April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vervelend is dat he Isabel. Ikheb dat ook hoor. Door de hormonen word je nog kwader terwijl je normaal dan zoiets heb van ach komt ook wel goed.

Ha dik vorige week met mijn zwager. Die belde naar ons en we zaten te eten. Normaal neemt mijn vriend de telefoon gewoon op. Hij zei nee nu even niet dan hebben we rust. Ik bel zo wel terug.
    Staat hij gewoon nog geen 5 minuten later voor de deur. Pfffffffff Niet denken van joh er word niet opgenomen misschien hebben ze geen tijd. NEee gewoon even langsrijden en als ze er zijn gewoon naar binnen. Mijn vriend laat hem dan ook gewoon binnen. Terwijl ik dat normaal ook zou doen maar nu had ik zoiets van van wat doe je hier. HAhahaha
    Ik heb hem letterlijk weggekeken. Hij is maar in de tuin gaan zitten wachten tot we klaar waren.

Ik heb dan zoiets van ik zou maar aan het bevallen zijn end aarom de telefoon niet opnemen. Dan wil ik hem echt niet aan mijn deur hebben hoor.

Sorrie hahaha word gewoon weer boos

2. Imd, altijd irritant als afspraken verzet worden he.
    Zo kan ik nu al voor de 2e keer op rij niet bij mijn eigen gynaecoloog terecht omdat ze helemaal volgepland zit. vind dat ook echt vervelend, die anderen ken ik niet en moet ik niet :)

Maar vooral als je een kleintje hebt rondlopen is het heel onhandig!

Mimi, nou dat is zeker stom! snap dat je dat vervelend vind. Misschien even duidelijk maken dat je hoogzwanger bent en als je de telefoon niet opneemt dat een reden heeft :(

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oja vreselijk he ik kan daar ook zo boos om worden terwijl ik normaal zoiets heb van pfff lekker belangrijk.. ik heb nu zoiets van; zal ik bellen wanneer ik ga bevallen want die controles heb ik toch geen zin in :p

Ik zit te denken om even mijn bloeddruk te laten meten bij de dokter en dan heel die afspraak naar dinsdag gewoon te zetten (dan slaan we gewoon de hele week over) het is niet alsof hun meer doen...

Maarja waar regel je zo laat ZELF die groeiecho, ze zei tegen me dat ze die dan pas einde volgende week konden inplannen (ik ben al ingelei met 38 weken bij Dean mens!) dan ben ik alweer bijna 39 weken al ik een groeiecho krijg... pfff je moet NU niet mijn bloeddruk meten haha

@rach ja bij ons is het altijd de vraag welke van de 4 je krijgt, ik mag er maar 1 van, eentje haat ik zelfs ronduit (stom achterlijk mens zei dat ik nog niet erg genoege weeen had bij dean omdat ik nog praatte, hoe oppervlakkig kan zijn zeg!) en de andere twee heb ik amper gezien en vinden alles maar normaal..

4. jawel juist wel, dan hebben ze meteen een plekje voor je hahaha :)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha je laat me in elk geval weer even lachen :)

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Imd, wij hebben er ook 4 ik had vorige week 1 die ik voo rhet eerst had. Nee geen leuk mens. Beetje vaag. Ik was blij dat mijn vriend er was. Dit was namenlijk de eerste keer dat ik zo'n last van mijn rug kreeg dat ik niet van de tafel af kon komen. Al die vk's helpen me altijd wel maar deze liep gewoon weg. Lag ik daar te kramperen. Pfffff moet je net zien heeft zij zeker gewoon dienst als ik moet bevallen.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja precies, nou goed je zou uit kunnen schieten met je vuist of been (geheel per ongeluk natuurlijk) :p

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hoezo perongeluk :)

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Me2: Balen joh, ik ga ook heel erg hard voor je duimen dat de kleine alsnog spontaan draait !
    Rach: succes bij de VK.
    Imd en mimi: rustig adem blijven halen :) hahaha nee hoor ik begrijp het volkomen. Kan ook erg weinig hebben op dit moment.

Straks controlle bij de VK, ben benieuwd of onze kleine meid nog met haar hoofdje naar beneden ligt. Ik hoop het wel ! Jeetje alweer 39 weken vandaag... Van mij mag ze komen maar ik denk dat ze wacht op beter weer :D

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hier ook 39 weken en ik denk dat ze hier ook beter weer wil. Dan kan ze lang wachten denk ik. Of uhm kan ik lang wachten

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens knmi.nl wordt het vanaf dinsdag beter weer... wie weet toch 1 april kindjes ?

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mijn vriend zou het wel een mooie grap vinden. Hij wilde als de kleine er nog niet zou zijn zoiezo bellen op 1 april haha. Etter ik heb al gezegd kan je niet gewoon op 1 april pas bellen ook al komt ze eerder. Danhebben we even rust en niemand die het snel zou geloven omdat jij het al weken roept dat je belt. Zal wel eenleuke grap zijn.

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik vind het ook el een goede grap :p

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Moet je net zien dan word het een 1 april kindje. Dat wild eik juist niet. Hahahaha o dan gebeurd het juist he

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goedemorgen allemaal,

Meiden bedankt voor de complimentjes over mijn buik. Ben best onzeker en is dan toch leuk om te horen.

Me2: zo wat heb jij een lange dag in het ziekenhuis doorgebracht en dan nog wel helaas zonder resultaat. Ik hoop dat jou kindje ook nog draait de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé.

Imd: mooi cadeau. Het zou leuk zijn als het door zou zetten bij je helemaal omdat er dan een meisje wordt geboren hihi. En echt slecht dat ze zo zitten te rommelen met die afspraken kan me goed voorstellen dat je daar enorm van baalt en dat wordt nog eens extra door die hormomen waarschijnlijk

Meiden die naar VK moeten succes

Rach: ja als ik die buikfoto vergelijk groeit het nog steeds. Ben benieuwd hoe lang nog.

Eefje: jij hebt ook al zo een super mooie buik

Blimey: nee hier ook nooit inwendig gevoeld. Waarschijnlijk hoeft dat ook niet. Maar sommige meiden hebben het erover dat baarmoeder al wat verweekt is ofzo of ontsluiting.........daar kom je lijkt mij alleen maar achter als ze gaan voelen inwendig?

mimi: groot gelijk dat je de telefoon niet opnam. Wij nemen nooit op rond etenstijd sorry maar ik zelf ga iemand niet bellen rond etenstijd. Maar dat hij dan langskomt zeg pffffff kan me voorstellen dat je daar niet tegen kan op dat moment.

all: vandaag helemaal nergens zin in, herkennen jullie dat. Op zich binnenshuis wel wat te doen maar gewoon echt GEEN ZIN. Zit smachtend te wachten op de bevalling ha ha ondertussen vind ik het ook beetje eng hoor.

gr vruchtje

16. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Pfff IMD ik snap echt wel dat je pissig bent hoor! Hormonen of niet, dit is toch niet normaal! Alsof je die groei echo voor je lol wil!
    Heel hard uitschieten inderdaad..en het liefst met je been!

Geloof dat ik hier nogal mazzel heb met mijn verloskundigen...alles gaat altijd hardstikke netjes volgens afspraak enzo. En ik mag ze nog allemaal!

Vanaf dinsdag beter weer: das goed nieuws! Hier wordt je niet vrolijk van!

Ben benieuwd hoeveel (echte) 1 april-kindjes er komen...

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @vruchtje, ik had je buik nog niet gezien. Foei van mij. Ik ben even wezen kijken. Maar je heb wel een mooie buik hoor.

@Blimey, ik mag opzich ook al mijn vk's wel alleen die ik maandag had had ik voor het eerst en nee niet echt mijn type. Misschie ook wel omdat ze alles weer vroeg wat die andere allemaal al weten en in de computer gezet hebben.

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ben hier juist erg onrustig aan het worden wil alles opruimen schoonmaken erger me aan alles al ligt er maar een papiertje op de grond. Word een beetje gek van mezelf. Ben normaal nooit zo smetvrezerig :) En het leuke eraan is dat het niet lukt want ik krijg er enorme krampen van in me rug :rolleyes: * zo ff gezeurd hoor doe ik normaal niet zo snel*

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja ik wil ook steeds alles schoonhouden maar wil niet lukken met een dreumes in huis :) dus pas als hij savonds op bed ligt ben ik weer rustig ;)

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vind je dat dan leuk als je wilt opruimen en het lukt niet. Ik ben gewoon stiekem net doorgegaan met stofzuigen ondanks de pijn in mijn rug. Tot ik weer door mijn knieen zakt ben ik maar gestopt. En zit nu achter de pc me te vervelen hahahaha. Zo even tafel dekke en eten met mijn emisje als ze uit school komt.

Deel Deze Pagina