April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb er 1 gekregen en die past wel. ikw as eigenlijk pas van te plan te kopen als het ook daadwerkelijk lukt. Bij mijn dochter heb ik het 1 dag gedaan en toen had ik zoveel kleoven dat ik gestopt ben. Ik vind het zonde een bh te kopen als ik zometeen het niet lukt ofzo dus dan maar later

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Die heeft ze vast niet de hele dag aanstaan. Hier helaas wel. En zo hard dat ik als ik zelf muziek aanzet die andere erbovenuit hoor! (En als er iets is waar ik helemaal niet tegen kan is het wel 2 soorten muziek door elkaar. :) )

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat heb ik dus ook, maar ik heb 85H en heeft helaas niet zomaar iemand liggen. En die bh's kosten 55 euro per stuk ofzo... Ben ook bang dat als het niet lukt ik met zo'n dure bh blijf zitten....(Ik weet dat ik er eigenlijk niet vanuit moet gaan, maar toch...)

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat is ook wel zo. Ik heb alleen nu dat mijn boobs weer wat groeien en deze bh begint ook rot te zitten. Ach ik wacht tot de kleine er is en dan kijk ik verder met bh's. Moet je net zien zover ik weet kunnen ze na de bevalling nog groter zijn door de borstvoeding. Zit ik nog met een bh die niet past

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Nog groter... :confused:
    Zouden ze bh's hebben in maat 85-90i? :(
    In voedingsbh's zitten nooit beugels in denk ik hè? Anders zou ik een leuke kunnen kopen die ik zonder bv ook aan zou kunnen.

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als het goed is hebben ze geen beugels erin nee. Word ook afegraden vanwege knellen he.

Ik hads ooit een bh met beuegel waarvan er 1 verloren was in de wasmachine (sindsdien in waszak gewassen) heb de beugel in de andere kant weggehaald en toen zat die bh ook.

7. ja afgelopen zaterdag bij de wibra eentje voor 4 euro!

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik ben opeens kotsmisselijk :confused: .
    Ga maar even theee proberen. Er kwam net wat zuur naar boven. Bah dat brand echt heel erg. Meestal blijft het tot ver achter in mijn keel. Jakkes nu zat het in mijn mond :confused: :cry: . Sorrie voor het vieze praatje

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goedemorgen allemaal,

Even bijgelezen maar de helft alweer bijna vergeten (sorry zwangerschapsdementie)

amom: kan me goed voor stellen dat je chagrijnig wordt van dat gerommel en het maar niet wilt doorzetten grrr. Hoop dat het niet lang meer duurt.

mamafiona: leuk/lief dat ze zo een avondje voor je hebben geregeld.

Wat betreft FV in huis halen zou ik toch maar dan want je weet het nooit. Straks heb je het toevallig nodig en is het Pasen heb je mooi niets in huis. En als je graag BV wilt geven ga je het vast niet heel snel opgeven als het even tegenzit.

mimi: inderdaad dan maar oefeningen blijven doen en rustig aan. Ook na de bevalling echt rustig aan doen hoor het heel belangrijk zij ze.

Rach: ja hier ook zeker behoefte om nog even lekker met manlief ergens wat te gaan drinken of uiteten te gaan. Gewoon even iets samen doen. Want af en toe gaat het wel eens door mijn hoofd dat je nooit meer met zijn tweeën zult zijn. Natuurlijk kun je wel oppas regelen maar toch.

Leonie: succes bij de gyn. Hoop dat alles goed is.

all: vanmiddag gezellig lunchen met een vriendin :). Het is hier echt raar weer trouwens net regen en hagelbuien en veel wind en nu schijnt de zon weer. Hopelijk wordt het weer snel zo mooi als vorige week.

gr vruchtje

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    even updated van mij :)

ben nog steeds thuis, wel hele nacht bijna wakker gelegen van de weeen, ze doen echt wel fel pijn nu maar wacht nog wat af tot er meer regelmaat inzit. schommelt nu nog wat tss de 5-8 minuten.
    zag dat er enkele zich afvroegen waarom mijn gyn me al gestript heeft. dit omdat ik al van 34 weken rondloop met opening en weeen. mijn zoontje is gekomen met een spoedks en omdat het voor mijn lichaam gewoon beter is dat ons meisje zo snel mogelijk komt (ook voor de druk op het litteken) want hoe zwaarder ze word hoe minder kans ik heb om natuurlijk te bevallen. zo ik ga even onder de douche...

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    flesvoeding in huis halen is wel handig, je pakt gewoon 2 van die kant en klare pakjes (kost 2 euro ofzo) en dat is dan voor minimaal 5 voedingen.. kost geen drol, je hoeft je man weer niet op pad te sturen, die wil namelijk ook gewoon genieten ipv steeds boodschapjes hoeven halen, een slimme meid is voorbereid zeg ik dan.

Voedingsbeha is handiger om daarna een goede te halen, ten eerste wie zegt dat BV lukt (okay misschien negatieve instelling maar 90 euro voor een BH is WEL een hoop geld) en daarnaast weet je heel je maat nog niet, kan je beter zorgen voor een combi van voedings/meegroeibeha voor de eerste 2 weken..

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Silvie: spannend meid het is dus wel aan het beginnen nu. Als je al vanaf week 34 met opening en weeen loopt snap ik wel dat ze je een handje gaan helpen. En een natuurlijke bevalling is natuurlijk ook wel bijzonderder dan een KS.

Heel veel succes.

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Kant en klare zakjes van voeding. Kan je dat alleen halen bij de etos of kruitvat of ook de supermarkt?

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nance ow wat een teleurstelling zeg! Echt een domper, ook al weet je de kans bestaat...hopelijk brengt het veteren iets teweeg en gaat het alsnog snel.

Sylvie ooooow spannend, zal jij wel de volgende zijn, succes!

Me2 snap je teleurstelling, dat zou ik ook hebben, KS lijkt me vreselijk! Ik zou zelfs al zwaar teleurgesteld zijn als het een ziekenhuisbevalling wordt ipv thuis.
    Hopelijk draait je meisje vanzelf!

Amom ow zwaar vermoeiend die oefenweeën, wanneer zet het nou door?

Leonie
    succes bij de controle.

Fv, nee dat heb ik niet in huis, mocht het echt nodig zijn, dan haalt manlief het wel, ff naar de winkel, zoveel verloren tijd van genieten is dat niet :p hij zal sowieso de deur uit moeten om beeb aan te geven en dochter naar school te brengen, geboortekaartjes te posten en boodschappen te doen, want ik wil natuurlijk wel een broodje filet op mijn kraambed :)

Voedingsbh, wat een rotdingen zijn dat! Ik draag topjes van de zeeman voor een paar euro, vind ze ideaal met voeden, die schuif je zo opzij.

Zo ga weer wat doen... :p

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja ik wil ook Filet maar dan met uitjes en een beetje peper. zal wel rustig doen anders heeft meisje gelijk krampjes na het eten. Het liefst op een zacht wit bolletje :)

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Voedings BH: Heb ik niet..Nooit gehad ook..Draag net als Pientje lekker zittende tops..en een gewone bh..Ik krijg toch niet groter dan een C cup..
    Anders is het wel handig denk ik..

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Voor mij zonder uitjes op een pistoletje...mmmm en een pistoletje met gerookte zalm...ow kwijl kwijl...baby kom maar :)

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Even ego:

Morgen 8uur moet ik me melden op de verloskamers. Daar worden mijn vliezen gebroken, CTG en infuus aangesloten....Kortom ik wordt morgen ingeleid!
    Nog steeds 1cm ontsluiting, de boel is wel goed aan het verweken, dus geen gel en andere toestanden. Ze kunnen bij de vliezen...
    Voel me nu heel euhmmmm....vreemd hahaha!

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Jodie spannendddd zeg :D ! Jeetje

Ik gaat naar de verloskundige nog een fijne middag dames!

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Jodie, wat spannend zeg. Morgen word je mama.

@Pricilla, succes bij de vk

Deel Deze Pagina