April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Synove: wat een gedoe zeg! Daar heb je toch helemaal geen zin in.
    Nog geen nieuws van Nance of inleiding gister gelukt is, toch? Of moest ze vandaag terug komen voor inleiding?
    Wwjc, waar ben je?

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    opvoedpolitie op sbs6 uhhh mijn god :) zo wordt mijn dochter natuurlijk niet :p

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goedemiddag,

Hier weer een hele schone keuken. Nesteldrang!? :rolleyes: een klein beetje dan.

Net nog een boterkoek gebakken :D .

De gyn. zei dat ik de dag na de versie behoorlijke buikpijn zou hebben. Maar dat valt gelukkig mee. Alleen op de plekken waar de gyn. steeds zat te duwen voelt het blauw aan.

@Jodie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik ben de buddy van Nance en heb zelf niet haar nummer. Zij de mijne wel. Ik zit hier ook te wachten.

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoop dat ze snel kan laten weten dat ze haar kleintje in haar armen heeft.
    We wachten af..................

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja ben wel heel nieuwsgierig nu.

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Net terug van VK, en ze ligt gelukkig nog steeds met haar hoofdje naar beneden. Is inmiddels ook ietsje ingedaald. Verder alles prima in orde.

Ik ga maar eventjes het dorp in, van dat thuis zitten word ik ook een beetje depri... even lekker naar de hema en de hennes kijken of ze nog wat leuks hebben :D

8. lien: jeetje zeg, doe je rustig aan? zal het ff in de update zetten.

ik was net bij de gyn, en het was echt zoo fantastisch :D
    ik kreeg een echo en we konden het gezichtje heel goed zien! baby knipperde zelfs met de oogjes en dronk van het vruchtwater en deed mondje open dicht. zo bijzonder!
    De gyn zei wel: de praktijk leert als baby's nog van het vruchtwater drinkt je waarschijnlijk niet binnen 24 uur zal bevallen (helaas :p ).

bloeddruk 122/55, netjes dus.

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Rach heel bijzonder :D lijkt me waanzinnig mooi om te zien. Vruchtwater slikken hmm dan beval ik voorlopig ook nog niet want ze heeft hier iedere dag de hik ;)

Wat spannend van nance wacht geduldig mee!

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Rach, bijzonder he. Hier ook over vruchtwater hmmmz ik geloof niet dat ze de hik heb gehad gisteren. Nu in iedergeval niet. ze is wel aan het draaien.

Ik zit nu met 1 hand te tikken. mijn linkerhand slaapt nu aan 1 stuk door. pfffffffffff ik krijg hem niet wakker. mijn wijs/middel en ring vinger slapen. nu zijn mijn pnk en duim ook aan meedoen. wat een rot gevoel.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    *inbraak*

kom hier even de groeten brengen van sylvie, en bedanken voor de felicitaties
    het gaat heel goed met haar en kleine laure, borstvoeding gaat ook goed. het is een heel lief meisje
    zaterdag of zondag mogen ze waarschijnlijk naar huis.

groetjes en gefeliciteerd met de eerste beebjes! succes meiden met bevallen en de laatste loodjes! voor je het weet is het voorbij

*uitbraak*

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hmm jammer nog geen nieuws van bevallende dames.
    Trouwens wel een hoop inleidingen zeg.
    Ben ook benieuwd hoe het met Mandytjuuu gaat.

Imd hmm vaag hoor, lekker handig wat groeiecho betreft, kan je het niet telefonisch regelen?

Lien ow bij jou ook al zo spannend! Keep us informed ;)

Brendagill wat een mooie fotoshoot op je site zeg!
    Extra goed gekeken of ik iemand herkende op de foto aangezien ik 19 jaar in Z'meer heb gewoond, maar herkende niemand.

Rach goh dat had ik nog nooit gehoord van dat drinken en bevallen...maar is dus niet echt een vaststaand feit?

:whistle: even een vreudgedansje :whistle: de box is klaar! Was een boel werk, elk spijltje 5 keer en er zijn 42 spijltjes. maaaaaar hij is wel heel mooi geworden.
    Alleen bedacht ik me ineens dat de box nu wit is en het boxkleed gebroken wit...beetje saai, maar ronde boxkleden zijn ook weer prijzig...dus ik denk dat ik maar die oude ga proberen te verven :) en hopen dat het mooi wordt, anders moeten we alsnog een nieuwe kopen :p

13. FOTO gipsbuik in album!

Is een beetje rare foto, maar hij ligt nog te drogen. Dat duurt ca. 2 dagen.

Tegen de zomer gaan we hem bezetten met mozaiek!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Sophia mooi zeg :D en met mozaiek dan zal het eindresultaat wel heel mooi worden

15. thanxx :oops:

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    mooi zeg. lijkt me ook mooi met mozaiek.

@All. Heb ik net mijn moeder aan de foon. Zeg ik tegen haar dat als ik opeens wegval niet schrikken dan is mijn foon leeg. Dan bel ik je daarna wel terug. Hahaha Ben ik aan het vertellen over de vk en over dat ik door mijn benen gezakt was. Hoor ik haar niet meer. eerst had ik zoets van ach ze luisterd. Maar ze reageerde maar niet. Blijk ik gewoon 5 minuten tegen de foon hebben zitten praten terwijl mijn foon het niet meer deed :confused: . Ik snel mijn foon in de lader gedaan en zat nog te lachen. Mijn moeder belde al voor ik haar kon bellen en ze zei al. Laat me raden je was je verhaal nog aan het vertellen. Bleek ze het hele stuk van de vk en bekken niet gehoord te hebben :confused: :confused: .

Hahahaha ze zei ja ach je zei dat je tel uit kon vallen alleen was ik het alweer vergeten :rolleyes:

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sophia: mooi zeg die gipsbuik. Echt bijzonder om te hebben lijkt mij.

Rach: fijn dat alles goed was bij de gyn en inderdaad ontzettend leuk dat jullie echo hebben gekregen. Eerst volgende keer zie je je baby in het echt :)

mimi: wat grappig hoe je het zo verteld.......alsnog verhaal opnieuw moeten vertellen zeker ach zo blijf je bezig. Ik ben ook benieuwd over nieuws van Nance.

Pientje: leuk dat de box nu ook klaar is.

all: hier ook maar even naar het dorp geweest van de hele dag binnen zitten word ik ook gek. Straks trouwens weer naar zwangerschapszwemmen. Ook echt zo een rottijd begint om 18.15. Ach wie weet is het wel de laatste keer :) zal wel niet hoor!

gr vruchtje

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik ben het binnenzitten ook zat. Ik ga zo maar even naar desupermarkt hier om de hoek. even geraspe kaas halen. ik denk dat ik maar lasagne ga eten dus word ook even huzarensalade halen.

Kind is spelen bij vriendinnetje. Ben zo alleen :cry:

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ja en ook al ga je even naar de supermarkt ben je er toch even uit onder de mensen en lekker beetje frisse lucht. Lekker lasagne hebben wij gisteren gegeten.

20. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @sophia: wow, mooi buikie hoor! wat ga je er mee doen als ie af is? ik had zoiets van: tsja, het is wel leuk, maar ik zou zoiets niet gauw aan de muur hangen ofzo. dus hier belandt dat ergens op een kast ofzo, en kijk je er dus nooit meer na. dus maar niet gedaan ook.

@synove/imd: oei, niet leuk. ik merk soms ook wel dat je haast niet voor vol aangezien wordt als je zwanger bent. zwanger=dement en ontoerekingsvatbaar, lijkt het wel. dat men dat denkt dan. terwijl ikzelf eigenlijk gewoon heel erg mezelf ben; vriend schept overal tegen iedereen op dat ik helemaal niet zeur, en juist heel flink ben. dement ben ik wel :oops: vergeet echt álles....

@rach: oh, dankje, voor het plaatsen in updates. inderdaad vergeten het verhaal naar jou te sturen per pm. sorry...

@coto: haha :) dat zou wel een heeeule goeie grap zijn, van die nepkaartjes. maar idd te duur. mijn vriend zei al: ik ga gewoon iedereen dan pas (1 aprl) bellen en zeggen dat het tóch een meisje is. lachen... ;)

@sushi: oei, verleidelijk, shoppen. ik beperkt me nu tot marktplaats, want echt de stad (Amerfsoort) in lukt hier niet meer. en hier in 't durp hebben ze niks leuks. laat je zien wat je gekocht hebt?

@rest: zoooo, heb net de gordel-insteek-dinges in mijn auto laten fixen; juist die die ik wil gebruiken voor de maxicosi, was lam. heb ik ene nieuwe in laten zetten. kon erop wachten, dus dat was prima. merk wel dat ik dan gelijk moe ben na zo'n (suf) uitje. zo nog even langs mijn paard (die kan ik straks vast een dikke week niet zien), maar eerst even uitpuffen. lijk wel een bejaarde....

verder zie ik erg uit naar morgen, vind het rete-spannend! :D ik probeer jullie op de hoogte te houden dames. jullie allemaal ook veel succes, en dank voor alle lieve woorden!

Deel Deze Pagina