April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Vruchtje, gefeliciteerd!

Goed gezien van je Eefje!

2. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Hoe noemen jullie hem dan?

3. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ik gok JP!

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik kijk bij de startpagina helemaal onderaan..Daar staan de jarigen.. ;)

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Jullie hebben echt schaamteloos veel gekletst vandaag..... Ik kon niet eens meer fatsoenlijk bijlezen (en ik lees best heel snel haha)

Ik ben alles weer vergeten, maar vruchtje: Gefeliciteerd!

En Jodie heeft het geloof ik zwaar dus ik hoop voor je dat het kindje zich snel aandiend!

Hier alles héél rustig. Ik heb ook echt het idee dat ik naar de 42 weken ga. En daar heb ik dan weer niet zo'n zin in!

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja is niet altijd makkelijk maar ben het gewend het gaat nu niet anders eigenlijk, straks word het weer wat rustiger (met de zomermaanden als alle sporten weer zijn begonnen) en dan is ie wel weer wat vroeger thuis en bv met de vorst was hij ook meer en vaker thuis.. maar deze maanden zijn effe hectisch straks neemt dat wel weer af en mijn pa probeert hem zoveel mogelijk in te plannen dat ie om 7-8 uur thuis is (das voor ons vroeg) maar we hebben ook zoiets van nu nog even hard doorwerken dan is er zoveel mogelijk "af" en kan ie straks wat beter vrij nemen (als Miley geboren is 2 daagjes en dan als de kraamhulp weg is 2-3 dagen ofzo) dat soort dingen NEMEN we dan wel gewoon vrij voor ook al KAN het eigenlijk niet.. maarja uiteindelijk moet je het toch doen, dus voor die paar daagjes vrij haalt ie de schade later in... (was met de punctie bv ook zo)

Wij kennen hier gewoon niet beter dus dat maakt het makkelijker denk ik maar vooral zo op het einde denk ik ook weleens was ie maar eens lekker om 5-6 uur thuis GEZELLIG! maar dat is ons leven ook gewoon niet en na een paar weken zou ik gillend gek worden normaal.. (als je denkt aan 5 uur thuis maakt ie nog weken van 65 uur)

Ik las iets over je matrasje lynn , nou zou ik ook mee teruggaan dat lijkt me echt niet normaal..

KAMELEN; hmmm heb het niet gevraagd maar wij waren aan het geinen met die egyptenaren hoeveel kamelen ze zouden bieden voor mijn sexy single zusje en toen zeiden ze dus dat het jammer was dat ik niet meer vrij was want ik was duidelijk erg vruchtbaar (ik liep met dean en al een bolle buik) en dat vonden ze wel wat :) ze moesten trouwens ook vaak mijn voeten aanraken en dan zeiden ze meteen dat het een meisje werd.. wel apart!

Qua namen die voorkomen, ja als iemand ook onze naam heeft is het pech, ik denk kleine kans, alhoewel wij trendsetters zijn ;) (dean hoor ik sinds zijn geboorte meer en meer) wie weet Miley ook wel :p :p iedereen kent onze naam al maanden dat scheelt wel ik denk als ik mijn (aparte) naam al bij iemand had gezien dat ik verder had gezocht..

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow Jodie, wat heerlijk, ben jaloers ! ;)
    LOL :) :) :)

Leonie, leuk idee die letters, ik wil ze zelf nog gaan maken als ik daar nog tijd en puf voor heb.....

Vruchtje: :({|= Gefeliciteerd! :)

Zo, moest heel wat teruglezen. Mijn moeder belde ineens onverwachts op dat ze langskwam. Toen kwam de man van de ramen nog langs en vertelde dat het raam van de badkamer (waar we net plakplastic op geplakt hadden) er weer uit moest. En dus nieuw glas erin....
    Was moeder hier, kwamen we achter dat er scheuren in de muur zitten van de dakwerkzaamheden, dus moest ik weer gaan melden. Opzichter weer kijken, foto's maken...bla bla bla.. Vroeg nog wel netjes of ie die 5 euro moest geven. Ik zeg: als je die scheuren z.s.m wegwerkt vind ik het wel goed. Dus is ook nog schilder langsgeweest die voor het moment heeft gekit. Stuk muur moeten ze volgende week nog voor terugkomen.
    En tussendoor dus ook nog de kraamzorg op bezoek gehad. En ben dus wel 10x naar boven en beneden gelopen en batterijtje is echt helemaal op.
    Wil heel graag slapen, maar is hier nog steeds herrie, dus denk dat ik maar even op de bank ga lamballen.
    Ow.. nou ja, eerst maar even Bel.dienst bellen om uitstel te vragen en hoe ik de controle moet regelen. En voor mijn werk doorgeven dat ik straks ga voeden/kolven als ik weer ga werken. (Gister op cursus gehoord dat je dat nu al door moet geven.)

Ow en schilder zei dat het wel handig was om het plafond een keer te texen omdat er nu steeds stof vanaf blijft komen. En vind ie voor de baby niet zo super. Was mijn eigen keus natuurlijk, maar toch.... Dus schoonpapa komt volgende week do het plafond schilderen, de deuren + kozijnen, de drempels schuren en lakken en misschien ook nog stukje hout om de kunstofkozijnen heen schilderen.....
    (oftewel, volgende week ma-do zijn alweer volgepland en zul je zien dat ze vr de rolgordijnen komen hangen... Weer een week vol. )

Ik wil ff rust ! ! ! :(

(Ik ga ff tv kijken, misschien dat het wat helpt.)

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Als ik zo eens lees merk ik dat veel er al klaar voor zijn of het 'zat' zijn.

Ik vind dat gekriebel wel lekker in mijn buik. Heb verder ook weinig klachten.

Ik ben dan ook minder ver ;) .

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    De namen voor ons kindje hebben we al. Ik zeg de namen ook regelmatig om er vast aan te wennen.

@vruchtje: GEFELICITEERD!

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja het bevalt me eigenlijk TE goed haha (ik word er een beetje lui van maar aan de andere kant logisch ik ben ook gewoon moeier, ook niet gek met een HB van 6,3 en mijn ME/CVS natuurlijk..

Ze missen me wel op kantoor zeiden ze (haha ja ik doe altijd al die klusjes die niemand leuk vind, uitzoekdingen ed.) maar voorlopig neem ik het er even van, ik vind dat ik het wel verdiend heb (met dean maar 2 weekjes gehad dus das niets)

Ik MOET ook wel een beetje want das natuurlijk wel het nadeel als je man zoveel werkt dat er op mijn schouders meer terrecht komt, ik noem mezelf wel eens parttime single :) maar dat is soms ook zo vaak alleen beslissingen maken (wat ik graag doe hoor is niet erg) huishouden, eten, zorg en opvoeding van Dean komt toch voornamelijk op mijn schouders neer en vind dat niet erg maar als je man om 5-6 uur thuiskomt kan je toch wat meer delen hierbij.. aan de ene kant is dat wel vermoeiend (nu in elk geval) maar aan de andere kant vind ik dat ook heerlijk die vrijheid.

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    jeetje wwjc....je hebt echt geen rust en dan ook nog je plafond schilderen!

dubbele namen...als het een meisje was dan hadden we wel een dubbele naam....dus wie weet de volgende...als die ooit komt hahaha...

vruchtje gefeliciteerd.......ja veel dames jarig...maar goed onze ouders hebben ook een leuke vakantie gehad toen....ahhaha

zo ik ga ff pitten!mmmmm

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh en geen kamelen hier, bedacht me net dat we straks 2 minidirecteurs hebben van allebei onze zaken met genoeg aandelen... die kids zijn NU al verwend :p een aandelentransactie moet geen probleem zijn :p

13. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    dan moet ik er nog even overna denken....ik had al een mooi plekje hiervoor op het gras in gedachten...die aandelen van tegenwoordig met de krediet crisis is niet betrouwbaar genoeg :)

14. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    zo dames jullie hebben zich goed geamuzeerd, filet americain heerlijkkkkk!

heb wat in de tuin gerommeld, ziet er weer wat beter uit, honden zijn ook de hele tijd met mij buiten geweest en nu allemaal weer binnen, ze liggen te pitten ga ik ook doen zo effe languit op de buik, aardappels geschild, mannetje mag koken en ik doe vandaag niks meer.

was wel heerlijk hoor buiten zo met dat zonnetje!

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha lekkere muts ben je toch... :p ik moet soms zo om je lachen...

Mijn man zei gisteren in bed dat ie weer een motorcrosser wilde kopen, ik zeg tegen hem is leuk hoor maar WANNEER wil je dat doen? Ja maar iemand moet het dean toch leren, hij heeft al een crosser uitgekozen met ZIJWIELEN! voor onze Dean. Ik zie hem al zitten, vreemd genoeg zit het wel in zijn bloed, want als hij op een motor gaat zitten pakt ie de hendels en gaan open en hij knelt met zijn knietjes tegen de tank aan (natuurtalentje) dus zeg ik als verweer; ja maar hij kan nog niet remmen of bij de grond, dat is dus niet nodig volgens hem (SURE! :p ) zo heeft hij het ook geleerd, remmen is voor watjes en heb je niet nodig..

Ik ga het volgens mij zo benauwd krijgen langs die racebaan... ik stel het zo lang mogelijk uit en mijn man is al motors aan het uitzoeken.

hij vond het ook wel grappig dat onze dochter ging racen, vrouwen aan de top van de racewereld vond hij wel een goed plan! dat word dus ook een roze motor :p

Even voor de duidelijkheid mijn man heeft proffesioneel gemotorcrossed toen ie nog "jong" was... dus hij gaat geloof ik zijn tweede jeugd beleven maareh alleen als ze het zelf leuk vinden hoor...

16. Heb al 8 weken hoofdpijn inmiddels, mijn bloeddruk is voor mijn doen redelijk hoog, maar niet te hoog.Blijf braken en mijn conditie verslechterd met de dag.
    Als de baarmoedermond nog potdicht zit, dan heeft inleiden nog weinig nut, dus is een beetje afhankelijk daarvan of ze me volgende week kunnen inleiden.

17. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Marijke: ik word ook ingeleid begin week 39 (evt. in week 38), ook als de baarmoedermond nog potdicht zit. Dan gaan ze strippen, primen enz. En desnoods een ks. Ze willen mij met m'n suiker niet te lang laten doorlopen..... Ik hoop natuurlijk op een normale bevalling!

@All: ben ik net toch de mist ingegaan met mijn suikerdieet. Ik heb per ongeluk de verkeerde sinas opgedronken (met suiker!) ipv die zonder suiker. Tja, ik kan het niet meer uitspugen. Mijn suikerwaarde zal nu wel veel te hoog zijn, maar ik kan niet bijspuiten (ik hoef namelijk alleen het dieet te volgen). Ik baal wel, maar weet niet wat ik eraan moet doen. Zal direct vanaf nu oplettender worden. Komt vast door dat mooie zomerweer dat ik in de war was ;) .

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    GOED NIEUWS!
    Er zijn geen uitzaaiingen gevonden in de weggehaalde klieren van mijn mannetje, dus geen nabehandelingen nodig zoals bestralingen! We kunnen ons gaan richten op leuke dingen!
    Ik ben zo blij!
    Ik ga straks bijlezen!
    Doei

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Coto SUper nieuws zeg wat moet dat een opluchting voor jullie beide zijn :D!

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een fijn nieuws joh ! Nu lekker weer genieten van de leuke dingen inderdaad !

Deel Deze Pagina