Danielle dat is zeker een spurt geweest jeetje wat een verschil Wel heel mooi. Spekkie nou lekker van die negatieve mensen zou gewoon bitterballen in je oren doen en lekker jou ding doen zeker nu het zo goed gaat !
Danielle, kop op, na een goede nacht ziet het er morgen vast weer zonniger uit. KNUF Spekkie, wat vreemd, ik kreeg juist altijd het idee dat iedereen je maar wil pushen om bv te geven. En dan gaat het bij jou supergoed... fijn hoor! En niks van aantrekken.
@coto Wat een geweldig goed nieuws! Nu lekker genieten van je laatste weken en voorbereiden op de bevalling @spekkie wat stom zeg dat ze je niet juist aanmoedigen! vind het super goed van je dat je ze beide voedt! Mag je super trots op zijn En ongelooflijk dat het je maar een half uurtje kost!
Ik wilde het eerst ook nog zelf doen maar door opgelegde rust lukt dat niet. Maar mocht je de link willen moet je maar even pb sturen (weet niet hoe ik link hier neer moet zetten) De letters die ik heb zijn 1.15 euro per stuk. Niet zo duur vond ik.
Coto, wat een super nieuws! Geniet er maar lekker van met je mannetje! Vruchtje, ik heb al een buddy maar als je wilt pb me even je nr. dan worden we ook buddy's. Eenwondertje, hoop voor morgen weet leuke/lekkere dag voor je. Tup, ik herken het helemaal vandaag dat je om het minste of geringste in huilen uit kan barsten. Dikke knuffel voor jou! Danielle, wat een mooie buik! Zoals ik al schreef heb ik ook zo'n dag! Bah! Spekkie, wat stom dat ze zo voor fv zijn als het juist met bv goed gaat. Als dat nou niet lukte oké, maar nu! Echt super fijn dat het zo goed gaat!
@Coto.. geweldig nieuws! Mocht ook wel na al die spanning.. nu lekker genieten van je laatste zwangere weekjes @Danielle.. mooi buikje hoor @Spekkie.. wat jammer dat mensen niet helemaal snappen dat het gewoon goed gaat.. Ik vind het hardstikke goed van je! Half uur, twee kids, pff.. dat redde ik met één nog niet in de eerste tijd. Super! @Vruchtje.. Gefeliciteerd!
oh dat had ik afegelopen weekend ook kipkip! snap je helemaal Coto, wat een fijn nieuws van je man! heerlijk dat alles goed zit, en nu lekker genieten van de laatste lootjes! Tup, 'startklaar' klinkt in elk geval wel heel positief al danielle, misschien maak je je zorgen omdat je rust moet houden? snap best dat dat flink op je emoties inspeelt! Spekkie, wat stom dat ze je de fles aanpraten zeg, vooral omdat het juist zo goed gaat! ik vind het heel knap van je. ben je echt 'maar' een half uur kwijt aan het voeden van 2 mannetjes? oh hier last van oefenweeen weer. maar ze zetten niet door. AARGH frustrerend!
Thanks meiden! Effe die oppepper die ik nu wel kon gebruiken Ik ben echt vaak maar een half uurtje kwijt met voeden. Uiteraard buiken ze naderhand nog lekker even uit bij ons, en wordt er verschoond, maar het is wel fijn om te weten dat het al best vlot loopt nu. Ook dadelijk met het naar school brengen van de oudste enzo... Maar het zijn echt effectieve drinkers. Ze lieten vanaf dag 1 al zien dat ze echt zoeken en willen drinken, dus goed aanhappen en ook gelijk sterk zuigen. Ik merk ook nu pas hoe groot het verschil is tussen deze twee heren en mijn oudste, die dronk dus totaal niet effectief (en daarnaast was ook het aanleggen een hekel punt bij ons, had ik toen maar die lactatiekundige gehad!). Maar goed, tot nu toe gaat het hier idd echt super! Roep ik heel enthousiast voor we de tweede nacht ingaan Ik wens jullie alvast welterusten meiden! Ik ga mijn bed in met een filmpje, eens zien wat de nacht ons gaat brengen. Toitoitoi voor alle 'rommelende' meiden, ik hoop dat we gauw weer babynieuws hebben!
Nee Jan Paul heeft nog 2 namen, maar een en adner heeft tot op heden nog geen problemen opgeleverd! Gewoon doen dus! Coto: wat een geweldig goed nieuws! NU op naar de bevalling! Spekkie: ja inderdaad, ze zouden je juist moeten stimuleren en van opmerkingen zoals "misschien heb je niet genoeg" krijg ik altijd een beetje jeuk. BV is namelijk vraag en aanbod en "niet genoeg" bestaat eigenlijk niet als je goed naar de kind(jes) luistert.....Knap hoor 2 tegelijk/achter elkaar voeden. Vond het met 1 al best zwaar in het beginl! (Maar uiteindelijk toch 7 maanden volledige bv geven )
@lynn: wat een knap mannetje ! geniet ervan hier ook een hele lieve man die alles voor me doet en super voor ons zoontje zorgt ! ivm de kilo's die waren hier na dik twee weken alweer weg maar paste niet in mijn oude broeken! je lichaam is toch echt wel veranderd na zo een zwangerschap en bevalling vond ik @sniffy: spannend voor je , hopelijk lukt de versie ivm eten, na mijn vorige bevalling heb ik pas mogen eten na 3 dagen! kan je verzekeren dat dan alles lekker is ! @leonie: spannend als je nog steeds niet weet of het een jongen of meisje is, hoe hou je dat uit? @vruchtje: gefeliciteerd met je verjaardag ! @coto: wat een super goed nieuws ! ben heel blij voor jullie ! en nu lekker aftellen tot je beebje er is en genieten ! @tup: hopelijk kan je vannacht goed slapen zodat je je morgen wat beter voelt! @danielle: hoop voor je dat je kleintje er snel zal zijn, mooie buik ! @spekkie: wat fijn dat de bv zo goed gaat! je lijkt er echt ook van te genieten als ik je zo hoor praten. niet op die andere lette en gewoon doen wat jij goed vind! ik bewonder je echt wel! hopelijk lukt het me straks ook zo goed, en dat maar met een kindje. bij mijn zoontje was ik vaak bijna een uur bezig met voeden en vond het toen echt een ramp! veel succes met je tweede nacht hier vandaag veel last, vannacht dacht ik echt dat mijn vliezen gebroken waren maar lek voor de rest van de dag niet volgens mij dus zal wel niets geweest zijn. wel hele dag zere buik en voel me gewoon ellendig. het idee dat als het een keizersnede was geweest ons meisje er morgen was geweest vind ik ook wel moeilijk! wil haar zo graag in mijn armen houden en weten dat alles inorde is! ik hoop zooo dat ze zich snel spontaan meld, heb echt bang om maandag naar de gyn te gaan.
@Sylvie: Die behoefte voel ik nu ook... wil de beeb zo graag gezond en wel vasthouden. Dat het allerlaatste stukje van de zwangerschap nu ook nog goed gaat! Gek dat ik nu ook niet tegen de bevalling op zie, ik zie het nu echt als middel om te kunnen zorgen dat ik onze beeb in de armen kan gaan houden!
ja je heupen zijn soms naderhand wijder (zonder het vet meegerekende puur het bot zeg maar) ik moest er vandaag nog aan denken wat ik voor eten kreeg toen ik uit het ziekenhuis kwam.. Martin kookt echt amper (is een zeldzaamheid) maar ik had toen gebakken aardappels met rode boeten en rundervinkjes gekregen van hem... zo simpel maar voor hem zo speciaal.... Ik moet zoiezo erg aan dean zijn geboorte (en newborn tijd) denken, oude foto;s kijken, lekker de emotijd even omhoog halen zullen we maar zeggen...
ik kan me nog herrineren dat ik hier zei dat je ernaar toe zou groeien he? op den duur ben je er gewoon aan toe en is bevallen de "weg naar" zeg maar... Ik ben er ook helemaal aan toe, heb er gewoon "zin" in...
@danielle: ja ik heb ook zoiets (meestal dan toch ) van laat het allemaal maar op me afkomen ik wil gewoon ons meisje in mijn armen kunnen houden ! @imd: hier kookt mijn man bijna dagelijks (of meestal samen) zeker de speciale lekkere dingen zijn voor hem dus dat is geen probleem! maar zo lief als ze gewoon de moeite doen om voor je te koken! ik moet ook heel veel denken aan de kraamtijd van bij Rhune, kijk er echt zo naar uit! Vind het zo spannend ook of ze op haar grote broer gaat lijken! en natuurlijk hoe die gaat reageren
ja ik ben ook erg nieuwsgierig of ze op haar broer zal lijken... ik zag wel op foto's van een hele jonge dean dat ie altijd erg boos keek haha Ja mijn man kan heel goed zijn eten opwarmen in de magne dat is eigenlijk zijn kooktalent haha maar meestal doe ik dat ook wel voor hem.. Ik moet zeggen dat ik niet echt een keukenprinses ben.. het hoognodige kan ik maar echt ervoor gaan staan nope, bakken vind ik wel leuk (dus taarten e.d.)
Grappig dat het lichaam dat zelf allemaal zo regelt hé! Schijnt dat dat ook een hormoon is die je lichaam zelf aanmaakt dat de gevoelens veranderen over de bevalling.
hihi rhune was altijd een lachebekje ach elk baby'tje is super schattig vind ik! ja ik ben totaal geen keukenprinses, doe het eigenlijk ook gewoon niet graag, ook niet bakken ofzo, maar mijn mannetje vind dat allemaal super fijn dus dat hebben we goed geregeld
ja zelfs mijn idee over een geplande keizersnede is helemaal aant veranderen, heb nog veel liever dat dan dat het weer loopt zoals vorige keer!
Word idd ook erg nieuwsgierig naar hoe het is om te bevallen.. Kan niet zeggen dat ik er echt zin in heb.., maar ben wel heel erg nieuwsgierig naar alles! En vooral nu ook of de kleine druktemaker een meisje of een jongen is.. Neig nu steeds meer naar een meisje eigenlijk! Ben erg benieuwd of ik gelijk heb...
oooh danielle jij weet ook nog niet wat het geslacht is! spannend is echt wel speciaal om dat niet te weten denk ik