April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik zie een boel rommelende buikjes; 1 dag overslaan en er wordt wat afgerommeld ;) . Sterkte allemaal!
    @Sushi: ik kan me je gevoel van teleurstelling goed voorstellen. Je stelt je toch op de bevalling in en nu kan het ineens veel langer duren. Natuurlijk weet je verstandelijk dat het zo ook zijn voordelen heeft, maar het verandert niets aan je gevoel van teleurstelling. Toch?
    @Mandy: ik ben benieuwd of het gaat doorzetten. Als je het niet vertrouwd, bellen hoor!
    @WWJC: maar goed dat je het even hebt laten controleren. Op zo'n infectie net rondom de bevalling zit je ook niet te wachten.

Ik ben hier heerlijk aan het genieten van het mooie weer. Buik en rug zijn weer rustiger, maar het rommelt soms wel wat. Ik hou het wel in de gaten, ook omdat de baby wat rustiger is de afgelopen 2 dagen. Maar, dat schijnt ook normaal te zijn in de laatste weken. Zolang ik hem nog regelmatig voorbij voel schuiven, ben ik alweer blij.

En vandaag alweer 36 weken, jihoe :D .

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Zo, wat een rommelende dames weer hier! Ben benieuwd wat het weekend gaat brengen.

Wel/niet rommelen van te voren zegt niet zo heel veel denk ik. Bij Tim heb ik geen enkele voorwee o.i.d gehad en 'ineens' begon het.
    Ik ken zelfs harde buiken niet.....althans, ik ben me er nooit bewust van geweest dat ik die heb....Mijn buik voelt nu soms wel wat strakker, maar dat komt volgens meer door zijn charmante kontje wat dan boven tegen mijn ribben piert en een hard gevoel geeft.

En qua Bv op verzoek: ik ben voorstander. Volgens mij voed je alleen op tijd voor jezelf en niet voor je baby. Die heeft er toch geen boodschap aan hoe laat het is?
    Tim dronk wel vaak, zo om de 2 uur, en ja daar ben je wel druk mee, maar blijkbaar had ie dat nodig (snachts trouwens niet, want hij sliep echt heel snel al door van 7 uur savonds tot uur sochtends).
    Of dat drinken nou vanuit mamahonger of echte dorst is maakt me niet uit. Hij is een heel tevreden ventje geweest en dat ga ik zo zeker weer doen.

Ja, helemaal mee eens.

Vriendlief is hier heel druk in de tuin. Gelukkig is het er mooi weer voor. Volgend weekend wordt het opnieuw betegeld, dus het oude moet er nu uit. Voel me bijna schuldig dat ik hier even lekker zit ;)
    Het zonnetje schijnt goed, ik zie nu al een kaars smelten in mn vensterbank.....

Nog 1 klein weekje werken voor mij en dan eindelijk verlof, héérlijk!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmmmm, ik heb gelezen, maar ik weet het allemaal niet meer. :oops:

Flink wat nachtbrakers vannacht. :( Erg vervelend en vermoeiend.
    En mensen die nu niet lekker zijn.... Tja, wat kan ik erop zeggen.... iig beterschap en hopen op snel een bevalling, dat dat verlichting geeft.

Sushi, kan het me helemaal voorstellen dat je je even k.. voelt. Verschil 4 dg en 4 wk is erg groot natuurlijk. Hoop dat je je er een beetje overheen kunt zetten. Voor je het weet zijn ook die weken voorbij en heb je straks lekker je baby in handen!

Jodie, fijn dat je zonder tabletje lekker geslapen hebt!

Nance, dat zenuwachtige gevoel had ik gister dus ook. Vind het ook heel vervelend. Maar ze wisten dus niet echt waar het vandaan kwam. Behalve dat hartkloppingen normaal waren bij zw. En benauwdheid kon komen omdat beeb toch groeit en in de weg zit. Maar het is geen fijn gevoel!

Pientje, hier alleen een keer een druppel uit 1 tepel gehad, verder nog niet echt iets gemerkt. Volgende week ga ik wel vast voedingsbh kopen. (Is toch niet te vroeg/laat met 37 wk?)

Shopaholic, groot gelijk, lekker genieten van je verlof!

Eenwondertje, gefeliciteerd met je 36wk! :)

Nog even over mezelf:
    Gister mocht ik dus naar zh komen naar de verloskamers en heb daar aan ctg gelegen. Met mannetje was alles goed, erg beweeglijk (zo'n band vind ie maar niets :) ) en mijn bloeddruk was redelijk. (+/- gem 130/88) Bloedprikken lukte uiteindelijk alleen in mijn hand en was ook goed. En urine was dus een urineweginfectie. Heb antibiotica meegekregen. Athans, recept en 3 tabletten. Want gister was het te laat om nog langs apotheek te rijden, dus vanmorgen maar gedaan.

Toen dus boodschappen gedaan, eten gekookt en met hubbie even naar ijssalon geweest voor mijn After Eight ijs met slagroom. :)
    En erna nog de geboortekaartjes geregeld (adressen en ontwerp kaartje etc) en toen doodmoe naar bed gegaan.

Vanmorgen dus naar apotheek (druk!), proberen te pinnen (2 automaten stuk), ijzertabletten gehaald, gevraagd voor geboortezegels, maar postkantoor was al dicht (of is niet open op za), brood gehaald, boodschappen gedaan (nog wat vergeten, dus weer terug :( ) en nog naar de karwei gereden voor plakfolie, wat niet de goede was, volgende poging bij de gamma, idem en als laatste bij de praxis waar ze wel de goede hadden. Tegen die tijd kon ik bijna niet meer lopen van de pijn in mijn buik. :( (Blaas zat ook veeeel te vol)
    Vanmiddag ga ik dus echt niets meer doen dan alleen tv kijken en op de bank hangen. Morgen komt schoonbroer voor electriciteit. Op zich niet zo erg, maar andere schoonbroer komt ook mee en die is altijd zo druk. :(
    Vanaaf nog verjaardag in Amersfoort.... (Zit stiekem te denken om hubbie alleen te laten gaan.)

Heb vandaag wel bestelling binnengehad wat leuk was. Ik was al tijd aan het twijfelen over "mijn eerste kleertjes" die zijn nl normaal iets van 20 euro per setje (broek en shirtje), maar ik vind ze zooo leuk. Nu had ik ze van de week voor 15 gevonden en vond dat ik mezelf wel mocht verwennen, dus heb ze lekker gekocht. :) Zijn vandaag dus binnengekomen en ze zijn net zo mooi als ik verwachtte. :)

Ow ja, ik ga geboortekaartje en kleertjes wel even in mijn album zetten.
    (En dan ga ik ff proberen te slapen...)

4. Mandy, zo te zien rommelt het flink bij je, succes ermee!

En anderen bij wie het rommelt, ook succes!

Zie dat mn buddy (amom) nog gewoon online is geweest, dacht dat we hadden afgesproken dit weekend te bevallen? [-X :)
    Helaas hier ook niks! af en toe een harde buik met kramp maar helaas niet meer!

Pientje: jeej weer een paar spijlen erbij! goed hoor! :D

Echt heerlijk weer he! we hebben lekker op een terras in de zon gezeten, jas moest zelfs uit. heerlijk zeg ;)

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @MAndy succes meis, en andere dames die aan het rommelen zijn ook.

Ik heb de hele dag buiten gezeten onder de parasol en nog een masker erger Grrrrrrrr.

Ik kwam even kijken of niemand bevallen was

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Een vraagje, moet ik nu nog opletten voor een zwangerschapsmakser?
    Aangezien de hormonen wel nog in mijn lichaam zitten?

@ Sushi, wat teleurstellend :x

7. elise love

19 mei 2008
    92
    0
    6
    gehandicaptenzorg(ass. begeleidster)
    zwijndrecht
    hallo allemaal

na een hele lange tijd hier niet geweest te zijn omdat mijn zwangerschap echt niet leuk verliep hier toch even een berichtje van mij.
    ik ben vorige week vrijdag, zaterdag en zondag ingeleid met gel en afgelopen maandag hebben ze mijn vliezen gebroken en om 23.47 is ons ventje keano quinten geboren met 37 weken en 3 dagen met een gewicht van 3300 gram en 48 cm

alles verder goed met iedereen?

groetjes elise

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Gefeliciteerd Elise met Keano. Gaat alles goed?

Hier ook 2 dagen in de zon gezeten, ik zie nog geen pigmentvlekken in mijn gezicht. Wel overigens op mijn handen?!

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zo het wordt hier wel wat zwaarder zeg. Ik kan bijna niks doen, of mijn buik wordt helemaal hard. We gingen vanmiddag wat boodschapjes doen en wilde daarna nog even door de stad lopen, nou ging echt niet! Meteen een harde buik…vooral aan de onderkant…Wilde net even de salontafel met een doekje doen…beng…gelijk weer hard en gespannen….
    Het zijn geen pijnlijke harde buiken maar wel erg irritant…kunnen dit tekens zijn?
    Pffff ik hoop niet dat dit nog 4 weken zo doorgaat!

@Elise : Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Elise Love: van harte met jullie zoon!

Borsten: hier ook steeds het gevoel of ze vollopen. Ik herken het nog van de vorige keer. En grote donkere tepels opeens weer.

Dat het niet rommelt bij sommigen zegt niets. Ik heb bij mijn zoon geen voorwee niets gehad en opeens braken mijn vliezen en een uur later zat ik in een weeen storm nog voor de uitgerekende datum...

Ik hoop van harte dat mijn baby ook spontaan is gedraaid woensdag als ik voor de draaipoging in het ziekenhuis kom....

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik dacht even spieken of er nog spannend nieuwtjes zijn, maar helaas nog niet.

Mandytjuuu: hoe gaat het bij jou nog veel last?

Elise: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Coto: heel herkenbaar die harde buiken ik heb het nu een week lang en ook geen idee of het voortekenen kunnen zijn. Maandag naar de gyn voor controle en dan ga ik het eens vragen. Soms zo erg dat ik echt niet meer kan lopen en moet gaan zitten.

gr vruchtje

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Kom even snel spammen ;)

Omdat ze wat vroeg is ben ik ontzettend druk met de voedingen. Maar komt snel weer kletsen.

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ohhhhhhh mupkuh wat een schatje..........daar wordt je toch gewoon verliefd op! Echt leuk dat je even foto laat zien. Nu maar eerst even lekker voor de kleine zorgen. Kletsen komt wel weer.

gr vruchtje

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Elise gefeliciteerd met je zoontje !!

Mupkuh wat een schatje :D geniet ervan!

15. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    wauw mupkuh! Wat een scheetje...

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh Mupkuh, wat een moppie! Heerlijk om te zien!

Elise ook gefeliciteerd met je zoontje!

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    mupkuh wat een schatje!

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mupkuh wat een poppetje!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Elise: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

Mupkuh: wat een schatje!

20. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    nou, ik ben dus klaarwakker.... en erg jaloers op alle bevallen dames haha! die kunnen al heerlijk naar hun beebjes kijken!

Deel Deze Pagina