April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Zitten er stickers in :) Dat wist ik niet.

Ik heb twee boxkleden. Ik heb ook zo'n dunne en nu heb ike r dus twee. Ik kreeg er 1 bij dus kan hem nog omwisselen als ik wil en hij is dubbelzijdig te gebruiken. Mijn schoonzusje heeft zo'n dikke boxkleed. Ik had hem nog van mijn dochter 9 jaar terug

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Boxkleed...ik heb eigenlijk 2 vrij dikke boxkleden...1 heb ik echt bewust gezocht, want vind de meeste vrij dun en de ander heeft de moeder van mijn vriendin gemaakt en die is echt heerlijk dik...

dus antwoord op je vraag...ik durft het niet te zeggen weet niet hoe 'dun' die van jou aanvoelt..en anders doe er toch lekker 2 op elkaar

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Meiden ik ga naar bedje toe...ga nog even lekker lezen. Slaap lekker iedereen!

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    wow een boxkleed 9 jaar bewaard? :)

Hmm ja vind em wel dun eigenlijk, is een ronde Jollein boxkleed. (misschien dunner geworden door het wassen?)
    Met rond ben je al zo beperkt, toch maar 1tje erbij halen dan.

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Onze box staat al sinds januarie en heb in het begin een babydekbedje eronder egdaan. Als mijn schoonzus langs kwam met mijn nefje had hij toch een lekker zacht kled dan. Nu ik er 2 heb hoef dat niet meer.

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    *Buddy Nieuws*

Vandaag, om 2 over half zes, is Daniƫlle1982 bevallen van haar zoon Tim. Ze werd vandaag ingeleid, en mocht Tim op natuurlijke manier ter wereld helpen.

Hij weegt 2980 gram is in 46 cm. Alles is goed gegaan!

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Danielle ....gefeliciteerd met je mannetje!

8. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Gefeliciteerd Danielle met Tim!
    Alweer een ventje erbij! Het wordt hoog tijd dat mijn dochtertje het damesteam komt versterken.....

boxkleden: Ik heb zo'n geplatificeerd boxdekje eronder liggen. Dat hadden we op het KDV ook en dat kun je makkelijk schoonmaken, plus dat het heerlijk zacht is natuurlijk. Dan kunnen ze straks als ze gaan zitten ook nog eens omvallen :)

9. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Woehoe! Danielle, gefeliciteerd met jullie zoontje!

10. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Danielle : proficiat.

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Yeahh babynieuws :D Danielle gefeliciteerd met je kleine vent geniet er van :D

Dat is nog is leuk wakker worden!

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Danielle gefeliciteerd met Tim!!!

Jeej wat gaat het hard nu! :D
    K ben even wakker worden, heb geslapen als een roos en **YEAH, Doet dansje** Len was pas om 20 over 6 wakker...

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Whaha..Wil ik net de geboorte van Tim in de lijst zetten..Gaat iemand anders erop! En wordt er afgegooid..

IMD? :)

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gefeliciteerd! wat een lief klein manneke... ik heb het toegevoegd aan de lijst..

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha sorry :)

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Geeft niet! Is het iig gebeurd! ;)

17. Danielle Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tim!

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Weer een heer erbij:
    Danielle, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje Tim! ! ! :baby:

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Spekkie ik vind jouw bv-verhalen zo leuk :) krijg er weer helemaal zin in! Grappig dat er nu stukken terugkomen over de bevalling. Idd slim om die op te schrijven want je vergeet het zo weer.
    @wwjc wat een dag heb jij gehad gisteren zeg...poeh. Hoop toch voor je dat je bloeddruk wat lager zal zijn vandaag.
    @eenwondertje Zo dat is schrikken zeg! Er spannend dus de komende dagen. Succes en sterkte!
    @Danielle GEFELICITEERD met je jochie!

ego: We krijgen de 9e de sleutel van het nieuwe huis, maar wou liever dat we vandaag nog konden verhuizen :( de jochies uit de buurt blijven maar doorgaan met etteren. Ze hebben nu aan twee kanten van de tuin de schutting er uitgehaald zodat ze door de tuin kunnen. Als wij op pad gaan verstoppen ze zich in de tuin, maken er een bende van. Gisteren kwam het zelfs een beetje tot een gevecht tussen m'n man en een van die pubers, omdat hij niet wou dat ik met m'n zoontje de auto zou uitstappen als die jongens nog in de tuin waren. Dus hij probeerde hem de tuin uit te werken. We bellen tegenwoordig bijna elke avond de politie. Gisteren zelfs alarmnummer gebeld maar er is niemand komen opdagen :( vanavond komt de wijkpolitie, maar ze doen niks. We hebben namen van de jongens die het doen en ook weten we waar ze wonen....ik snap het gewoon niet! Waarom doen ze niks? Ze gooien ook de hele tijd steentjes tegen het raam als m'n zoontje slaapt..ben het echt goed zat hier!

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Danielle gefeliciteerd met Tim!

Nu sta ik nog alleen op 08-04-2009!

Deel Deze Pagina