April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    @JODIE: Oh wat een fijn vooruitzicht..Dan ben je woensdag MAMA?!
    Jeej meid..Ik hoop het zo voor je..Rust idd lekker uit..Goed dat je de visites heb afgezegd..
    Ik hou mn telefoon bij me.. ;)

@DANIELLE:Bah meid wat naar zeg.. :( Hopelijk is nu ook het einde voor jou in zicht en heb je volgende week je kleintje bij je..Ik duim voor je..Sterkte meis..**KNUFF**

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Danielle, heel veel sterkte meis en hopenlijk zakt je bloeddruk.

@Jodie, jee meis ik had zo'n goede hoop voor jou. Ik hoop dat het voor die tijd zelf al doorzet want tot woensdag moeetn wachten lijkt me ook niet alles

3. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    sterkte danielle!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Even je urine laten testen kan geen kwaad hoor. Tijdens je zwangerschap is een blaasontsteking anders dan als je niet zwanger bent vandaar. Beter teveel testen dan te weinig.

Ik vind dat je buik er mooi uit ziet hoor :)

5. **Update week 12 april mama’s**

Amom22: ondanks dat ik zo beweeglijk ben, nog steeds geen bevalling! baby is wel gedraaid en ligt met het hoofdje naar beneden.

Wieffie: ik ben maandag om 02.00 uur ben bevallen van een mooie zoon, Colin. Hij is geboren met 37 weken en 1 dag, woog 2800 gram en was 50 cm.

Spekkie: is thuisgekomen met haar 2 zoontjes!

Mupkuh: Mupkuh is woensdag om 19.07 bevallen van een prachtige dochter VANISHA .
    De kleine weegt ongeveer 2600 gram.

Mimi1981, vocht in enkels is erger geworden deze week nu ook mijn vingers. Bij elk dingetje wat ik doe zwellen ze gelijk al op. Veel last van onderrug en bekken. Slapeloze nachten.

Jodie: Nacht van 17 op 18 maart weeen om de 4 minuten. 1 cm ontsluiten en een meer dan de helft verstreken baarmoedermond. 18 maart bleef het aanhouden, ;s avonds gestopt. Zit er enorm doorheen. Wel blij met de ontsluiting gezien de eventuele inleiding.

Priscilla R, Niet veel bijzonders. Alleen last van zeurende krampen/buikpijn. En een paar brakke nachten gehad voor de rest gaat het goed met de kleine ook voel ik nog erg goed en wild bewegen.

Rach84: hier af en toe last van voorweeen en lekker aan het nestelen!

Danielle1982; Gaat weer even wat minder. Bloeddruk weer veel te hoog, nu onder controle bij de gyn. Moet om de dag naar het ziekenhuis om ctg scan te maken en controle. Moet nu echt rust houden, en heb medicijnen gekregen. Als het zo blijft word ik na week 38 ingeleid... Erg spannend!

Danielle moet een paar dagen worden opgenomen ivm de hoge bloeddruk.

Leonie: controle gyn, bloeddruk nog steeds te hoog. Ook meer eiwit in urine en bloedwaarden te hoog. Nu nog meer bed/bankrust.

Mirjanne: Paar weken en ook deze week flink gerommel in het buikje, paar keer echte valse start maar het zet dus niet door. Buiten de krampjes en harde buiken om voel ik me goed (wel moe, maar dat is ook vanwege de peuterpuber die hier rondstuitert). Bezoekje VK: alles in orde, bloeddruk 120/65, 3 onsjes afgevallen, en ze verwachtte niet dat beebje nog lang bleef zitten.

Mandytjuuu: de bloedruk blijft te hoog ik zal tussen de 37 en 38ste week ingeleid worden en daar ben ik zoooo blij mee

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Saartje: Welkom !
    Danielle: Heel veel sterkte !
    Jodie: Gelukkig is het einde dan nu een beetje in zicht... spannend joh ! Nog even volhouden !

Heerlijk dat zonnetje ! Ik ga lekker middagje ziekenhuis houden, vriend moet om 1 uur voor een MRI van zijn knie en ik moet om 2 uur bij de VK zijn :) is eens wat anders dan in de tuin zitten....

Meiden fijne dag allemaal !

7. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    Jodie
    wat een fijn vooruitzicht
    ik hoop dat je toch nog wat rust kan pakken
    Danielle
    jeetje dat is niet leuk zeg,maar idd zo kunnen ze jou en je kindje goed in de gaten houden
    Wwjc
    ik zou ook je urine even laten testen
    en mooie buikfoto hoor
    en het lijkt op die van 31 weken dat die daar groter was merk je dat zelf ook?
    Pientje
    wat een werk idd,maar zo te horen scheelt het aardig wat geld
    en daar kun je ook iets anders leuks voor kopen
    Mimi
    idd wat de rest ook zegt
    rustig aan doen hoor en jammer dat het buiten net iets te koud is
    Rachel
    nou idd startklaar klinkt wel goed :) ,maar ja het zal nog wel even duren
    ik heb verder nergens last van nog
    en ik ga ook FV geven dus kan je geen antw geven
    Eefje
    wat fijn dat je goed geslapen hebt
    en idd van het mooie weer sta je toch ook vrolijk op
    Sushi
    veel succes bij de Vk en je mannetje voor de MRI
    en idd dat is weer eens iets anders dan in de tuin :)

zo ik ben vandaag ook weer een stuk vrolijker
    heb tot een uur of 3 geslapen en daarna wel elke x wakker,maar om 5 uur er maar uit gegaan en toen vriendlief om half 8 weg ging weer mijn bed ingegaan en toen werd ik om 10 uur wakker gebeld
    heerlijk even bijgetankt
    ga nu de was even doen en bed verschonen kan nu zo lekker buiten hangen

geniet van het zonnetje dames

Gr

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Danielle Sterkte de komende dagen! Hoop dat het gauw wat beter gaat!

@Jodie he bah, nog tot woensdag wachten, kan me voorstellen dat het even een teleurstelling was. Maar woensdag ben je dan MAMA! :D probeer dat in je hoofd te houden :)

@saartje welkom, leuk dat je mee komt kletsen

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Tup, mijn buik lijkt nu idd groter en toch wel iets gezakt te zijn...

Danielle, wat balen... Sterkte voor de komene dagen daar. ook: *Knuff*

Jodie, nog even geduld dus..... Hoop dat je goed uit kunt rusten nu.

Di heb ik afspraak bij gyn, zou ik zo lang kunnen wachten met inleveren urine? Of zou ik nu ha of gyn daarvoor moeten bellen? En welke gyn, want di ga ik naar de gyn van het andere ziekenhuis.
    En ik weet niet wanneer ik vanmiddag weg kan, want zouden om 11u hier loodgieters komen voor aansluiting pijp, maar die zijn nog niet geweest. :(
    Pff, ik heb hier weer hartkloppingen en benauwd. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar mijn bloeddruk. (Maar kan dus niet weg om zo'n meter of iets te halen... :( ) En ik heb nog helemaal niets gedaan. Alleen tv gekeken. (Ga ik nu weer mee verder tot die mannen er zijn...)

10. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik ben niet teleurgesteld hoor, ja wel dat het niet doorgezet heeft. Maar wat betreft inleiden wist ik dat dat niet eerder dan 38wkn zou worden.
    Het kan alsnog spontaan beginnen wie zal het zeggen. Wel heeeeel fijn dat het einde in zicht is!

11. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    Wwjc

ik zou er niet me wachten hoe eerder je eraf bent hoe beter(als het blaasontsteking is )
    en dat kun je gewoon bij HA laten testen ik moest het s morgens inleveren en dan kon ik tegen half 12 bellen en dna kreeg ik gelijk medicijnen
    en volgens mij kan je ook aan de HA vragen of die je bloeddruk even wil meten of de assistente

Jodie
    ik geloof wel dat het fijn is dat je het einde in zicht hebt
    nog even volhouden

12. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    wwjc...ik heb vande week ook mijn urine laten testen, want dacht zelf ook aan blaasontsteking!Heb het maandag voor 10 uur ingeleverd en smiddsg om 2 uur gebeld konden niks vinden dus voor de zekerheid hadden ze het 24 uur op kweek gezet!dus dinsdag na 2 uur weer gebeld en bij mij was het schoon!dus hoe eerder hoe beter!

Danielle...is niet leuk, maar beter dat ze je in de gaten houwen, dus sterkte meid!!

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nog steeds niks van Sophia toch!? of heb ik dat gemist? Wie is haar buddy?

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Sophia heeft gister nog even gereageerd..Blz 1367 ;)

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goedemiddag,

@Saartje: welkom! ik ben 25 april uitgerekend.

@eenwondertje: je kunt daarna ook nog die glazen water drinken hoor. Hoeft niet direct erna te zijn. Als je water drinkt breng je je suikergehalte weer omlaag in de meeste gevallen.

Vanmorgen contact gehad met de VK. Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn. om het kindje te draaien.
    Mijn zus, die ook zwanger is, gaat dan mee. Mannetje moet nl. werken en kan rond die tijd (11.20u) moeilijk weg. Mijn zus moet dan zelf ook naar de gyn. (dezelfde).

De boodschapjes zijn weer in huis. Dus verder lekker niks doen en genieten van het mooie weer.

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Heb gyn gebeld, maar die was in bespreking of iets. Ik had van tevoren alles op moeten schrijven... ben nu vergeten te melden dat ik wat hoofdpijn heb en licht in mijn hoofd.
    Assistent vroeg of ik symptomen van blaasonsteking had.... LOL Ik zei dat ik het niet wist omdat ik het nog nooit had gehad. Dat ik alleen pijn in mijn onderbuik had als ik moest plassen, moet veel plassen en heb pijn in mijn zij. Daarbij vandaag ook erg benauwd en hartkloppingen. (en hoofdpijn en licht in mijn hoofd)
    Ben dus benieuwd wanneer ze gaat bellen en wat ik te horen krijg....
    Lab van dit zh zit niet in hetzelfde gebouw, maar in andere stad. Dus weet niet of ze urine zo snel kunnen onderzoeken.

17. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik moet altijd gewoon urine bij de HA inleveren. 's Ochtends voor 11uur brengen en na 1 uur uitslag.
    Ga dadelijk mijn gezicht eens goed insmeren en even in de zon zitten....wel eng, want volgens mij heb ik een lichte zw. vlek op mijn voorhoofd.

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik mag vanmiddag nog even bij nieuwe zh langs. Naar de verloskamers... ben benieuwd. :)
    Nu even wachten tot mijn moeder weer hier is, want die mannen zijn nog steeds niet geweest. :(

Ow en bel.dienst is opgelost, de contactpersoon die ik had zei dat ik nu maar moest zoeken naar papieren/afschriften en dat het na de bevalling wel kwam.... :)

Pfff, ben nu weer beetje opgelucht. :)

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Komt even spieken of er iemand bezig is op deze mooie zonnige dag :D!

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Net terug van VK en de kleine is toch nog gedraaid... ik baal er goed van ondanks dat iedereen waarschijnlijk gaat zeggen geweldig dat je nu gewoon kan bevallen... Nu kan het gewoon nog 4 weken duren :cry:

Deel Deze Pagina