Hallo iedereen...' Gister ook positief getest, dus ik word ook een april-mama als het goed is. Volgens het 'rekenschema' zit ik op 13 april. Word een drukke zwangerschap, ons 1e kindje is van 15 maart dit jaar. (moet ook ff kijken hoe ik mijn ticker aanpas, want die staat nog op de datum van ons dochtertje >> volgens mij is dat inmiddels gelukt) Heb inmiddels wel gelezen hoe sommigen daar over denken, maar wij zijn er vooral heel erg blij mee! groetjes Jannie.
Ja, daar heb je een punt. Even niet bij nagedacht @ Spekkie; wat een belachelijke reactie zeg, dat hoef je toch niet te accepteren? @ alle nieuwe zwangeren.. Gefeliciteerd en welkom @ degene die de huishoudster over de vloer kreeg (sorry, naam even kwijt).. wanneer stuur je haar hier langs? Ik heb alleen een 'incidentele' hulp, die komt als ze uitvallers heeft. Helaas heb ik haar de laatste tijd niet veel gezien. Heb de VK nog niet gebeld. Had het wel willen doen, maar was vanochtend aan het werk, en vanmiddag van hot naar her aan het vliegen. Situatie is hier nog hetzelfde; nog steeds (minimaal) bruinverlies, geen helderrood bloed meer gezien, maar ik verwacht op één of andere manier elke keer als ik naar het toilet loop, dat ik een grote plas bloed zie. Morgen nog even afwachten, als het dan nog niet duidelijk is, bel ik donderdagochtend even (wil niet op een spoedlijn gaan zitten, en morgenochtend werk ik weer)..
Hallo allemaal, Ik wil me hier ook graag aanmelden! Heb gisteren namelijk, na mijn miskraam in juni 08, weer positief getest. Wij zijn al meer dan drie jaar bezig en om twee keer in drie maanden een posi test in je handen te houden is echt super! Ik ben uitgerekend op 20 april 2009 en we hebben de eerste echo op 2 september bij de gyn. Spannend! groetjes, Daan
grrrrr ik d8 van misselijkheid even af te zijn...ik kan mijn kont niet keren of ik voel al iets in mijn keel...grrrrrrrrrr.......maar goed ik heb het er voor over...... @jannie 83...je moet je niet te veel van andere aan trekken..lekker doen waar jullie je goed bij voelen....leuk dat je hier mee komt kletsen
Hier nog eentje die hele dag zo misselijk is! Ik geraak met moeite vooruit! Moet mezelf echt verder slepen. @ alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd ! @ mupkuh: wat goed dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien ! @ lynn: veel succes morgen !
hey Lynn ze hebben je ervaringsdeskundigheid nodig bij de Jonge mensen die zwanger willen worden Veel succes trouwens morgen!
Net mezelf naar de sportschool moeten slepen en eenmaal daar werd het niet veel beter. Dus na een half uurtje zogenaamd sporten maar weer huiswaarts gegaan. Het op de bank hangen en thee drinken gaat me beter af! Gefeliciteerd voor alle nieuwe dames!
@ magickwings Mijn zoontje is nu 13 maanden, blijf maar brood eten maar ben de laatste dagen erg misselijk wat het wel moeilijker maakt. Ook komt er bij hem 2 kiezen door waardoor hij constant wil drinken en de productie weer omhoog is gegaan, vervelend maar niks aan te doen. Ik denk dat mijn zoontje ook wel jaloers zal zijn, maar dan kan hij al praten en luisteren, dus hopelijk begrijpt hij dan dat de baby voor gaat. Maar je kunt ze toch gewoon tegelijk aanleggen? Dan hoef je ook niet met jaloezie te dealen? Sorry dat ik voor de rest niet echt reageer, ben nogal druk de komende 2 weken. Morgen naar de VK, ben benieuwd!
@Jannie 83: super bedankt! Enne.. jij ook gefeliciteerd! Zie dat wij precies een week schelen... grappig! Voel me verder wel ok, maar heb wel veel hoofdpijn en af en toe een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Geen echte buikpijn, maar heb wel door dat daar van alles gebeurd, haahaha. Maak me af en toe toch best zorgen, hebben (sommige van) jullie ook hoofpijn? ( heb ik normaal ook als ik ongi word, dus best verwarrend) groetjes!
Ja, ik heb één avond, vlak na mn test echt enorme hoofdpijn gehad, ik kon er gewoon niet van slapen. Ik was onzeker of je paracetamol in mag nemen tijdens een zwangerschap maar heb het toen toch maar gedaan...
Dames, sorry, maar ik ga weer niet op jullie verhalen reageren... Ben beetje ego bezig laatste dagen, sorry. Ik heb de verloskundige gebeld en het leek haar een goed idee als ik wel gewoon morgen naar de afspraak kom en later op de middag die echo laat maken. Wel is het echt voor de zekerheid want dat het mis is is eigenlijk wel duidelijk. Heb de hele dag gebloed vandaag en heb ook echt menstruatiekrampen... Ik hoop dat ik hier morgen goed nieuws kan neerzetten, maar ik reken er niet op...
@Marb: geeft niet hoor dat je ego bent... snap het heel goed. Heb zelf een miskraam gehad en das echt geen pretje. Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws neer kunt zetten! 'k zal voor je duimen! Sterkte, Daan
@marietje83, bedankt voor je reactie. Moet zeggen dat het gisteravond op kwam zetten en nu in de loop van de dag weer. Is vanavond wel wat erger geworden, gelukkig nog geen bonkende hoofdpijn, maar op de achtergrond aanwezig. Ach, misschien is het juist een goed teken. Vorige keer had ik helemaal geen kwaaltjes en dat werd een miskraam. Dit keer voelt verder ook helemaal anders. Ik blijf gewoon hopen!
@Marb... inderdaad, heel niet erg, dat je 'ego' bent.. vind ik niet, trouwens.. Fijn dat je morgen wel even terecht kunt, dan weet je meteen zeker of het niet of wel goed is. Ik duim voor je op een goede afloop...
irritant he. moet zeggen dat ik me nu weer een beetje blech voel. moe en futloos. dus de kwaaltjes zijn er! alleen weeig gevoel even weg. heb zo'n zin in de volgende echo. als de eerste 3 maanden voorbij zijn is het een stukkie fijner denk ik!