jeetje wat gaan jullie snel... iemand vroeg of ik al wat gewicht kwijt ben...eerlijk...ik zou het niet weten...ja ben al veel vocht kwijt...iedereen zegt dat mijn gezicht weer normaal is...haha....maar ik heb het nog niet gedurft om eigen broeken te proberen dus loop hier in sportbroeken....mijn buik ziet er niet uit....ik heb flinke striemen gekregen op het einde...maar hij hangt al bijna niet meer...haha...kijk elke dag in de spiegel om te kijken hoe het eruit ziet....
Ja, ik zal hem vanavond eens vragen hoe hij zich voelt onder mijn gedrag. Of hij ook merkt dat ik anders ben nu.. Vind het ook erg sneu voor hem, maar kan even echt niet anders. Heb genoeg aan mijzelf of zoiets... Lekker ego dus...
@Lynn; nee, je moet nou nog niet je eigen broeken gaan passen hoor! Is voor je eigen bestwil Je mag er nu toch ook best nog wel wat van zien, je bent net mama geworden!
ach dezelfde kleur Ik zal eens even in mijn kamelenvoorraadje kijken (vorig jaar kon ik mijn zusje nog verkopen voor kamelen haha toen we in egypte waren) maar vreemd genoeg vonden ze mij meer waard (ik kon goed zwanger raken en had goede baarheupen zeiden ze )
Nou, nog niet echt. Maar als mijn bloeddruk zo blijft, dan word ik na week 38 ingeleid. En ik ben volgende week woensdag 38 weken, en ik denk dat ze me zo niet te lang laten rondlopen? Daarom gok ik op donderdag! En ik voel het ook een beetje zo.. Hier trouwens ook geen zon...
Hahahaha o jij bent erg. Je zusje verkopen he hahaha. Maar ach goede baarheupen. Dat zou je hier niet snel horen
whaha...ons ventje heeft ook iets met egypte als je begrijpt wat ik bedoel...haha... en over kleding passen....eind april ga ik op de weegschaal staan....als ik dat nu doe...ben ik bang dat ik in hongerstaking ga....en dat ik niet goed voor mijn borstvoeding p
Dames ik ga jullie weer even verlaten. Zo even eten en bennen omhoog leggen mijn voeten doen echt pijn van het zitten
Ik ga jullie ook even verlaten. Ga lekker boterhammen met vissticks eten en voetbalvrouwen kijken! Even van de stilte (voor de storm) genieten... Fijne middag!
Muphuk: Gefeliciteerd met jullie dochter ! Lynn: Wat een scheetje ! Ik heb het geprobeerd bij te lezen maar ik weet het echt niet meer hoor dames, sorry.... Hier schijnt in ieder geval wel het zonnetje met af en toe een wolkje ervoor... Verder nog steeds erg verkouden en weinig nieuws, morgen laatste controlle bij VK... Het schiet nu wel erg op zeg... Nog maar 6 nachtjes slapen en ik ben mama.... [/i]
Oh zo! sorry heb de laatste tijd flink wat gemist! Wel spannend zeg! Maaruh als het zo door gaat, komen er dan nog wel April mama's @lynn idd nog niet passen ff paar weekjes wachten nog! wel lekker dat je al wat kwijt bent in je gezicht, maar idd je bent net moeder geworden, dat mag je echt nog wel zien
Lynn...mooi manneke hoor! owwwwwwwwwwwwwwwwww ikkan nu zelf niet wachten hoe ons mannetje er uit ziet! Straks de echo's nog is zitten bekijken, maar haal dr niks uit!haahahah
als je geen fikse huilbui wilt zou ik het nog even uitstellen of man wat heb ik gejankt toen ik nog niets paste en nieuwe kleren moest kopen! maarja ik was wel extreem veel aangekomen en raakte mijn vocht niet kwijt (pas na 9 maanden) dus hopelijk gaat het voor jou sneller! Het is ook niet erg hoor als je het nog een beetje ziet je bent wel mama geworden.. ik zal eens foto's opzoeken van 2 weken na dean zijn bevalling en mijn buik (rechtop staand zag het er nog wel een beetje uit maar zittend ik had geloof ik wel 5 rollen (daarna nog maar 2 ofzo Ja we gaan vandaag wel snel lijkt wel een chatsessie, stelletje kleppende bollebuiken Ik ga AMERICAN IDOL kijken en america;s next topmodel (net gedownload vanuit de USA) dus ben efef afwezig...
bha vissticks op brood.....gatsie.. weet iemand wat je beter kan laten staan als je bortsvoeding geeft?
Spekkie, heerlijk dat je mannetjes thuis zijn en dat het zo goed gaat. Knap van jullie allemaal hoor! Vruchtje: Pientje en IMD houden de lijst bij. Mupkuh en partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Coto: ben aan het duimen voor de uitslag. Eefje: wie weet een voorspellende droom... Mirjanne: hoop dat je vanmiddag nog even kunt slapen, 4 uur is wel erg kort! Jodie: kan me voorstellen dat je hier weer extra van baalt! Je wilt gewoon dat het doorzet. En niet heel de tijd dit gerommel. En ja, je lichaam is al aan het werk, maar je wilt gewoon aan het echte werk beginnen! Ik heb trouwens ook niet veel behoeften aan andere mensen om me heen. Lynn: hoe gaat het nu met jou/jullie? Edit: lees verderop dat het goed gaat, gelukkig! Voel jij je ook al zekerder in je nieuwe rol als moeder? Amom: toch weer beetje rommelen Ramoontje: bij jou ook weer gestopt! Wat een (fop)lichamen hebben we toch. Rach: bah geen leuke droom! Gelukkig zijn jullie in het echt al heel wat stappen verder. Mimi: dan heeft het toch een goed effect gehad, een massage heerlijk! Jodie: aahhhhh spinnen! Ben ik ook doodsbang voor! En zoals anderen al schreven je bent echt geen zeur/klager! Wwjc, ook al zo'n rommelige/onrustige nacht! Straks nog even tijd om een dutje te doen? iiiiiieeeee wat een verhalen over spinnen! Doe mij maar een ander onderwerp! Jodie: wat een schat van een poes en mooie buik! danielle: ik hoop het voor je. nance: die discussies zijn altijd zo zinloos en energievretend, gadver! Gelukkig dat hij het uiteindelijk toch snapte. Ramoontje: gefeliciteerd dat man examen heeft gehaald en nu lekker op weg is naar huis. IMD, volgens mij bevalt het verlof je wel he? Is toch een wereld van verschil toen je van Dean ging bevallen. Dit is in ieder geval relaxter! Wij hebben trouwens ook tuin gedaan, moet er idd ook goed uitzien en klaar zijn voordat de beeb komt. Me2, weet je al of die moxitherapie (zo heette het toch) aanslaat? Al gevoel dat de kleine draait of is gedraaid of duurt dat langer voordat er resultaat is? Rach: update komt eraan! Lynn: foto doet het even niet dus kijk straks nog een keertje. Hihi kamelen! Moet echt lachen! Afgelopen week zeiden ze bij bv.cursus dat je eigenlijk alles mag eten. Alleen niet te maar kindje heeft in je buik ook vanalles geproefd en daar kun je nu mee doorgaan. Sushi: wat spannend en gek tegelijk dat je over 6 nachtjes mama bent. heb je dat zelf ook heel bewust door? Zo, moest veel pagina's bijlezen en terwijl ik aan het reageren was zag ik het aantal pagina's groeien. Kletskousen! gezellig! Ik, vandaag heel erg veel hoofdpijn. Maar ja moest toch al rusten dus dit helpt er wel bij. Amom: ondanks dat ik nu veel moet rusten en dat dat erg saai is hoop ik toch dat de kleine nog blijft zitten tot het april is. Vind ik zo'n leuke maand om te bevallen.
@Leonie: Moet zeggen dat het niet te bevatten is hoor, misschien dat het komt als ik onderweg ben naar het ziekenhuis maar het is echt een heel gek idee....
Stelletje kletskousen! Hier ook een superlieve man. Hiervoor werkten we allebei fulltime en hadden we een cliche verdeling. Ik deed 90% huishouden en hij deed de handige klussen. Zelf vond hij dat hij veel meer deed in het huishouden, maar sinds ik dus zo weinig mag, is hij erachter gekomen wat ik in huis deed en dat dus idd zo'n 90% was. Maar, eerlijk is eerlijk, ik liet hem ook weinig doen (ik kon het zelf beter en zo). En nu? Nu hebben we een schoonmaakster sinds een paar weken (heerlijk!), omdat het voor manlief naast werk en studie wel erg zwaar werd. Verder doet hij uit zichzelf de vaatwasser, de grote boodschappen (ik mail hem de lijst ), koken, de was, de droger, het bed verschonen en de vuilnis. Het enige waar hij echt een hekel aan heeft is stofzuigen. Nu hebben we dus een schoonmaakster en zij doet dit 1x per week, naast alles afstoffen, de badkamer, de wc, dweilen benedenverdieping en ramen lappen/koelkast enz. Verder zwabber ik dan wel alle kattenharen e.d. bij elkaar en laat het stofzuigen verder zitten (tenzij het echt nodig is). Op deze manier gaat het prima en hebben wij samen gezellig het weekend weer terug. Komt bij dat ik totaal geen nesteldrang heb, terwijl ik van mezelf heel schoon en precies ben . Ik had het wel in het 1e trimester, maar nu? Nee hoor, ik wil gewoon lekker doen waar ik zin in heb (tijdschriftje, dvd-tje enz) en geen huishouden. Brrrrrr. En nu lekker naar buiten, want hier schijnt de hele ochtend al de zon; gewoon zo lekker!
leonie, zeker kletskousen he haha, en een hele bladzijde over spinnen Oh ik lees allemaal lekkere dingen: pizza, visticks: lekker! ik ga er zo een mini pizza ingooien (die zijn zoo jammie!) mimi hoelang moet je met je voeten omhoog zitten? kan je niet ondertussen de laptop op schoot nemen dan Imd, hoe doe je dat straks eigenlijk als je bevallen bent? werkt je man dan nog steeds door tot 10 uur en vind je dat niet moeilijk? danielle: eetse en kijkse! en rustig aan he.
Ik hield het niet meer na al die lekkere verhalen, dus heb zo'n stokbrood met kruidenboter in de oven gegooid ga ik lekker meuren! Ik kon trouwens bij beide zwangerschappen 5 dagen na de geboorte ofzo weer mijn eigen broeken aan, maar het schijnt dat het bij een 3e moeilijker eraf gaat, dus ben benieuwd, geen ervaringsdeskundigen hier hè? Nouja kan me er ook niet zo heel druk om maken, ben toch al getrouwd Zoo spannend, wie zal de volgende zijn die bevalt?
goedemiddag dames, @Mupkuh: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik net de VK gebeld dat ik toch een afspraak wil maken voor een uitwendige versie. Ik word zo terug gebeld want er was geen VK aanwezig, alleen een assistente. Straks nog even naar de babywinkel voor een boxkleed en een muziekmobiel.