April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    na het spontaan breken van mijn vliezen rond 11 uur smorgens ben ik op 15.00 urr naar het zh gegaan....En om 21.10 is Bryan geboren!

Nance&wannebmum...zal duimen voor jullie!

Vanacht opzich goed geslapen!Nu last van ongie krampen en rug steken...zou het dan toch zo zijn vandaag!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    thanks ik doe mijn best zal straks (al ik beval wel wat minder zijn efkes maar we kunnen elkaar wel helpen natuurlijk)

Ja je bent precies hetzelfde als mij iedere keer pijn denk ik YES YES bring it on ..... (hoezo sadistisch :) ) maar helaas het gaat steeds weg...

Ja wat betreft hoe snel dat kan gaan... ik heb geen natuurlijk bevalling gehad dus geen vergelijk maar volgens de VK moet ik naar mijn moeder kijken (als je voor de rest qua zwangerschap erop lijkt) ik was er supersnel! om 8 uur savonds braken haar vliezen om 10-11 beetje rugpijn om half 12 ging ze naar beneden want deed toch wel erg zeer, even de VK gebeld en die zei dat ze MORGEN wel even langskwam :rolleyes: ik ben om half 2 geboren snachts mijn vader heeft de VK van hier tot tokyo uit moeten schelden omdat ze niet wilde komen :evil: ze was net 5 minuten er toen ik geboren werd, mijn moeder heeft ook nooit een echte perswee gehad, 2 keer een beetje duwen en ik lag eruit.

Mijn zusje ging NOG sneller (gelukkig luisterde de VK iets beter die keer)

Ik moet strakjes naar de VK...

3. 2 keer duwen en ik lag eruit :) hihi Imd wat een leuke opmerking.

succes bij de verloskundige, ik moet straks ook!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jodie: van harte gefeliciteerd met Senne (mooie naam!)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja ik wou dat het zo makkelijk was gegaan met Dean je had mijn moeders ogen moeten zien bij de bevalling, is dat nu persen? :) (ze had zwaar respect voor me en eigenlijk sinds ze de bevallingf van mij heeft gezien zag ze ook opeens hoe bevallen anders kon als haar (hoe ze het zelf noemt) catapult bevallingen.. maar goed een ingeleide bevalling is heel anders, ik ga nu zelf voor de catapult bevalling ervaring.. ;)

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    IMD EN RACH: Succes vandaag op controle!

**Buikfotó's in album**

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jodie gefeliciteerd met jullie zoontje Senne geniet ervan! Hoop dat alles is meegevallen.

Me2
    ow wat jammer zeg dat het niet is gelukt, kan me je teleurstelling zo voorstellen! Ik ga heel hard hopen dat ze alsnog draait!

Rach hmm ik heb geen updates...saai hè... succes bij de controle vandaag.

Shopaholic leuk hè die nesteldrang :p gelukkig heb je nu lekker verlof.

Ow dat wil ik eigenlijk ook nog, een nieuwe leuke pyama voor na de bevalling en moet ook nodig weer eens een buikfoto maken...

Zag nl. weer mooie buikjes voorbij komen.
    Vind die vanmezelf ook zo mooi, ga die wel missen *ff traantje wegpinken hoor* :baby:

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Jodie GEFELCITEERD! Dat is dan toch echt vrij vlot gegaan! En wat een mooi gewicht ook. Lekker genieten :D

@Me2 wat een dag zeg en dat het dan ook niks heeft opgeleverd! Misscien heb je hier wat aan: http://www.spinningbabies.com/ Hoop voor je dat ie nog ff draait!

@Buikjes Mooi :D groot ook zeg!

@Buikje weg, graag! Lastig vind ik het nu, m'n zoontje wil de hele tijd op schoot of opgepakt worden en dat wil nu gewoon neit meer, dus voor hem hoop ik dat de buik gauw weg is

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    **UPDATE JODIE**

Bevalling van Jodie was snel (6,5 uur) maar heftig! Half 3 kreeg ze een ruggeprik omdat ze de rug weeen niet goed kon opvangen..daardoor raakte ze in paniek.en verkrampten haar hele lijf..Ctg had allemaal storingen , en Sennes hartje ging in een wee omhoog en toen weer omlaag..Dus met de pomp en knip gehaald..Kinderarts kijkt hem straks nog na voor de zekerheid..Als alles goed is mogen ze naar huis..

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ voedingsbh, ik heb er nu nog maar 1tje die past. Moet hoognodig een nieuwe. Waar had je ook alweer die extra grote maten op internet :oops:

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    JODIE< GEFELICITEERD!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wowie mooie ronde toeter meid!

Ik voel hem echt met de dag groeien gewoon alleen zag het niet op de foto dus mijn man heeft er twee naast elkaar gelegd (heb even in mijn album gezet hihi) dan zie je het opeens supergoed!

13. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Rach.. mijn eerste wee had ik rond 16.00, maar had niet door dat het voorweeën waren. Moment dat ik echt bewust was dat ik aan het bevallen was was om 4.00 's nachts (12 uur later dus) :rolleyes: .. VK was er om 4.30.. vliezen braken om 4.45 en toen zijn we nog naar het ziekenhuis gereden (hoe zot) waar we om 4.56 aankwamen, en Isabelle om 4.58 geboren werd.

Hoop dat het dit keer iets rustiger gaat :rolleyes:

@Jodie.. hopelijk mag je mannetje naar huis vandaag.. Heftige bevalling hoor

@IMD.. de bevallingen van mijn moeder verliepen (gelukkig voor mij) heel anders.. bij de eerste is ze 36u bezig geweest, de tweede was iets sneller maar kostte haar bijna haar leven (enorme bloeding) en ik wilde gewoon niet komen, dus toen is ze ingeleid bij 3 weken overtijd.. Heb dan toch liever een bevalling als die van Isabelle

14. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Jodie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    IMD: Ja inderdaad zeg... :confused: Ze bouwt nog even flink wat reserves opblijkbaar! :)
    Maar mooie buik hoor!

Zo MIRJANNE:Dat ging vlot op het eind zeg! Was je nog maar net op tijd! :confused:

MAMAFIONA:Hoe gaat het met jullie!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja kan me voorstellen! :confused: ja bij mijn zusje kwam de placenta niet los (vanwege de schade die dat achterliet mocht ze ook geen derde meer nemen van de dokter) de bevallingen zelf echter teken ik wel voor, alleen die placenta, ik kreeg het wel een beetje benauwd toen ie niet 123 kwam bij Dean moest meteen aan mijn moeder denken.. was effe spannend maar goed ik was al in het ziekenhuis dus dan kan er wat meer gebeuren als thuis (zoals in haar geval)

het is wat die bevallingen, echt waar je kan 100 bevallingen hebben en geeneen hetzelfde (zoiezo al qua beleving) blijft apart!

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Jodie gefeliciteerd met de geborote van jullie Zoon.

@Me2, balen meis. Ik duim mee dat ze draaid nog.

@Nance, Succes vandaag

@WannaBMum, Succes vandaag

Hier nergens meer echt last van gehad. Af en toe eenkrampje maar zonder harde buik. Begin zelfs te twijfelen of het geen darmen waren ofzo. hihi.

18. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Ramoontje: fijn zeg! KAn je haar lekker gaan verwennen met babyspulletjes!

@ Coto: beterschap voor je mannetje! Hopelijk gaat het weer wat beter!

@ Jodie: GEFELICITEERD met je zoontje!!!

@Vruchtje: nee nog nooit inwendig gevoeld! Volgens mij doet de vk dat ook niet zonder aanleiding toch?

@IMD: ik hoop dat ik de lijst snel aan mag vullen met mijn meisje ;) ! Morgenavond ga ik mijn best doen, dan staat onze nieuwe keuken er, nu is het hier net een bouwplaats!

@Me2: oooo wat balen! Ik duim voor je dat de kleine alsnog draait!

@ Rach: precies wat je zegt: ik kijk er ook echt naar uit! Ben ook super nieuwsgierig naar de bevalling zelf!

En de rest ben ik weer even kwijt door alle herrie hier!

Hier: veel harde buiken, maar verder rustig!

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    word ik net gebeld of ik mijn afspraak naar morgen kan verzetten (eerst wilde ze me zelfs 08.15 zetten, ik zeg halllloo! ik heb hier een kleine rondlopen hoor, ik kan niet heksen zeker niet in deze positie, ik zei ook dat ik wilde vragen voor een groeiecho en dat dan deze week niet mee kon, ik zeg das handig dan ben ik alweer 38 weken, jullie weten dat zo lekker uit te rekken...) nu om 12.40 uur moet ik komen, ik ben echt zooooo boos, ze hadden me al naar de donderdag verzet ipv dinsdag en nu weer naar de vrijdag (intussen ben ik dan al 10 dagen gewoon niet geweest terwijl ik juist wil vragen voor die echo, ik ben in staat om bij de huisarts mijn bloeddruk op te laten meten, zelf die groeiecho te regelen en dan maar gewoon een week over te slaan, dit heeft toch geen zin, ik WEEEEEET ik ben heel onredelijk nu kan er gewoon slecht tegen, het is al zo'n drama om alles in te plannen hier (dat er iemand mee kan, of op dean kan passen) en ik stel me daar helemaal op in BLEGH, call me crazy (ben ik ook wel beetje) maar das echt zo'n ding waar ik gek van word...

Ze hebben me bv nog helemaal niet uitgelegd wat te doen bij weeen, bevalling e.d. en dan ben ik al 38 weken! vind ik een beetje aso eigenlijk...

Deel Deze Pagina