April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    mimi: er wordt hier zoveel geschreven niet raar dat je er over heen hebt gelezen :). Heel irritant inderdaad als je weer een andere VK hebt in weer allemaal dingen gaat vragen die ze al lang weten en in computer hebben staan.

Priscilla: wel beetje herkenbaar dat smetvrees ha ha

Imd: lijkt me echt wel een stuk zwaarder of je al een kindje hebt rondlopen of zoals ik nog niets. Ik kan natuurlijk veel makkelijk even gaan liggen of doen wat ik wil terwijl jij toch altijd ook rekening moet houden met je kindje. Ervaar je het zelf ook zwaarder dan bij je 1e zwangerschap?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zie trouwens dat je uit Hoofddorp komt, ik kom uit Nieuw Vennep. Ben je onder controle bij geboortecentrum in Hoofddorp? Ik in spaarneziekenhuis

3. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Vruchtje, ben inderdaad bij het geboortecentrum in Hoofddorp. Vind het er erg prettig!
    Jij loopt bij de gynaecoloog?

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    DAar heb ik hier ook niet veel last van. Mijn dochter is al 9 en die begrijpt wel als mama even in slaap valt op de bank. Ze laat me ook wel liggen mits ze wat te doen heeft. Als ze zich heel erg verveelt gaat ze mij vervelen. ;)

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi allemaal!

@sylvie: gefeliciteerd met Laure!
    @jodie: gefeliciteerd met Senne!

@rest: sorry, heb niet alles bijgelezen. het is ineens spannend hier: maandag was mijn bloeddruk ineens te hoog, dus naar zkhs voor bloed/urineonderzoek en check bij gyn. was allemaal wel OK, maar moest wel woensdag terug. gister dus. intussen moest ik rust houden. brafa gedaan, maar bloeddruk was nóg hoger gister! :confused: had ene gyn-in-opleiding, heel aardige meid, en ze zei dat de oplossing voor die bloeddruk bevallen was. dus ik: 'nou, graag!'. heeft ze me inwendig onderzocht, maar alles zat nog potdicht helaas. ze wilde me wel gaan inleiden, en ging dat overleggen met de gyn zelf.
    die vond het nog niet nodig, omdat ik geen klachten heb (als ik hoofdpijn, vlekken zien, vocht vasthouden) en mijn bloed en urine gelukkig goed zijn. nu moet ik morgenochtend terug, en als mijn bloeddruk dan nog zo hoog is, heb ik wél dikke kans dat ze me houden en in gaan leiden. spannend!

ik zal jullie proberen op de hoogte te houden, maar het kan dus zijn dat ik er een paar dagen niet ben, omdat ik aan het bevallen ben. ;)

wens jullie allemaal veel succes met alle gerommel en jullie mooie buikies nog. talk to you soon! doeg!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Lien, spannend meis. Ik hoop voor je dat ze je gaan inleiden dan als je zelf ook graag wilt. Succes

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Blimey: ja loop bij de gyn inderdaad. Ben bij geboortecentrum geweest voor 3D echo.

mimi: lief van je dochter zeg! Maar 9 jaar is ook wel dat je ze wat kunt uitleggen enzo.

Lien: ik hoop voor je dat ze je gaan inleiding morgen aangezien je dat zelf ook wel graag wilt. Echt heel spannend zeg voor jullie. Wordt het misschien wel een maart kindje i.p.v. april :)

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het viel mee eerst ervaarde ik het als makkelijker (omdat je afleiding hebt, tijd gaat sneller, je hebt minder tijd om bij al je klachtjes stil te gaan staan zeg maar, maar die laatste weken hakken er op deze manier wel in... je MOET gewoon door...

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lien: Spannend joh ! Hoop dat ze je morgen gaan inleiden !

Ik zou het wel leuk vinden als ze op 1 april geboren wordt, past ook wel echt bij ons... En mijn moeder is ook op 1 april geboren terwijl mijn oma op 2 april was uitgerekend net als ik dus dat zou ook wel leuk zijn...

Opruimwoede: normaal ben ik echt een pietje precies maar ik moet mezelf echt dwingen om wat te doen... heb er gewoon geen zin in...

10. JODIE! Gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan!!!

ALL! Vanmorgen bij VK geweest, alles keurig in orde. Hij is nog steeds heel tevreden en hij ligt al heel diep met zijn hoofdje wat gunstig was voor de bevalling zei ze. Maar waarschijnlijk wel gewoon 40 weken hoor!

De gipsbuik is goed gelukt, viel me echt 300% mee. Dus dames, ik zou het doen als ik jullie was!
    Zal straks even een foto maken!

DOEIIIIIII

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jodie: gefeliciteerd met jullie zoontje! Toch aan de beurt gekomen dus?: Fijn hoor. Geniet ervan!

Alle andere dames natuurlijk weer veel succes!

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    IMD: wat een leuk verjaardagscadeau zeg! Je word goed verwend!
    Bij jou begint het toch ook steeds meer te rommelen.
    Me2; wat vervelend dat de draaipoging niet is gelukt, je wilde het zo graag!
    Eefje; mooie buik zeg!
    Priscilla: leuke nieuwe avator. Lekker vrolijk!
    Rach: buik zit zeker vaak in de weg, dus qua dat kan ik hem echt missen. Maar ben er nu zo gewend aan dus zal mijn aangezicht (noem je dat zo?) gaan missen. Kan me bijna niet meer indenken zonder die buik.
    Snap je wat ik bedoel?
    En inderdaad dan hangbuikjes :( om daar nu naar uit kijken...
    Succes bij controle!
    Shopaholic: fijn dat je zo kunt genieten van je verlof! Geniet ze maar lekker verder.
    IMD: succes bij vk.
    Jodie: heftige bevalling zeg! Hoop dat jullie lekker snel naar huis mogen.
    Mimi: dat schiet ook niet op zeg, dat het nu weer rustig is.
    Blimey: wie weet gebeurt het dan. Heb vaker gehoord dat het gebeurt als je alles klaar hebt.
    Sushi: succes bij controle en het betere weer komt volgende week weer :)
    Vruchtje: ik heb vandaag ook zo'n dag van er moet nog van alles maar heb geen zin, dus of het gaar gebeuren.....
    Lien, wat spannend! Elke keer ziekenhuistas maar mee nemen voor de zekerheid! gek hé, eerst hoop je niet op een hoge bloeddruk en nu kan het ineens handig zijn :)
    Sophia: fijn dat controle goed was, en ben heel benieuwd naar je gipsbuik.

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuk ben benieuwd!

ja ik was trouwens op 1 april zelf uitgerekend (alleen kwam te laat)

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lien spannend zeg! :D

Sophia ben benieuwd naar het resultaat lijkt me wel heel gaaf om dat te hebben.

Lien jalleuk he vond ik ook al :D

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Jodie gefeliciteerd met jullie zoontje!

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Jodie : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

@Vruchtje : Hier ook nog nooit inwendig gevoeld door VK…
    @Imd : Ja apart he dat er eerst zoveel jongens geboren worden? Zouden de meisjes op beter weer wachten? PS Wat een romantisch kado heb je gekregen zeg hihi maar wel gaaf inderdaad! Oo mooie grote buik hoor! Succes bij de VK straks! Niet te hard schelden he?
    @Me2 : Jee jammer zeg, dat die draaipoging niet gelukt is! Balen inderdaad dat je nu een KS moet waar je inderdaad meer last van hebt…en dan nog een kleintje hebt rondlopen! Ik DUIM heel hard voor je dat er een klein wonder gebeurt en dat ze uit zichzelf wel draait….misschien snapt ze het nu? Of misschien moet jij op je kop gaan hangen?
    @Eefje : Mooi buik hoor! Ook die tattoo ziet er nog mooi uit!
    @1 april : Wij wilden hele stomme kaartjes sturen met ja HIJ is geboren en hij heet HARRY! Maar goed wordt een beetje dure bedoening dan! Het zou best kunnen dat mijn kleine meid op 1 april wordt gebeoren natuurlijk gewoon om ons een hak te zetten, dat ze moest wachten met komen hihi. Nou ik vind het dan wel lachen!
    @Lien : Nou sterkte dus de komende dagen! Ik hoop voor je dat het snel lukt!
    @Sophia : Mooi dat alles goed was bij de VK. Ik ben erg benieuwd naar de gipsbuik!

Verder hebben we goed geslapen. Hij is in een ander bed gaan liggen, dus was wel raar maar wel beter, anders houden we elkaar maar wakker….Ik heb wel steeds meer last van harde buiken maar ze doen niet echt zeer…
    Verder zijn mijn geboortekadootjesdingen binnen, dus ik ga de zakjes vullen met geboortesuiker, kaartje eraan etc. Als het klaar is maak ik wel een foto…
    Wat een Kl*te weer zeg! Blijf lekker binnen….

17. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    hee allemaal - heerlijk weer ja vandaag ahum...

Jodie - heel erg gefeliciteerd met jullie Senne! Erg mooie naam :)

Lien - heel veel succes vandaag, wie weet heb je straks idd je kindje, erg spannend!

WannaBMum - hoop dat het vandaag wat beter gaat met het inleiden!

Hier: geen rommelende buik, niks. Denk dat ik nog eventjes geduld moet hebben... Kwam er ook net achter dat ik nog geen beddengoed voor het wiegje heb (alleen voor ledikantje) dus dat ga ik vanmiddag maar eens halen. Ook moet ik alles nog wassen... dat wordt volgende week denk ik. Dus kleintje je moet nog even blijven zitten ;)

Succes allemaal weer ermee vandaag en met de laatste loodjes, ben benieuwd wie de volgende is.... lijkt er idd op dat de meiden wat meer geduld hebben dan de jongens.. haha

18. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Hier ook eentje met boze hormoontjes. Krijg ik vanochtend eindelijk het recept voor die spuiten van de hematoloog en een schriftelijke bevestiging van onze afspraak van afgelopen maandag.
    Ik had nl. met de hematoloog afgesproken dat ik op donderdag 2 april bloed zal laten prikken en dat hij mij dan vrijdag voor 12:00uur de uitslag zal doorbellen.

Tot mijn stomme verbazing staat in die brief met schrijfelijke afspraak de datum niet op donderdag voor het prikken, maar vrijdag 3 april!
    Staat er nog bijgeschreven dat ze mij aan het eind van het spreekuur de uitslag zullen doorbellen, om 12:00uur dus!

Ik bellen naar de hematologie wat ze bedoelen met "aan het einde van het spreekuur!".

Blijkt dat dus inderdaad 12:00uur te zijn.

Dat ei weet dat wanneer ik mij s'ochtends om 08:00uur spuit, dat ik mij dan om 12:00uur moet laten prikken (omdat dan de piekwaarde het hoogt is van dat spul in die spuiten).

Ze kunnen mij dan niet bellen om 12:00uur omdat ze dan simpelweg de uitslag nog niet hebben.

Als ik mij dus op vrijdag om 12:00uur laat prikken, heb ik niet om 12:00uur de uitslag! Lekker bijdehand zo.

Ze hebben bij de polie nu in de computer gezet dat hij mij in de loop van de dag dan belt zodra de uitslag binnen is!
    Ik was zo boos en te geirriteerd om die prikafspraak naar de donderdag te verzetten. Sukkels!

Kom ik vervolgens door de regen bij de apotheek. Stelt zo'n stomme muts weer van die ultra stomme vragen!
    Die hematoloog had een bepaalde benaming van die spuiten doorgestreept en een andere naam erboven gezet! Vraagt die muts waarom hij dat gedaan heeft. Nee, weet IK VEEL!

Ik slik nu nog steeds pillen (zware bloedverdunners). Toen merkte ze op dat ze het allemaal maar eng vond en of ik nu niet die pillen samen met die spuiten ging gebruiken!
    Ik keek ze alleen maar aan met een blik van: "ZIE IK ER &^!@#!)(*! SOMS UIT ALSOF IK UIT EEN EI GEKROPEN BEN
    OFZO!".

NEE, NATUURLIJK NIET. DIE SPUTJES ZIJN NATUURLIJK IN PLAATS VAN DIE PILLEN!

Ik ben nu erg gevoelig voor stomme opmerkingen en stomme afspraken nu hoor......

sorry meiden, moest het even van me af schrijven.....

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Synove, leuk he die hormonen dat versterkt zo de gevoelens. PFffffffffffffffffffff en nu hopen dat alles vrijdag zo loopt zoals het hoort te gaan

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @synove jemig zeg echt weer van dat mutsenwerk (zouden ze vandaag mutsjes hebben gegeten ofzo?) het KAN gewoon niet alleen onze hormonen liggen... wat een onzin.

Mijn moeder wilde zo effe de duoseat ophalen bij de babywinkel maar heb nergens zin in, toch maar even zin maken ben ik er in elk geval even uit..

Deel Deze Pagina