Diie pijn in me rug voelt aan als soort spierpijn...moeilijk om het echt ene naam te geven...het is nu een constante pijn...maar durf er eigenlijk de VK nog niet voor te bellen..als ik het vanavopnd nog steeds heb dan bel ik denk ik wel even
spannend.... het is wat het met al die onzekere pijnen e.d. het houd je wel bezig.. (hier in elk geval wel) net niet erg genoeg om te bellen maar wel zeer irritant!
Hoi allemaal, Vergeleken het weekend weer veel gekletst. Het weer is ook shit dus dat scheelt ook. Nancy: dit zal je zeker niet meer lezen maar wilde je toch ook even succes wensen. Hopelijk duurt het allemaal niet zo lang voor je. Me2: lekker jou 1ste verlofweek is begonnen. Jammer van het weer maar ja wordt vast ook wel weer beter volgende week. Sushi: snap dat het toch teleurstelling is dat je anders al overmorgen mama zou zijn geworden. Hopelijk duurt het even goed niet zo lang eer je gaat bevallen. wwjc & leonie: Hier ook ziekenhuisbevalling 48 uur en moet ook klossen onder ons bed. Maar laatst dus gedaan en het stond zo gammel en vond het echt niets dus hebben we ze weggehaald. Tegen die tijd heeft mijn man ze er met 5 minuten ondergezet. En ben dan alweer 2 dagen verder dus gaan dan ook eerst kijken of het nog wel nodig is in overleg met kraamhulp natuurlijk. WannaBmum: succes bij de gyn morgen Pientje: herkenbaar ik geniet ook nu nog heel veel van schopjes en het zwanger zijn in het algemeen. Denk namelijk dat ik het wel ga missen ook hoor. Maar ja kleintje is nog miljoen keer leuker natuurlijk. Jessie: ook al in een stuitligging, balen hoor! Ga duimen dat ze het goed kunnen draaien volgende week. Danielle: super dat je weer lekker thuis bent. Laat je inderdaad maar lekker verwennen als een prinses nu kan het nog Brenda: bij twijfel gewoon bellen hoor. Liever een keer teveel dat maakt hun niet uit. all: vandaag bij gyn geweest. Bloeddruk was goed 110/60, weer hartje gehoord en beebje was ook ingedaald, ligt nog niet met hoofd vast in bekken maar gyn zij dat dat pas gebeurd als je ween krijgt. Heb ik niet zoveel verstand van haha. Verder lekker met mijn moeder de keuken schoongemaakt en niets overgeslagen. We zijn dan ook bijna 3,5 uur bezig geweest. Nu lig ik lekker op de bank met laptop en ga niets meer doen. Ben zelfs zo moe dat ik wel kan slapen voor mijn gevoel.
Imd: wel fijn dat je kan inschatten dat het nog niet erg genoeg is om te bellen, maar misschien scheelt het dat het niet je 1ste is. Of zeg je dat je echt wel aanvoelt wanneer je moet bellen?
JA als ik twijfel bel ik ook...ben nu ook misselijk van de pijn... Ik heb echt dat gevoel in me rug net als dat je ongesteld moet worden...vreselijk..mss zo maar ff de douche in ofzo
Hallo, Hier ook nog alles in tact .Hoewel dacht vanmorgen wel even dat er wat ging gebeuren. Ik stapte uit de auto en werd een beetje eng, misselijk, bibberig en harde buik bovenin moest ik nog de AH in! Maar goed, beetje haast gemaakt en daarna naar huis. Wel lekker aardbeien op wit brood gegeten met veel suiker! Daarna was het bibberige er wel weer vanaf, dus waarschijnlijk beetje suiker tekort .wel een half uur geslapen daarna en nu ook weer harde buiken en ik voel dat mijn kleine meid er ook last van heeft, ze zit te porren! Maar goed we wachten af! Morgen weer naar VK @Nance : Ik ga de blz lezen, maar in ieder geval sterkte vandaag! @Leonie&Imd : Mooie buiken ! Ik heb er ook weer 1 geplaatst maar hij verandert niet echt veel meer @Jodie : Tjaa die nieuwsgierige mensen irritant he? @mamafiona : Fijn dat het weer iets beter gaat met je zoontje! @wwjc : Zo stoer zeg, zonder verdoving bij de tandarts! @Me2: 275 geboortekaartjes? Waaahhh dat is echt veel! Hopelijk komen ze niet allemaal langs?!? @WannaBmum : Ook een gedoe met je man he? Heb jij ook dat je je dan minder zwanger voelt? Ik had dat wel .Komt nu wel in alle hevigheid terug! @Danielle : Lekker weer thuis! Wel fijn dat de medicijnen aanslaan! @BrendaGill : Het lijkt wel te beginnen bij jou? Sterkte ermee hoor!
Toch maar even de verloskundige gebeld. Zij zegt dat ik 2 paracetamol in moet nemen en even een douche moet nemen en dan lekker liggen. Ze denkt dat het gewoon voorweeën zijn. Mocht ik bloedverlies krijgen de krampen worden frequenter dan moet ik bellen! Dus meiden ben in de douche X
@Brenda, dan lekekr een douche nemen. Als het voorweeen zijn moet de pijn afnemen namelijk. Dames, ik denk dat mijn bekken nu ook pijn doen in mijn onderrug. Ik had natuurlijk vrijdag na het doucheincident al wat last maar daarna was de pijn weg. Vanmiddag de was gedaan en ik bracht het naar boven. Gelukkig kon ik me net vasthouden aan de leuning want ik zakte opeens door mijn linkerbeen heen. Had opeens pijn links onder mijn rug/bil zeg maar. Auch. Ik heb de was opgehangen en daarna maar niks meer getild.
Mimi: jeetje voorzichtig doen hoor meid! Wat ontzettend vervelend allemaal. Heb je eigenlijk bekkenfysiotherapie of gehad? Ik heb dat namelijk gehad vanaf week 27. Nu sinds 2 weken hoef ik niet meer, mits ik weer last ga krijgen. Maar ik had het ook meer van onderrug. Brenda: goed dat je even gebeld hebt. Geniet van je douche en hopelijk nemen de voorween af. Of misschien heb je wel liever dat het juist gaat doorzetten gr vruchtje
ja kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk ik zou niet snel bellen naar een VK (wat misschien dan niet slim is) ik had blijkbaar al weeen toen ik met de eerste voor een inleiding kwam (volgens het personeel in elk geval) maar dacht gewoon rugpijn te hebben, dus ben wat pijn wel een taaie en zal niet snel aan de bel trekken, vaak moet ik een gevoel hebben of mijn man, moeder, familie moet zeuren dat ze het niet normaal vinden en bel ik om hun gerust te stellen.. ik onderschat meestal wel dat soort dingen.. @Brenda ja lekker douche pakken en PCM's en mocht dat niet helpen weet je meestal genoeg.... dat werkt namelijk meestal wel ...
Hier valt elke keer internet weg. BrendaGill, ben benieuwd of het door gaat zetten of niet. Mimi, dat is wel vervelend en gevaarlijk zo door je been zakken! Beter maar even niets doen dan. Hier ook meer last van mijn onderrug bij die bekkenpijn. (Vooral gister ook) Maar begin het nu ook vaker bij de schaamstreek te voelen. Heb ook 2 pcm op, maar dat is voor de hoofdpijn. Die is nog steeds niet weg, maar denk dat het komt van gister teveel doen, vandaag de spanning en het vullen bij de tandarts. Hopelijk morgen gewoon weer over. Morgen naar nieuwe gyn en dan ga ik eens vragen of hij kan zien hoe groot kleine wordt. En of ie eindelijk al ingedaald is enzo.
nou, hier net terug van een middagje ziekenhuis: mijn bloeddruk was behoorlijk hoog (130/96) bij de vk, dus ze stuurde me gelijk door. bloed en urine zijn OK, bloeddruk wel te hoog. moet nu twee dagen absolute rust houden (bleeeegh!) en dan woensdagmiddag weer terug. als het dan nog zo is, dan krijg ik medicijnen (williknie!) of word ik misschien zelfs opgenomen (willikhelemaalnie!). en ik voelde me juist zo goed.... bahbah. met onze kleine boef was alles gelukkig prima! zit nu helemáál te hopen dat die kleine vannacht komt. mijn darmen zijn wel compleet van slag (vies verhaal, maar loop helemaal leeg). wie weet zegt dat wat? keep you all posted! en dan ga ik nu maar verder met niks-doen. jakkie, ben ik slecht in, maar nu moet ik wel. alles voor het goede doel!
jakkiebah Lien, succes met nietsdoen is idd niets aan! maar het is voor een goed doel en het KAN nu nog....
Meiden de douche heeft geholpen en de paracetamols slaan ook al een beetje aan...zullen idd voorweeen geweest zijn Mimi vervelend dat door je been zakken, pas goed op jezelf. Verder wil ik iedereen een fijne avond wensen...ik ga lekker liggen op de bank!
Heb al vaker gehoord dat je kindje dan niet lang op zich laat wachten hoor. Je lichaam maakt zich vaak op voorhand schoon. Ik kan al een week niet goed naar de wc en dat was bij mij al die maanden prima in orde. Maar vandaag ben ik ook al een paar keer geweest. Ben dus net zo nieuwsgierig als jij
danielle, fijn dat je weer thuis bent! Brenda, oefenweeen is echt voorwerk dus wie weet duurt het niet zo lang meer. Lien, fijn dat uiteindelijk het toch goed was. Doe maar heel rustig aan. Wil je nog dvd'tje lenen? Heb er nog genoeg over. Ik, net gegeten en dat was me toch vies!In mijn hoofd zou het heel lekker gaan smaken. (aardappelpuree uit oven, hambugers met champignonnetjes en sla met komkommer en tomaatjes etc.) Maar het was smakeloos, vies en niet lekker bij elkaar. Gelukkig was het toetje wel lekker!
Vanmiddag flink oefen weeen gehad en harde buiken..Het was even heel spannend en we dachten dat het begon..Helaas...het is afgezakt..Na een douche was het weer rustig.. WWJC : Flink hoor, dat je dat 'even' gedaan hebt bij de tandarts..Gelukkig is het achter de rug.. Enne..doe nu maar rustig aan met je schoonmaak drive..Schoon is schoon hoor! Me2 275 geboortekaartjes allemensen wat een hoop..Wij zitten na wat schrappen net tegen de 50..Haha..Wat zullen jullie een tijd lang visite krijgen..en een hoop cadeaus.. Spannend een draaipoging..Als je het niet trekt gewoon zeggen..Dan heb je het iig geprobeerd.. Pientje Ik genoot vandaag ook twee keer van de hik..Precies mijn gedachte dat het wel eens een van de laatste keren kon zijn..Alhoewel hij nu welkom is zal ik het ook gaan missen ..helemaal omdat dit (zeeer waarschijnlijk) ook de laatste zwangerschap zal zijn.. Amanda23**Snik** Wordt er bijna emo van...T komt ook zo dichtbij nu...Lief van je...Gefeliciteerd nog met je beeb!! danielle Mooi dat je weer thuis bent ...Gelukkig viel het mee in het ziekenhuis..Laat je maar heerlijk verwennen.. Vruchtje lekker zeg de boel schoon..Hubbie was hier vanmiddag druk bezig..Haha die dacht ook dat ik was begonnen en nam de nesteldrang even over..Fijn dat de controle weer goed was..Lekker chillen nu.. brendagill spannend hoor..Douchen is heerlijk...Vanmiddag ook gedaan , maar toen was het prompt over.. ben benieuwd of het aanhoud bij je..Rustig aan.. mimidoe je voorzichtig Lazer nu niet van de trap oid..Laat desnoods de boel de boel. Ook jij rustig aan! lien he wat vervelend...hoop voor je dat het wat afzakt..Vlak voor de bevalling heb ik mezelf (grof gezegd ) ook leeggescheten..Dus wie weet.. Take care!! sophia ook lekker aan de kak.. Nou wie weet wel 2 beebs erbij dadelijk..Hoe voel je je verder sophia??
Ook hier regelmatig harde buiken, en een zeurderige pijn onderin de buik. Grappig dat iedereen een beetje aan het rommelen is! Zullen het dan allemaal Maart-Beebjes gaan worden?