April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Danielle: Van harte gefeciliteerd met jullie zoontje !
    Eenwondertje: heel veel sterkte !
    Leonie: wat een verhaal, kan me voorstellen dat je daarna in de slappe lache schiet zeg...
    mimi: kunnen samen aftellen :D

Wel sinds vanmorgen meer last van ongikrampen, weet niet of dat wat zegt maar ik hoop het stiekum wel !

Ik heb een deken onder het boxkleed gelegd, dus ze ligt lekker zacht.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    o sushi, spannend meis. hier nergens last van. lig nu met een warme laptop om mijn bennen en het is best warm onder nu. hahaha:) Het wekt niks op ofzo haha

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Hier gaat het weer een stapje beter. Aardig geslapen vannacht met 2 plaspauzes..(om 7:15 eruit om een krentenbol te eten en daarna geslapen tot 10:30)

@Danielle : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

@Eefje : Ja ik denk wel dat de natuur zo werkt dat het komt als alles klaar is…vaak dan….
    @Veroon : jee ook al wat problemen….sterkte komende dagen!
    @wwjc : Ja ik heb wel zo’n gevoel over dit weekend…of anders 1 april! Wel fijn voor je dat er een einde komt aan al dat geklus. Probeer je wel hulp in te schakelen met dat in en opruimen? O en je banner doet het niet meer?
    @brendaGill : Ja ik ga ook vandaag naar de Xenos voor die slingers etc! Goed plan!
    @Boxkleed : Ik heb een hele dikke witte net schapenvacht gekocht bij prenatal. Ik vond die andere inderdaad ook best dun! Maar ik heb er maar 1….moet je er eigenlijk geen 2 hebben voor als die andere in de was moet?
    @Amom : Shit meid het wordt inderdaad tijd dat je gaat verhuizen…moet je veel doen in het huis, of kan je er zo in? Maar dan ben je ook ongeveer uitgerekend? Jee wat een gedoe zeg…sterkte!
    @leonie : Je gewoon je bed afgebroken? Lekker zeg! Maar goed dat je niet lag te bevallen!?
    @mimi : Inderdaad misschien wekt het de bevalling wel op! Zou mooi zijn!

4. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Hey

kom net van het ziekenhuis af. En onze meid is wat te klein maar niet extreem. Nu moet ik volgende week donderdag terug voor een groeiecho.

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Amom, ik zou idd ook zorgen dat ik de 9de meteen weg was... Kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer wilt wachten! :(

Leonie, dat was idd ff schrikken lijkt me. Gelukkig met jullie verder alles nog goed.

Hier terug uit zh. Bloeddruk was nu wel goed. Gemiddeld 130/85. Kindje ligt helemaal ingedaald, nog nèt niet helemaal vast. Ikzelf heb alleen 2 bacterien te pakken met die blaasontsteking. 1 zou verholpen moeten zijn met de antibiotica die ik afgelopen week heb gehad. Tegen de andere bacterie zou het niet helpen, maar de antibiotica die je daarvoor krijgt mag ik nu niet slikken. (Zeker niet tegen de tijd dat je gaat bevallen, zei ze) Ze hebben nu nog een keer mijn urine op kweek gezet. Volgende week vrijdag weer controle en uitslag van de nieuwe kweek.

Hier kwam ik thuis en waren meteen alweer problemen met de rolgordijnen, maar gelukkig (als het goed is) meteen op kunnen lossen.
    Alleen hubbie voelt zich niet lekker vandaag. :( Hij moet zo gaan werken tot vanaaf 9u. Hij was alleen met zijn computer bezig en heeft een foutje gemaakt, waardoor hij nu zijn hele harde schijf kwijt is. Dat zou ontzettend k.. zijn. Dus hoop dat ie nog wat terug kan vinden....

Dus Mimi, bent niet de enige met computerproblemen. ;)

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Buddy nieuws
    Ben vanmorgen bevallen van een meisje Lorena, kus Nance

Als ik meer hoor dan geef ik het vanmiddag door.

Nance van harte gefeliciteerd met de geboort evan jullie dochter.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Nance GEFELICITEERD! :D

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    En een meisje erbij!

Nance, :thumup: Gefeliciteerd met je meisje! ! ! :thumup:

9. Nance, gefeliciteerd! :D :D

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Danielle Gefeliciteerd met jullie zoon!!

Nance Van harte met jullie dochter Lorena!!

Gaat hard met de bevallingen!

Iedereen die ingeleid wordt, succes!

Amom Wat een kl*te buurt, succes en sterkte met verhuizen!

Leonie Retteketet naar beterbed! ;)

Wendy Tsjonge wat een toestanden bij jou!Hoop dat je huis snel op orde is en je niet teveel last hebt van de bacterien!

Hier verder alles goed...Vanmorgen afspraak bij de VK gehad, bloeddruk prima, hartje gehoord, stukje meer ingedaald, maar niet volledig en ligt nog niet vast, maar dat had ik zelf allemaal ookal gevoeld ;)

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Nance: Gefeliciteerd met jullie meisje !
    mimi: een tante van mij zei al misschien moet je er paaseitjes voor houden en hopen dat ze van chocolade houdt :) Spannend hoor, zou leuk zijn als we tegelijk gaan bevallen !

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nance Gefeliciteerd met Lorena!!

Jeej ze schieten er nu achter mekaar uit zeg! :confused:

Zeppie: Gelukkig is de achterstand niet extreem.. ;) Ik heb ook 2 kleine kindjes gehad en de oudste is nu groter dan gemiddeld, dus het zegt niks..

Heb lekker patatjes in de oven gedaan..Yumm pindasaus en mayo erbij met gebakken uitjes...Straks hondsberoerd..

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nance: gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan.

Ze hebben idd wel haast nu allemaal... ;)

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nance gefeliciteeeerddddddddddddddd :D:D:D

Ik was ook niet de grootste toen ik geboren werd ik was 43 cm wisten ze niet want me moeder heeft bij mij geen echo's gehad heel raar. Ben ook officieel van een tweeling maar die was in vroeger stadium gestopt met groeien. Beetje slordig eigenlijk. Maar ben nu nog niet groot hoor :D!

15. zozo, eetsmakelijk! :D

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    wauwie, wat een baby nieuws!
    Jodie, gefeliciteerd!
    Danielle gefeliciteerd met Tim. Leuke naam hoor ;)
    En Nanco, ook, eindelijk weer een meisje, gefeliciteerd!

Gaat hard nu he? Houden we nog april mama's over of ben ik straks de enige?
    Al iets van WannaB gehoord of heb ik daaroverheen gelezen?

Oh Eefje, nu heb ik ook zin in patatjes....

Meiden: ik heb verlof! Whoehoe!

17. Nance Gefeliciteerd met jullie dochtertje Lorena!

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nou ze vliegen er ineens achter mekaar uit ;) Ben ik dalijk als enige in april over :) dus dames nog even de stop erop hoor ;)

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Dank je! Het was lekker *BURP* ;)

minius Ow heerlijk meid..Geniet ervan!!:D

Priscilla Nee hoor ik wacht ook nog wel even..We gaan voor 7 of 10 April.. :)

20. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Thanks Eefje, ik hoop er idd van te gaan genieten!

Priscilla, ik wacht ook nog even hoor ;) Ik denk zelfs pas aan begin mei....zal me niks verbazen ;)
    Iemand moet hekkensluiter zijn!

Deel Deze Pagina