Wwjc, wat een dag zeg! Snap helemaal dat je niets van je hebt kunnen laten horen. Hoop dat morgen je bloeddruk toch lager zal zijn ,maar na zo'n dag?!
ENORM EGO-BERICHT WONDERTJE - ik heb geen buddy Dag meiden, Vanochtend ben ik opgenomen in het ziekenhuis, zeer onverwacht. Ik had de baby weer ruim 8 uur niet gevoeld en ik vertrouwde het niet. Ik moest onmiddellijk komen. Ik ben aan de CTG gelegd en kreeg een echo. Hieruit bleek dat de baby idd te rustig was en dat mijn vruchtwater ineens veel te veel was. M.a.w. de suiker is met me aan de loop gegaan en de baby ondervindt hier hinder van. Ik moest direct blijven en heb iedere 3 uur een CTG. Indien ze het niet vertrouwen wordt vannacht of morgen de baby gehaald met een ks. En anders word ik zaterdag (want dan ben ik officieel 37 weken) ingeleid. Ondertussen heb ik morgenvroeg een extra uitgebreide echo, om uit te sluiten dat er geen andere reden is voor de enorme hoeveelheid vruchtwater (zoals problemen met de darmen, het maagje of het hartje van de baby). Maar, daar ga ik niet vanuit omdat met 20 weken alles prima was en met de pretecho met 28 weken ook (en een mens moet positief blijven, toch?). Ik ben enorm geschrokken, dat snappen jullie en hoop dat alles goed gaat dit weekend. Maar het ziet ernaar uit dat er weer een maart-baby aankomt! Tot slot. JODIE, GEFELICITEERD MET SENNE!
Eenwondertje. wat schrikken zeg! Goed dat je hebt gebeld naar ziekenhuis, 8 uur is ook wel super lang om niet te voelen! Gek dat je ineens veel te veel vruchtwater hebt, je let er zo goed op. Heb je wel jullie kleintje nog met een echo kunnen zien? Dikke knuffel voor jou en je partner. Niet niets om zo ineens mee te maken! Wil je wel een buddy?
Wwjc: Allemensen wat een dag!! Zou er zelf helemaal knetter van worden..maar dat wordt ik nu al als de telefoon vaker dan 3 keer per dag gaat 8) Vanavond even rustig aan?! Spekkie:Ik lees in jouw stukjes altijd zoveel energie..Echt super hoor!!! Petje af ... Eenwondertje: Jeej wat schrikken..Nou spannend hoor!! Heel veel sterkte gewenst meid...**KNUFF** Ps:Ik wil anders nog wel buddy'en..
eenwondertje tjonge wat schrikken, zie je wel, je kan nooit te vaak bellen! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie mannetje, veel succes! Hoop dat je ons op de hoogte kunt houden. Tup ow spannend zeg, slijmprop, het zegt verder niks, maar toch ga je stiekem hopen hè Priscilla en waren je aardappeltjes lekker? Rach de verf is al droog, dus ik ga em zo in elkaar zetten Kipkip ik heb de muisjes bij de ah online besteld met de andere boodschappen, je kan ook gewoon blauwe en roze muisjes meenemen wwjc zo lekkere vermoeiende dag weer zeg...dus je gaat op tijd naar bed? Spekkie vind het altijd zo leuk om je verhalen te lezen heb je nog leuke nieuwe pics om te showen?
@Wendy, Jeetje meis jij hebje dag wel gehad zo te lezen. Lekekr rustig aan doen vanavond en vroeg je bed in als het lukt he. @Spekkie, wat leuk wat te horen van je en dat je jongens het zo goed doen. @eenwondertje, jee meis, klinkt niet fijn maar wat je al zegt positief blijven.
wou nog even ego doen eigenlijk.. Ik heb een heerlijk luie dag gehad.. De kids zijn tussen de middag op bed gegaan..Mannetje zat op zolder te werken..Ik lekker even baby-kleertjes wezen prutsen..(Voor de zoveelste keer) Toen lekker op bed gaan liggen..Mannetje heeft de kids mee genomen toen ze wakker waren en ik heb tot kwart voor 4 op bed gelegen..HEERLIJK! Toen ik beneden kwam had hij lekker kalkoen gebraden en in de oven gestopt..Wat we morgen gaan eten..Yumm.. Verder op de bank gehangen en hij heeft gegeten met de kids..Pannekoeken.. Voelde me zo verwend.. Nu is hij weg om te werken de kids slapen..En ik ga zo ook weer naar boven.. Einde ego! K had het ook wel even nodig..
Hallo, Nou hier gaat het eindelijk weer een beetje beter. Mannetje is in ieder geval niet slechter geworden en hoest niet meer zo. Bij mij zet het gelukkig ook niet door.. Ik heb ook het idee dat we er allebei steeds meer klaar voor worden . Kaartje is zo goed als klaar, alleen nog foto van de kleine erbij als ze eenmaal geboren is. Geboortekadootjes zijn klaar, alleen de naam en datum moet er nog op Lamp en gordijnen hangen, kamertje is echt klaar. Morgen slingers etc halen En dan kan ze komen! @Synove : Wat een gedoe bij jou! Daar zit je toch op te wachten nu? @Sniffy : Gelukkig heb je geen pijn na de versie! @Rach : Wat gaaf nog zon echo! Dat doen ze hier echt niet! @Sophia : Echt heel gaaf, die gipsbuik! @Marijke : Voor jou ook spannende tijden, hopelijk komt gewoon snel op gang! @Tup : Ook bij jou kan het zomaar ineens gaan beginnen! Die slijmprop is toch een teken? @wwjc : Jij hebt het echt veel te druk! Zo komt je kindje natuurlijk niet, daar heb je nu geen tijd voor! Hoe lang duurt dat geklus nou nog? @Spekkie : Petje af hoor, je doet het echt goed! @Een wondertje : Jee, dat is schrikken zeg? Fijn dat je ons wel iets laat weten Sterkte de komende dagen!
eenwondertje sterkte en knuffel Pientje ja ze waren gelukt en nog lekker ook me vriend vond het zalig die was de gekookte smaakloze aardappelen zo zat. hahahha
@Eefje, o heerlijk zeg. Wat een leive man heb jij. Uhm kalkoen maken. OOOOoooo zo jaloers. mijn ventje kan wel pasta maken als het moet. en koken uhm laat hij liever an mij over.
Haha ,bij ons het juist andersom..Niet dat ik alleen pasta kan maken..Maar hij is meer van de 'byzondere' keuken zeg maar..En ik van de 'simpele' Ik ben veel te chaotisch.. coto Oh gelukkig zeg dat jullie lekker opknappen.. En alles bijna klaar..Nog even chillen dan en genieten van de rust Gek he dat je er 'automatisch' klaar voor gaat zijn..Dat heeft de natuur mooi bekeken.. Meiden:Ik ga naar bed..Nog een beetje televisie kijken..Timer aan.. Weltrusten
Synove: wat balen allemaal zeg. Zou ik ook van over de kook gaan! Sniffy: hier ook alleen eenbeurse buik van de versie poging en geen buikpijn! Gelukkig maar! Sphia: mooi hoor die gipsbuik! Rach: wat een leuke info over dat drinken en wel gaaf dat je het gezichtje hebt gezien. Wij trouwens ook gisteren op de echo...ze keek ons recht aan al drinkend (ja zeker om ff duidelijk te maken dat ze dus echt NIET ging meewerken om te draaien ) Sushi: nog 1 week voor de uitgerekende datum! Pientje: heerlijk dat de box nu klaar is! Lien: good luck morgen! MArijke en Tup: sopannend of het door gaat zetten! WWJC: hoop dat je dag morgen midner hectisch verloopt! Mimi: niet meer jezelf zo uitputten hoor! Wel schattig van je meisje! Eenwondertje: sterkte en houd ons op de hoogte! Eef: klinkt als een prima dagje... Spekkie: wat fijn dat het met je ventjes zo goed gaat! Coto: fijn dat je mannetje beter gaat!
eenwondertje wat zal je geschrokken zijn! ik wens jou en je partner heel veel succes morgen (of vannacht) en komend weekend!
hallo allemaal een hele tijd niet geweest en iedereen die bevallen is alsnog gefeliciteerd en de rest nog steerkte met de laatste loodjes heb zelf vandaag weer controle gehad en er werd minder vruchtwater gezien en nou moet ik dinsdag weer terug komen en dan gaan ze hetw eer controleren is het dan nog steeds zo dan gaan ze me inleiden dus ben er zeker wel erg benieuwd naar dan hoor en lat het jullie zeker wel weten
Eenwondertje, heel veel succes! Dikke knuf voor jou en de kleine... Imd, knap dat je alles heel gehouden hebt. Rach, hier ook geen zin in uberhaupt eten. Avondeten kan ik niet meer kiezen en heb steeds geen zin om te koken. (Zelfs niet al is het maar opwarmen.) Leuk trouwens die echo die je gehad hebt. Lijkt me super om dat te zien. Me2, jij ook al zo'n leuke echo... *zwijmel* Veroon, ben benieuwd.. We horen het wel. Eefje, wat heerlijk zo'n man! Coto, dus dit wordt jouw weekend? Geklus zou zondag dan eindelijk klaar moeten zijn, maar ja, dan moet het nog een dag drogen en daarna moet ik de kast weer inruimen en kamertje weer op orde brengen. En maandag en wo heb ik nog verjaardagen..... En wanneer die servicemonteur komt.. geen idee. En degene die nog moet stuccen... ook geen idee. Hier idd de avond rustig gedaan. Heb zelfs eten laten bezorgen. Gewoon een salade, dus wel gezond, maar heerlijk dat ik niet zelf weg hoefde, hoefde te koken of op te ruimen.... Kan alleen nog niet slapen, heb weer erg last van die restless legs. Ik hoop idd ook dat morgen rustiger wordt. Ik word gek van dat geklus en geregel. En elke week denk ik.... nu zijn we klaar.... En dan dient er zich weer het 1 na het ander aan, waardoor ook de hele week weer volgepland raakt. Kan straks wel aan de slag als manusje-van-alles of secretaresse.
@ Kipkip....nee eigenlijk heb ik geen muisjes gekocht haha...ook niet echt bij stil gestaan, want was niet gepland om naar de makro te gaan! Maar ik moet inderdaad wel muisjes gaan aanschaffen en beschuit en de slingers! Morgen ff de Xenos in voor de slingers, zag ze in de folder staan @ Spekkie, wat fijn dat het goed gaat met je mannetjes en met jou! @ Wwjc...wat een dag heb ji gehad, toen ik het las werd ik er zelf moe van @ een wondertje...heel veel sterkte meid de komende dagen!
ik heb al muisjes en nu ook nog prinsessen beschuit hahah. Ik zag ze staan en ik dacht die moet ik hebben. was even duur als het beschuit wat ik altijd neem en goedkoper dan bolletje
Grappig prinsessenbeschuit! Nou even heel eerlijk...die muisjes waren echt langs me heen geschoten hoor haha, maar daar had iemand in de familie dan wel voor gezorgd...
ik haal ook altijd prinsessenbeschuit, dochterlief vind de stickers erin zo leuk en is idd goedkoper. Vraagje, vinden jullie 1 boxkleed ook niet te dun? Dat ligt toch niet lekker?