Welterusten alvast allemaal. Ik ga slapen manlief heeft nachtdienst echt niet leuk . Hier trouwens ontzettend last in ene van op gezetten voeten hou dus denk ik vocht vast. Neem aan dat dat erbij hoort en geen kwaad kan? Tot morgen allemaal! liefs vruchtje
Jodie: Super gefeliciteerd ! Wat een stoere naam ook ! Helemaal leuk ! Coto: Beterschap voor je mannetje ! Meiden slaap lekker en mocht er iemand willen bevallen vannacht... sterkte !
WHOOPPPIIEEE! Ik zet het meteen op de lijst! hij gaat lekker! @vruchtje ; mooie buik zeg voor de rest ook nog lekker slank enzo SUPER! Ik ga even de rest bijlezen!
de lijst schiet best op 12 kindjes al (van het totaal 51 ofzo ergens) best een hoog percentage al vonden mijn man en ik.. maar goed het is bijna april (volgende week woensdag!) We hebben nog wel wat meer meiden nodig dus meidenmama's BEVALLEN! hihihi Ik dacht effe dat het vandaag begon ik had zulke erge voorweeen dat ik niet meer normaal kon zitten en niet uit mijn man zijn bus kon komen die had me vandaag meegenomen om mijn verjaardagskado te halen (nou ja deels dan) een bluray brander voor in de pc en een nieuwe printer... NICE NICE!
even vlug want ben doodmoe. Ben vanaf 10 uur tot 1900 uur inhet ziekenhuis geweest avndaag voor de draaipoging. Komt iets meer bij kijken dan ik had gedacht, intake, algemeen onderzoek, aan ctg, echo, echo, echo dan infuus weeenremmers dan wachten tot er ook een OK vrij is voor het geval er iets mis gaat dan weer echo, dan draaipoging, dan weer 1,5 uur aan ctg...Helaas na 3x proberen draaipoging jammerlijk mislukt....baby wilde absoluut niet meewerken terwijl ik bij de eerste poging echt dat dat het ging lukken. Was super ontspannen en vond de manoevre echt heel erg meevallen...daar zal het dus niet aan hebben gelegen....Morgen hoor ik wanneer de keizersnee is. Kan je verklappen dat ik enorm teleurgesteld ben. Dat het geen verrassing is wanneer het gaat gebeuren en dat ik de geweldige ervaring van de bevalling zelf moet missen dit keer vind ik erg moeilijk, in combinatie met het feit dat het herstel van een ks gewoon veel langer is (na de geboorte van onze zoon was ik meteen weer up and running) terwijl ik nu ik al een kleintje heb een langer herstel er eigenlijk niet bij kan hebben, maar moet mezelf echt er bij neerleggen dat het het allerbelangrijkste is dat onze dochter veilig en gezond op deze wereld komt.... Hoop nog op een wonder: bij 2 van mijn vriendinnen is de baby nog gedraaid met 38 weken na een mislukte draaipoging in het ziekenhuis....
Goedemorgen. Me2 Dat was een lange dag zeg!! Balen dat het niet is gelukt.. Kan me erg goed voorstellen dat je teleurgesteld bent hoor!! Krijg je na een KZ ook meer uren kraamzorg?? Of is er iemand anders in je omgeving die je als je thuis bent flink kan helpen? Spannend dat je vandaag te horen krijgt wanneer het gaat gebeuren..Hopen er op dat beebje zich nog uit zich zelf draait.. Sterkte! IMD:Mooi cadeau hooR! En ja idd..Veel jongens...volgens mij hadden ze dat vorig jaar bij de april mama''s ook! Maar dan in totaal: Heb even gespiekt en er zijn toen : 21 jongens en 8 meisjes geboren! Maar wij zitten wel wat verdeelder.. Vruchtje mooie buik zeg!! En ja , de update PBen naar RACH!! Denk dat ik vandaag ook nog maar even een buik foto maak..De een na laatste..Want bij het begin van de bevalling komt er nog 1!
Goeiemorgen, Keek even op de kalender en besefte toen pas dat het volgende week gewoon al april is ! Jeetje werd wel tijd hahaha. Mandytjuuh sterkte dat is niet mis. Me2 Hoop/duim met je mee op een wonder dat de beeb toch nog van plan is om te draaien.
Ja he, wordt nu menes...Al is het voor sommige dames allang menes..Haha.. Ik denk dat ik volgende week aan de beurt ben..Ik HOOP het! Ik wil het nu zo graag achter de rug hebben, want hik er steeds meer tegenaan..
Jodie: Van Harte Gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje Senne! Ik krijg er ter plekke tranen van in mijn ogen.
Goedemorgen! @Me2.. wat een lange dag zeg.. en vervelend dat het niet gelukt is en dat je nu dus een KS zult krijgen.. hoop voor je dat ie toch nog spontaan draait, je weet maar nooit.. Hier goede nacht gehad.. één keer eruit, dus het viel weer mee.. Verder weinig te melden op het moment eigenlijk.. ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen. Hoop voor WannaBMum dat het vandaag lukt!
Jodie, gefeliciteerd met jullie zoontje Senne! WanneBmum, succes vandaag, ik hoop dat het vandaag wel mag lukken! Vruchtje, mooie buikfoto! je buik groeit zo te zien nog steeds he!? Leonie: over een paar weken hebben we allemaal hangbuikjes maar ik zou wel blij zijn als die buik weer weg is hoor, hij zit zo in de weg, heb jij dat niet? Imd, even mijn complimenten over hoe netjes jij de aprilsite bji houd! super dat je dat doet zeg! Me2, jammer dat de draaipoging mislukt is. Zullen we gewoon met zn allen heel hard gaan duimen dat je baby alsnog zelf gaat draaien? draaide de baby trouwens niet mee, of schoot de baby gelijk weer terug? eefje, zo vorig jaar 21 jongens tegen meisjes!? wat een verschil zeg! ik ga na de bevalling ook een buikfoto plaatsen.. maar weet niet of ik er dan nog zo trots op ben! Mirjanne: fijn dat je lekker geslapen hebt! *morgen plaats ik de update weer! bedankt voor de meiden die alvast hebben gepb't! jullie staan er tussen* Ik zie helemaal niet op tegen de bevalling, ik kijk er juist naar uit (naar ons kindje dan). Iedere keer als ik een beetje pijn heb denk ik: YES! een vraag voor de mama's die al eens eerder zijn bevallen (in het ziekenhuis): hoeveel tijd zat er tussen de eerste wee en de tijd dat je naar het ziekenhuis ging?
Rach Bij mij kreeg ik bij de eerste tegen half 5 s middags de eerste wee..(Nadat de vliezen spontaan braken) 23:45 zijn we naar het ziekenhuis gegaan..02:28 is ze geboren
Ha meiden,... na heb alles bijgelezen,.. pff.. was wel een klus zeg! @Jodie; gefelciteerd met de geboorte van Senne! @ Nance & WannaBMum; ik hoop voor jullie dat het vandaag de dag is. Had het leuk gevonden om vandaag te bevallen,... mijn lieve oma zou vandaag jarig zijn,.. maar gaat denk ik niet gebeuren. Voel nog helemaal niets! Heb ook nog geen voorwee gehad. Hier heerlijk van mijn verlof aan het genieten. GIsteren nog met mijn moeder eventjes gewinkelt,.. heb een heel leuk setje voor ik het kraambed gekregen en iets wat ik na de bavalling meteen aankan! Ik ben zaterdag jarig dus ga vandaag boodschapjes doen. Veder moet ik nog babykleertjes strijken en moet nog steeds de keukenkastjes uitsoppen (hoezo nesteldrang?) Nou ga maar eens wat doen!