Kom net onder de douche vandaan. Ik heb nog wel harde buik met kramp gehad. Niet om nu te zeggen dat het erger is ofzo. Die pijn is niet meer dat het een minuut aanhoud maar dat deed het hiervoor ook al niet. Ik merk het wel. Zal me niet verbazen dat het vals alarm is.
Dat had ik gisteren ook. Zo'n raar gevoeld ehele dag. Beetje gammel en misselijk. heel veel last van maagzuur. Eind van de middag voelde ik me opeens veel beter.
Jeetje wat een hoop geklets alweer Danielle: Gefeliciteerd ! Sylvie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter ! Mandy: heel veel sterkte ! Me2: Succes vandaag ! Hoop dat het lukt ! Verder ben ik het kwijt Hier slecht geslapen, maar dat komt door de pijn in mijn bekken steeds. Heb helemaal geen last van plassen 's nachts... misschien is ze nog niet genoeg ingedaald of zo ? Mannetje is hier ook gezellig thuis, kan niet werken vanwege het rotweer...
Sylvie gefeliciteerd met jullie dochter! Mandy sterkte... Mimi spannend zeg.. Verder alweer vergeten hahah Gister bij de vk geweest en bloeddruk was weer netjes 104/65, ook ligt de kleine nu vast in de bekken dus dat is mooi Verder denkt ze dat hij tussen de 6 en 6,5 pond zal zijn...groot zat Nu schat ze hem 6 pond
Eefje alles goed bij de controle? Ik mag vanmiddag weer. Mirjanne haha zal je zien dat je vandaag gaat bevallen Danielle succes bij de controle. Ramoontje jij ook bij de controle, moeten er veel vandaag zeg, maarja niet zo gek zo op het eind. Mimi wat een gerommel, spannend zeg! hier echt nog helemaal niks. Mupkuh zow een week alweer, gaat snel zeg! Al veel kraamvisite gehad? Rach ik ga er snel een foto van maken. Ze waren echt heel cheap, weet niet meer precies, maar dacht iets van Ā3,- per stuk. Bij jou ook al aardig wat gerommel zo te lezen... Sylvie gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ben erg benieuwd hoe je die natuurlijke bevalling hebt ervaren. Geniet ervan! Eenwondertje ow heerlijk dat je man lekker dagje vrij is, veel plezier! Wendy hmm balen die hoge bloeddruk, vrijdag druk dagje dus, hopelijk dan beter. Dus de gyn heeft geschat dmv voelen? Belleke succes alvast voor zondag! Mandytjuuu ow wat naar, het gaat nu niet lang meer duren bij jou..succes! Sushi ook je man lekker thuis, watvoor werk doet hij dan dat ie niet kan werken? Zo de buuf heeft net mijn haar bevallingsklaar gemaakt geknipt en gekleurd. Lig ik er iig mooi bij Vanaf zondag mag de beeb komen van mij, dan ga ik los kwa sexen, wandelen, traplopen, tepelmassage en enkelmassage Maar vind het ook niet erg als de beeb wacht tot april, klinkt zo leuk. Vandaag wil ik de box afhebben en dan de rest van de dagen wil ik het hele huis nog gesopt hebben. Zou je de bevalling op die manier ook kunnen uitstellen? Zovan, ben nog niet klaar ervoor dus wacht maar ff?
ego bericht.. Ben net terug van de vk, alles was goed meneer ligt nog niet ingedaalt!en hij is geschat op 8 pond en 52 cm...dus word een lange... Maar ze zeiden wel dat het nog fftjes zou duuren en dat ie dr morgen nog niet zou zijn!jammer.... ben 1 kilo aangekomen!nou ja dat was het weer ga snel verder zat te doen nog...
@Pientje, was het maar zo'n feest he. Gewoon zeggen van nu moet je komen. Mijn vriend kwam gisteren thuis en zei dat hijj toe was aan vakantie. Of de kleine nu al niet wilde komen. Hahaha Het is nu alweer helemaal rustig. Sinds mijn laatste berichtje niks meer geveold. Alleen een af en toe draaiend kindje. . Ach ze komt wanneer ze er zin in heeft he.
Zul je net zien. Nou ja, vandaag is het voor de verandering een keertje rustig in mijn buik.. of is het stilte voor de storm Lekker je haartjes opgeknapt dus? Heb ik hier vorige week ook gedaan.. verfje erin, knipknip.. verfje heeft alleen erg goed gepakt, dus ben beetje te rood naar mijn zin. Maar ach, met al dat gedouche van de laatste dagen zwakt het ook wel weer af.. En tsja, bevalling uitstellen.. Ik weet wel bij de vorige keer dat ik dacht "Zo.. nu is alles schoon, nu kan ik rust gaan nemen". Prompt beviel ik die nacht. Dus wellicht moet je idd zorgen voor een takenlijst, hahaha. Hier staat de ananas ook al te prijken op de fruitschaal. Mooi excuus om zo'n ding alleen weg te eten. Tepelmassage, enkelmassage.. werkt dat ook dan? @Brenda.. fijn dat alles goed was. Netjes hoor, die bloeddruk.. en idd.. 6-6,5 pond is een mooi maatje! @Sushi.. hier ook niet veel plassen 's nachts hoor.. laatste nachten maar ƩƩn keer eruit voor een plasje.. en dat terwijl de kleine volledig is ingedaald.. Zegt wellicht niet veel dus @Mimi.. hoe is het nu? Rustiger, of zwelt het weer aan..
Hallo, Hier ook heel rot en kort geslapen, nu is mannetje ineens weer heel verkouden geworden en dus heeel zieligĀ pfff ik word het een beetje zat. Het lijkt wel of ik niet zwanger mag zijn en dus kwaaltjes heb. Hij is al weken zieliger. Doettie natuurlijk ook niet expres dat snap ik wel! Sorry even dom klagen! En ik heb ook al krampen zonder regelmaatĀ bah Ik ga zo nog even proberen te slapen! Misschien sta ik beter op @Sylvie : YES gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Laure! @Mimi : Spannend! Dat heet echt wel rommelen hoor! @Jodie : Nogmaals sterkte vandaag! @wwjc : sterkte met je bloeddruk! Rustig aan doen he! @mandy : Jee wat vervelend allemaal! Heel veel sterkte! @Belleke : Jee je kind te groot? Wat rot zeg. Nou succes zondag! @Mirjanne : Hier zelfs geen nesteldrangĀ .Maar vanmorgen (om 8 uur ) is de schoonmaakster weer geweest, heerlijk is dat toch! @BrendaGill : Fijn dat alles weer goed was bij VK @Pientje : wb uitstellen : Volgens mij komt de baby als je er echt klaar voor bent! Dus misschien geldt dat ook wel voor de box verfen hihi @Ramoontje : Zo dat is best groot! Wel raar dat ze dan zeggen dat het nog even duurt!
@ Pientje, we hebben gelukkig nog niet zoveel visite gehad. We hebben dat ook bewust een beetje afgehouden omdat ik graag eerste wilde dat de voeding goed ging. En dat gaat nu super. Ze weegt alweer 2700 gram. 100 gr meer dan geboortegewicht.
Coto...ja dat vind ik ook , maar bryan heeft de uitgerekende datum gehaald !hij is precies op die dag geboren, dus zou nu wel heel stom toeval zijn natuurlijk als dat weer zo is!hahaha
Coto...ja dat vind ik ook , maar bryan heeft de uitgerekende datum gehaald !hij is precies op die dag geboren, dus zou nu wel heel stom toeval zijn natuurlijk als dat weer zo is!hahaha en de beeb had nog ruimte zeiden ze!
Syvlie: GEFELICITEERD met jullie meisje! Hele leuke naam! Mandy: sterkte! Brenda: kan je nog even je nieuwe nummer pb-en of smsen? Ik had hem opgeschreven maar mijn zwangere hoofd niet in mijn gsm gezet! Lg ik vannacht ineens te bedenken Verder weet ik het even niet meer...zijn jullie ook zo super gefocused op jezelf dat de halve wereld aan je voorbij gaat? Mimi: ik had gisteravond en vannacht precies hetzelfde...veel harde buiken, steeds terugkomende krampen (niet super pijnlijk, maar ook niet lekker)...maar toch een flink bewegend babytje! Vroeg me ook al af of dat kon...Beweging tijdens de bevalling. Helaas is het nu weer stukken rustiger... Wat is wachten irritant he?
Manlief is zijn vrije dag op tijd begonnen door het repareren van de afvoer van de wasmachine en ik? Ik ben uitgebreid in bad gegaan . Alleen kom ik er bijna niet meer uit, zeker niet onder ons schuine dak. Heerlijk gebadderd dus. Het is hier @#@weer; helaas. Zometeen komt schoonmaakster en gaan wij lunchen en Prenatallen. Manlief mag straks alleen de boodschappen doen, want dat red ik vast niet meer. Heb vandaag veel harde buiken, soms wel van een kwartier. Dus, beetje rustig aan doen.
Sylvie en man: Gefeliciteerd! @ rest: succes in ziekenhuizen en controles e.d. Hier veel gerommel en darmen lopen leeg, maar verder gaat het wel. Verlof is echte verlichting op depressieve stemming. Dus krabbel langzaam uit dal...
Vandaag is de eerste dag dat ik me echt een beetje verveel...heb wel nog genoeg te doen, maar gewoon geen zin!
Sylvie, gefeliciteerd met LAURE!! Wat een mooie naam en een mooi gewicht!!! Geniet ervan.. sms van jodie gehad..Het was idd erg druk..gelukkig gaan er veel vrouwen weer naar huis en mag ze blijven..Nog afwachten dus. Alles was goed bij de VK. Maandag weer heen..Ze zaten zo vol..Anders werd het pas 6 april. Mandytjuh Wat triest zeg..Het zit haar ook niet mee.. Hoop dat ze snel gezond mag gaan bevallen.. Mimi Mooie foto collage..En een mooie buik zeg..
Zo ben ik ook weer eens...Heb volgensmij heel veel gemist! Lynn Van harte gefliciteerd met Julian!.Wat een ontzettend knap ventje!! Leeuw Gefeliciteerd met jullie zoontje Jayden! Sam Van harte met Yasmine! Magic Gefeliciteerd met jullie zoontje Raphael! Wieffie Supergefeliciteerd met Colin!! Elise Van harte gefeliciteerd met Keano!! Mupkuh Gefeliciteerd met jullie dochter Vanisha! Sylvie Super gefeliciteerd met jullie dochtertje Laure!! Hoe was de natuurlijke bevalling??? Allemaal erg genieten van jullie kindjes! En wat rommelt er een boel, zeg!Hopelijk mag het snel gebeuren voor de meesten! Hele mooie buikjes gezien! Hoge bloeddruk:sterkte! Jodie Hopelijk is ze snel aan de beurt!En houdt ze snel hun mooie kindje in armen Juud Fijn te horen dat je uit je dalletje begint te klimmen! *knuff* Verder weet ik het niet meer