April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    oehhh jodie: spannend! succes gewenst vast. :) gaaf hoor, jij hebt dus snel je kindje in je armen. wow!

@rest: heb wel bijgelezen, maar ben zo wazig in mijn hoofd, dat ik het meeste alweer kwijt ben, sorry. :oops:

nance: balen dat het nu nog niet gelukt is, en heel veel succes gewenst voor morgen dan! ik duim mee voor je.

over hier: nog steeds zwanger, en alles is rustig. :( breng vandaag op de bank door, zoals ik de gyn braaf beloofd had. blugh, niks aan, maarja: het moet. morgenmiddag weer terug naar gyn, en dan maar hopen dat alles OK is. darmen zijn geloof ik weer rustig, en behalve rugpijn/kramp is er niks bijzonders te melden hier.

jullie allemaal een fijne dag gewenst, dank voor jullie lieve woorden, en degenen die naar de VK/gyn moeten: succes! en succes met alle rommelende buikies. ;)

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Jodie spannend zeg! Succes morgen :D

Filet: Daar heb ik al mijn hele zwangerschap zo een trek in en dan op een wit pistoletje met ei en ui....mmmmmm neemt vriendlief van de week een broodje en ik had ook trek...neemt hij filet! Echt zo gemeen :( Dat is ook echt het eerste wat ik ga eten en ga er ook heeeel erg van genieten :D

VoedingsBh: moet ik ook nog kopen, maar ik vind het helemaal niks...

3. elise love

19 mei 2008
    92
    0
    6
    gehandicaptenzorg(ass. begeleidster)
    zwijndrecht
    hoi hoi

ik wil iedereen bedanken voor jullie felicitaties :)
    alles gaat hier zijn gangetje wel erg wennen maar het is echt geweldig zo'n mannetje om je heen.
    we genieten volop

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Jodie spannend!
    Ik hou mn telefoon bij me..Jeej gek idee zeker...Laatste dag thuis vandaag zonder beeb!
    Laat maar lekker op je inwerken..

Hmm pistoletje Filet met prei peper en zout..
    Of rosbief met en beetje cayennepeper..hmmm
    O ja Pientje Gerookte zalm YUM!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Elise, wat fijn dat alles goed met je gaat. In het begin is het altijd wennen. Raar dat het snel went he.

Geniet er maar lekker van

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamafiona: wat super lief van je vriendinnen ! Leuke verrassing !
    Jodie: Spannend ! Heel veel succes morgen !

Voedingsbh: Heb ik wel, bij de Hema hadden ze laatst hele mooie. Ik draag ze nu al omdat ik mijn andere bh's echt niet meer pas... Mochten ze nog verder groeien halen we wel weer een nieuwe.
    Filet: Daar heb ik ook zo'n zin in ! En in een verse witte boterham met een lekkere medium gebakken biefstuk en kruidenboter.... jammie !

Net onze nieuwe digitale camera binnen gekregen ! Mooi op tijd dus, meteen opladen en klaar leggen !

Verder doe ik ook niets vandaag, gisteren nog de ramen gelapt en de beneden boel weer schoongemaakt. Ga vandaag lekker voor de tv hangen denk ik....

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo, even 3 mensen achter elkaar aan de deur. De loodgieters. (Joepie, als die klaar zijn is alles in huis klaar!) Toen kwamen ze de camera brengen. (Nieuwe digitale) En daarna de enveloppen voor de geboortekaartjes. Heb ik weer wat te doen. ;)

Jodie, wat fijn... succes morgen! Spannend!

Vruchtje, hier ook al zo'n wisselvallig weer.

Hihi Sushi, ik dacht al dat ik gek werd. Ik heb dus ook net nieuwe camera binnen, maar had berichtje nog niet geplaatst en las ik de jouwe... Dacht al dat ik per abuis toch de mijne had geplaatst. Welke hebben jullie nu? Wij de Nikon P60.

8. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16

Ik vind het een heel gek idee hihihi. Voel me een beetje apart nu haha...
    Maar ben erg blij en kijk uit naar de tijd die komen gaat en naar het feit dat ik een hele periode achter me kan laten.

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hier weer terug van de vk alles was nog steeds goed met de kleine meid en met mij ook. Wel 2 kilo erbij haha. De krampen die ik heb gehad de afgelopen weken waren inderdaad van het indalen want ze ligt er al helemaal goed voor :D! Het is een kleine baby niet zo gek ben zelf ook maar 1.55 een grote baby zou er niet inpassen ;). Nu maar afwachten wanneer ze het tijd vind om te komen he .

Elise: Heerlijk hoor dat jullie er zo van genieten lijkt me geweldig kan gewoon niet wachten als ik die verhalen hoor.

Krijg lekkere trek zeg van al die heerlijke broodjes en dingen mmmm

10. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ik dacht ik kom wat vroeger kijken, toch al weer 5 blz geschreven :) !
    Ik dacht vannacht dat het echt ging gebeuren! Ik lag net in bed en werd ineens misselijk! Na een half uurtje kon ik echt niet blijven liggen….Ik heb echt overgegeven en ook nog een grote boodschap gedaan..en daarna weer wat overgegeven… :oops: .(sorry voor de details)…Toch maar weer terug naar bed. Wordt die kleine heel druk, naar onder toe zeg maar, dus steken in mijn “uitgang”….Maar verder geen krampen of weeën ofzo? Verder niks! Wel een onrustige nacht verder…Vanmorgen gedouched en voorzichtig wat gegeten. De kleine is ook nog heel druk in mijn buik…Raar hoor! Kan je van indalen ook misselijk worden? Straks om 2 uur naar verloskundige dus kan ik het mooi vragen!
    @FV : Tijdens de BV les werd dit ook afgeraden….Het is ook zo gehaald hoor! Zelfs ’s nachts bij een apotheek!
    @Amom : We dachten even dat je bezig was! Wel lastig zo lang wel weeën maar verder niks!
    @Een wondertje : Tjaa jij mag het zeggen hihi. Ik ga het vanmiddag met VK overleggen…Maar omdat het vannacht ook al raak was, denk ik dat dit bij het “rommelen” hoort? O en hier ook geen nesteldrang hoor! Wacht gewoon op de schoonmaakster morgen hihi.
    @Mamfiona : Wat leuk voor je! Een babyshower! En dan nog als verassing!
    @Sylvie : Sterkte vandaag, ik hoop voor je dat het doorzet!
    @VoedingsBH : Ik draag al de hele zwangerschap voeding/zwangerschaps BH. Ik heb er 3…Heb dan nu ook cup 75 E/F dus moet wel goede ondersteuning nodig. Die BH op de buikfoto’s is er 1 van Marlies Dekkers (kadootje van man toendertijd)
    @Jodie : Spannend! Succes morgen!

Het geboortekaartje is geleverd! Ik had alleen een beetje grote maat gemaakt hihi….Hij is wel gaaf! Maar nee ik laat hem nog niet zien! OK ik zal de basis in mijn album zetten….Maar dan wordtie met een mooi kader eromheen en aan de binnenkant tekst en een foto van die kleine…

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Grappig kaartje Coto! :)

Ik ga eens even wat doen...Zonnetje schijnt nu ff. Mooie tijd om wat boodschappen te doen. ;)

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha dat is ook toevallig. Wij hebben de Samsung L100. Was een actie van de Telegraaf kon je met punten deze met korting bestellen. En wij hadden er nog geen een dus het werd wel tijd zeg maar ;)

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Ja, zijn echt superhandig. We hadden er al 1, maar die accu duurde ruim 8 uur om op te laden. En ook al hadden we er 2, was toch niet superhandig. Nu toch maar op batterijen, die zijn in 2,5u in de snellader opgeladen.

Haha, maar we hebben er dus nog 1 te koop als iemand wil.... ;) Een hp nog wattus... ;)

En nu ga ik echt.

14. Pientje, wat voor een topje draag je dan? heb je er een plaatje van? een topje lijkt me ook fijner zitten dan zo'n bh.

15. JODIE SUCCES MORGEN!

ALL!!!! Wie van jullie heeft al een seen bellymask gemaakt??? Hoe doe je dat????

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bedoel je insuline? Ik doe dat 4x per dag al sinds week 28 en ben als te dood voor naalden...het valt, kan ik je zeggen, gelukkig alles mee! en het is idd voor een goed doel! Maar hopelijk ben ik er meteen na de bevalling van af!

Sylvia: spannend hoor!

Nance: wat balen, maar hopelijk doet de natuur het nu ze;f...inleiden is een stuk pittiger dan een gewone bevalling over het algemeen.

Mamafiona: wat gewelidg zeg die babyshower! Wat heb je gekregen?

FV: hier niet in huis. Ik beval in ziekenhuis en blijf daar 4 dagen (net asl vorige keer). Mocht het dus nodig zijn dan hebben ze het daar maar ga er niet vanuit. Vorige keer ook super begeleid bij de bv in het ziekenhuis dus zal wel goed komen hoop ik!

Jodie: apnnend hoor! Succes morgen!

Rach: ja wij doen nu nog heel veel dingen waarvan we weten dat ze straks weer een tijdje niet kunnen met de baby. Wij namen onze zoon welliswaar overal mee naar toe, maar echt avondjes uit eten ed is toch een beetje lastig met voedingen ed. Dat doen we nu dus nog lekker! We genieten nog volop!

17. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Oh Jodie: heel veel succes morgen! Hou je taai meid. We duimen allemaal voor je.

18. elise love

19 mei 2008
    92
    0
    6
    gehandicaptenzorg(ass. begeleidster)
    zwijndrecht
    ik heb een foto van ons mannetje in mijn album gezet

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ach gossie, wat een kop met haren heeft hij al zeg.

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Elise wat een knapperd :D

Deel Deze Pagina