Ik ben ook moeilijk uit mijn bed te branden en mijn humeur zou ook wel beter kunnen. Weet je heb nu vak en op zich een voordeel maar ook een nadeel, manilief en ik zitten elkaar constant op de lip en dat is niet bevordelijk voor mijn humeur...herkenbaar?
Hoi! Kom net bij de verloskundige vandaan, Die me geprobeerd heeft te dwingen om bloed te prikken :S Ze wou weten welke bloedgroep ik was. Dat wist ik wel dus vond het niet nodig dat ze daarvoor bloedprikte. HAd ze een lijstje met alles waarvoor ze kon prikken en dat vulde ze voor me in en dan moest ik het tekenen. Daarna kwam ze aan met een prik...ik verbaasd, had toch duidelijk nee gezegd! Had ze stiekem de lijst veranderd zodat ik had getekend voor wel bloedprikken! Heb alsnog geweigerd maar vond het wel een rotstreek! Ik wil een thuisbevalling, ging ze beweren dat ik dan wel naar het ziekenhuis moet voor de controles, liegenbeest hihi! Ik had me er al in verdiept want ik had al gehoord dat ze er alles aan doen om je toch het ziekenhuis in te krijgen mislukt! Maar wel erg vervelend hoor om elke keer weer te moeten discussieren. Nou wil ze me volgende maand weer zien, maar ik heb er helemaal geen zin meer in. @ jodie. Vreselijk herken het helemaal, wat zeurt de rest van de wereld he? Ik niet hoor! Ik ben zwanger! heb ook helemaal nergens zin in...
Wat je noemt timing . Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik het ga doen tegen die tijd. De vorige zwangerschap (die resulteerde in een mk) was niet gepland, uiteraard heel gewenst, maar kwam dwars door de anticonceptie heen. Dat zou een februari/maartkindje geworden zijn. Na de miskraam moest ik wachten met anticonceptie tot ik weer ongesteld werd. Oeps. 1x geklust, en meteen weer zwanger. Dat is dit kindje dus. Niet helemaal volgens planning, maar net als de vorige, oh zo welkom. Ik zei laatst nog van 'stel dat ik nou weer zwanger ben, dan hoef ik mooi niet te helpen met verhuizen'. Maar ja. Dat is het enige voordeel. Voor de rest. Ik maak hier in dit huis geen kamertje. Heel zielig voor het beebje, maar ik heb niet echt een kamer over. We beginnen de komende maanden het kantoor gewoon deels leeg te ruimen, en de helft van dat kamertje wordt dan voor het beebje. Ik maak het wel gezellig met wat accessoires en plakplastic op de dossierkasten of zo. Weet het anders ook niet. Bij ons op de kamer is ook geen optie, en om nou grote inpandige verhuizingen te doen voor een beebje dat wellicht maar een week of 2-4 in dit huis woont.. Één voordeel. Als het huis wordt opgeleverd, neemt mijn man een maand vrij om te klussen. Normaal is hij weinig vrij (ivm eigen zaak). Maar ja. Neem aan dat ie dan grotendeels in het nieuwe huis zit. Als ik een beetje vlot herstel (of toevallig nog hardstikke zwanger ben dan), kan ik mooi gaan delegeren.. hihi.. @Jodie; waar bemoeit iedereen zich mee. Het is jouw lijf, en jouw kindje. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om ze zo kort op elkaar te hebben, maar als je daar wel voor kiest, heeft men dat te respecteren. Ben het alleen wel met anderen (weet even geen namen) eens dat je wel goed op jezelf moet passen.. komt je beide kindjes ook weer ten goede @ Amom; wat een rare verloskundige. Als ze je nou wil overtuigen om iets anders te doen dan je van plan bent, á la, maar ze moet wel gewoon eerlijk blijven lijkt me. Rare gang van zaken. @ de nieuwe zwangeren: Welkom Het wordt hier echt druk. Leuk hoor. Kijken of ik mag blijven. Geen bloedverlies meer gehad, nu wel zeurderig gevoel binnen. Dat mag, dat kan normaal zijn, maar ik heb liever dat het even compleet rustig blijft!
Hallo allemaal, He Amom22 wat vervelend! Hopelijk wordt daqt nog wat gezelliger, je moet het er toch maar mee doen... Voor de lijst: 1e kind en ik bern 27 jaar. In november 28.
hallo april mama's IK HEB HET HARTJE GEZIEN.....jah.....we zijn helemaal blij..mijn vriend is nu de echo's aan het inscannen en dan laat ik ze weer zien....27 augstus 3e echo......jah ik moet over 2 weken weer terug komen...de gyn heeft er zin an...hahaha...nee is voor termijn bepaling...dan weten we precies hoe ver we zijn...
Lynn, helemaal geweldig zeg, hoor dat ik morgen ook zo`n goed nieuws heb, kom net uit de stad, heb twee positiebroeken gekocht, want ik kom echt nergens meer in? Dat is toch ook niet normaal, en nee, ik eet niet voor twee, want het eten smaakt me helemaal niet meer, dus eet alleen wat ik moet eten en verder niets. heb zelfs al een dikke drie weken geen snoep,chocolade en chips gehad terwijl ik een echt snoeperd ben/was.
jaja ja ik zag je wel zitten bij de mac hoor (KIDDING!) ik heb precies hetzelfde (zit ook te vaak bij de mac NOT ik eet amper!)
Ben voor echo geweest, vruchtzakje is mooi van vorm verandert, maar na 2x gewezen te zijn op waarschijnlijke hartactie werd besloten dat het toch geen hartactie was. Het was sowieso veel gezoek omdat de co-assistente niet echt een wroeter is en mijn baarmoeder wat gekanteld is. Ze heeft de zeer ervaren Russische echoscopiste erbij gehaald, die liet me iets anders liggen en toen kwam alles veel duidelijker in beeld. Vruchtzakje zat niets in, helemaal rechts zat iets wat een dooierzakje zou kunnen zijn, maar er zat geen levend kleintje (eigenlijk ook geen dood, er was gewoon verder niets te zien). Op mijn vraag waarom we dan duidelijk geknipper zagen op de momenten dat zij ons erop wees werd geantwoord dat het waarschijnlijk schaduwen en/of bewegingen van het scannen waren, je lichaam en darmen en zo zijn toch continue in beweging. Over 2 weken terugkomen om te kijken wat het verder doet, maar gedurende het gesprek en mijn duidelijk nuchtere reactie (toen nog wel) werd de co-assistente ook duidelijker, en kon de lieverd het met wat moeite uit haar mond krijgen dat het er niet goed uit ziet. Ik heb aangegeven dat een curettage geen optie is. Maar eigenlijk is dat het wel. Normaal zou ik nee zeggen, omdat mijn lijf de vorige keer 4 volle maanden er over deed om weer een cyclus te krijgen en ik daar op mijn leeftijd geen tijd voor heb. Aan de andere kant is dit nr 3, en heb ik voor mezelf een maximum grens gezet die nu is bereikt. Ik ben niet alleen maar op de wereld om op het eind van mijn vruchtbare periode (megavruchtbaar eigenlijk, omgerekend met pauzes ertusen ivm herstel in 4 cycli 3x zwanger) nog even snel een kindje te maken, ons leven is zonder kindje en met alle dieren ook heel erg fijn. Kan het niet zo goed omschrijven, zou willen zeggen dat het niet het eind van de wereld is, maar heb wel een "mijn lijf faalt WEER"-gevoel. Toch komt ook het vit B12 verhaal van Havefun (6mk's en nu weer zwanger na vit B12 injecties, maar zij had op een gegeven moment ook geen goede cycli -toch, havefun? - en die heb ik wel) naar boven. Ik zal er in ieder geval naar vragen als ik er over 2 weken weer ben. Mocht dat een oorzaak zijn, dan kan ik altijd nog een definitieve beslissing nemen. Zoals het er nu naar uit ziet zal ik na een MK die toch hopelijk op gang gaat komen weer aan de pil gaan, jammer voor vent, want mijn lidbido zal dan ook wel weer minder worden. Mijn bevaldatum mag weggehaald worden, er mag wel een afspraak bij de afspraken komen: 28-08: mollyvg, 11.50 uur 3e echo -> komt MK op gang? Ik ga met de hond in de zon even lekker uitwaaien bij mijn knolletjes. Fijne dag verder, meiden. O ja, Lynn, gefeliciteerd met je kloppende hartje!
haha ik was het bij de mac mmmm ( normaal vind ik mac bahbah ) havefun wie weet een tweeling ( ?) Ik zit echt ook mega krapjes hierzo. Kunnen we over een paar maandjes buikbotsen haha , en mn boobs niet meer normaal, ben maar klein ( 1.60 ) dus ben bang dat ik straks voorover val Lynn super een kloppend hartje woehoe! Sina Ach een mooi garnaaltje
mollyvg: veel sterkte meid en ik hoop dat alles goed voor je komt. moeilijke beslissing lijkt mij! Knff !
Molly.... Jemig wat een verhaal. Ik vind het ook vreselijk jammer dat je nu afscheid van ons gaat nemen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je voor jezelf nu een grens bereikt hebt, en ik hoop dat deze beslissing voor jullie nu die welverdiende rust gaat geven. Ik hoop dat je een goed herstel mag hebben meis! Heel veel knuffels iig...
Molly....poeh weet niet wat ik moet schrjven....neem rustig je tijd, jij weet wat het beste voor je is. Waai lekker uit..... liefs Claris