Ha meiden! Ook hier ligt ons kleine meisje in een stuit. Lees al enkele meiden die een draaipoging (hebben) ondergaan. Ik ga volgende week maandag voor een poging. Zijn er ook meiden bij wie het draaien niet gelukt is en die voor een stuitbevalling gaan? Ik denk daar namelijk wel serieus over na, een ks lijkt me ook maar niks en daar kunnen ze altijd nog naartoe als de st.bev. niet mocht lukken.....Ben benieuwd!
Zo, eerst even een uurtje bij gelezen . Ach, het regent toch buiten . Maar, helaas vergeet ik net zo snel als dat ik lees...... @Nance: je zult het vast niet meer lezen, maar sterkte vandaag! @Leonie: www.beebidee.nl heeft ook leuke lampen @WWJC: gezellig zo'n tandartsavontuur. Not..... Hier gaat alles best wel goed. Gisteravond uit eten geweest met de familie (oma werd 96!). Heerlijk naar de Chinees en aangezien er veel verschillende vleessoorten op tafel stonden (die ik wel mag), heb ik me heerlijk uitgeleefd. Hmmmmm...... Vanochtend controle gehad in het z'huis. Alles goed. Meneer ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden en is al iets verder ingedaald, maar nog niet genoeg. Maar, hij is op weg. Bloeddruk ook goed. In principe word ik rond 15 april ingeleid, spannend!
Bij mijn dochter heb ik een draaipoging gehad en die is niet gelukt, heb toen ook gekozen voor een stuitbevalling. Is wel een keizersnede geworden, omdat tijdens de weeen bleek dat het stuitje niet ver genoeg was ingedaald. Daardoor kwam er meer risico dat het niet goed zou gaan en toen besloten voor keizersnede...Kreeg toen meteen katheter e.d en kon zo de o.k op...Rond half 9 werd het met zekerheid geconstateerd en om 9.39 is onze dochter geboren...heb er absoluut geen spijt van gehad. Dit kleintje ligt waarschijnelijk ook nog in stuit, maar dat zullen we donderdag pas zeker weten d.m.v echo bij gyn en dan maar even zien wat we nu gaan doen...
*inbraak* Hier een berichtje van een maartmama, ik wil jullie allemaal s6 wensen met de aankomende bevalling en geniet nog even van de rust die je hebt, dat is straks allemaal afgelopen! En het klinkt gek, maar geniet nog even van de zwangere buik die je hebt, want die ga je nog missen straks! Ik dacht ook van niet, maar het is zo heerlijk als je die kleine schopjes voelt.... Nogmaals veel s6 allemaal! Liefs, Amanda *uitbraak*
WWJC & WannaB: geen pretje die tandartsen. heb zelfook slechte ervaringen: heb sinds mijn zwangerschap echt een ' maandabonnement' op de tandarts gehad... ben zeker 7 keer geweest, zelfs 1x voor eenwortelkanaal behandeling en verder voor vullingen die lekte etc etc. Telkens weer zulke kiespijn! Tandarts zei dat het zeker kwam door mijn zwangerschap, dat dit mij zwakke plek was.... grrrrr hoop echt dat ik voorlopig niet meer hoef! Heb trouwens wel elke keer met verdoving gedaan (geen foto's) aangezien ze zei dat dat mocht...... was dat bij jou niet WWJC? Ik had het niet overleefd zonder verdoving, ben veel te grote scheiterd daarin! Rach: vind die updates ook erg leuk en handig. Zal volgende keer ook wat opsturen. Is het misschien een idee om deze ergens ook op de april2009 site te plaatsen? Zo hoeven we er niet naar te zoeken? Weet niet of dat kan alleen. Of wellicht een link ernaar in jouw profiel?
WWJC & WannaB: geen pretje die tandartsen. heb zelfook slechte ervaringen: heb sinds mijn zwangerschap echt een ' maandabonnement' op de tandarts gehad... ben zeker 7 keer geweest, zelfs 1x voor eenwortelkanaal behandeling en verder voor vullingen die lekte etc etc. Telkens weer zulke kiespijn! Tandarts zei dat het zeker kwam door mijn zwangerschap, dat dit mij zwakke plek was.... grrrrr hoop echt dat ik voorlopig niet meer hoef! Heb trouwens wel elke keer met verdoving gedaan (geen foto's) aangezien ze zei dat dat mocht...... was dat bij jou niet WWJC? Ik had het niet overleefd zonder verdoving, ben veel te grote scheiterd daarin! Rach: vind die updates ook erg leuk en handig. Zal volgende keer ook wat opsturen. Is het misschien een idee om deze ergens ook op de april2009 site te plaatsen? Zo hoeven we er niet naar te zoeken? Weet niet of dat kan alleen. Of wellicht een link ernaar in jouw profiel?
Hi meiden, Ik heb het gelezen, maar ik weet niet alles meer haha... Klossen: Hebben we net gehaald, maar ik wil ze er nog niet onder, vind het zo hoog en ga toch in het ziekenhuis bevallen! Ook maar gelijk een po meegenomen, douche stoel en een of ander rugsteuntje voor in bed...we zien wel of ik het ga gebruiken haha! Die douchestoel in ieder geval wel...lekker zittend douche Schopjes....ik geniet er nog van, maar af en toe heb ik het idee dat hij door mijn zij naar buiten wil ofzo...dan duw ik hem maar een beetje terug. Gisteren duwde hij zo hard dat we ook echt zijn teentjes konden voelen, zo schattig! Nance: Succes vandaag! WWjc: Balen zo een tandartsavontuur, maar gelukkig heb je het doorstaan. Verder vandaag een ergf luie dag...het is toch vies weer, ga zo lekker op de bank liggen met een dekentje en een filmpie kijken, maar eerst een koppie soep eten
Loeka, degene die afgebroken was heb ik al 3x zenuwbehandeling gehad, en geen zenuw, dan ook geen pijn. (Alleen het stukje tand eruittrekken deed even zeer) En de ander was de vulling eruit dus hoefde ze niet zo ver te boren. Maar het was idd wel de reden dat ik zo trot op mezelf was, omdat ik dat zonder verdoving gedurft heb! En volgens mij kan verdoving geen kwaad tijdens zw na een bepaalde tijd, maar ik doe echt zo min mogelijk waarvan ook maar een kans is dat het de kleine kan schaden..... Maar normaal doe ik idd ook niets zonder verdoving.
zullen we handje schudden ik vond het ook superfijn om te weten, ik legde allemaal maaltijden in de vriezer voor die week, alles was schoon en helemaal klaar, maar vooral was het fijn dat ik bij kon slapen en energie kon sparen (heeeeeel belangrijk als je ME/CVS hebt dat stukje voorbereiding) Over klossen; ze staan hier nu 2 weken onder ofzo, het was effe wennen maar wel lekker, ik beval ook niet thuis en de vorige keer wist ik ook dat ik 3 dagen moest blijven maar moest alsnog anders kan de kraamhulp je weigeren te helpen op bed e.d. (niet dat dat in werkelijkheid dan vaak gebeurd maar toch als we elkaar zo een beetje kunnen helpen en het is voor mij makkelijker uit bed komen) Ons bed was trouwens al bijna 60 cm en is nu 75 cm... (geloof ik) @wwjc DE TANDARTS lees ik iets over brrrrrrr... ik bibber nog van mijn vorige keer, mijn VK heeft me ook afgeraden om op controle te gaan (ik moest eigenlijk afgelopen donderdag weer) ze vond de stress niet goed en trekken vond ze al helemaal niet verstandig ivm bloeden maar goed wat MOET dat MOET, verdoving was op zich niet erg.. @wannebmum; jemig wat een verhaal zeg van jouw tandarts wat een assssshoollleee.. mijn tandarts was dan wel een eikel maar wilde perse GEEN foto maken das dan wel weer goed, zelfs niet MET schort...
Wanna: tot wanneer zit je man ook alweer in het gips? Is erg lastig zeg, maar ja niets aan te doen. Hoop dat jullie kleintje lekker door is blijven groeien! Sniffy: ik word ook helemaal gek van dat vocht. Die kussentjes op mijn voeten heb ik ook. Pientje: ik geniet ook extra van de schopjes, ben me er steeds meer van bewust dat het echt nog maar even is dat we het voelen. Wel gek idee hoor dat het nu bijna zover is! Jessie, ook een stuitbaby. Hoop dat draaipoging gaat lukken. Eenwondertje: bedankt voor de site! Fijn dat alles bij controle goed was en 15 april waarschijnlijk inleiden, spannend! Jewel, waarschijnlijk ook een baby in stuit. Zou je nu eventueel weer voor een stuitbevalling gaan? Lieve maart-mama: bedankt voor het succes wensen. Hebben we vast wel nodig. Rach, of misschien zet je in je onderschrift op welke pagina de update staat. Blijkt een super-idee van je te zijn die update, als we jou toch niet hadden Loeka: wat vervelend om steeds naar de tandarts te moeten en dan steeds behandeling. Bah, hoop dat het nu voorbij is voor je. Brenda: heerlijk een luie dag! Elke week (op vrijdag) plaats Rach een update hoe het met ons gaat. Als je update van jezelf wilt geven, moet je door de weeks in 1 of 2 regels even naar Rach pb-en hoe het gaat. Zij neemt die regels dan over in de update. Heel handig en overzichtelijk!
je kan die update ook op de april mama site zetten? vind het zo'n apart idee dat iemand bezig is met bevallen hopen dat alles voorspoedig gaat met nance!
Hoi dames! Nou, ben weer lekker thuis hoor! Lig hier als een prinses in bed met de laptop van mijn lieve zus! Heerlijk! Het afgelopen weekend heeft me wel goed gedaan, ben vreselijk verwend, en vond het eigenlijk best prettig zo in het ziekenhuis. De medicijnen doen hun werk goe, en ik hou deze dosering nu ook. Moet nu woensdag weer terug voor de controle en CTG. Verder vannacht in het ziekenhuis flinke oefenweeen gehad. Dacht op een gegeven moment zelfs dat het begonnen was! Maar vanmorgen was alles weer rustig. Hoe is het hier? Wie is er bevallen?
Danielle ow wat fijn dat je weer thuis bent! Wel spannend weer de volgende controle. Ow tis hier echt vies weer, regent en de afgelopen dagen was het juist zo lekker...
Oh mupkuh; zag net de foto van jullie mooie dochter! Ben jaloers! Geniet van haar! Kan nog steeds niet geloven dat ik ook zo'n mooi wondertje in mijn buik mag dragen....
Danielle, wat fijn dat je weer lekker thuis bent. Hopen dat de laatste weekjes goed blijven gaan. Ja idd, hoe zou het met Nance zijn, misschien is ze nog bezig of heeft ze dat kleine hummeltja al in haar armen. Blijf het ook een raar idee vinden dat ik moet gaan bevallen. Soms als ik er 's nachts aandenk vind ik het wel eng. Overdag gaat het beter. Heerlijk dagje op de bank met een goed boek en net uitgebreid geluierd in bad. Het is er echt weer voor!
Danielle, wat fijn dat je weer lekker thuis bent. Hopen dat de laatste weekjes goed blijven gaan. Ja idd, hoe zou het met Nance zijn, misschien is ze nog bezig of heeft ze dat kleine hummeltje al in haar armen. Blijf het ook een raar idee vinden dat ik moet gaan bevallen. Soms als ik er 's nachts aandenk vind ik het wel eng. Overdag gaat het beter. Heerlijk dagje op de bank met een goed boek en net uitgebreid geluierd in bad. Het is er echt weer voor!
Ik heb het gezien de updates... Ik heb nu al ongeveer een uur om 10 a 15 min pijnlijke krampen eerst in me rug en dan in me buik...ik kijk het maar even aan, zal wel nuet doorzetten...