Pff, lekker patatjes Nu ook zin in haha MiniUs, geniet van je verlof! Priscilla, ben de 15e uitgerekend en mijn vermoeden zegt datie wel blijft zitten tot 40/41 wkn, hoor dus wordt nog wel een Aprilkindje (misschien op het randje).
NANCE EN DANIELLE: GEFELICITEERD MET LORENA EN TIM!!! Verder even hieronder een korte update vanuit het ziekenhuis. Uit de CTG's tot nu toe blijkt dat het wel redelijk goed gaat met de kleine man in mijn buik. Gelukkig. Verder hebben we vanochtend een uitgebreide echo gehad, waaruit bleek dat ik inderdaad teveel vruchtwater heb, maar dat met de baby alles goed is (maagje, buikje, hartje, nieren enz. Hij weegt nu iets meer dan 6 pond, maar is wel klein van stuk (zijn zijn ouders ook). Door het vele vruchtwater en zijn kleine lengte, kan hij dus slecht te voelen zijn. Daarnaast heeft hij momenten dat hij "te diep slaapt". Mijn suikerwaardes zijn overigens prima! Dus, waarom ik zoveel vruchtwater heb, is onduidelijk. Ze willen me nu hier houden, voor intensieve bewaking/3x daags CTG. Als alles goed blijft gaan word ik dan niet morgen ingeleid, maar maandag/dinsdag, zodat de baby nog even een paar dagen extra in de buik heeft (het z'huis passeert liever de 37 weken grens voor extra reserve en ik zelf ook). Met een beetje mazzel wordt het dan toch nog een april-baby! Oh ja, tijdens de echo bleek wel dat hij heel grote lippen heeft en een grote platte neus. Van wie hij dat heeft?! Gynaecoloog had het over negeriaanse lippen; manlief werd wat bleek om de neus. Maar echt, het is zijn kind . En die mopsneus schijnt nog bij te trekken [-o<.
@eefje ik heb echt honger gekregen over dat berichtje van jou ik word zenuwachtig van m'n banner...nog 8 dagen! wie zijn er nu allemaal bezig/vermoedelijk bezig? ik volg dat even niet meer zo goed .....? :S
eenwondertje gelukkig zeg dat alles goed is met je kleine vent wel spannend hoor morgen of op zijn laatst woensdag jeetje. Je bent toch zeker wel een beetje zenuwachtig Succes alvast
@eenwondertje spannend zeg! dus sowieso volgende week mama Hoop voor je dat alles goed blijft gaan met de kleine!
Priscilla Haha, ja precies!! Vind het niet erg alsie wat te laat is, hoor Kan ik op mn gemakje misschien nog wat dingen in huis doen, moet nl rustig aan doen van mn VK zei ze vandaag ivm mijn bekken. En ook-ja, dames, hoe krijg ik het voor elkaar-Ik moet 1 dag voor mn uitgerekende datum afrijden voor mn autorijden whaaaaa hahahaha Heb gevraagd of het eerder kan, doetie zn best voor zegtie, maar nu staat 14 April dus nog vast..ppfffff Amom Jaaaah, schiet aardig op ook voor jou...Denk je datie de kleine blijft zitten of eerder komt?Heb begrepen, dat je graag wil bevallen door de voorweeen ed?Maar nu nog steeds dan...Met de verhuizing in zicht??? eenwondertje Meis, heel veel succes nog in het ziekenhuis.Gelukkig valt het allemaal reuze mee en is het allemaal ok met jullie kindje...Wat grappig van die neus en lippen *lol* Je bent bijnaaaaa, mama YOEPIE!
Ow wat gebeurt er een hoop! Danielle en Nance - ontzettend gefeliciteerd met jullie kindjes! EenWondertje - goed dat ze het zo goed in de gaten houden en fijn dat de kleine nigeriaan nog eventjes mag blijven zitten. Wel grappig dat ze dat konden zien (van die neus en lippen!) Vond het al zo bijzonder dat ze bij ons uitriepen dat er veel haar op het koppie zat....Maar 3 kg klinkt toch best ok? Heel veel sterkte ermee en wie weet wordt het idd een (1) april baby! Weet iemand hoe het met WannaBmum is? Die zou toch ook ingeleid worden? En mandy waarschijnlijk ook als ze HELLP heeft? Gebeurt veel, word er een beetje zenuwachtig van, want ons huis is nog een puinzooi (zijn onze zolder aan het verbouwen). Dinsdag moet alles geverfd zijn want dan wordt de vloerbedekking gelegd en kunnen we EINDELIJK alle zooi uit onze slaapkamer + babykamer naar de zolder terugslepen.... en daarna mag de kleine komen.... dus nog ffkes blijven zitten.....\ Hoorde trouwens gisteren een verhaal van iemand die 43 weken was! En toen pas werd ingeleid omdat er bijna geen vruchtwater meer was, bizar dat dit kan... Heb net ontiegelijk veel boodschappen lopen sjouwen want moet etentje voor 10 man organiseren vanavond! Erg leuk maar ook vermoeiend, vooral met die flessen wijn slepen waar je zelf niet eens van kan genieten. Ach ja ga gewoon aan de rose(vi)ce....
@mienime ik wil bevallen omdat ik gewoon ongeduldig ben niet perse door die voorweeen, heb ik nu ook geen last meer van. ik zou graag voor de verhuizing willen bevallen...anders moet ik weer opzoek naar een vk hoe krijg je het idd voor elkaar je zou maar net weeen krijgen ofzo! Dat dat ook nog mag!?
Het is sowieso allemaal al aftellen, meiden!Of je nu overtijd gaat of niet...April/Mei, here we come! Het staat zo voor de deur, de bevalling Heb er zin innn Niet datie nu al hoeft te komen, maar kijk serieus uit naar de bevalling, hoe die nu zal beginnen, hoe het gaat en daarna genieten vd kleine en zien hoe grote zus erop reageert *jubel-helemaal blij van binnen* Loeka Goede vraag over WannaBmum en Mandy! Ben net als amom even kwijt wie er nu allemaal bezig zijn enzo.... Kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt dat je huis nog zo'n puinhoop is met die verbouwingen ed en wel een beetje rustig aan, meis, met de boodschappen en koken voor 10! whaha Amom Owww, ok En las geloof ik ook dat je buik je in de weg zit?Heb precies hetzelfde met mijn dochter, die kan ik echt niet normaal op schoot nemen haha Wel sh*tzooi als je idd nog niet bevalt en je weeeeer een ander VK moet zoeken!Hoop voor je dat de kleine dan snel komt Tsjah, instructeur heeft wel een beetje misgebruik gemaakt vd situatie..Lekker laten rijden de tussentijdsetoets lekker laat plannen en zeggen datie hem eerder wil zetten en dan alsnog niet doen (vorige week gehaald!).Vorige les heb ik hem gevraagd om toch maar in de week van 6-10April het examen te regelen en vandaag met lessen zei hij dus datie tot nu toe de 14e heeft kunnen regelen, maar hij gaat zijn best doen (yeah sure). Vind het wel kl*te, hoor....Heb mezelf er wel al bij neergelegd dat ik waarschijnlijk ga zakken, sorry maar mn mind staat op "baby op komst" en niet nu nog afrijden eigenlijk...wil het boek(hopelijk natuurlijk meteen positief-zou het super vinden om te slagen natuurlijk!) afsluiten, maar zoniet positief, dan zie ik na de bevalling wel weer, het kan me gestolen worden haha En het mag idd dus wel...Hij zegt datie vaker zwangere dames heeft gehad en mochten mn vliezen breken, nou dan is de geur er wel binnen een mnd uit, aldus de instructeur haha Het rijdt alleen niet zo erg lekker, hoor...Mijn buik zit echt veeeeer naar voren, de VK zei het vanmorgen ook, dat het ook niet vaak voorkomt, maar het is echt een bal
buddy nieuws errug moe heb nog niet kunnen slapen. uitgebreid verhaal volgt. Dagje hier blijven voor controle, kleine doet het goed. Ben helemaal verliefd, mijn meisje weegt 3615 gram en 51 cm. Nance knuffel Mimi
hahahahahahahaha wat een geweldig verhaal ik ben blij dat alles verder goed was! amom, we lijken op elkaar he, ik ben ook lekker ongeduldig hoor!
hoi, ben ik nog eventjes! @nance: gefeliciteerd met je dochtertje Lorena! @danielle: gefeliciteerd met je zoontje Tim! @amom: wegwezen daar, brrr, klink eng! @wondertje: spannend hoor, sterkte! moest érg lachen om je neger-verhaal: daar loop ik mijn vriend nu mee te stangen: schat, wat als het nou een bruin kindje is? dat vind je het ook lief, toch? heeeel gemeen, hahahaha! @leonie: tjees, schrikken! ik zou idd de beddenzaak maar eens vragen hoe dat zomaar kan. OK, je bent ws. ietsje zwaarder nu, maar toch geen tientonner... @rach: dankje voor de duidelijke update! erg handig. @wendy: doe jij 's rustig, joh! wel fijn dat je bloeddruk OK was. sterkte met je blaas nog. @rest: sorry, wel gelezen, maar weer vergeten! ben een beetje in de bonen, want ik word morgen ingeleid! spannend! bloeddruk was 140/90, dus wel lager dan vd week, maar toch te hoog, en ik heb sinds gister wat hoofdpijn en ben misselijk, dus ze nemen het zekere voor het onzekere en wachten niet tot hij of ik het echt moeilijk krijgen. slim! moet me morgen om 8 uur melden, en zal dan een paar dagen niet hier kunnen meeschrijven. zodra ik were kan meld ik me weer. wish me luck! jullie heeeeel veel sterkte gewenst, en tot over een kleine week, denk ik. doeeegggg!
moet gelijk denken aan de film 'me myself and Irene'. worden er 3 donkere 3lingnegertjes geboren en iedereen doet alsof ze niks doorhebben om papa niet te kwetsen heeeel veel succes morgen he!
Lien: Héél veel succes! Ik zou echt bloednerveus zijn haha... @All: De zangeres van Krezip is ook bevallen he? Zij was ook een aprilmama. Ook al een jongetje: Billy heet hij geloof ik. Rach: Haha, ja aan die film moest ik ook meteen denken ja!
Hallo dames, @Nance : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! @Zeppie : Dat is goed nieuws toch? Iets te klein is toch niet erg? @wwjc : Wat een gedoe met die blaasontsteking zeg! 2 bacteriën? Hoe kom je daar nou weer aan of beter hoe kom je ervan af? @Eenwondertje : Wat fijn dat het goed met je gaat, en met die kleine! Zo lang mogelijk vasthouden is wel het beste! O en ik moest wel een beetje grinniken hhor, over wat die gyn zei! Ik zie het helemaal voor me! Die pretecho in je album ziet er toch heel normaal uit! @Mienime : 1 dag ervoor afrijden wahaha pas je nog wel achter het stuur dan? @loeka : Doe je wel rustig aan met dat gesjouw? @Lien : Succes en sterkte morgen!
Mimi, was rond 3 uur vanacht. Dus was lekker midden in de nacht boren voor man. Heb gebeld met winkel en maandag komen ze kijken naar het bed. Ben benieuwd wat ze dan zeggen. Rach: weer heerlijk duidelijk die updates! coto: fijn dat je goed hebt geslapen, kunnen jullie echt beetje bijkomen. Zeppie: gelukkig dat jullie meisje niet extreem klein is! Nance en partner, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mienime: fijn dat controle weer goed was! En afrijden 1 dag voor de verwachte datum, spannend! hoop voor je dat hij verzet kan worden, anders wordt het allemaal wel heel spannend bij elkaar! Stel je voor kun je met auto meteen doorrijden naar huis?ziekenhuis als dan je vliezen breken Minius, fijn dat je verlof nu begonnen is! geniet ze! Eenwondertje: fijn vandaag beter nieuws en laat die kleine man inderdaad nog maar even lekker groeien in je buik! Loeka, heb van Mandy niets meer gehoord dus daar geen nieuws van. Ben ook benieuwd hoe het met wannaBmum is. Lien, wat spannend morgen inleiden! Heb je een buddy die ons een beetje op de hoogte kan houden? En anders wachten we op nieuws van jou.
Lien: heel veel succes morgen ! Loeka: Jeetje voor 10 man koken, je bent er maar druk mee. Wat ga je voor lekkers maken ? Eenwondertje: Fijn dat de kleine nog even kan blijven zitten, spannend joh ! Verder lekker rustig dagje gehad, onigpijn is weer verdwenen.... Van mij mag ze dit weekend wel komen, haha en van mijn vriend ook die wordt toch ongeduldig nu... hahaha ga lekker voor de buis hangen !