April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Wauwie. spannend hier vandaag met al die controles!
    En Jodie en WannaBmum: veel succes (al lezen jullie dit natuurlijk nooit meer ;))

Sylvie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Laure! Fijn dat het lekker op de natuurlijke wijze geboren is.

Mandy heeft HELLP las ik, wat naar! Sterkte ermee.

Verder is het echt teveel om overal op te reageren, sorry...

Dan een stukje ego: gister VK controle gehad, alles nog helemaal goed, goed ingedaald al (niet gevoeld). Ze houden er rekening mee dat ik weer overtijd ga en aangezien Tim bij 42 wkn redelijk groot was gaan ze me nu wel eerder al strippen om te kijken of dat helpt. (wel na de 40 wkn hoor...)

En.....ik ben thuis mijn overdracht e.d aan het maken voor het werk en dan is morgen is echt mijn laatste dag! Ik kan wel zingen! (maar dat doe ik jullie niet aan...)

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @MiniUs, je mag best zingen hoor. Hoor ik toch niet :)

@MieniMe, hoe is het met jou meis.

@Blimey, Ja vervelend he is dat. Ik heb net nog wel dat ik wat voelde maar niet dat het lang duurd ofzo.

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Oeh WannaB ook bezig?spannend!!!

Mandy HELLP, veel sterkte!

MiniUs Fijn dat alles goed gaat met je, dat de controles weer ok waren en dat je morgen dan eindelijk verlof hebt!Geniet ervan ennuh, van mij mag je idd ook wel zingen, wat mimi zegt, we horen het toch niet hihi

mimi Tsjonge, rommelderommel allemaal...Dochterliefff van mimi kommmmm maar kom maar kom maar ;) haha (tenzij je nog niet wil, maar geloof het wel, toch?) :D
    Wat lief dat je het vraagt!Hier alles goed...Alles is al aardig aan het verweken hier, dus voel mn rug en bekken wel erg snel, maar voor de rest gaat het wel goed en heb ik nergens last van...Ben het nog niet zat iig ;) Mag trouwens gaan opschieten...wil het hele huis schoon hebben en het ziekenhuis tasje moet klaar zijn en alles, maar er komt gewoon niks van...ben echt lui hahaha

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @MieniMe, Ik heb mijn tas 2 weken terug ingepakt nadat ik het zat was het vooruit te gooien elke keer. Hier mag ze wel komenhoor. Ik ben het namenlijk wel zat al :oops: . Door het vocht vasthouden en bekken. Wat nu dus ook doorgegaan is naar mijn heup.

Nu jij zegt dat het aan het verweken is zal het bij mij misschien ook wel zo zijn en daarom door mijn been gezakt zijn. Zal eens maandag aan de vk vragen als ik dat red dan ;) Maar het huis niet schoonmaken hahaha. Ik wil zo graag maar kan niet veel meer deze week. Morgen weer een dag om te stofzuigen hoor. hahaha heb vanmorgen snel nog gestreken voor het geval mocht het wel doorzetten. hahahah

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ja, dat vooruit gooien en het zat zijn, ben ik ook wel beu van mezelf, maarja...geef het niet graag toe, maar kan gewoon niet zo heel veel met die bekken...Vocht houdt ik trouwens ook erg vast!

Dat verweken was aldus mijn VK vorige keer, omdat ik vertelde van mn bekken en mijn rug, af en toe steken in mn buik en menstruatie achtige gevoel (ook vh indalen).Ze was er wel blij mee..Ze zei dan is het iig lekker bezig met de voorbereiding, want ze vond het persoonlijk nogal wat als iemand die 41 wkn is en zegt: "Ik voel nog helemaal niks, hoor!" Ze vond wel dat er dan wat mocht gebeuren, dus ze was zeer positief.

Rustig aan en wel voorzichtig he, met je door je been zakken en alles nog vlug vlug ;) Oooooh, ik moet ook aan de slag hahaha

Hoop voor je dat je meisje zich snel aandiendt!Hou vol die laatste loodjes (niet dat je anders kan, we moeten wel he hihi).

6. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Hallo meiden:

Wat heerlijk om te lezen over al die kleintjes die geboren zijn. Leuk!

Ik zit hier helemaal te stressen. De hematoloog had maandag toegezegd dat hij het recept zou opsturen naar ons adres voor die spuiten waarmee ik vanaf volgende week maandag moet beginnen.
    Heb ik dat recept natuurlijk nog steeds niet binnen. Als ik het morgen nog niet heb, ga ik maar weer bellen! Zul je net zien dat meneer het vergeten is. Wordt er erg kribbig van eerlijk gezegd. Zul je net zien dat de apotheek het ook weer niet een, twee,drie op voorraad heeft.....pfffff.

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Anders gewoon vandaag bellen Synove...Anders moet je morgen de post nog afwachten, zit het er misschien weer niet bij, komt het weekend er ookal weer aan en wat je ook zegt qua apotheek...als je nu nog belt, weet je of het de deur al uit is of niet...Zoniet kan er meteen actie ondernomen worden en heb je het recept misschien wel morgen/overmorgen binnen.

8. Belleke, spannend zondag! zie je er tegenop?

Mandytjuuh, sterkte (al lees je dit natuurlijk niet meer). Betekend dit dat ze zal worden ingeleid?

wie vroeg net wie er nog meer last van heeft dat de halve wereld aan je voorbij gaat? *steekt hand op*.

weet je wat ik vreemd vind? ik word steeds gebeld maar de telefoon gaat 2 keer over en dan word er al opegelegd. nou ik ga echt niet rennen hoor. pff word er chago van :)

doen jullie smiddags nog een dutje?

9. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Ben echt wel zenuwachtig aan het worden. Ik kijk er wel naar uit om ons kleine ventje in mijn armen te kunnen nemen.

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mandytjuh.... HELLP, dat is niet niks! Heel veel sterkte! Hoop dat het goed gaat met jou en de kleine.

Hihi, leuk hier te lezen al dat gerommel. Hoop dat Jodie nog lekker aan de beurt komt vandaag!

Hmm weet niet meer wie het vroeg over eigen wereldje: soms wel, soms niet. Af en toe ben ik echt helemaal met mezelf bezig en dingen voor mezelf en mijn kleine. Andere moment kan ik (gelukkig) ook op anderen reageren en het niet erg vinden als ze langskomen enzo.

Ik heb trouwens vandaag mijn voedingsbh gekocht. Toch maar... :) Ik moest idd 85i hebben. :) Gelukkig was er nog keus. Helaas niet in het zwart, maar ik heb nu heel donkerblauw met bolletjes en een kantje (huidskleur). Ik mag hem volgens haar nu ook aan en straks na de bevalling en bv mocht niet lukken, kan ik m ook nog gewoon aan.

Verder nog wat winkels afgereden. (letterlijk, ik heb de auto elke keer recht voor de deur geparkeerd. ;) ) Heb bij de babydump voor 72 euro zo'n Diaper Champ gehaald. Ik had nl van mijn moeder nog een cadeaubon van 50 euro liggen, dus vond 22 euro voor zo'n luieremmer niet veel. :)

Rach, irritant die telefoon. Hier hebben we juist dat ie overgaat, dan neem ik op en krijg ik de in-gesprek-toon. :( En als ik jou was zou ik dan idd niet zo hard lopen... Hihi, eerst afwachten of ie nog een derde keer over gaat.

'S middags hier geen dutje, maar ga wel altijd op de bank zitten/liggen/hangen omdat anders de dag echt te vermoeiend is.

11. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ben weer iets frisser, maar als klap op de vuurpijl ben ik gewoon aangestoken! Dus ik word ook lekker verkouden! BAHBAHBAH
    Richt me maar op andere positive dingen dan…
    @Een wondertje : Klinkt als een lekker dagje voor je! Geniet ervan!
    @MiniUs : Wel fijn dat je niks gevoeld hebt van het indalen toch? Je klinkt verder lekker positief en vrolijk!
    @Synove : Niet teveel stressen hoor! Dat is ook weer niet goed!
    @wwjc : lekker geshopt!

Ik ga weer even op de bank hangen…

12. t was zo'n enquete dame. of ze iets mocht vragen over roken. 'nee!' :)

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Groot gelijk! Ook dat soort mensen zijn irritant idd.

Coto, hang ze. ;) Ga ik ook even doen om te voorkomen dat ik opsta en nog dingen ga doen. Moet vanaaf nog wat opruimen en liefst niet teveel pijn hebben....

14. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    ik moet eigenlijk bevallen op 24april,
    volgens de gynaecoloog zou het eerder zijn doordat mijn baarmoederhals al week is en voor de helft is ingekort.
    vraag me nu natuurlijk af of ik idd eerder zal bevallen..

heeft iemand van jullie dit ook april-mama's?

15. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    hehe ik kan weer inloggen, ik kon niet meer inloggen dus ook niet meer reageren, heb bijgelezen maar het is teveel, zit er ook niet mee bij met mijn gedachten eerlijk gezegd.

Morgen mag ik weer opnieuw voor inleiding, hopelijk lukt het nu wel en is mijn baarmoedermond al verweekt en al is het maar 1 cm dan kunnen mijn vliezen gebroken worden, ik heb al de hele dag menstruatiekrampen dus hoop het dit keer.
    we wachtten maar weer af.
    duim voor me dames!
    want dit is echt hel zo, je kunt beter gewoon lopen en dan afwachtten dan gepland gaan en dan nog niks.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Nance, wat spannend allemaal weer he. Ik duim al een paar dagen voor je dus ik ga lekker ermee door tot je kleintje in je armen ligt. (hij is wel gerimpeld nu)

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mimi mijn belt ook steeds of mijn vliezen niet al gebroken zijn of al weeën heb, zodat ie lekker naar huis kan komen :) nee helaas...

Mirjanne ja bij mij is het ook best donker geworden, maar tis een kleurspoeling, dus dat wordt al snel lichter.
    Heb weleens gelezen dat tepelmassage het kan stimuleren, dat van die enkels wist ik ook niet, hoorde dat gister ofzo van schoonzusje, die had dat gedaan en is dus 14 maart bevallen met 38,1 weken. Maarja of het echt daardoor komt...zullen we nooit weten hè ;)

Mupkuh ow lekker aan het groeien dus, ze was wel een kleintje hè? groot gelijk dat je het rustig aan doet met kraamvisite, (gaan wij sowieso ook doen) wel super dat het goed gaat met voeden.

Nance succes voor morgen en houd ons op de hoogte ;)

Rach nee hier geen dutjes, steeds te druk, ga ook eigenlijk te laat naar bed, neem me wel steeds voor eerder naar bed te gaan. Maar slaap de nacht meestal in 1 ruk door, dat scheelt dan wel.

Alles was weer goed bij de vk, vorige week was de beeb ingedaald en nu dus niet :)

Bleh...moet gaan koken, zo geen zin in!

18. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Middagdutje: als het even kan: HEERLIJK! Rol nu ook net mijn bedje weer uit. Ik slaap zo lekker 's middags!

Coto: he bah, zit je ook niet op te wachten, nog even verkouden worden! Beterschap!

Bolleke: geen idee, ze checken dat bij mij niet..

Nance: ik duim voor je dat het wel lukt morgen!

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Pientje, doe niet zo eng met dat je keintje niet meer ingedaald ligt. :confused: :confused: Houd in dat het bij ons dus ook kan gebeuren. Pfffff

Hier is het woensdag dus makkelijk eten. Ik heb pizza gehaald en meisje is nu aan het eten. Ze heeft zo Jazz dus eten wij (vriend en ik) later dan dochter lief. wij eten 18.00uur zij om 17.00uur. Mits ik zou koken dan eet ik samen.

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hahaha sorry :p Jason floepte er toendertijd ook steeds uit, maar zegt niks over de bevalling hoor, wees niet bang :)
    Hmm had ik nou ook maar makkelijk gedaan vandaag, wij eten andijviestamppot met gehaktballen, op zich ook niet zo moeilijk, maar echt geen zin, ga maar beginnen...

Deel Deze Pagina