Goedemorgen Jeetje weer nachtbrakers.. Kl**te zeg.. Hier wel redelijk geslapen. Wel van half 1 tot kwart voor twee wakker geweest van Len.. Toen was ie er weer om kwart voor 6 Heb alweer gezogen en de wasmachine staat lekker te draaien.. Alle kwaaltjes komen me bekend voor..Hier ook giga rugpijn nog steeds..Dag in dag uit..en nog steeds zuur.dacht dat dat wel een beetje over ging als ie was ingedaald.. Verder heb ik net 6 super schattige shirtjes van LIEF gescoord op MP..Voor heel weinig..En met het mooie weer wordt je toch weer blij. 8) Hmm IMD..Gier! Getverderre..Dat meurt giga...eet smakelijk
pfff ik denk sirieus dat ik ween heb of dat ik zo erge buikgriep heb...baale dat je het gevoel niet herkent.. vanacht me eige echt leeg gespuugd en gekotst.. en nu om de 6 minuten ongeveer buik krampen en harde buiken.. ff afwachten dus wat een rot gevoel heeeel anders als de vorige x toen ze stil gelegt zijn
ten eerste is BV en FV een andere discussie ten tweede krijgt je baby nu het in je buik zit ook contant voeding, ook niet op tijd. Je baby kent het begrip tijd helemaal niet, dus om buiten de buik opeens tijd te gaan hanteren omdat je opeens niet wilt troosten als (in jou woorden) er een scheet dwars zit, heeft in mijn ogen geen zin omdat je baby dat niet snapt en er alleen maar overstuur van word. Jezelf troosten door de gaan eten doe je niet zomaar, daar zit vaak een diepliggende betekenis achter. BV is meer dan voeden lijkt me? het is toch ook de warmte van mama voelen, tegen mama aanliggen en samen zijn (niks ten nadele van FV want dat kan met FV ook) Mirjanne, niet bevallen? ik dacht dat je buurvrouw daar een goede invloed op had? Gier: is dat die mestgeur? mmm lekker ik kan daar serieus van genieten, maar misschien ben ik een beetje gek
Nope, ik ben nog niet bevallen. Grr.. waar heb je dán buren voor Poepoe, wat een brakke nacht.. had ik eindelijk besloten het maar weer te proberen om een uur of 4, ga ik liggen, kan ik linea recta weer naar beneden om mijn maaginhoud in de WC te deponeren .. en nu dus weer krampen.. Afijn, dochterlief werd wakker van het gestommel van mij denk ik, dus die heeft vanaf half vijf ongeveer elk half uur zichzelf laten horen.. Nou ja, manlief neemt haar vandaag maar een beetje op sjouw, die heeft wel een drukke planning vanwege werk, maar ze mocht mee .. kan dus mijn bed inkruipen, ben ook heel moe, maar de slaap wil niet meer komen. *einde klaagzang* IMD.. je had wat eerder wakker moeten zijn joh, was nog gezellig geweest.. hoe is het in jouw buikje? Mandy... klinkt wel verdacht hoor, elke 6 minuten harde buiken.. even in de gaten houden en anders even een belletje plegen? BV/FV.. verzoek, geen verzoek.. ik meng me er maar niet in. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Verder een lekker zonnetje hier. Misschien ga ik mezelf even opladen en dan rustig op mn gatje de tuin een beetje proberen te verfraaien, al dat onkruid staat ook niet gezellig. Gelukkig zijn ze hier niet aan het gieren, bah!
Mandytjuuu ow spannend zeg! Heb je ook koorts? Bij mijn beide bevallingen moest ik ook spugen tijdens de weeën door, das heel normaal, dus ik zou niet te lang wachten met gyn inschakelen. Eefje oeh das balen dat Len je wakker heeft gehouden, als ik 's nachts wakker word, is dat ook meestal door 1 van de kids. Altijd leuk om koopjes te scoren Oja nog over BV en troosten...als je een huilbaby hebt en niks dan de borst helpt, dan is de keus snel gemaakt hoor Maar dat moet je meegemaakt hebben... denk ik dan... Net weer stukje van de box geverfd, word wel mooi denk ik, jammer dat ik geen foto heb gemaakt, hoe die was.
Wat een gerommel al bij veel zeg, spannend! Hier nog helemaal niks. Al merk ik de laatste 2 dagen wel dat ik hem iets minder voel bewegen, even in de gaten houden! Vandaag lekker van het weer genieten net zoals gisteren, heerlijk op een terrasje gezeten en gewandeld op het strand!
Wat is dat toch met stront, hier zijn ze ook aan het strontrijden gadverrrrrrr! Vervelend al die onrustige buikjes! Even ego: Ik heb 8 uren geslapen, 1x heeeeel even wakker geworden maar weer in slaap gevallen, en het goede nieuws is: zonder de voorgeschreven slaappil!
Met inleidingsvragen mag je mij ook altijd PB'en. Eeeey hier waren ze gisteren ook aan het strontrijden (mss omdat de lente begonnen is?) Troost jullie dames, ik heb ook geen oog dichtgedaan vannacht...
Goedemorgen allemaal, Nachtbrakers: vervelend dat jullie zo slecht slapen. Wel humor dat jullie dan even gezellig komen forummen. wwjc: zo zie je maar dat het toch goed is dat je even langs bent geweest. Urineweginfectie kan je veel last van krijgen. Heb je er iets voor kunnen krijgen? sam: inderdaad lekker weer hé. Fijn dat het zo goed gaat met Yasmine en zij ook lekker geniet van de gezonde buitenlucht. Geniet nog maar goed van vandaag want voor aankomende week een stuk minder.....balen. Beetje herfstachtig en temperaturen van rond de 6 graden brrrrrr. Pientje: hier nog niet veel verandering aan borsten. Hooguit af en toe pijnlijke tepels. Ik heb ook helemaal niet het idee dat ze groter zijn.............misschien dat het nog komt. Eefje: zo jij hebt er lekker zin in! Maar ja als je toch wakker bent kan je jezelf natuurlijk net zo goed nuttig maken. Schattig hé die kleertjes van LIEF. Toen ik met verlof ging heb ik rompertjes gekregen van lieve collega's. Zelf nog niets gekocht van dat merk om heel eerlijk te zijn vind ik het daar te duur voor is leuk om cadeau te krijgen. Shopaholic: heerlijk voor je dat je eindelijk verlof hebt. Doe lekker rustig aan. mandy: spannend hoop dat het gaat doorzetten voor je. Jodie: super dat je 8 uur hebt geslapen zonder die slaappillen. Goede nachtrust doet wonderen. All: wij hebben box gisteren in elkaar gezet. Ben er echt zo blij mee wordt zo echt als dat zo in je kamer staat. Leuke spiraaltje opgehangen met knuffeltjes en muziekmobieltje. Kan haast niet meer wachten nu........... Geniet lekker van het mooie weer volgende week wordt het weer minder Groetjes vruchtje
Correctie.. hier zijn ze dus ook aan het gieren.. deed net de buitendeur open en er kwam me toch een gore strontlucht binnen... Lang Leve Het Platteland (en dan te bedenken dat we rond juli verhuizen naar het buitengebied, ons kasteel (www.kasteel-ermelo.nl ) staat lekker in de weilanden. Jummie. @Borsten.. ik keek gister in de spiegel en zag me toch een enorme tepels ineens, whoeha. Als ik onder de douche sta en zachtjes knijp (je moet wat), komt er al een beste straal uit. Ze voelen ook al wat anders, harder aan. Stuwing wil ik het niet noemen, een prepreprevoorstadium of zo daarvan. @Box.. jakkes, die moet ik nog schoonmaken. Niet echt een leuk klusje met al die spijltjes.. gaat hier pas naar beneden als ukkepuk er is, staat me nu nog te veel in de weg anders..
Pientje: Ja dat is soms wat..Veranderde borsten..Hmm een beetje..Ik zag gister wel weer ineens veel doorschijnende aders..Eruit spuit het niet als ik erop duw , wel komen er druppels uit.. Soms voelt het wel alsof ze volschieten..Dat gevoel ken ik nog wel.. Vruchtje: Ja je moet wat.. Anders zijn het ook van die lange dagen...En die kleertjes van LIEF..Jeej nieuw zijn ze bijna niet te betalen..Ik zat gister even op hun webshop..Voor de prijs van 1 truitje heb ik er nu 6 dus kan wel uit..Maar heeel schattig... Leuk he de box in de kamer..Straks een beeb erin..Kan het soms gewoon nog niet bevatten.. Mandytjuh:Ik lag ook te kotsen tussen de weeen door..Had pas nog een pizza gehad die het er binnen niet meer kon verdragen in die drukte...beter te vaak bellen hoor!
@mandytjuuu spannend zeg! wie weet is het wel echt begonnen @stront heerlijke geur vind het heerlijk! @op tijd voeden. Ik eet wanneer ik wil en drink wanneer ik wil, dan kan ik van m'n kids niet anders vragen. Daarbij vind ik bij bv dat als je dat op tijd doet je een heel groot voordeel van bv mist.... het is namelijk niet alleen dat de voeding veranderd naarmate je kind groter wordt maar ook dat bij elke groeispurt (dus een lengtegroei, een breedtegroei, een ontwikkelingsspurt) de bv ook veranderd. Doe je dit op verzoek heb dat voordeel er ook nog eens bij te pakken Ik ben zelf van het TOTAAL op verzoek voeden, maar denk dat ik een van de uitzonderingen ben aangezien ik nog 's nachts voed @pientje hier ook veranderende borsten ondanks dat ik nog voed, helemaal opgezet en donker... @sam wat klinkt dat heerlijke, lekker met je kleine meid in de zon @Jodie wat fijn dat je een goeie nacht hebt gehad Het is hier ook echt prachtig weer, en het is officieel lente, veels te mooie dag om niet te bevallen...jochie kom nou!
Meiden dank voor jullie lieve berichtjes.... Het is ook wel fijn dat ik nu een natuurlijke bevalling ga mee maken maar er rommelt hier dus nog helemaal niets dus ipv 4 nachtjes slapen naar eventueel 4 weken is best even balen.... Maar goed zonnetje schijnt dus probeer het allemaal maar positief in te zien....
@sushi oh sorry was helemaal op jou vergeten te reageren Ik had het gisteren al gelezen maar vandaag dus pas gereageerd! Kan me voorstellen dat het een flinke domper is zo... maar kan je beebje nog wel even extra genieten van al het goeds in de baarmoeder Idd probeer lekker van de zon te genieten http://www.parool.nl/parool/nl/225/Buit ... huis.dhtml lang leve de britse gezondheidszorg...weet je hoe ze er hier reclame voor maken? "the pride of Europe" whaha nou dacht t niet!
Sushi ik rommelde ook nooit, bij mijn dochter braken spontaan de vliezen 6 dagen vor de uitgerekende datum, zonder enige voortekenen. Bij zoontje, begon het rommelen dan 2 dagen voor de bevalling( al liep ik bij hem wel overtijd), dus kan nog alle kanten op, je hoeft niet persé te rommelen. Das ook wat, omdat ik steeds boodschappen vergeet, heb ik net een lijstje gemaakt...nu ben ik dat lijstje kwijt
Idd gerommel zegt niet altijd wat. Kijk bij mij, rommel al zolang. 1xdan bijna voor he echie, maar ook niet doorgezet. Ik hoop dat je een beetje kan genieten van het mooie weer! BV wel niet op schema. Ik weet het niet, eerst maar eens kijken hoe ons kindje is, wat hij aangeeft enz. Maar als ik er nu over denk denk ik dat ik in het begin op verzoek zal voeden, maar in de loop van de tijd proberen op tijd, daar ik zelf een persoon ben die wel iets structuur nodig heeft en dan beter functioneer. En dan denk ik hoe beter ik zelf functioneer en hoe rustiger ik zelf ben hoe beter ook voor het kindje. Hier gat dus toch de voorkeur uit naar tijd. Maar zoals ik eerder zei is het helemaal afhankelijk van hoe de baby is.
He hallo, hoe is het hier? Ik heb echt goed geslapen vannacht! Wel om 8 uur wakker maar goed maar 1 plaspauze gehad! @Rach : Ik vond de update erg prettig, volgende keer schrijf ik mee! @wwjc : He, goed dus dat je aan de bel getrokken hebt! Met medicijnen ben je gelukkig binnenkort weer van de pijn af! @nance : Ik hoop dat je mannetje zich snel beter gaat voelen, geniet nog even van het laatste weekend samen! Raar idee he? @Mirjanne : Grappig hoor die nachtelijke post, hopelijk heb je nog kunnen slapen? @Imd : Jij ook al aan het spoken! Sterkte met die voorweeen! En nance en ramoontje ook zo vroeg wakker! @Mandytjuu : Het lijkt bij jou toch te beginnen? Sterkte ermee, we leven mee! @Jodie : Heerlijk he zon nacht lekker slapen! Ik ga lekker van het zonnetje genieten!
Zo hier lekker klaar met de boodschappen ik gaat heerlijk van het weer genieten! Kom later op de dag weer even spieken hoe het gaat met iedereen! Dames met mindere momenten sterkte en een knuff
hier weer ff berichje het naare gevoel blijft aanhouden er zit alleen geen ritme meer in.. onder de douche had ik nergens meer last van maar zodra ik er onder uit ben auwww maar vind het jammer dat ik niet kan klokken nog.. zoals nu heb ik zeker al 20 min geen kramp gehad.. maar zometeen meschien opeens 2 achter elkaar... ik wacht nog even af anders toch maar bellen