nu mag ze gaan kleuren vanmiddag voor haar zusje. Ze zei al dat ze miniemouse en mickey wilde maken. Haha ik ben benieuwd. Hij zal zoiezo mooi worden omdat zij hem maakt natuurlijk
ja maar het is zo fijn als ze doen alsof ze zelf op het idee zijn gekomen om je te helpen laatste loodjes vind ik ook niet zwaar. Ik zeg tegen iedereen: m'n enige kwaal is ongeduld wordt er chago van! huishouden, lukt aardig, heb niet altijd zin. Bij m'n eerste wou het totaal niet, ik had overal pijn en liet de boel de boel...irriteerde me rot aan alle bende, maar het was niet anders. Ik zal ff wat harder blazen
Gisteren turkse pizza gegeten. Gewoon uit de winkeldiepvries. Zelf sla en komkommer en knoflook bij gedaan. Nu zat ik na 1 vol en heb er nu dus 1 over. Omdat hij uit de vriezer nog een week goed is en ik er nu trek in heb ga ik hem zo weer lekker opeten. Jammmmm.
Rach; Update verstuurd. Mannen: Ik heb een lot uit de loterij. Mijne doet alles in het huishouden, zonder te mopperen en zonder te vragen. Haalt uit zijn werk groente en of vlees als dat er nog moet komen. Ik kook de laatste tijd wat vaker, voorheen deed hij dat elke dag. En onder het koken stofzuigen.
ja gezellig he, ik heb ook viooltjes, maar ook narcissen, hycinten, van die blauwe en witte druifdingen, en nog een waravan ik de naam niet weet maar wel heel erg kleurrijk zijn, er moet nog 1 grote bak gevuld worden en 1 hangbak (ik had zondag zelf (samen met Dean) een grote bak, kleintje voor op tafel, hangbak en nog een gemiddelde bak gevuld met plantjes) en toen hebben ze zondag voor mij de hondenren schoongemaakt en windschermdoek tegen de zijkanten aangedaan (dan blaffen ze minder naar wat ze zien, zitten uit de wind EN die kleine ontsnapte soms door het hekwerk heen.. Nu nog dus die twee bakken doen en even vegen. mijn tuinset heb ik al schoongemaakt (ben echt compleet gestoord volgens mij)
Mijn mannetje doet ook heel veel hoor. Juist omdat ik zo weinig kan en hij niet wil dat ik het doe. Alleen sommige dingen vind ik toch dat ik het beter kan zoals bijv. De was en afwas en beneden stofzuigen. Hij is dan wel weer beter in de douche en slaapkamers
nou dat is idd een toppertje! die van mij werkt helaas teveel om dat ook nog te vragen (doet ie wel hoor maar beetje lastig om 9-10 uur savonds haha) Oja we hadden gisteren nog gehoord dat we bijna 5000 euro terugkrijgen van de belastingdienst maar goed die hadden we in ons hoofd al 5 keer uitgegeven ofzo dus blijft niet veel over
Nee hoor ik vind je niet gek. Ik zou het ook graag willen schoonmaken nu. Het liefst met bleek dan word het weer mooi wit maar ik kan het niet meer. Het lange staan en bukken voor de stoelen en tafels (wij hebben 2 tuinsets) kan ik niet meer. Als ik met bleek werk krijg ik ruzie met man en schoonzus. Haha als ik het doe doe ik daarna altijd citronel in de wasbak laat het leker staan zodat de lucht weg is. Anyway. Teveel plantjes mocht ook niet maar altijd met koninginnedag staan er kraampjes en ook met plantjes en dan moet ik altijd plantjes kopen. Ik heb ook een staande bak met de laatste 3 viooltjes staan.
nou nu we toch aan het opscheppen zijn over onze mannetjes die van mij doet dan niet zo veel in het huishouden (hij brengt wel al het wasgoed naar boven, en ook de stofzuiger en hij doet de voorspoel en de vuilnis) maar hij doet ALTIJD de boodschappen. en als ik s'avonds zin heb in iets vliegt hij gelijk de deur uit. bedankt voor de updates! ik plaats ze morgen.
Ja haha dat doet die van mij ook nu. In het begin had hij er niet zo veel zin in maar nu tegewoordig vraagt hij aan mij of ik geen trek heb in een flurry . Hahaha de laatste tijd niet meer maar dan weet ik dathij wel wat wil en dan wil ik soms wel eens ja zeggen als ik een kein beetje trek heb. Als ik echt geen trek heb zeg ik het ook. hahahahaha Ik ben helemaal verslaafd aan de flurry crunch maar die hebben ze niet meer dus word het de rollo