@Danielle: gefeliciteerd! @Mirjanne: Kind Ligt Stevig (in het bekken)? @All: baby is schandalig actief sinds vanmiddag. Zal wel eerst energie hebben opgeladen vanochtend 8) .
Sniffy: wat vervelend dat draaipoging niet is gelukt. Deed het pijn of viel dat mee? Weet je nu al of je voor stuitbevalling of ks wil gaan? Knuffel! Eenwondertje: zeker weten beter een keer te veel bellen als te weinig. Je zult je idd wel even lullig voelen maar zekerheid voor alles. Amom, hoop stiekem nog steeds op april maar volgende week woensdag is het al april dus wie weet. Maar van steeds zo'n hoge bloeddruk wordt ik ook gek, dus een maartkindje is ook hartstikke welkom. Wanna: wat balen dat het nu zo moet. Maar denk maar zo, je hebt je kleine bijna in je armen. Dat is wel een hele leuke, speciale beloning. Knuffel! Mimi: bloeddruk is, volgens mij, echt super bij je. Niet stijgend of zo. Ben wel beetje jaloers Mirjanne: kan het op deze pagina ook niet vinden waar kls voor staat. Volgende keer even navragen? Lynn, het blijft een scheetje! Eenwondertje: super dat je man 2e examen ook heeft gehaald, gefeliciteerd! erg fijn! Zeppie: dat is schrikken zeg! Voel je de kleine nog wel veel bewegen? Danielle: gefeliciteerd! Rach: Ja, moet medicijnen gewoon blijven nemen anders verwacht gyn dat bloeddruk nog hoger zal zijn. En dat is helemaal niet goed! Me2, succes morgen! ik, nou ga filmpje kijken met mannetje. Tot morgen!
wannabemum: wat een vervelend nieuws zeg. Sterkte en natuurlijk had je anders gehoopt. sniffy: jammer dat de draaipoging niet is gelukt. Nu maar goed nadenken wat je wilt. Neem aan dat je dat zelf mag kiezen of niet? eenwondertje: goed dat je toch hebt gebeld hoor en daar hebben ze in het ziekenhuis ook echt wel begrip voor. Zij hebben ook liever dat je 1 keer teveel belt dan te weinig. Jodie: super veel succes/sterkte morgen Elise Love: wat een schatje...........smelt smelt Me2: nogmaals succes morgen Danielle: gefeliciteerd die heb je toch mooi in je pocket Lynn: leuk weer die foto's van Julian blijft bijzonder hoor zo een beebje Leonie: veel plezier. Hoop dat het leuke/goede film is. Ik heb nooit geduld helaas om film te kijken Zeppie: dat is even schrikken. Hopelijk is alles verder goed met de kleine. Mijn collega heeft dat ook gehad en baby is uit eindelijk eerder gehaald geloof met week 36 omdat het buiten de baarmoeder beter zou groeien dan erin. Zij had ook bijna geen vruchtwater meer, dus misschien ander verhaal hoor. all: net terug van zwangerschapszwemmen en wordt daar altijd zo rozig van. Hoop dan ook lekker te slapen vannacht.
Heb het bij Pipoos gehaald, kan ook bij apotheek maar hier moest ik ze per 12 afnemen en ze hadden het niet op voorraad!
Ow Jodie wat spannend zeg! Ben benieuwd of je deze nacht kan slapen heel veel succes morgen! Elise ach wat skeetig zeg! idd een flinke haardos, leuk joh! Ehm, kan natuurlijk geen plaatje vinden, zal er een foto van maken als ik eraan denk, moet ook nog steeds pb'tje beantwoorden, maar zo druk met de box verven enzo en het zal waarschijnlijk een lang verhaal worden, maar komt eraan Sophia succes met je buik gipsen, moet er zelf niet aan denken Sniffy jammer dat de draaipoging niet is gelukt, deed het erg veel pijn? Weet je al wat je wilt? WannaBmum jij ook veel succes morgen, hoop dat het voorspoedig verloopt. Geniet ervan! Kipkip ow grappig, laat mijn man ook eens proberen het hartje te luisteren dan. Lynn superlieve foto's zeg! Danielle gefeliciteerd! De rest weet ik niet meer, te moe, ga slapen, weltrusten en tot morgen
@Een wondertje : SORRY! Maar gelukkig kan ik de zwangerschap inderdaad nog de schuld geven? Wel fijn dat je kleine nu zo beweegt! @WannaBmum : Jee, wat naar! Sterkte morgen, ik hoop dat alles voorspoedig gaat! @Lynn : Mooi mannetje hoor! Ik vind zwart-wit fotos van babys altijd zo mooi! @Sophia : Ben benieuwd naar de gipsafdruk! @Zeppie : Wat raar joh! Niet meer gegroeid? Ik hoop voor je dat het meevalt! @Danielle : Gefeliciteerd met het slagen! Echt goed hoor! Ik ga nu ook hopelijk rustig slapen!
Goedemorgen! Jodie & WannaBmum Heel veel succes vandaag!! Hopelijk houden jullie vandaag allebei jullie kindje vast! En Jodie:Ik hou mn telefoon de hele dag bij me.. Ik moet vanmorgen op controle..10:10
Ik ben zo jankerig als wat. Net nog even naar het ziekenhuis gebeld en het was wel erg druk (haat nu even de bevallende vrouwen in deze omgeving) Op de vraag of ik wel gewoon kon komen zei ze: Ja, misschien zijn er dan een paar bevallen of moet je een paar uur wachten. Ik ben nu natuurlijk doodsbang dat het alsnog verzet wordt....ik zie spoken heel veel spoken en maak mezelf helemaal dol....waarschijnlijk om niks. Ook al moet ik tot 12 uur wachten dat maakt me niks uit.... Nou ja ik ga me aankleden en half8 gaan we weg. Hoe langer ik hier wegblijf hoe beter, dat betekend dat het doorgaat. Dus hoop jullie vandaag niet meer te spreken
goedemorgen Danielle GEFELICITEERD Elise wat een mooie kindje en idd al een mooi koppie met haar Sniffy wat balen dat de draaipoging niet is gelukt Een wondertje ik zou ook gebeld hebben hoor als ik het zo n poos niet zou voelen mijn VK zei ook al tegen mij als je het niet vertrouwt gewoon bellen,maar als je gespannen bent dan reageert je kindje vaak niet en als je dan in de auto onderweg bent dan zul je zien dat het dan begint en bij jou is dat dus zo wel fijn dat de kleine zich daarna even goed heeft laten voelen is toch weer een gerusstelling Wannab veel succes vandaag Leonie wat naar dat je bloeddruk zo hoog is ik hoop dat het met die medicijnen toch nog iets gaat zakken Lynn mooie foto s van een mooi mannetje Sophia wat leuk zeg je buik gipsen ik heb er ook aan zitten denken,maar ja heb er nu geen zin en puf meer voor ben wel benieuwd hoe het eruit ziet bij jou Zeppie dat is niet zulk fijn nieuws ik hoop dat de kleine het verder goed doet Jodie ik kan me wel indenken dat je nu bang bent dat het niet doorgaat,maar het zal vast wel goed komen en hopelijk hou je vandaag je kindje vast succes gisteren weer bij de Vk geweest en alles was weer goed eerst ging ze mijn bloeddruk meten en die was ineens heel hoog voor mijn doen en ik schrok daar best wel van nou zegt ze ik meet het straks nog wel een x en toen ze dat weer deed was die toch netjes ik blij natuurlijk(is een nieuwe VK en die wist nog niet precies hoe het werkte zei ze) nou ja gelukkig is alles goed Kleintje ligt nu heel erg diep zei ze dus hopen dat Kleintje snel zin heeft om te komen en ook zij schatte het alweer op een klein kindje nou ja we zullen het gaan zien Gr
@ Jodie en WannaBMum.... succes vandaag! Waarschijnlijk dat jullie dit niet meer lezen, maar toch. Jodie, ik hoop dat die bevallende vrouwen eventjes opschieten @Tup.. fijn dat alles uiteindelijk toch goed was bij de VK.... hier wordt ook weer gedacht aan een klein kindje.. ach, dan blijven ze wat langer nog lekker echt klein.. vond ik destijds niet erg.. als ze maar gezond eruit komen @Eefje.. succes zo bij de VK Hier alles goed, redelijk geslapen.. zometeen komt dan toch echt de langverwachte accountant.. daarna weer lekker dagje niksen, heeeel vervelend. Mag ook vandaag even niet bevallen van mijn moeder, die heeft nachtdienst vannacht, dus dan wordt het oppassen zo moeilijk om te regelen (dan moet ze een collega uit haar bed gaan bellen). Dus ik hou me even rustig.
Goedemorgen allemaal! Jodie; ontzettend veel succes gewenst vandaag! Hier erg lekker geslapen vannacht, ik voel me goed! Heb het idee dat de buik vandaag ineens wat lager zit? Zodadelijk weer naar het ziekenhuis voor controle, ben benieuwd....
goedemorgen... Jodie en wannebmum .... succes vandaag! danielle...proficiat! zometeen op controle!officieel mag ik nu thuis bevallen...38 weekjes alweer!
@Jodie ik duim met je mee dat het allemaal gebeurt vandaag meis. Heb dit stukje even gecopieerd van het andere forum waar ik zit. Hier heb ik sinds vanmorgen uur of 6 krampen. Het schommelde tussen de 7 en 15 minuten. De hele morgen dus wakker geweest en de laatste was toen 7.10 uur. Toen ik mijn bed uit ging was het even de laatste en toen hiel het op. Mijn dochter is nu net naar school en ik krijg weer krampen. Houd het in dat rommelt of is het niets. Ik heb er ook harde buiken bij de pijn hoor. Het is niet zo dat ik het een verschrikkelijke pijn vind het is nog te doen maar fijn is anders. Nu is het wel zo dat de kleine soms tijdens zo'n pijnlijke harde buik beweegd of er net na, kan dat wel eigenlijk als het weeen zijn dat de kleine gewoon beweegd. Ik weet wel dat mijn vk zei dat ze niet voor de bevalling rustig hoeft te worden maar wel tijdens? weten jullie dat?. Ze ligt al helemaal ingedaald en vast dus dat lijkt me al niet dat dat het is. Ik ga gewoon maar mijn ding doen vandaag ik zie het wel. Ik ga nu even naar de winkel en dan strijken voor het geval dat het toch rommelt wil ik het wel af hebben. Gelijk weer even het bedje opmaken. HEb het gewassen omdat mijn neefje er in geslapen heeft eergisteren.
Oh MIMI! Spannend! Wie weet is het begonnen.. Ramoontje succes bij de VK straks.. Thuis bevallen mag je toch gewoon vanaf 37weken? Of lag het bij jou anders?
Goedemorgen meiden, Ik kom nog even spieken hoe het hier gaat. Ons meisje is alweer een week oud, wat gaat het snel zeg.
jodie, succes vandaag! ik hoop je niet meer te zien hier Pientje, ik vraag even naar een foto omdat een topje mij ook lekkerder lijkt zitten namelijk! en hoeveel kost die? mimi, spannend zeg! Ik heb echt vreselijk slecht geslapen vannacht. moest er steeds uit om te plassen en ik kon niet in slaap komen. ik had last van krampen en harde buiken en kon mn benen ook niet stilhouden, dat had ik echt nog nooit gehad. heel vervelend zeg.
*BABYNIEUWS* IK KOM EVEN INBREKEN OM JULLIE TE VERTELLEN DAT SYLVIE VANNACHT IS BEVALLEN OM 2.50 VAN HUN PRACHTIGE DOCHTER LAURE ZE IS BEVALLEN OP DE NATUURLIJKE MANIER EN DE KLEINE LAURE WEEGT 34OO GRAM EN IS 50,5 CM LANG ZE ZIJN AAN HET GENIETEN meiden die vandaag naar het ziekenhuis moeten, heel veel succes, ik lees hier geregeld mee en wil iedereen een goede bevalling wensen
@Rach, wat vervelend dat je een rotte nacht gehad heb. Misschien is het bij jou wel dat het rommelt. SYLVIE, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Net boodschappen wezen doen. ik had zoiets van dat als het echt rommelt dan is lopen heel goed natuurlijk. Ja niet met een zware tas. pffffff auch een harde buik en lopen is al rot maar als het ook nog pijn doet. Ach ja ik ga even strijken tot zo