Wilde alleen even laten weten dat het een urineweginfectie was. (Na 2,5u ziekenhuis ) Ben net pas thuis, ga eerst eten en dan met hubbie even weg.
@sushi: ik begrijp heel goed hoe je je voelt en dat het toch wel ergens een teleurstelling is. hier net hetzelfde. normaal was mijn meisje vandaag gehaald met ks. maar inderdaad probeer het positief te bekijken, ik heb vorige keer een ks gehad en je mag dat echt niet onderschatten hoor.
Toch he. Gelukkig weet je waar het vandaan komt en dan krijg je er een kuur voor. Beterschap hoor. @Rach, lief dat je het voor ons doet Hihi. eet smakelijk ook al is het alleen
Vandaag lekker in de tuin gezeten en Yasmine in de wandelwagen, ze slaapt zo lekker in die gezonde frisse lucht (woon vlakbij de zee). Het is echt een zalig meisje, helemaal geen lastige baby. Voor de reeds bevallen mama's, hier is ie dan... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 22#4606422
Sushi, dikke knuffel. Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je was toch echt naar de datum toe aan het leven. Danielle, voor jou ook dikke knuffel!
zo te lezen hebbe nvele een fijne dag gehad en van het mooie weer genoten, ik heb de hele dag bezoek gehad, was wel gezellig eigenlijk. maar ben nu bekaf, iedereen wilt me schijnbaar nog effe zien voordat ik ga bevallen. Jodie: goede vraag ik zou ook graag willen weten hoe de inleiding verlopen is, jullie mogen mij ook pb, wordt maandag ingeleid en moet bekennen ik begin toch wel zenuwachtig te worden hoor, waarschijnlijk gewoon mama volgende week! spannend hoor alleen minder mijn mannetje heeft koorts en last van zijn keel hoop dat het snel over is anders kan en durft hij er maandag niet bij te zijn bang dat die de kleine aansteekt. en ik wil het niet zonder hem doen, dus zal hem een beetje verwennen en lekker rustig aan doen van het weekend met zijn tweetjes.
Ach goss, vertroetel hem dan maar lekker met fruit en vitamines. Je smst als je zover bent he meis, ik ben heel benieuwd . Ik kan niks vertellen over inleiden sorrie, mijn dochter kwam te laat maar wel vanzelf.
Nachtbraker meldt zich @Rach.. fijn hoor, die updates.. Wel leuk om even snel bij te kunnen lezen hoe het ervoor staat met iedereen @Sushi.. kan me idd voorstellen dat je teleurgesteld bent omdat je nu waarschijnlijk langer moet wachten.. Maar aan de andere kant, een natuurlijke bevalling is, lijkt mij, altijd te prefereren boven een keizersnede, voor jou en voor de beeb toch? @Wwjc.. sterkte met de blaasontsteking @Buuf.. was een heerlijk middagje.. lekker terrasje gepakt, slagroomsoes met banaan en chocoladesaus opgesnoept, erg lekker.. als ik er nu aan denk wordt ik misselijk, maar goed.. Goed.. ik ben dus lekker wakker. Maagzuur liep mn mond in, is niet zo lekker wakker worden.. Ook weer kramperig, maar ja, dat kennen we al langer.. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik nu wakker ben..zometeen maar even kijken of ik weer wat slaap kan vatten
pfff daar zit je dan om 5 uur snachts aan de voorweetjes, ben al in bad geweest helpt wel beetje maar gaat niet weg.. ze zijn niet sterk of regelmatig genoeg voor echte weeen maar ze zijn wel flink irritant en kan er niet van slapen, ook was ik gisteren al niet zo lekker en heb moeten overgeven, lichte koorts, kortom hij gaat lekker joh Ik heb vooral "weeen" in mijn rug en bovenbenen maa gisteren overdag was het vooral in mijn buik en mijn moeder zag mijn buik vanaf de andere kant van de kamer samenspannen.. Ik ben nog steeds misselijk, ik kijk het heel even aan maar icm met lichte verhoging bel ik misschien wel even de VK op (better safe than sorry) Dus kwam even wat afleiding zoeken hier... ik ga nu een biscuitje droog proberen even kijken of ik die binnen kan houden maar ik denk het niet.. :zucht: is trouwens maar saai op tv snachts alleen animal planet is wat op... bij dean had ik trouwens ook veel voorweeen maar daarbij was het puur krampjes en nu ben ik echt gewoon niet lekker, dus misschien griepje ofzo?
ik heb je een PM gestuurd @Rach; ik zag iets over dat je wel dronk wanneer je wil (als je dorst heb) wat betreft op tijd voeden ipv verzoek, hoe denk je dat alles fleskindjes de dag doorkomen, het is bijna onmogelijk om als je al om de 2-3 uur krijgt ook nog tussendoor dorst te hebben lijkt me, ik bedoel anders zijn die flessenkindjes toch maar extreem zielig, heel de dag door dorst
hier ook al wakker, belachelijke tijd, ben zo nerveus wakker geworden alsof ik voor rij examen op moet, hehe vervelend hoor. imd: nog wat kunnen slapen? en mirjanne jij nog wat kunnen slapen?
een uurtje, dean was wakker om kwart voor 8 (omdat mensen maar bleven bellen naar mijn man (hij moest dit meenemen, dat meenemen, daaraan denken) die is nu op pad; werken. GELUKKIG helpt mijn mama me straks even boodschappen doen. Heb pijn in mijn benen joh niet normaal alsof ik een marathon heb gelopen, effe kijken hoe het vandaag gaat, in elk geval rustig aan
Ja BV is anders dan FV hè maar als het buiten superwarm is, krijgen FV toch wel extra vocht? Mirjanne en ben je bevallen? Nog wat doorgezet? Nachtbrakers vervelend zeg, lijkt me frustrerend, meestal ben ik dan beetje chaggie, heb wel lekker geslapen, maar das niet zo gek als je tot 00.00 spijltjes staat te verven, dan ben je wel moe, dus das mijn tip Vind het toch zo gaaf, voel heel vaak die voetjes uitsteken, probeer het altijd te pakken, hihi Merken jullie al wat aan jullie borsten eigenlijk? Hier wel, af en toe ook al dat stuwing gevoel, dat ik zou zweren dat er melk uitspuit, maar als ik kijk, zit er niks haha.
Nou das pas als echt echt heel warm is (denk aan minimaal 25+) ik heb het alleen op vakantie naar curacao gedaan maar dat was omdat dean al om de 4-5 uur zijn flesjes kreeg ofzo.. Ik denk dat qua dorst ja of nee het geen bal uitmaakt of je FV of BV geeft sommige mensen gebruiken BV echt voor alles vind ik nogal overdreven, ja tuurlijk kijk je de eerste paar weken aan hoe het gaat (wanneer je baby komt enzo) maar dat doe je met FV ook (dat pas je dan ook aan) ik vind de hele tijd aan de borst (omdat het huilt, dorst zou hebben, moet eten of er een scheet dwars is) een beetje teveel van het goede. Bij ons is een duidelijk regel thuis en dat is nooit troosten met eten (dat zeggen zelfs de beste dietisten) en dan opeens omdat het uit een borst komt mag het wel? vind ik een beetje raar.. Daarnaast vind ik dat je ook gewoon zo zou moeten kunnen troosten en bv ook je man zo die kans geven... anders heeft mama constant het alleenrecht omdat ze borsten heeft
Zo meiden net even bijgelezen! Hier ga ik vanaf vandaag van mijn verlof genieten. Afgelopen 2 dagen erg druk geweest! Ga ook de eerste kleertjes wassen @Imd; misschien is het wel al begonnen?
Nou ik kan me wel voorstellen dat je met een flesje tjokvol zit en dan geen behoefte aan extra vocht hebt. Water met poeder lijkt mij gewoon zwaarder vallen dan bv, wie test het uit ale: Shopaholic geniet van je verlof
FV, BV, op verzoek, troostvoeding, op gezette tijden? Ik heb er werkelijk waar nog niet over nagedacht Mijn gedachten gaan uit tot de bevalling (daar heb ik het al druk genoeg mee ) Wat een heerlijk weertje weer, zo mag het wel blijven, wordt er gelijk vrolijk van 8) 8) 8)