April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    1 keer in het jaar ramen zemen vind ik al veel :)
    als ik de glazenwasser zie, tik ik em meestal aan, die doet dan ook gelijk boven, ga niet zelf lopen stunten...

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Pientje, hier word 1 keer in de maand door de glazenwasser gedaan. Nou ja als hij komt soms duurt het 2 maanden en dit keer 3 vanwege de verbouwing wat er in de straat was.

HIer mijn ramen heb het vorige week gedaan en ze mogen weer maar ik kan het niet meer.

Ik ga lekker nu op de bank hangen en misschien even een tukkie want ik zit met mijn voeten op een stoel maarz e doen zo'n pijn echt minder dik word het nu niet. Ik moet namenlijk vandaag ook nog bedden opmaken (heb afgehaald) en vanavond boodschappen dus wil wel schappelijke voeten hebben.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja wij hadden ook zo'n abbo dat ze elke maand kwamen lappen, maar vond dat toch wel te gek, vind het niet nodig elke maand, scheelt dan toch weer steeds 12 euro ofzo, kan je weer luiers van kopen hihihi

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mijn man en ik komen daar maar niet over uit. Bij ons kunnen ze het ook iedere maand komen doen maar dit vind ik ook te veel. Maar man vindt het wel handig als zij het doen, want dan hoeft hij het niet te doen. Ook logisch.
    Jammer dat je met zo'n bedrijf niet af kunt spreken dat ze 1 keer per 2-3 maanden komen, dat zou ik ideaal vinden.

Nou, is er eigenlijk iemand buddy met Sophia? Ben nu toch wel heel benieuwd hoe het met haar gaat.

Wilde trouwens de naam van onze kleine op de babykamer maar kon steeds geen geschikte letters vinden. Gister nog een keertje op mp gekeken en nu wel iemand gevonden die blanke houten letters maakt.
    Gister bestelling geplaatst en vandaag zijn ze al klaar en doet zij ze al op de post. Echt super! Kan ik ze in het weekend misschien wel gaan schilderen in de kleur van de babykamer. Ben er echt blij mee!

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zico is de buddy van Sophia weet alleen niet wie dat is :D Hehe

Krijg honger zeg van al die dingen hmmm

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nee, zou ook niet weten wie dat is.
    Jammer! Dan gaan we maar uit van geen nieuws is goed nieuws en zeker nog geen babynieuws!

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Leonie ja daarom tik in de glazenwasser altijd ff aan of ze bij ons ff éénmalig willen doen, betaal je wel iets van 2 euro extra vergeleken met een abbo.
    Maareh jullie weten toch niet wat jullie krijgen? Hebben jullie voor jongen en meisje dezelfde naam?

Zico, die zie ik regelmatig voorbij komen op het forum...

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nee, weten id niet wat het is in mijn buik. (Ja, een mensje :) )
    Maar de letters van de naam voor een jongentje komen heel erg overeen met de naam voor een meisje. Alleen andere plaats van letter. Dus heb maar een paar letters extra hoeven te bestellen. Dus kostte niet zo veel extra.
    En de letters die we niet hoeven te gebruiken, gaan straks gewoon weg. (of bewaar ik voor een eventueel volgende)

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ooow ja dat kan natuurlijk ook nog.
    Ben wel benieuwd of er dubbele namen zullen zijn.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ja, ben ik ook benieuwd naar. Ik kijk ook steeds bij de andere maand topics of onze namen er al tussen staan. hihi.

Bij de maart-mama's is nu zelfs een kindje van 4800 gram (!) geboren, wel een lang kindje 54 cm. Ze zeggen steeds dat ik ook waarschijnlijk wel een stevig kindje krijg, dan hebben ze het over 8 pond. Dat vind ik toch wel genoeg hoor!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pientje, ik zou volgende week gewoon weer ff bellen met de kraamzorg als ik jou was. Even de druk erop houden, kan idd goed dat je geen 3 weken meer hebt aangezien je al bijna 38 weken bent.
    Wel erg slordig dat het fout is gegaan, maar ja daar doe je nu niets meer aan.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik denk niet dat iemand onze naam heeft :)

Is idd wel grappig om te zien of er dubbele bij zijn!

Hier ook een lieve man die veel overneemt. en dat terwijl we toch echt allebei full time werken. gelukkig hebben we een goede hulp die lekker schoonmaakt en wast!

13. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    haha wat kletsen jullie veel zeg! Kan wel merken dat iedereen (bijna) met verlof is....Geniet zelf ook zo ontzettend van mijn verlof, niks hoeft meer, alles kan morgen ook. Ga zo lekker in zonnetje zitten.....

Hier ook man die veel in huishouden doet, maar vervelende is wel soms dat hij vindt dat zijn manier de beste is, maar dat vind ik ook (van mijn manier), dus dat levert soms wat kleine discussies op. Hij is alleen totaal geen klusser, met als gevolg dat ik vanochtend heb lopen schuren en witten (ook gedeelte plafond) maar was het helemaal zat na 2/3 uur, vond het toch wel zwaar!

Over namen: wij zijn er nog steeds niet uit! Zitten nog steeds te twijfelen tussen twee namen... Alle twee hebben ze een klein nadeeltje:
    1. Is lange naam, ben bang beetje kak misschien. Is een dubbele naam en wil eigenlijk geen - ertussen. Maar weet niet of je twee losse namen als voornaam kan gebruiken. Weet iemand dat?
    2. begint met een S en de achternaam van mijn vriend ook, dus dan wordt het SS... echt balen want vind ik een hele mooie naam. Wel heb ik gezien dat veel honden ook zo heten, dus nu twijfel ik weer een beetje ;)
    Kortom, we (ik) ben er nog niet uit! En mijn vriend staat niet open voor nog meer namen, Ik roep er soms nog wel eens eentje maar hij gaat echt vooral voor naam 1.

OK beetje lang verhaal. ik ga eens in zonnetje zitten!

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Zo dames..Half uur kwijt met bijlezen.. :confused:

Hier schijnt heerlijk de zon..Kan alleen niet naar buiten , zoontje heeft koorts..weet niet wat dat ismet hem hoor steeds ziek de laatste paar maanden.. :( ]
    Hier ook een lieve man, haalt altijd boodschappen..belt mij dan ook altijd of ik zin heb in iets speciaals..Als hij thuis is kookt hij altijd..
    Ik krijg trek van jullie lekkere praatjes..Helaas niks byzonders in huis..En krijg toch overal het zuur van..
    LYNN:Het blijft een lekker kereltje zeg..Heb je al een bod kamelen gedaan? :) Wel of niet eten tijdens BV? Ze raden bepaalde koolsoorten af en scherpe kruiden maar ja daar zijn de meningen ook over verdeeld..
    LEONIE:Dat je dat blijft doen meis..altijd trouw op iedereen reageren.. ;) petje af hoor..Ik wil ook graag in April bevallen, omdat ik dat ook een mooie maand vind..Leuk trouwens met die letters..Ben benieuwd..
    JODIE:Niet doorgezet dus..Gelukkig wordt je hier wel wat opgevrolijkt.. :D
    PIENTJE:Jee wat balen zeg dat het niet goed geregeld is met die kraamzorg..Kunnen ze er niet een spoedje van maken omdat je zo kan bevallen en de fout niet bij jou ligt.. :rolleyes:

15. Volgende week gaat gyn kijken of ik al inleidbaar ben, hopelijk is dat dan zo, want zit er echt helemaal doorheen.

Ga nu even genieten van het mooie weer.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Onze zoon heet Jan Paul zonder streepje...kan gewoon hoor! Zo noemen we hem trouwens niet, maar dat ter zijde :)

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Eefje, moet toch constant rusten dus heb tijd over. En met lezen en reageren gaat de tijd ook weer voorbij. Behalve dat ik het leuk vind om te reageren op iedereen/veel is het dus ook tijdverdrijf.(eigen belang :) )

Marijke, spannend!

Van Happy hebben we volgens mij ook al een tijdje niets meer gehoord.

18. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    OW en ik krijg zin in terrasje met roseetje met dit weer!

Hoop ook in April te bevallen, vind het de perfecte maand. Hoop op 9 of 12 of 24 april te bevallen, vind ik mooie data\

Marijke: wat is de reden dat je misschien ingeleid gaat worden? succes nog even met de laatste loodjes!

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Vruchtje , zie dat je jarig bent!!!!! GEFELICITEERD!!!!
    :({|=
    Wat een boel mama''s jarig deze week.. :)

20. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Me2: bedankt voor je antwoord! Dus het kan gewoon.. wat cool. Had me er al bij neergelegd dat dat niet praktisch zou zijn. Levert het geen problemen op bij administratieve dingen of inschrijven gemeente? Weet eigenlijk ook niet waarom ik dat denk... Heeft Jan Paul dan ook twee letters als afgekort: dus J.P. achternaam? Dat wil ik het liefst, dat het aparte voorletters worden maar wel beide als voornaam....

Deel Deze Pagina