ja maar we hadden al wel bijna 14.000 betaald vorig jaar (dus is een verrekening zeg maar) in totaal hebben we dus bijna 9 duizend euro betaald ... @mimi ik had zo'n spuitbus speciaal voor tuinstoelen (en heb antreciet stoelen gelukkig) dus was vrij snel gebeurd Bleek enzo mag ik hier ook niet meer aanraken... (zelfs geen antikal maar nog net harpix in de wc doen ik moet zeggen dat dat spul ook aardig op mijn longen slaat dus ik er zoiezo al niet op zit te wachten dus vind niet zo erg haha Ik moet zeggen dat lopen nogw el goed gaat maar stilstaan is idd vreselijk soms is het net of er een kind al uitkomt dan hihi (en Miley is nog geeneens volledig ingedaald zit nog steeds op cbibi ipv cvibi)
CUTIE nou lynn zullen we alvast hem uithuwelijken (doen we het eens andersom) ik vind het wel een leuke schoonzoon , je kan zien hoe klein die is bij die speen vergeleken anders leek ie al zo groot.. en wijs!
Ach wat een scheetje zeg! kriebel kriebel... Hier ook zo'n lieve man Ow turkse pizza...dat zou er bij mij ook wel in gaan hoor! mmmm
nou die dingen eet ik even niet meer zoals turkse pizza's had van de week een broodje donner op (hoe schrijf je dat). Nou heb het geweten had een abbootje op de wc.
@Lynn, wat een droppie, Wat IMD al zegt hmmmz ullenw e hier eens anders doen en ook uithuwelijken hahahaha. @Pientje, sorrie deze is voormij
Hmm nee das niet zo fijn... Heb trek en zin in iets lekkers, iets hartigs, maar dat hebben we natuurlijk niet in huis En hier in de buurt natuurlijk ook geen turkse pizza
Wat een poppie Lynn! @turkse pizza oooew lekker! @man met al die hormonen die door het lichaam gieren lijkt het alsog hij niks doet. maar hij werkt elke dag veel over zodat hij straks veel vrij kan nemen...vind dat ook wel lief. en aangezien we geen kraamzorg hebben komt dat errug mooi uit! @bloemen, wordt er helemaal vrolijk van. Imd leuk dat je dat samen met Dean hebt gedaan hier hebben ze jammer genoeg de bloemen van onze bloembollen afgetrokken leuk grap hoor...maar niet heus! Ben blij als ik hier volgende maand weg ben!
Ik wil hier wel maagzuur voor risceren hoor. Maar donner is wel heel erg lekker. Het liefst dan op mijn pizzadonner. Oooooooo lekker . Jammer genoeg koop je dat niet in een winkel en die zaak doet niet aan bezorgen en is nu voormij te ver fietsen. Danmoet ik de stad in. Ik heb wel gelijk trek. Misschien dat ik mijn ventje zaterdag dat wel laat halen hahaha
ik heb helemaal geen trek in rare dingen ofzo... wel kan ik bv boterhammen met chocopasta opeens wegwerken als een bootwerker (ik moet mezelf maar stoppen haha anders eet ik er zo 6 weg! en daarna helemaal zuur en misselijk!) ik ga vanaf nu ook niet meer op mijn gewicht letten Ik wilde onder de 111 blijven tot mijn bevalling, weeg nu 109 kilo, die laatste weken is het vooral vocht en de beeb dus maak me niet meer druk erom..
Ja ik had foto;s moeten maken had hem zo'n leuk boerenoveralletje aan gedaan (zo'n rode) met een vestje met muts eronder (die dus boven het overalletje uitkwam) was echt te cute voor woorden. Ik moest echt een loslaten want er ging natuurlijk ook wat (potgrond) aarde in zijn mondje, en zat helemaal onder, maar hij hielp zo leuk mee, aarde in de potten doen (okay 1 bol heeft ie gemold maar moet kunnen) en daarna zijn we lekker samen in bad gegaan want we hadden het allebei koud (was veel wind die zondag!)
ik heb er ook zo eentje...hij heeft net de was gedaan en is ondertussen aan het werk...hij heeft de afgelopen dagen alles voor mij gedaan....en ik denk soms iets te veel...want je word daar snel lui van... maar ik weet dat het zelfzaam is dat mannen dingen uit hun eigen doen.... dus die van mij krijgt afentoe een extra kus...haha en voortaan een knuf van zijn zoontje!
IMD, dat probeer ik ook niet letten op gewicht. Ik eet gewoon alles maar elke keer bij de vk is het wel slikken. Ik weeg dan niet zoveel maar voor iemand die nooit boven 65 kilo uitkwam en nu dus over de 80 weegt is het wel moeilijk. Bij mijn dochter woog ik maximaal 61 kilo en na de bevalling woog ik 54 terwijl ik voor die zwangerschap 56 woog. Nu woog ik 62 voor mijn zwangerschap. Slik. Ach het is voo reen goed doel en volgens de vk is hetmeer vocht dan vet
Ik las hier het woord vissticks, en ik ga nu zo overheerlijke vissticks bakken en lekker op brood doen! Hmmmmmmmmmmmmmmmm! Bedankt voor de goede tip! Ik denk dat ik volgende week woensdag of donderdag mama ben....
hahah....ja klein nog he....maar kijkt idd al wijs uit zijn ogen.... hoeveel kamelen heb je ervoor over....dan kunnen we eens gaan praten!
Haha, dat heb ik ook, heb niet echt behoefte aan gezelschap. Wel sneu hoor, hij voelt zich vast buitengesloten. Maar de kleinste dingen irriteren me ook
@over de mannen; hier ook een hele lieve man in huis! Gelukkig doet hij nu ook zonder te mopperen het huishouden, en wordt erg boos als ik wel wat doen in huis. Dus dat durf ik nu ook niet meer...