Verder is het natuurlijk een beetje moeilijk om in je eentje te kletsen he? Dussss, dan gaan we maar een poging wagen om te slapen. Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen. (als ik niet vijfendertig keer naar de wc hoeft om te plassen....)
Verder is het natuurlijk een beetje moeilijk om in je eentje te kletsen he? Dussss, dan gaan we maar een poging wagen om te slapen. Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen. (als ik niet vijfendertig keer naar de wc hoeft om te plassen....)
Elise love:Gefeliciteerd met je zoon!! Mooie naam..Is alles goed met jullie?? MUPKUH:Wat een dotje! MsRoxy: Wat dacht je ? Niemand aanwezig ,dan post ik zelf maar wat berichten.. Hoop dat je nog lekker hebt kunnen slapen.. Hier WEER om half 5wakker.GAAAP! Was gister avond zoo misselijk dat ik om half 7 al naar bed ging..even kunnen slapen tot 21:00 toen erg veel last van zuur..En sliep niet eerder weer dan 01:00.. Nog dames begonnen? Ben benieuwd..
Mupkuh, wat een mooi meisje zeg! Geniet er lekker van! Msroxy, had je een goed gesprek met ....jezelf?! Nog een beetje geslapen daarna?
Elise Gefeliciteerd met je zoontje ! Mupkuh wat een mooie dochter zo lieff. Zo werd hier voor het eerst ontspannen wakker lekker hoor voor de verandering ! Iedereen genoten van het weertje gisteren?
Elise...efeliciteert met je zoon! Mupkuh...wat een scheetje.... Hier om 3 uur wakker, en 6 uur , door manlief die in bed kwam na zijn werk!Gisteren harde buiken en last van men rug!nu nog, en steken in men buik!maar zet niet door...afwachten dus!' Giteren id genoten van het lekker weertje, maar nu is dat weer over!dus word een saaie zondag!
goedemorgen....helaas nog geen zon hier...ik ga heel hard duimen want ik wilde vanmiddag even gaan wandelen.... hier is alles verder goed...julian doet het super...ook snachts..hij krijgt om 11 uur 3 uur en 7 uur....en hij slaapt de rest van de nacht lekker door...hij kreunr afentoe...maar dat schijnt erbij te horen haha.... gisteren zijn we lekker wezen winkelen....oe wat heerlijk om de supermarkt weer van binnen te zien...en de lekkere dingen die ik vergeet mee te nemen......ik heb al 5 dagen achter elkaar carpacio op...nu is het even genoeg p.. nou ik kom elke dag even spieken of eral nieuwe mama;s zijn! over het voeden.....ik let er gewoon op dat er maar 3 uur tussen zit (snachts omde 4 uur)...en als hij tussen door wil krijgt hij dat...maar dat is meestal niet....ik doe dit meer omdat julian te vroeg geboren is en goed moet aankomen...maar als hij dadelijk ouder is ga ik ook op aanvraag voeden....
hoi hoi Elise;VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON en idd mooie naam Mupkuh;wat een mooi poppetje zeg daar geniet je vast lekker van hier weer niet zo n goede nacht gehad,maar goed dan ga ik er maar uit zodat vriendlief nog iets kan slapen en ga ik maar tv kijken ben later wel weer naar bed gegaan en heb nog 2 uurtjes kunnen pakken ach vandaag weer een lekker lui dagje gisteravond ook een hele ppos last gehad van pijnlijke harde buiken,maar nu voel ik me weer goed fijne dag dames GR
Elise gefeliciteerd met je zoontje! Gaat alles goed? Mupkuh ach wat een dotje!Lijkt het meest op papa of niet? Alles goed gegaan? MsRoxy zo was gezellig vannacht...
Oh wat heerlijk al die geboren babies! Elies gefeliciteerd en Mupkuh jij natuurlijk ook. Ik vind het een bizar idee dat er zo'n "affe" volmaakte baby al in mijn buik zit. Heel raar idee. Ik word nu toch echt heel nieuwsgierig! Ben wel bang dat ik niet binnenkort al ga bevallen (maar dat is maar beter ook...). Verder kan ik nog bijna alles, nauwelijks klachten. Ook slaap ik snachts nog goed door (meestal). Merk wel dat ik nu erg last van mijn bekken heb, alsik teveel gesjouwd heb (gisteren o.a. enorme boodschappentas.... en auto van binnen lopen poetsen). Maar verder mag ik niet klagen als ik sommige van jullie zo hoor. Succes er nog allemaal mee, nog een paar weekies! PS miniUs - succes met je laatste weekje werken! Zullen we nog buddyen? Zullen we mobiele nrs uitwisselen?
@Mupkuh.. wat een schatje @Elise.. Gefeliciteerd met je zoon! @MsRoxy.. zozo, dat was gezellig vannacht, of niet? Haha Hier een behoorlijk lekker nachtje gehad. Isabelle sliep bij oma, dus manlief en ik zijn gisteren eerst maar uit eten geweest, lag rond 23u in mijn bedje. Om 04.00 een por gekregen van manlief omdat ik lag te snurken als een houtzagerij (en ergens 'vaag' heb ik mezelf ook gehoord, heel raar).. Maar goed, even een plasstop en toen weer verder geslapen tot ong acht uur. Heeeeeeerlijk. En nu.. de boekhouding.....Nog even proberen een plens weg te werken voor ik beval, dan is dat ook weer gebeurd. Zonnetje schijnt hier, niet zo lekker als gisteren, er hangen toch behoorlijk wat wolkjes. Manlief gaat zo de voortuin even doen, dus dan is alles weer spik en span. Verder wel weer kramperig hier, maar ja, dat is onderhand oud nieuws.
Elise gefeliciteerd met je zoontje! Mupkuh wat een schatje! Hier een rustige nacht gehad, wel natuurlijk paar keer eruiti geweest om te plassen, maar verder wel oke geslapen. Vandaag nog geen plannen...zo eerst maar even een stofzuiger door het huis halen...
mupkuh wat een lief kindje! van haar ook het meest op papa lijken! Gisteravond was Baby zoooo druk in mijn buik, dacht echt: oohhhh dr gaat iets gebeuren! Werd er ook steeds wakker van en er was een behoorlijke druk op mijn baarmoedermond. Vannochtend ook weer wat harde buiken en menstruatie achtige krampen maar daar blijft het bij (helaas...) Was bezig met de keukenkastjes uit te soppen (ik ben vast niet de enige ), ga weer verder!
Nou, heb echt een rotnacht achter de rug! Minimaal ieder uur wakker geweest en kon dan lange tijd niet weer inslapen. Verder blijf ik heel veel last van brandend maagzuur houden. Ben trouwens ook al heel de zwangerschap aan het hoesten, hebben andere hier ook last van? Vandaag de klossen onder het bed. Gister babykamer afgemaakt, ben alleen nog op zoek naar een mooie lamp. Iemand een suggestie waar ik leuke baby/kinderkamerlampen kan kopen? Rach, hoop dat al dat rommelen productief voorwerk van je lichaam is en de kleine zich snel aandient!
Elise... Gefeliciteerd met je zoon! Mupkuh...wat een scheetje! Ramoontje, spannend! Mirjanne, fijn dat je zo goed geslapen hebt. Rach, lekker druk bezig vandaag! Leonie, niet goed geslapen, jammer. Ga je vandaag overdag even liggen? Hier ook al laatste helft van de zwangerschap aan het hoesten. Maar merk het wel vooral als ik veel last van mijn maag heb dat ik dan meer moet hoesten. Bij jou misschien ook? Helaas geen suggestie voor een leuke lamp. Wij hebben er 1 die ik al had. En de enige andere die ik wil hoort bij het Pooh-pakket. (helaas alleen nooit ontvangen.) Hier gister (een al gevulde) tand doormidden gebroken. Stukje zit nu los. Morgen meteen maar even de tandarts bellen, want kan nu met links niet eten. Slapen ging wel goed vannacht, alleen hubbie maakte me vanmorgen wakker dat als zijn broer electriciteit aan kwam leggen, het washok en 2 inbouwkasten leeg moesten. Heb ik dus net gedaan en zit nu even te rusten, want ik merk het aan mijn buik en rug.
EGO UPDATE ISABEL: nou Martin begon de nacht erna met overgeven en lichte verhoging dus DAT was in elk geval niet van toepassing op de zwangerschap (of evt bevalling) Ik ben gisteren vroeg naar bed toegegaan en op een beetje misselijk na (ik ruik ook echt ALLES! en ze zijn net aan het gieren, mijn hycinthen uit huis want daar werd ik ook misselijk van :zucht: lekker alles open (mooi weer dus het kan) gaat het weer redelijk mag ik zeggen (alleen maar hoogzwanger ) ik was wel weer 2 kilo kwijtgeraakt iedereen vind me maar een dun koppie hebben (nou dat is ook niet iets wat ik vaak hoor :crazy: )ik weeg nu weer 107,5 (ipv de 109,5 die ik dinsdag woog) maar eet ook niet zoveel meer (heb geen honger, misselijk en snel vol dus denk (op vocht na) niet meer zoveel aan te komen dus dat ik onder die 111 kilo kan blijven (startgewicht) MAN ik kan me volgend jaar zo aanmelden voor Hollands Next Topmodel HUMOR! Lekker vandaag beetje buiten, wandelen, dean is op zijn driewieler steeds bezig en heeft bijna door hoe de trappers werken dus daar gaan we vandaag eens flink mee oefenen (kan mama nog harder rennen achter hem aan..) Ik zag Elise was bevallen van een zoon (ga nu even bijlezen) GEFELICITEERD EN GENIETSE!