Nance: denk dat je het niet meer leest maar toch voor de zekerheid: ik wil je veel succes wensen voor morgen met inleiden. Hoop dat jij of je buddy (wie is dat?) ons snel kan komen vertellen dat jullie kleintje is geboren!
hallo dames, nog effe gauw voor mijn grote dag morgen effe babbelen, ik ben er van het weekend weinig geweest want ik wou me zo rusitg mogelijk houden en dat is goed gelukt, maar nu beginnen de zenuwen hoor hihi. dank je wel leonie, mimi is mijn buddy en zal haar op de hoogte houden. ik hoop dat ik iets van verweekte baarmoedermond heb anders kan dit nogal lang gaan duren daar zie ik wel een beetje tegenop, maar ik be ner helemaal klaar voor. hoop dat jullie een goede nacht hebben, en het rommelen gauw doorzet! hopelijk tot snel, met goed nieuws! dikke knuf en kus
Goeiemorgen (nee geen nachtbraker ben altijd deze tijd wakker) , Nance ik hoop op het beste voor je spannend zeg!
Nance, veel succes vandaag. Ik duim voor je dat het allemaal voorspoedig voorloopt. Ik ga nog maar even met een boek het bedje in, misschien dat de slaap nog komt. Tot later!
LEONIE: Mooie buik zeg! IMD:Ook nog steeds een mooie gevulde buik..Ben benieuwd hoe groot en zwaar Miley is..Was Dean groot? NANCE:Je zal het waarschijnlijk niet meer lezen maar ik wens je veel succes vandaag..Spannend hoor meid..Je kan het! KIPKIP:Hopelijk slaap je nog een beetje..
Nance! Heel veel sterkte vandaag, zet hem op! Hier ook rustig aan gedaan het weekend. Heb 2 nachten goed geslapen, vanacht weer minder, manlief was erg aan het dromen en erg onrustig. Straks maar even bijslapen. Nog steeds allemaal onrustig in de buik bluhhh. Ik ben net een dolle hond, blaf zelfs bijna haha. Heb totaal geen zin in bezoek, heb zelfs voor de vitrages dicht. Komt er iemand achterom....godsamme....Nieuwsgierig te zijn....deze week gaat het gebeuren he zegt ze (heb helemaal niks verteld, dus ergernis 1) ja ik hou jullie in de gaten, elke dag kijk ik of de auto er is, maar ja als je ingeleid wordt dan is de auto voor 8uur weg (ja als mijn man werkt ook. Ik zeg: het kan nog wel 2,5 week duren hoor (had wel gezegd tegen mijn omgeving dat ze me in het ziekenhuis niet overtijd laten lopen en wellicht IETS eerder ingeleid wordt mits ik inleidbaar ben). Manlief en ik waren de gewassen vitrages aan het ophangen, oooooooooooooo heb je nesteldrang? O wat staat dat mooi als de vitrages dicht zitten, ik zeg ja ik heb ze het liefst de HELE dag dicht, want iedereen gluurt me de kamer uit en dat vind ik irritant. Zo! Zegt ze ook nog, jaaa? Wat stom dat ze dat doen! Sommige mensen snappen niks, ze zit altijd bijna omgekeerd in de auto/op de fiets als ze langskomt. Kortom ik leef lekker in mijn eigen wereldje en heb alleen behoefte aan mijn man! O ja weer een spinnenverhaal. Ik ging naar de wc (goddank) en mannetje vast naar boven, hij zegt blijf jij daar maar even, dit ga je niet leuk vinden. Scheen zo'n mega-spin bij de trap te zitten dat hij er zelfs naar van werd. 3x zo dik als die van van de week zei die ahah. Ik ben dus maar blijven zitten hihihi, maar was er alsnog eng van. Hij was ook nog dikker dan de Spa-reclame spin hihih ieuuuw.
Oooh super irritant JODIE.. Als ze hier al achterom komen zal ik ze toch vriendelijk verzoeken het pand te verlaten hahahaha..Heb er ook helemaal geen zin in..en baal als de telefoon weer eens gaat..Al heb ik tegen veel mensen gezegd dat WIJ hun bellen mocht er iets zijn...En moet zeggen dat het hier rusig is qua telefoon en bezoek..Heerlijk! Zin om naar buiten te gaan heb ik sinds een paar dagen ook niet meer..JA, even in de tuin.. Maar om me helemaal aan te kleden , beetje op te fatsoeneren..Bluugh..Loop het liefst de hele dag in mn pyjama broek en een shirtje.. @Spinnen..Kan niet wachten tot ik ze hier weer zie.. IIIEEEH!
Imd mooie buik zeg en je maakt echt elke week leuke foto s Nance veel sterkte vandaag en ik hoop dat je bm al iets verweekt is en dat je kindje er dan zo is succes Jodie jeetje daar hou ik dus ook niet van zeg wij hebben hier altijd de vitrages dicht,maar zie nu al wel dat iedereen ons huis in de gaten houd gelukkig zijn ze niet zo brutaal dat ze achterom komen en wat vies he die grote spinnen gelukkgi was je mannetje er ik heb het een x onder de douche gehad en die spin liep van de ene kant naar de andere ik heb jankend onder de douche gestaan tot mijn vriend er weer was die lag helemaal in een deuk spinnen bah lekker rustig weekend gehad ga straks de beneden verdieping even schoonmaken en dan vanmiddag weer lekker op de bank liggen en maar wachten tot Kleintje zich aandient Gr
Morgen dames, Hier buikje ook nog goed rond! Nance...veel succes vandaag!we horen het wel.. Priscilla...jee vroeg wakker!ik ook door zoonlief!pfff moet er weer aan wennen...word straks wat!hihihi Jodie...ik ken het , hier ook vaak zat vitrage dicht!komt doordat hier iedereen achterom komt!voor deur word bijna niet gebruikt.Doe vaak de poort op slot, en de knip op de deur!!!en als de poort dicht zit komen ze gewoon voorom... en als ik iemand bel dan meteen zo'n antwoord van " en ben je bevallen"oooow...neeeeee!Nog niet!Heb vande week een berichtje gehad dat ik ff door moet poepen!!!ja als ik het zelf kon regelen dan was ik nu wel aan de gang hoor...MAar idd kan nog wel een week of 4 duuren... niet veel gedaan, gisteren heel de middag op bed gelegen....vandaag wat actiever hoop ik!Strakjes naar de dokter met Bryan,kijken of we doorverwezen worden naar de KNO arts, ivm dat ie zo vaak oorontsteking heeft!ben benieuwd...
Nance heel veel succes, hoop dat het vlot verloopt! Geniet van het bijzondere moment! Jodie haha plaat voor der kop? Als iemand dat tegen mij zeggen, dan zou ik de hint wel snappen... *gaat weer verder met box verven*
Goeie morgen, Nance: Heel veel succes, zet hem op je kunt het! IMD: Mooie buik hoor! Hier gaat alles nu zijn gangetje, kleine man heeft nog steeds aanvallen maar hij spuugd niet meer en heeft vanochtend wel goed gegeten alleen het drinken is nog een probleem maar dat komt ook wel weer! Vannacht weer eens slecht geslapen. Zat me gister toch af te vragen hoe dat nou moet, stel ik zou nu moeten bevallen (gelukkig nog niet hoor maar stel...) ik ben dan nu al zooooo moe en onrustig enz volgens mij krijg ik de baby er dan helemaal niet uit (weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven Oja en het vocht begint zachtjes aan ook weer in de voetjes en handjes te lopen....Hopen dat het niet te erg wordt dan maar! Hele fijne dag allemaal!
Ja ik had toch weer een groeispurt gehad ik meet mijn fundus altijd en die was opeens 37 cm ipv vorige week 34 cm en heb ook groeipijntjes, je ziet het niet echt (vind ik) maa hij groeit dus hard door Bij Dean werd ik met 38 weken ingeleid vanwege dat hij al over de 8 pond was en anders over de 10-11 pond zou gaan.... dus ja wel groot ja, ik zou vorige week het over een laatste groeiecho hebben maar dat was erin geschoten bij het gesprek.. bij de vorige zat ze steeds gemiddeld maar wil het toch nog graag even laten doen zodat ik me geen zorgen hoeft te maken en ze me (bij groot) niet overtijd ofzo laten lopen)
Ja dat is wel een goed idee dan..Moet je deze week weer? Maar dan hoop ik voor je dat ze zich met 38 weken zelf meldt..overtijd lopen lijkt me zowieso al geen pretje, laat staan in jouw geval.. Ik heb het idee dat deze beeb ook groter is als de andere 2..Noa was 2834 gr..Len was 2600 gr.. Al hoop ik niet op een grote beeb (wat ik waarschijnlijk ook niet krijg) Zie al genoeg tegen de bevalling aan..Helaas
ja dat waren 2 ukkepukkies zeg, op zich heeft groot wel wat voordelen (ivm snel doorslapen, voedingen e.d.) in het algemeen wat minder gevoelig... maar een beetje kleiner zou ik wel leuk vinden (bv 7 pond ofzo) als het maar gezond is maar had bijna een totaalruptuur bij Dean (als ze met 3 mensen moeten voelen of ie echt niet totaal is zegt dat mij wel genoeg helaas, mijn moeder zag het per ongeluk en schrok zich helemaal het rambam (ze zei moest ik nog mijn gezicht in de plooi houden ook) Ik moet donderdag naar de VK ik denk dat ik dan even navraag doe ernaar de vorige keer (bij Dean) zeiden ze de ene keer ach hij is maar 7-8 pond toenb werd het 9 (of gewoon groot) maar ze zaten toen best verkeerd en heb niet zoveel vertrouwen in hun schattingsvermogen zeg maar...
Goedemorgen, Nance: Je leest het vandaag niet meer, maar heel veel succes en dat je je baby maar snel in je armen mag hebben. Ik ben jaloers. IMD: mooie buik hoor. Grappig dat je hetzelfde shirt aan hebt gedaan als bij de vorige 37 weken. Hier redelijk geslapen. Ben het alleen zoooo zat. Bekken doen echt zeer. Ik kan mij nauwelijks omdraaien in bed, zo'n pijn doet het. Ik ben dan wel 5 minuten bezig en moet steeds even pauze nemen. Ook mijn benen optillen om ze op de bank te leggen gaat niet meer. Doet zo'n zeer... Ik moet ze echt met beide handen oppakken en ze op de bank leggen.. Verder begin ik steeds meer vocht vast te houden. Twee dagen geleden ging ik naar bed en deed mijn sokken uit en schrok me een ongeluk. Mijn voeten zagen er uit als opgeblazen ziekenhuishandschoenen met tenen eraan! Maarja, het is allemaal voor een goed doel. Nu nog 18 dagen en misschien uiterlijk 32 dagen..pffff. Mijn schoonmoeder zegt dat ik aanstaande zaterdag ga bevallen, een vriendin heeft 3 april gedroomd. Zelf denk ik 9 april. Overigens sta ik nog op 9 april op de lijst zag ik. Dit moet 10 april zijn. Kan ik dat zelf aanpassen of doe jij dat IMD? Oh Leonie, wij hebben de lamp gekocht bij de lampenwebshop.nl Wij hebben de plafondlamp avigo massive. Hij staat erg leuk in de kamer. Jammer dat het weer weer zo slecht wordt deze week. Ik zeg bevallen en dan volgende week na de kraamweek weer mooi weer!
Nance, heel veel succes vandaag he! Imd, hele mooie foto weer, je hebt straks een leuke 'fotocollectie' om op terug te kijken volgens mij Jodie: ben ik altijd blij als ik zoiets lees dat ik wij op de eerste etage wonen wie was ookalweer op zoek naar een lamp voor in de babykamer? misschien is dit een leuke site: http://www.zoetensproet.nl/
Rach en Mo, bedankt voor de sites met lampen. Ga ze zo even bekijken. Vanmiddag komt vriendin gezellig op de koffie, echt zin in. Even wat afleiding. Vanacht beroerd geslapen, hebben gister klossen onder het bed gezet. Jeetje wat lig je dan hoog zeg! Ik heb de hele nacht het gevoel gehad dat ik aan het zweven was.
Nance! Heel veel sterkte vandaag! Jodie, IEEEEHIEEE jij idd geluk dat je op de wc zat! (Heb die reclame van Spa nog steeds niet gezien) Tup, succes met wachten... Mo, echt vervelend die bekken en dat vocht... Imd, mooie foto's, zou willen dat ik van begin af aan netjes bij had gehouden. (En zo creatief was om mijn buik er mooi op te krijgen. ) Leonie, bed al netjes op klossen. Hoe ervaren jullie dat? Ik snap wel dat het moet voor de kraamzorg, maar ik ben maar 1.55 en heb al last van mijn bekken. Stel dat het nog bijna 5 wk duurt voor ik beval, hoe moet ik dan die 6x per nacht dat ik moet plassen, in- en uit mijn bed komen? ? Hier net terug van de tandarts! Bijna flauwgevallen en zo ontzettend zenuwachtig, maar ik heb het overleeft! Ze hebben het losse stukje tand getrokken. Zonder verdoving! en daarna de tand gevuld. Er bleek ook nog een andere vulling eruitgevallen te zijn en ze vroeg of ze die ook mocht doen. En ook dat dus zonder verdoving. Hihi, ben zo trots op mezelf! (Ik ben nl ECHT bang voor de tandarts). Ik was al sinds 2005 niet meer geweest. Wat betreft schoonmaken, ik heb het gister ook flink moeten bezuren en heb een hele tijd niet kunnen slapen van de pijn in mijn rug/bekken en harde buiken.... En ik weet ook dat ik vandaag rustig aan moet doen. Gelukkig kan dat wel, want buiten de tandarts had ik vandaag niets gepland staan. (andere dagen wel) Dus voor mij was het even kwestie van doorzetten. En zal idd bij mij straks erg opgeruimd en schoon zijn! We hebben dan elk hoekje en gaatje van het huis moeten uitruimen, opruimen en schoonmaken. Alleen jammer dat sommig werk dubbel is. We hadden nl alle kamers boven netjes en schoon (muv washok) en gister moest dus alles uit de kasten en hebben ze er weer een zooi van gemaakt. Nu dus weer aan mij om dat de komende week/weken weer aan de kant te krijgen. Maar badkamer ga ik toch idd vragen of mijn schoonmoeder dat do wil doen, want dat ging gister eigenlijk niet supergoed.
Nance: Heel veel succes vandaag, spannend joh ! Jodie: Super irritant zeg ! Mensen snappen het ook gewoon soms niet hoor, net als al die zogenaamd goede tips waar je niet op zit te wachten. Het lijkt wel dat als je zwanger bent dat je dan een soort van publiekelijk bezit wordt en iedereen maar van alles tegen je mag zeggen hahaha nou gewoon lekker zeggen dat je er geen zin in hebt en als ze dat bot vinden ligt het gewoon aan de hormonen Net maar weer afspraak gemaakt bij mijn gewone VK, hoef natuurlijk niet meer naar het ziekenhuis nu. Ik hoop alleen dat de kleine nu wel blijft liggen zeg maar en niet weer gaat draaien. Ze is namelijk zo ontzettend druk en ik voel het gewoon niet goed genoeg hoe ze ligt... hoop dat ze dat donderdag even goed kunnen checken... het zal toch wat zijn als ze blijft draaien lekker eigenwijs ding....
Wwjc, klossen vind ik heel apart. Bed is zo hoog! Vanacht echt moeite gehad met slapen, gewoon vreemd idee. Hoop dat het vanavond beter gaat. Van kraamzorg wilden ze eigenlijk al dat klossen met 36 weken eronder zaten, dus voor hen waren nog beetje te laat. Vriendinnetje belt net af. Had controle vk (net zolang zwanger als ik) en haar bloeddruk is ook ineens te hoog dus moet meteen door naar ziekenhuis. Hoop dat alles goed is, ze belt straks nog even.