April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    danielle en partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Amom, wat een k*t situatie zeg bij jou om het huis! Toch niet normaal dat zij op jullie privéterein komen en dat er dan niets aan wordt gedaan! Ik vind het echt belachelijk!
    Ga maar vroeg beginnen met pakken zodat jullie de 9e ook meteen weg kunnen uit deze idiote buurt! Dikke knuffel!

Ik, vanacht is ons bed kapot gegaan. Ik ging uit bed en toen scheurde gewoon mijn kant van het bed af. Viel dus zo'n 80-90 cm naar beneden. Was wel schrikken maar gelukkig niets gebeurd voor de rest. Man 's nachts met boor het bed weer gemaakt en het is weer stevig maar vind het nu wel eng om in te liggen. Bij elk kraakje denk ik daar gaan we weer!
    Het bed was overigens gewoon verkeerd in elkaar gezet bij aflevering, bleek nu. Het was blijkbaar een kwestie van tijd tot dit ging gebeuren.
    Ben wel heel erg blij dat het niet gebeurt is als het kindje in bed ligt!

Wwjc, succes vandaag met je bloeddruk. Hoop dat hij (ondanks je hele hectische dag van gister) een stuk lager is.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Amom22, jeetje meis ik begrijp dat je er helemaal gek van word. Ze doen er niks tegen maar als je ze neer zou slaan dan krijg je wel wat te horen he. Heel veel sterkte meis.

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0

Danielle gefeliciteerd met de geboort evan jullie zoon

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Jeej AMOM!
    Wat een K*tbuurt!
    En heel bizar dat er niks aangedaan wordt! :(
    Idd lekker snel pakken en die dag direct wegwezen..
    Hopende dat de nieuwe buurt wat rustiger is..

LEONIE: Tjonge dat is schrikken zeg! :confused: .. Moest stiekem even grinneken :oops: Maar dat had minder kunnen aflopen..Wat stom dat ze bij aflevering dat bed niet goed gemonteerd hebben..Heb je nog garantie?Anders sowieso even bellen met die winkel?

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jippie, ik heb nu de laptop in gebruik. \hihihih jippie. Ik heb mijn outlook zo veranderd dat ik het op 2 computers kan openen. moet dan wel af en toe even mijn mail wissen hahahaha

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Eefje, ga straks even bellen met beterbed of ik niet echt een beter bed kan krijgen of iets anders?! :)
    Ik moest toen het was gebeurt eerst huilen, van schrik en al die hormonen, maar toen had man boor gehaald en kreeg ik echt een lachbui die niet wilde stoppen. Man moest daar weer hard om lachen, dus was wel grappige situatie idd!

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Eefje, hoe laat was dat dan? Zie het al helemaal voor me midden in de nacht met een boor de buren trotseren. Je weeen zouden maar begonnen zijn he.

Hier heb vanmorgen urine naar de HA gebracht. Ik begon gisteren toch te twijfelen waar mijn lichte krampen vandaan kwamen. het voelde niet hetzelfde als dinsag/woensdagnacht. Ik dacht onee he het voelt als blaasontsteking. Opzich niet raar want ik ben mijn ventje nog gezelschap wezen houden buiten op een koude stoel. Ik kan me nog herinneren dat ik die koude billen niet leuk vond maar lekekr bleef zitten zodat ik gezellig kon kletsen met mijn ventje die aan het klussen was aan een scooter.

Ach ik wil geen kuur voordat ik weet welke bacterie het is. Ik heb al gezegd dat als ze iets vinden het maar eerst op kweek moeten zetten omdat ik al 3 of 4 kuren gehad heb deze zwangerschap. Dan wacht ik maar een weekend hoor. ach dat het dan opwekt vind ik dan helemaal niet erg .;)

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Was er gisteravond ook goed ziek van, hoofdpijn en harde buiken....ben maar vroeg op bed gegaan. En idd we gaan meteen het weekend over! Terwijl we eerst lekker de tijd zouden nemen, maakt mij het nu ook uit dat het huis niet af is, als ik hier maar weg kan!

@Leonie :confused: dat is ook schrikken zeg. Lig je lekker te slapen, lig je ineens op de grond. Had je het bed al op klossen staan ook? Idd zou ik wel ff bellen met de winkel, want het zou niet mogen! en natuurlijk ff vertellen dat je hoogzwanger bent!

9. Danielle gefeliciteerd met Tim! :D

10. **Update april mama’s week 13**

MamaFiona: Een rustige week gehad met de beeb, alles onder controle. Slaap alleen slecht en heb veel jeuk. Week 36/37 echo om ligging en grootte te bepalen.

WannaBmum: word woensdag ingeleid omdat er eiwit in de urine is gevonden en kruimeltje niet meer goed groeit. Mislukte poging. Donderdag weer.

Sylvie: is woensdag nacht bevallen om 2.50 van een dochter Laure. Laure weegt 3400 gram en is 50,5 cm lang.

Belleke06: word aanstaande zondag ingeleid omdat haar baby te groot word om op een natuurlijke manier te kunnen bevallen.

Mandytjuuuh is in het ziekenhuis opgenomen met HELLP

Jodie: is woensdagmiddag om 17:50 bevallen van een zoon. Hij heet Senne en is 52 cm en weegt 3600 gram.

Vruchtje24: Controle gyn was weer goed. Bloeddruk ook netjes 110/60. Baby is ingedaald. Verder nog wel last van harde buiken en af en toe rommelende buik.

Coto : Maandag duizilig/bibberen en 's nachts overgeven...verder niks. Dinsdag VK alles was goed. Woensdag man ziek geworden verkouden/grieperig dus nog even niet van plan te bevallen. Ik zie wel erg uit naar het moment dat alles weer goed is en iedereen zich beter voelt en dat we ons kunnen richten op die kleine!

Leonie: bloeddruk weer veel te hoog bij controle gyn. Gelukkig groeit kindje goed, die heeft overal weinig last van. Maandag nieuwe afspraak gyn, kijken of ik inleidbaar ben. Spannend!

Me2: heeft een draaipoging gehad, helaas is deze mislukt. Het word nu een geplande keizersnede.

Shopaholic: Hier alles nog heel erg rustig! Vind het prima want ben heerlijk van mijn verlof aan het genieten. Ik ben de buik zelfs nog niet zat!

Rach84: zou zo graag snel willen bevallen. Heb helemaal geen abnormale klachten, maar ik wil zo graag ons kindje ontmoeten!

mimi1981, Flinke oefenweeen gehad dinsdag op woensdag nacht. s'Morgens na douchen zo goed als verdwene. Af en toe wel krampen maar zonder echte harde buiken. Donderdag heerlijk geslapen zelfs zo lekker dat ik niet wakker ben geworden om te plassen zo moe was ik.
    ik hoop dat als ik maandag nog niet bevallen ben dat de vk wil kijken hoever ik ben en of ze dan misschien wil strippen omdat ik dan anders pas met 40.4 weken terug moet komen.

wwjc19: Afgelopen week blaasontsteking geconstateerd en te hoge bloeddruk, vrijdagochtend weer controle bloeddruk en uitslag urinekweek.

Lien78: bloeddruk is te hoog en moet rustig aan doen. Is misschien niet online komende dagen, word misschien ingeleid.

Marijke1972: Ik heb paar weken geleden in ziekenhuis gelegen, omdat ik toen al 6 weken hoofdpijn had, de bloeddruk toen ook begon te stijgen en ik eiwitten in urine had, dit ging laatste 2 weken beter.
    Maar omdat ik niks meer heb om bij te zetten, willen ze zodra de mogelijkheid er is me inleiden, om me niet te lang meer te laten lopen.

Eenwondertje: is opgenomen geweest in het ziekenhuis en de baby ervaart hinder door zwangerschapssuiker. Indien ze het niet vertrouwen wordt vannacht of morgen de baby gehaald met een ks. En anders word ik zaterdag (want dan ben ik officieel 37 weken) ingeleid

Amom22: ondanks af en toe voorweeen nog steeds geen baby. Voor de rest eigenlijk nauwelijks klachten, dus niks te klagen

Danielle1982: Vandaag, om 2 over half zes, is Daniëlle1982 bevallen van haar zoon Tim. Ze werd vandaag ingeleid, en mocht Tim op natuurlijke manier ter wereld helpen.
    Hij weegt 2980 gram is in 46 cm. Alles is goed gegaan!

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Danielle gefeliciteerd met jullie zoontje Tim :D de blauwe slingers mogen dus opgehangen worden, leuk hoor!
    Ben benieuwd hoe het is gegaan, geniet van je binkie!

MsRoxy ja die zag ik ook, die boxkleden, maar zag alleen de kleuren lime en aqua en dat past niet bij ons interieur :)

Amom goh...gezellig wonen daaro :confused: zou daar ook zo snel mogelijk we willen zeg!

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn laptop sloot zich opeens af. pfffffffffffffffff nu geeft hij aan::::::::: you may be victim of software counterfeiting. :confused:
    Dat is belachelijk omdat dit orginele windows is. Nu is mijn stomme plaatje weg en heb ik een zwart beeld met die tekst.

Ach zolang ik nog kan internetten zal het wel meevallen.

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Dat was Leonie! :)

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb onder het boxkleed een schapenvacht hoes. Ondergrond is heerlijk zacht en dik op deze manier!

Veroon: spannend volgende week.

Danielle: van harte met de geboorte van TIM!

Amom: man wat een rot situatie. KAn me voorstellen dat je niet kan wachten om te verhuizen....neem aan dat je nu idd al gaat pakken om m,eteen weg te kunnen! Wel spannend met de bevalling in verschiet...

Leonie: wat schrikken van dat bed zeg! Hopelijk krijg je nog voor de bevalling een nieuwe. even flink stampij makenmet je dikke buik bij "beter" bed!

Rach: weer erg leuk die updates!

Wat worden er toch veel dames ingeleid! Ik heb dat hiervoor nog nooit zo vaak gehoord afgezien van de gevallen (pre)eclampsie en HELLP.

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    oepss

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Oja Leonie niet normaal van dat bed :confused: zou echt ff bellen! En een nieuw goed bed eisen, desnoods dreigen met aanklagen :) tis gelukkig goed afgelopen...

Denk dat ik een boxkleed bij kidzimpulz bestel, die hebben ook ronde, zijn 4 cm dik en kan je ook afnemen met een doekje. En hebben aardig wat kleurkeus.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Danielle, gefeliciteerd met je zoontje.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Daniëlle en partner super gefeliciteerd met jullie zoontje tim

leonie: zo dat is schrikken zeg van je bed. Ik vind het ook maar niets dat bed op die klossen zo hoog. Was in het begin zelfs bang dat ik uit bed zou vallen en dat is echt hoog :confused: . Zie net dat je ook een bed hebt van "beterbed" wij ook toch niet dezelfde hé ha ha.

Amom: jeetje wat een asociale buurt zeg en bizar dat er inderdaad niets aan wordt gedaan.

Rach: fijn weer die update ;)

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Officieel nog 6 dagen te gaan. :) Ik heb het gevoel dat ze wel blijft zitten tot pasen. ach nog maximaal 3 weken pfffffffffffffffffffffff.

Heb even een baaldagje. ik verveel me te pletter. Zo maar even was ophangen en kijken of er nog wat te snaaien valt.

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Danielle gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tim!

Deel Deze Pagina