Sushi snap je teleurstelling wel hoor je was er zo op ingesteld. Maar probeer het vol te houden deze 4 weken.
@danielle: benieuwd hoe het was in het ziekenhuis, hopelijk alles ok. oh lees net dat je naar het ziekenhuis moet veel succes meid! @rach: hier beetje combinatie in verband met de borstvoeding. ik ga echt niet elk half uur of uur aanhangen want dan vind ik het gewoon een troostmiddel. mijn zoontje kwam uit zichzelf ook gewoon om de 2-3uur @saartje: welkom! @sam: hoe is het met jullie? @amom: hoop voor je dat het doorzet, hier gisteren ook hele dag raar gevoel in de buik maar is vandaag weer over. @leonie: ik wou dat ik het geduld had om het niet te weten tot aan de bevalling lijkt me echt heel speciaal, helaas vond ik het al verschrikkelijk om te moeten wachten tot aan de 20 weken echo ja normaal had ik nu ons meisje in mijn armen Hoop voor je dat je kleintje nog wat blijft zitten tot je er klaar voor bent! voel je je al wat beter? @mirjanne: ik wil je buurvrouw dan echt wel even lenen hoor @jodie: wat fijn voor je dat het einde in zicht is! ik hoop maandag ook op zulk goed nieuws! lekker rusten nu meid @sniffy: alvast veel succes dinsdag! hopelijk lukt het hier redelijk geslapen vannacht, tegen de ochtend wel heel vaak eruit om te plassen. man is werken tot vanavond laat dus lange dag. hoor mijn zoontje wakker worden dus ga alweer afsluiten! fijne dag allemaal
Sushi, ik begrijp dat je er een beetje van baalt. Maar ze zeggen dat je eerder bent opgeknapt na een gewone bevalling dan na een ks. En 4 weekjes op die hele zwangerschap, die kunnen er ook nog wel bij toch? En wie weet is je beeb er volgende week al. Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren mijn verjaardag gevierd. Heb van mijn man zo'n boek gekregen van Kikker voor de eerste 4 levensjaren van de baby. Kun je alles in bijhouden. Vind hem echt leuk. Verder een babyfoon gehad en wat geld en badderspul. Zaterdag komen er nog wat mensen en dan vind ik het wel welletjes. Volgend jaar weer een uitgebreid feest. Wat een heerlijk weer he? Ik ga er weer snel inzitten. Fijne dag allemaal!
SUSHI wat balen voor je, ik snap goed wat je bedoeld. Je had je net helemaal voorbereid en dan stel je je er echt op in. En Mo, ik denk dat je het heel goed bedoeld hoor, maar denk dat die weekjes voor Sushi heel lang zijn. Ik krijg steeds opmerkingen van mensen dat ze hard zullen lachen als de baby met 42 weken komt, gezien hij zich in de 25ste week al aandiende....dat kun je dan net even niet hebben omdat het allemaal al zo'n spannende lange tijd is. Ik zou het ook hebben in Sushi haar geval, je stelt je ergens op in en ineens veranderd dat, daar zou ik enorm van slag van raken.
Ow net ook heerlijk in het zonnetje gezeten bij de buurtjes, echt genieten! Coto vergat het steeds te zeggen, maar wat goed dat de uitslagen van je man goed zijn, weer een zorg minder en nu lekker op de baby focussen! Sushi toch nog gedraaid, snap dat het een beetje een teleurstelling is, maar probeer het positief te bekijken, zoals Mo zei, de nasleep en herstel van KS is vaak zwaarder. En een natuurlijke geboorte is zooo mooi! Straks heb je je schatje op je buik liggen ipv bij je hoofd. En wieweet besluit ze sowieso volgende week te komen. Dat wordt veel sexen, wandelen en traplopen Danielle ow wat balen zeg! Heel veel succes in het ziekenhuis, heb je daar ook internet?
IMD mag ik van jou wat dingen weten over inleiden? Je mag me pm-en als je wilt? Of iemand anders die ingeleid is? Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!
Mijn inleiding begon met 2 keer gel, toen begonnen de weeën, later nog een infuus gehad om de weeën sterker te maken, terwijl ze al zo'n pijn deden. Maar verschil bij mij was, dat mijn vliezen al gebroken waren, dus de gel alleen was in het begin al genoeg. Gaat dus denk ik sneller als je lichaam al een beetje bezig is, dan wanneer er nog niks gebeurd....denk ik hoor
Hallo, Wat een heerlijk weertje zeg! Het is lente! Sorry hoor maar mijn bui is gewoon nog steeds goed! Iedereen bedankt voor het meeleven! Ik heb wel een onrustige nacht gehad, was om 3 uur wakker en daarna eigenlijk niet echt meer geslapen Krampje hier, steekje daar. De kleine meid roerde zich ook nog flink! Om 6 uur naar beneden gegaan en een krentebol gegeten. .hihi. Daarna ineens als een blok in slaap gevallen en om over tienen met een hoofd vol watten wakker geworden! Lekker samen koffie gedronken en daarna gedouched. Daarna goed bezig geweest. Ik heb eindelijk mijn ziekenhuistas ingepakt! Mannetje is heel voorzichtig bezig met de gordijnen ophangen en de lamp! Ook nog lekker een uurtje in de zon gezeten, maar ik krijg ineens hele grote sproeten in mijn gezicht! Maar goed het is echt lekker buiten zeg .En toen kwam ook nog met omslagdeken van Wallaboo binnen, helemaal geweldig. Ik heb ook spullen voor de geboortekadootjes besteld dus die verwacht ik ook binnenkort we hebben een inhaalslagje te doen immers! Geboortekaartje hebben we ook al een idee voor, nog even afwachten of dat kan @Danielle : Zo, mooie buik hoor, inderdaad een groeispurtje gemaakt! O ik zie dat je opgenomen wordt in het ziekenhuis! Heel veel sterkte meid, we duimen voor je! [-o< @Spekkie : Goed hoor, hoe je het doet! Heel fijn dat je gewoon genoeg melk hebt! Wat is de natuur toch mooi hè? @Saartje : Nou welkom nog op de valreep! @Amom : Bij jou toch al aan het rommelen? Spannend! @BV : Ja ik heb geen ervaring, maar op verzoek en natuurlijk de tijd ertussen bijhouden lijkt mij het natuurlijkst! @Jodie : Fijn dat het goed was bij de VK. En nu het weekend maar goed uitrusten! En woensdag ben je gewoon mama! @Tup : Je klinkt weer goed, en positief meid! @wwjc : Maak je niet te druk he? Als je je zorgen maakt over je urine, kan je die dan niet bij de huisarts afgeven? O ik zie dat je al allerlei acties hebt ondernomen.. @Sniffy : Sterkte met het draaien! @Sushi : Is die kleine nou weer in een stuit gedraaid? O nee ik snap het al jee vervelend dat je nu niet meer weet wanneer het gaat gebeuren. Daar heb je je toch op ingesteld!
@Sushi, ik begrijp wel je terleurstelling hoor. Je stelt je ergens op in en dan gebeurd het andere. Hier had ik precies zoiets van ojee dadenlijk komt ze pas met 42 weken. Totdat ik eergisteren een droom had dat toen ik wakker werd ik blij was dat het MAAR 42 weken waren. Ik droomde dat het heel normaal was om tot 50 weken door te moeten lopen Ik zat in mijn droom al op 48 weken. pffffffffff. @Coto, wat fijn dat je zo'n lekkere dag heb vandaag. Hier ook meer grote sproeten of vlekken in mijn gezicht of wat het ook is. Kon het niet laten toch nog even te zitten vanmiddag. Hier toch nog de stofzuiger gepakt maar dan wel pas rond 16.00uur. Hihi lekker lang uitgehouden he. Ik moest er wel voor van huis zodat ik niet de verleiding had
Ik kan je zeggen dat ik jaloers ben...ik heb aanstaande woensdag een draaipoging ik wil ABSOLUUT geen keizersnee, maar ja, als het moet dan moet het....Ik heb namelijk een super goede bevalling van mijn zoon gehad en een ks is voor mij echt een domper en de hele verrassing van wanneer het gaat gebeuren is er dan vanaf... Grappig hoe dat voor iedereen dus anders is..... Rach: leuk zo die updates!
Jeetje, Danielle, wat schrikken dat je toch opgenomen moet worden. Sterkte! Het was heerlijk op het strand en achter een glaswand brandde het zonnetje goed. Nu maar hopen dat ik niet op de valreep nog een zwangerschapsmasker krijg. Heb wel een lekker kleurtje in mijn gezicht gekregen. Hondje ligt al te slapen, ik ga ook maar eens een klein tukje op de bank doen. Rommelende dames, succes. Zelf heb ik nog nergens last van.
Hoi allemaal, Tjeetje wat hebben jullie weer lekker gekletst. Kost veel tijd om alles bij te lezen, maar ben te nieuwsgierig om het over te slaan. Amom: ik hoop dat het nu door gaat zetten voor je want dit is ook best pittig als je dit een paar dagen blijft houden Jodie: Wow spannend hoor dat het einde nu in zicht is. Rust maar goed uit inderdaad is wel heel belangrijk. Lijkt me ook wel een raar idee dat je weet dat je waarschijnlijk gewoon woensdag/donderdag je kindje in je armen hebt of niet? Saartje: gezellig dat je ook mee komt kletsen! Begint voor jou toch ook al lekker op te schieten. Danielle: meid sterkte het is vervelend dat je moet blijven maar wel beter voor jullie. Zet hem op hé Rach: fijn dat overzicht erg handig. Wanneer moeten we jou het e.e.a. uiterlijk doorgeven? Neem aan dat het voortaan elke vrijdag update komt? Sniffy: succes dinsdag met het draaien van jullie beebje. Ik hoop dat het gaat lukken voor je. Sushi: snap wel dat het een teleurstelling is omdat je toch nu heel erg die datum in je gedachten houdt. Maar KS is ook niet niks hoor zeker het herstel er na niet. En elke medische ingreep dat je kan voorkomen is beter! Maar nogmaals snap ook heel goed je teleurstelling. Coto: zie dat jij nog lekker volop bezig met de voorbereiding. Blijft allemaal zo leuk hé om er mee bezig te zijn. all: hier alles wel goed. Veel last van harde buiken en voorweeën maar ja hoort er allemaal bij. Heb niet echt een gevoel dat baby snel komt. Fijn weekend alvast voor iedereen. gr vruchtje
@Vruchtje, hier ook last van harde buiken. Geen krampen dus denk dat deze ook lekker blijft zitten tot het eind. Hahah de oudste bleef 10 dagen langer zitten.
Nou mimi dan blijven we nog even gezellig langer meekletsen op het forum Zou je dan ook een veel groter beebje krijgen als je wat langer over tijd bent? Dat hoop ik dan weer niet want moet er ook nog uit..... Ik wil leonie pb sturen hoe doe ik dat (misschien een beetje dom ). Ga naar mijn mailbox maar verder kom ik niet omdat ik haar adres toch niet weet? gr vruchtje
Ik geloof wel dat je kindje groter is dan. Volgens de VK is dit kindje al even groot dan dat mijn dochter was met de geboorte 2900 graam en rond de 48 cm. Hmmmmz maar toen was ik 41.3 weken ver. Moet ik er wel bij zeggen dat ik toen rookte en nu niet he. Maar als het zo is dat de tweede meestal iets langer blijft zitten omdat ze meer ruimte hebben, hoop ik eigenlijk dat het bij dus andersom is. Als ze nu al ophetzelfde gewicht zit houd het in dat ze niet meer ruimte heeft. . Ik ga niet meer hopen dat hoopte ik bij de oudste ook. Eigenlijk al begin januarie was ik het zat dus met 36 weken. En ze liet me lekker wachten hahaha
Ja er is toch geen peil op te trekken en helaas kunnen we de natuur ook niet beïnvloeden. Het komt toch pas wanneer het er klaar voor is. Maar kindje groeit gemiddeld toch 200 gram per week nu? Stel je zou met 41 wkn bevallen zou ze 3400 gram zijn of kan je zo niet berekenen? En inderdaad schijnt wel zo te zijn dat als je rookt je kleinere kindjes krijgt. Maar knap hoor dat je niet meer rookt En VK kan er toch ook heel makkelijk naast zitten met schatten van gewicht? Ik vroeg het laatst aan gyn en die wilde daar niet zoveel over zeggen omdat ze er zo een pond naast kunnen zitten. We wachten het maar af. Ga nu eerst even eten maken. gr vruchtje
Ik ga ook maar even eten beginnne. Ventje komt waaarschijnlijk rond half 7 thuis maar alvast patat snijden kan wel. Altijd op vrijdag patat. Pfffff Ik ga er dit keer sla bij doen en minder patat snijden en ik denk dan in totaal 1 frikandel erbij inplaats van dat ze kunnen kiezen. O ik heb trek in sla met komkommer en kaas en appel en ja augurk maar die zijn op geloof ik. Hmmmz ach zo kan het ook nog. sorrie eet smakelijk
sushi, ik snap je wel.. Je had je hier nu natuurlijk op ingesteld en als je verwacht dat het binnenkort gaat gebeuren en je je instelt op dat je je kindje snel in je armen zal kunnen houden is dit een domper. Gelukkig, gelukkig, is het einde voor ons allemaal bijna in zicht he (al duren die laatste weken wel erg lang) Updates: ik doe het natuurlijk niet voor mezelf, maar voor iedereen die niet heeft kunnen bijlezen. Ik zal ze voortaan op vrijdag plaatsen. Als je een nieuwe update heb pb je die gewoon. Als je 1 dag later weer een update hebt voeg ik die toe en verwijder ik je oude update. Als jullie ze niet echt lezen en ik het voor niks doe dan doe ik het natuurlijk niet dus fijn om te horen dat het gewaardeerd word. eten: ik eet alleen! man is dineren van zn werk.