@Sylvie GEFELICITEERD MET LAURE @Jodie Ik hoop voor je dat die andere vrouwen even opschieten bah kan me indenken dat je het nu echt niet verschoven wil hebben! Succes vandaag! @WannaBmum Succes vandaag! @Mimi jij houdt het ook weer spannend Vannacht weer krampen gehad...waarom zet het nou niet door Zoontje lijkt een beetje iets door te krijgen, hij krijgt weer last van verlatingsangst, hij gilt het echt uit als ik ook maar even wegloop hopelijk is het maar heel tijdelijk
SYLVIE, GEFELICTEERD MET DE GEBOORTE VAN LAURE. Leuke naam! En weer een meisje erbij! Hier vannacht redelijk goed geslapen. Van 23.30 tot 08.30 met maar 4 plasstops (en sliep gelijk weer in). De baby was wel behoorlijk actief iedere keer als ik van de wc kwam. Schade van de dag inhalen, de boef. Want nu is hij weer rustig...... Vandaag is manlief ook vrij en gaan we samen klussen, Prenatallen, lunchen enz. Heerlijk, zo'n onverwachte dag vrij.
Sylvie, Gefeliciteerd met je dochter! Jodie, succes met andere dames wegwerken... WanneBmum, ook succes, hopen dat het vandaag gaat gebeuren! Eenwondertje, idd heerlijk zo'n onverwacht dagje. Lekker genieten! Was gister bij nieuwe gyn geweest en begon al meteen dat mijn bloeddruk te hoog was 133/100. Urine ingeleverd, die was wel goed. Nu moet ik vr terugkomen om half uur elke 5 min bloeddruk te meten. Beeb zou nu rond de 6 pond zijn, maar hij kon niet zeggen wat hij bij 40 weken verwachtte. Heb ook geen echo ofzo gehad. Krijg ik blijkbaar ook vrijdag niet. (Ben ik niet meer gewend, eerst kreeg ik elke keer bij gyn een echo en nu al 2-3 afspraken ineens niet meer. ) Nu zit ik te wachten op telefoontje van garage dat er een plek vrij is op de brug. Dan moet ik met de auto daarnaartoe en kijken hoe het met de tank zit. Vanmiddag moet ik wat boodschappen doen en spullen halen/terug brengen.... Eens kijken wat ervan gaat lukken.. En bah wat is het rotweer!
Sylvie...gefeliciteerd met je dochter geniet er lekker van! Ik wil ook....................................... Eefje...nee hoor, maar hier zeggen ze dat het dan pas echt officieel kan!waarom,tja weet ook niet!hahahaah, als de kleine goed op gewicht is maakt het toch niks uit!
Kwam even heel snel kijken want heb geen tijd. Vriendinnetje komt zo op koffie. Jodie, heel veel succes vandaag. Hoop dat ze snel gaan beginnen en je snel je kindje in je armen hebt. Sylvie en partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Tot straks!
Dikke proficiat Sylvie met je dochtertje. Ik moet zondag naar het ziekenhuis om ingeleid te worden. De baby wordt te groot om op natuurlijke manier geboren te worden. Spannend! Normaal gezien ben ik uitgerekend voor 10 april. Veel succes voor iedereen de komende tijd. Groetjes,
Nog een keertje heel snel met buddy-nieuws. Mandy sms-te me net dat ze is opgenomen met HELLP in het ziekenhuis. Daar moet ze dan dus ook een tijdje verblijven nu. Als ik meer hoor, post ik het meteen. Nu echt weg!
silvie: super gefeliciteerd met jullie dochtertje! Inderdaad een super leuke naam. ramoontje en eefje: succes bij de VK mimi: jij houdt het hier ook spannend..... mandy: sterkte Belleke: voor jou dus ook spannend. Op naar zondag Jodie: nogmaals succes en ik hoop je hier inderdaad niet meer te spreken vandaag dan hé Balen van het weer buiten....ga denk ik niet zoveel doen heb in ieder geval geen concrete plannen. Wel wiegje opmaken.
@Sylvie.. GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! @Mandy (niet dat ze het leest).. sterkte... @Belleke..wat een aparte dag om in te leiden? Maar idd, als ukje nu al te groot wordt...... @Mimi.. ik ben benieuwd of het doorzet @Amom.. bij jou mag het ook wel onderhand als ik het zo lees. Hopelijk zet het snel door. Over verlatingsangst; mijn meisje heeft het de laatste dagen ook wat 'moeilijker' .. wil ook het liefst bij mij blijven @Weer.. hier is het inmiddels weer wat opgeklaard, wat een pestweer vanochtend zeg.. maar er lijkt hier een heel verlegen zonnetje door te breken, lekkerrrr Accountant is hier al weer weg.. Ik had alles goed gedaan, jippieeeee.. zometeen maar weer even aan de slag, zoveel mogelijk afmaken voor de beeb komt. Eigenlijk moet ik schoonmaken enzo, maar daar heb ik echt totaaaal geen zin in op het moment.. had ik bij mijn dochter extreem last van nestdrang, nu heb ik de drang ook wel, alleen de zin niet . Ach, het is veiliger om achter een bureau te zitten dan weer door te denderen met harde buiken en een stofzuiger. Nou.. misschien die stofzuiger...dat zou ik nog wel even kunnen doen vandaag..
@Mandy, heel veel sterkte meis. Laat je maar lekker vertroetelen in het ziekenhuis. @Belleke, jee meis zondag al. Spannend heel veel succes al. Ik ga even een warme douche nemen. Als het voorweeen zijn zou het daarna moeten stoppen. Als het weeen zijn zou het kunnen versterken geloof ik. Het is nu alweer gedaald tot rond de 20 minuten. hmmmmz. Ik moet misschien even ontspannen in plaats van snel alle laatste dingentjes doen hahaha mijn enkels zijn nu namenlijk harstikke dik
@mandytjuuu He balen zeg Hoop voor je dat je snel je kindje in je armen houd! Heel veel stertke gewenst! @eenwondertje lekker genieten vandaag @wwjc Fijn dat de urine iig wel goed was! en goed dat je vrijdag dan meteen weer kunt komen. Zou gewoon ff vragen hoor, waarom je die nu niet meer krijgt. @Belleke Weten ze ook hoe groot het kindje nu is dan? Veel succes zondag @Mirjanne zal er dan denk ik wel bijhoren dat ze nu toch merken dat er wat gaande is.. ach het is ook wel schattig! hihi de drang wel, maar de zin niet. herken het wel, zie overal wel een klusje liggen, maar ik vind zitten achter de pc ook wel goed @mimi zou idd moeten stoppen onder de douche zeggen ze, maar werkt bij mij ook niet, anders zou ik inmiddels al 10x bevallen zijn. Probeer idd maar ff te relaxen, ook goed voor als het wel echt doorgaat zetten, dan kun je alle energie wel gebruiken
De baby zijn hoofdje zit al bijna aan 10 cm doorsnede en hij weegt al ongeveer 3,5 kg. Als ik nog ga wachten tot mijn uitgerekende datum gaat het ongeveer 4 kg of meer wegen. Groetjes,
GEFELICITEERD, ik heb het op de lijst gezet, ik heb meteen een plaatje erbij gezet van wanneer vrouwen gemiddeld bevallen (soort grafiekje)
Silvie en partner VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER Mandy veel sterkte gewenst ik hoop voor je dat je snel je kindje in je armen hebt Wwjc fijn dat de urine goed was en wel fijn dat ze je goed in de gaten houden wel jammer dat je geen echo hebt gehad en vooral als je dat gewend bent valt dat even tegen Mimi mooie buik heb je hoor ik hoop voor jou ook dat het nu doorzet Amom ik hoop voor jou ook dat het doorzet ,want jij hebt echt al een poosje last van voorweeen he Belleke succes alvast voor zondag ik hoop dat je dan ook snel je kindje in je armen hebt ik ga eens even iets in huis doen ik heb ook wel de drang ,maar de zin is ver te zoeken voel me een beetje alsof ik de griep heb/krijg bah niks aan